• Latest News

    Θετικό τεστ για Yamaha Ικανοποίηση και στην Pramac


    Χαρούμενοι έφυγαν από την πίστα της Aragon τόσο η εργοστασιακή ομάδα της Yamaha, όσο και η Pramac Racing της Ducati.

    Το πρωί η πίστα δεν ήταν σε καλή κατάσταση, τόσο εξαιτίας της ολονύχτιας βροχής, όσο και λόγω της σκόνης που είχε.

    Η πίστα της Aragon είχε να χρησιμοποιηθεί πάρα πολύ καιρό και ήταν πραγματικά πολύ βρώμικη. Κατά τη διάρκεια της ημέρας όμως, τα πράγματα βελτιώθηκαν.

    Μαζί με την Yamaha και την Pramac, ήταν και η εργοστασιακή ομάδα της Suzuki, αλλά και η ΚΤΜ μαζί με τους Oliveira και Binder της Moto2.

    Στην ομάδα της Yamaha ήταν χαρούμενοι με τα αποτελέσματα της δουλειάς τους στην Ισπανική πίστα.

    Τόσο ο Valentino Rossi, όσο και ο Maverick Vinales, εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία για να κάνουν όσο το δυνατόν περισσότερους γύρους.

    Δυστυχώς φαίνεται ότι δεν υπήρχε κάτι νεότερο στο μέτωπο των ηλεκτρονικών, οπότε όλο το βάρος έπεσε στην προετοιμασία για το Grand Prix.

    «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με το τεστ, οι χρόνοι ήταν καλοί και προετοιμαστήκαμε με τον καλύτερο τρόπο για το GP», έλεγε ο Francesco Guidotti.

    Ο Team Manager της Pramac είδε τους αναβάτες του να κάνουν 1:48,8 ο Jack Miller και 1:49,1 o Danilo Petrucci.

    Οι χρόνοι φυσικά είναι ανεπίσημοι, μιας και το τεστ είναι ιδιωτικό.

    Ο Jack Miller προετοιμάστηκε για το GP, ενώ ο Petrucci είχε και να δοκιμάσει κάποια πράγματα για την GP18.

    Άλλωστε σήμερα, μαζί με Suzuki και ΚΤΜ, στην πίστα θα είναι και οι εργοστασιακοί των κόκκινων, ενώ θα λείπουν Yamaha και Pramac.


    Πηγή: motograndprix.gr

    Έρχεται R 850 GS;


    Μια φωτογραφία που διέρρευσε μας δείχνει ότι μάλλον πλησιάζει η στιγμή που η R 1200 GS θα αποκτήσει μικρότερη αδερφή.


    Η BMW φαίνεται να διευρύνει τη γκάμα των Adventure μοτοσυκλετών και να δημιουργεί μια ακόμα πιο περιπετειώδη έκδοση της F 850 GS που κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό. Από τη φωτογραφία φαίνεται ότι η R 850 GS έχει πιο μακρύ «ράμφος» και ψηλότερη ζελατίνα δίνοντας έξτρα όγκο στο εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας. Το τιμόνι δείχνει λίγο πιο φαρδύ, ενώ δεν αποκλείεται να έχει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ για αυξημένη αυτονομία. Η σχάρα φαίνεται λίγο μεγαλύτερη από της F 850 GS, ενώ διακρίνονται και προστατευτικά κάγκελα για τον κινητήρα, τα οποία όμως ίσως αποτελούν μέρος του έξτρα εξοπλισμού. Δεν περιμένουμε το δικύλινδρο εν σειρά κινητήριο σύνολο των 853 κυβικών εκατοστών να έχει αλλαγές, με την απόδοσή του να παραμένει στους 95 ίππους.



    Να θυμίσουμε ότι και οι R 1200 GS και R 1200 GS Adventure θα έχουν αλλαγές για το 2019 με πιο σημαντική την αύξηση του κυβισμού στα 1250 κυβικά κάτι που θα αυξήσει την ιπποδύναμη κατά 11 ίππους. Αυτό σε συνδυασμό με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων θα βελτιώσει την απόδοση στο χαμηλό φάσμα στροφών, ενώ είναι πιθανό να υπάρξουν και μικρές βελτιώσεις στο πλαίσιο. Αυτά δεν θα είναι τα μόνα καινούργια μοντέλα που θα δούμε από τη BMW την επόμενη χρονιά, καθώς περιμένουμε το ανανεωμένο S 1000 RR και τα καινούργια C 400 GT και R 1250 RT.


    Πηγή: mototriti

    Honda: Νέες πατέντες για τρίτροχο


    Η Honda φαίνεται να έχει πάρει στα σοβαρά την υπόθεση «τρίτροχη μοτοσυκλέτα» και συνεχίζει να πατεντάρει διάφορες ιδέες. Πόσο κοντά είναι άραγε ένα NC750 με τρεις τροχούς;


    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Honda έχει βάλει στο στόχαστρό της το Niken και το Tricity της Yahama και αφιερώνει σημαντικούς πόρους στην έρευνα και την εξέλιξη των δικών της τρίτροχων μοτοσυκλετών. Ο Ιαπωνικός κολοσσός κατέθεσε αίτηση προκειμένου να κατοχυρώσει μια ακόμα πατέντα για ένα νέο εμπρός σύστημα δυο τροχών που μπορούν να πάρουν κλίση.



    Το συγκεκριμένο όμως διαφέρει από ότι έχουμε δει έως τώρα και δείχνει αρκετά πολύπλοκο. Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα αντίστοιχα συστήματα σαν αυτό της Yamaha και της Piaggio, υπάρχει ένα σετ με παράλληλους συνδέσμους που είναι τοποθετημένοι εγκάρσια. Στην περίπτωση της Honda ο κάτω σύνδεσμος βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο της μοτοσυκλέτας, ενώ ο πάνω βρίσκεται στην περιοχή του λαιμού. Ανθεκτικά χυτά τμήματα συνδέουν τους άνω και κάτω παράλληλους συνδέσμους σε κάθε πλευρά.

    Η όλη διάταξη δείχνει βαριά και δυσκίνητη, ενώ θα έδινε στο τρίκυκλο ιδιαίτερα μεγάλο μεταξόνιο. Εξίσου πολύπλοκο δείχνει και το σύστημα διεύθυνσης. Μόνο ο χρόνος θα δείξει αν τελικά η Honda θα υιοθετήσει τη συγκεκριμένη διάταξη. Αναμένουμε με αγωνία τις εξελίξεις καθώς, όπως φαίνεται η κατηγορία των τρίτροχων παίρνει φωτιά.


    Πηγή: mototriti

    Νέο ΚΤΜ 1090 Adventure


    Ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε το ανανεωμένο ΚΤΜ 1090 Adventure κατά τη διάρκεια δοκιμών. 


    Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για το 1090 Adventure της KTM, αφού έχει ήδη αποδείξει την αξία του και μάλιστα με το παραπάνω αν μιλάμε για την έκδοση R. Έχει έρθει όμως η ώρα της ανανέωσης καθώς, ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και προέρχεται όχι μόνο από άλλες εταιρείες, αλλά και από άλλα μοντέλα της KTM. Με το 790 Adventure να πλησιάζει, δεν θα μπορούσε το 1090 να μείνει ίδιο. Η Αυστριακή εταιρεία το γνωρίζει και προχωράει σε αλλαγές, όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες.
     

    Το υπάρχον 1090 είναι στην ουσία 1050 κυβικά, αφού χρησιμοποιεί τον παλαιότερο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 123 ίππους. Πηγές αναφέρουν ότι στο νέο μοντέλο θα έχουμε αύξηση στα 1.150 κυβικά με αντίστοιχη βελτίωση στην ιπποδύναμη, η οποία δεν αποκλείεται να ξεπεράσει τους 130 ίππους. Η εμφάνιση δεν θα μπορούσε να μείνει ίδια, οπότε θα έχουμε νέο φαίρινγκ το οποίο δεν αποκλείεται να ενσωματώνει δοχεία καυσίμου για αυξημένη αυτονομία και χαμηλότερο κέντρο βάρους. Δεν αποκλείεται η ζελατίνα να είναι μεγαλύτερη και ρυθμιζόμενη. Το κόψιμο στον κεντρικό προβολέα ίσως υποδηλώνει την ύπαρξη ραντάρ που θα επιτρέπει στο cruise control να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας. Δεν θα μας κάνει εντύπωση αν η KTM αποφασίσει να εξοπλίσει πλούσια το νέο 1090 και το εφοδιάσει με traction control που υπολογίζει την κλίση της μοτοσυκλέτας, cornering ABS και την έγχρωμη TFT οθόνη που συναντάμε στο 1290.

    Κρίνοντας από την κατάσταση της μοτοσυκλέτας δοκιμής, δεν περιμένουμε να παρουσιαστεί πριν το 2019. Είναι όμως πιθανό να βγει στις αγορές το 2020 και να πληροί τις Euro 5 προδιαγραφές ρύπων που θα ισχύουν από τότε. 


    Πηγή: mototriti

    228 άλογα για τη νέα Kawasaki H2


    Σημαντικά βελτιωμένη και δυνατότερη θα έρθει η Kawasaki H2 την επόμενη χρονιά


    Έκανε την εμφάνισή της το 2015 και έφερε την επανάσταση στον χώρο της μοτοσυκλέτας χάρη στον υπερτροφοδότη και τις επιδόσεις της. Την επόμενη χρονιά ανανεώνεται και γίνεται πιο «έξυπνη» και πιο δυνατή, ενώ θα φρενάρει ακόμα καλύτερα.


    Η αύξηση της ιπποδύναμης είναι πολύ μεγάλη, αφού από τους 197 ίππους, θα φτάσει τους 228. Η Kawasaki δεν έχει αποκαλύψει τις αλλαγές που έγιναν προκειμένου να φτάσουμε σε αυτά τα νούμερα, αλλά μάλλον δεν θα ήταν δύσκολο, αν σκεφτούμε τη βελτίωση που μπορεί να γίνει στον κινητήρα του υπάρχοντος μοντέλου μόνο με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Η εταιρεία φαίνεται να χρησιμοποίησε εξαρτήματα από την Η2 SX προκειμένου να πετύχει μεγαλύτερη αξιοπιστία, ενώ νέο θα είναι το φιλτροκούτι, το φίλτρο αέρα και η ECU.



    Επίσης, θα είναι εφοδιασμένη με τις δαγκάνες Stylema της Brembo που είδαμε για πρώτη φορά φέτος στην Panigale V4. Είναι οι ελαφρύτερες και πιο στιβαρές δαγκάνες που υπάρχουν στην αγορά προσφέροντας κορυφαία δύναμη, κάτι απαραίτητο αν σκεφτούμε ότι η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 260 κιλά. Το αμορτισέρ ΤΤΧ36 της Ohlinsπαραμένει και η μοτοσυκλέτα θα πατάει σε ελαστικά Bridgstone RS11. Ακόμα, θα είναι εξοπλισμένη με μια έγχρωμη TFT οθόνη εμπνευσμένη από αυτή της Η2 SX, η οποία θα συνδέεται με το smartphone του αναβάτη.

    Τέλος, μια ακόμα καινοτομία αφορά στη βαφή της, που θα μπορεί να «επιδιορθώνει» μόνη της μικρές γρατζουνιές. Η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιείται ήδη σε κάποια αυτοκίνητα και χρησιμοποιεί ειδικό πολυμερές, το οποίο «λιώνει» κάτω από τον καυτό ήλιο και καλύπτει τις ατέλειες. Η Kawasaki ισχυρίζεται ότι «δουλεύει» γρηγορότερα και πιο αποτελεσματικά από άλλες βαφές.

    Περιμένουμε εκτός από την βασική να υπάρχει και μια ακριβότερη έκδοση που θα κάνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων. Για τιμές και διαθεσιμότητα, μείνετε συντονισμένοι.


    Πηγή: mototriti

    Ανανεωμένο: Η γνώμη των οδηγών Για την ακύρωση του Αγώνα


    Jorge Lorenzo«Οι προβλέψεις έπεσαν μέσα κι έβρεχε όλη μέσα σήμερα. Με τη βροχή επιβεβαιώθηκε ότι η άσφαλτος μαζεύει νερό. Στο τέλος αποφασίσαμε να ακυρωθεί ο Αγώνας, διότι δεν υπήρχαν οι κατάλληλες συνθήκες για ασφαλή διεξαγωγή του Grand Prix».

    Marc Marquez«Ελπίζουμε κάτι τέτοιο να μην επαναληφθεί ποτέ. Η ασφάλεια ήταν πρώτο μέλημα όλων. Ένας από εμάς είναι ήδη στο νοσοκομείο. Έβλεπα τους οπαδούς υπομονετικά να περιμένουν. Θα ήταν ωραίο να τους επιβραβεύαμε, αλλά κάποιες φορές είναι προτιμότερο ν’ αντιδρούμε ψύχραιμα».

    Cal Crutchlow«Είμαι χάλια που δεν καταφέραμε τελικά ν’ αγωνιστούμε στον εντός έδρας Αγώνα μου. Καθυστερούσαμε όλη μέρα, αλλά στο τέλος αποφασίστηκε ότι δεν ήταν ασφαλές να γίνει ο Αγώνας. Λυπάμαι για τους θεατές και για όσους ήρθαν να με στηρίξουν. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό στο επόμενο GP».

    Johann Zarco«Περιμέναμε για πολύ ώρα μήπως και σταματήσει η βροχή για να έχουμε λιγότερο νερό στην πίστα. Συνήθως αγωνιζόμαστε στη βροχή και σήμερα δεν ήταν πολύ δυνατή. Όμως προφανώς έχουν κάνει λάθος με τη νέα άσφαλτο. Γλιστρούσε, είχε σαμαράκια και μάζευε νερό. Επειδή ακριβώς είχε μαζέψει πολύ νερό, δεν γινόταν ν’ αγωνιστούμε. Κρίμα, αλλά στην τελική ήταν η πιο ασφαλής απόφαση».

    Andrea Iannone«Αξιολογήσαμε την κατάσταση μαζί με την Επιτροπή Αγώνων. Η δική μας ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα και σήμερα δεν ήταν ασφαλές για να μπούμε στην πίστα. Καταλαβαίνω την απογοήτευση των οπαδών και λυπάμαι».

    Dani Pedrosa«Νομίζω ότι ήταν φανερό ότι με τέτοιο καιρό, η πίστα δεν ήταν σε καλή κατάσταση για να δώσουμε Αγώνα. Ήταν η σωστή απόφαση. Κρίμα, μιας και θέλαμε ν’ αγωνιστούμε. Και το προσπαθήσαμε, αρχικά με την αλλαγή ώρας διεξαγωγής του Αγώνα και μετά με συνεχείς καθυστερήσεις. Λυπάμαι για τους θεατές, αλλά περισσότερο λυπάμαι για τον Tito που έχει μπροστά του μια μεγάλη περίοδο ανάρρωσης».

    Alex Rins«Δυστυχώς δεν μπορούσε να γίνει ο Αγώνας σήμερα για λόγους ασφαλείας. Είχα πέσει το Σάββατο και κατάλαβα τότε πόσο κρίσιμη ήταν η κατάσταση. Λυπάμαι για όλους όσοι ήρθαν εδώ και υπέμειναν το κρύο, τη βροχή και τον αέρα. Ήλπιζαν να μας δουν και απογοητεύτηκαν».

    Franco Morbidelli«Ξέρω ότι είναι κρίμα που δεν αγωνιστήκαμε, αλλά η φύση αποδείχτηκε πιο δυνατή από εμάς και ειδικά όταν δεν έχεις μια άσφαλτο που να μπορεί να ανταπεξέλθει στις διαθέσεις της. Θα σας δούμε στο Misano».

    Valentino Rossi«Συμφωνώ με την απόφαση που πάρθηκε. Θα ήταν πολύ επικίνδυνο να κάναμε τον Αγώνα σήμερα. Λυπάμαι για τους οπαδούς που ήρθαν στην πίστα περίμεναν να δουν τον Αγώνα από το σπίτι τους. Τώρα θέλω να σκέφτομαι μόνο τον εντός έδρας Αγώνα μου στο Misano».

    Danilo Petrucci«Περίεργη ημέρα και λυπάμαι που το λέω, αλλά η μόνη επιλογή ήταν ν' ακυρωθούν οι Αγώνες. Το νερό ήταν πολύ. Λυπάμαι για όλους και ειδικά για τους θεατές που περίμεναν υπομονετικά, είχαν πληρώσει εισιτήριο κτλ. είναι μεγάλη καταστροφή. Δυστυχώς χτες είχαμε τον τραυματισμό του Tito. Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι και χειρότερα. Δεν θέλαμε να επαναληφθεί κάτι τέτοιο, αλλά λυπάμαι πολύ που δεν κάναμε τον Αγώνα».

    Maverick Vinales«Θα ήταν πολύ επικίνδυνο ν’ αγωνιζόμασταν σήμερα, λόγω της βροχής και του μαζεμένου νερού στην πίστα. Κρίμα, όχι μόνο για εμάς αλλά και για όλους τους οπαδούς. Όμως το να ακυρωθεί ο Αγώνας ήταν η ασφαλής επιλογή».

    Takaaki Nakagami«Δυστυχώς οι συνθήκες ήταν πολύ άσχημες. Προσπαθήσαμε να διεξαχθεί ο Αγώνας, αλλά η Επιτροπή αποφάσισε ότι η ασφάλεια είναι πάνω απ' όλα και ακυρώθηκε. Φυσικά είμαι απογοητευμένος, αλλά ήταν η σωστή απόφαση. Λυπάμαι για τους θεατές και για τα media. Τώρα πρέπει ν' αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τον Αγώνα στο Misano».


    Πηγή: motograndprix.gr

    Kawasaki Z400 το 2019;


    Η Kawasaki θα παρουσιάσει το γυμνό Z400, όταν θα αποκαλύψει τη γκάμα των μοντέλων του 2019;


    Δεν χρειάζονται μαντικές ικανότητες για να καταλάβουμε ότι έρχεται. Η Kawasaki έχει ήδη Z250 - Ninja 250, Z650 -Ninja 650, Z1000 -Ninja 1000 και το περασμένο φθινόπωρο η εταιρία ανακοίνωσε ότι το 2019 θα έχει επίσης ένα Z125 και ένα Ninja 125.

      Εφόσον λοιπόν το νέο Ninja 400 έχει ήδη παρουσιαστεί εδώ και αρκετούς μήνες, είναι λογικό να περιμένουμε και το γυμνό αδελφάκι του που στο άμεσο μέλλον θα πάρει την θέση του Ζ300. Αυτό φυσικά δεν είναι κάποιο φανταστικό σενάριο, καθώς η εταιρία ήδη υπέβαλε έγγραφα εκπομπών ρύπων στην Αμερική που επιβεβαιώνουν την ύπαρξη του Z400. Τα έγγραφα δείχνουν ότι η εταιρεία θα έχει δύο μοτοσυκλέτες 400 κ.εκ που μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα. Η μία αναφέρεται ως Ninja 400, η άλλη ως ER400DK...

      Στη γλώσσα της Kawasaki, το ER σημαίνει γυμνή μοτοσυκλέτα, και η τελευταία έκδοση του Z300 στο Ηνωμένο Βασίλειο με κωδικό ER300BG το επιβεβαιώνει.


    Πηγή: mototriti

    Custom Scooter απο την Ιαπωνία


    Στην Ιαπωνία γνωρίζουν καλά την τέχνη του customizing και φαίνεται να την εφαρμόζουν σε κάθε μηχανοκίνητο όχημα. Έτσι εκτός από ιδιαίτερες μοτοσυκλέτες, πολλοί ιδιοκτήτες scooter δίνουν την προσωπική τους πινελιά, κάνοντας το δίτροχο τους να διαφέρει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στους δρόμους.




    Πηγή: mototriti

    Rossi: Στο Silverstone Με την ελπίδα ότι θα είμαστε γρήγοροι!


    Ο Valentino Rossi και η Yamaha αφήνουν πίσω τους μια πολύ δύσκολη πίστα γι’ αυτούς, το Red Bull Ring και πάνε σε μια σαφώς πιο ευνοϊκή.

    Ο επόμενος Γύρος της σεζόν θα διεξαχθεί αυτό το Σ/Κ στο Silverstone με τη νέα άσφαλτο και ο Vale ελπίζει ότι θα είναι πιο γρήγορος απ’ ότι στην Αυστρία.

    Από την άλλη όμως, ξέρει ότι η Μ1 του δεν είναι ακόμα στο ίδιο επίπεδο με τις Ducati και την Honda του Marquez.

    Αυτό, όμως, δεν τον κάνει να χάνει την αισιοδοξία του:

    «Ο Αύγουστος είναι ένας πραγματικά πολυάσχολος μήνας», λέει ο Valentino Rossi«Τώρα πάμε στο Silverstone, μια πίστα που μ’ αρέσει».

    «Ως συνήθως, μαζί με την ομάδα μου θα δουλέψουμε σκληρά για να πάρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».

    «Ελπίζω ότι στο Silverstone θα είμαστε γρήγοροι και ότι θα κάνουμε καλό Αγώνα. Μετά τους δυο προηγούμενους Αγώνες είχαμε δουλειά να κάνουμε».

    «Την Κυριακή, στο τεστ του Misano, δοκιμάσαμε διαφορετικά set-up και λύσεις με τα ηλεκτρονικά. Ήταν σημαντικό ώστε να προετοιμαστούμε καλύτερα για το GP εκεί».


    Πηγή: motograndprix.gr

    Παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για την Kawasaki H2


    Η μοτοσυκλέτα της Team 38 κατάφερε να πετύχει νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας στο Βoneville speed week.


    Η κατηγορία P-PB 1000 όπου συμμετείχε, είναι για μοντέλα παραγωγής με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες μέχρι 1000 κ.εκ  και οι τροποποιήσεις είναι αυστηρά περιορισμένες.

       Στις 14 Αυγούστου, η Ninja H2 που προετοιμάστηκε από την Team 38 έφτασε την ταχύτητα των 340 χλμ/ώρα, ενώ μια μέρα αργότερα κατάφερε να επιτύχει 333 χλμ/ώρα. Έτσι, η μέση ταχύτητα των 337 χλμ/ώρα, αναγνωρίστηκε ως παγκόσμιο ρεκόρ στην κατηγορία, απεικονίζοντας την υψηλή απόδοση της H2 Ninja, αλλά και την σωστή προετοιμασία που χρειάζονται μοτοσυκλέτα και οδηγός για να μπορέσουν να αξιοποιήσουν την δύναμη της H2 στις ολισθηρές συνθήκες τις επιφάνειας από αλάτι.
     
        Οι προσπάθειες για ρεκόρ ταχύτητας γίνονται κάθε χρόνο στο Salt Flats της Γιούτα, μιας τοποθεσίας που έχει ιστορία πάνω από 100 χρόνια, κάνοντας το κατόρθωμα ακόμα πιο εντυπωσιακό.


    Πηγή: mototriti

    Η Triumph Moto 2 στο Silverstone


    H Triumph θα παρουσιάσει την τελική έκδοση του κινητήρα 765, με τον οποίο θα εφοδιάζονται οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Moto 2 την επόμενη χρονιά.


    Για να γιορτάσει την ολοκλήρωση του κινητήρα Moto2 και την επικείμενη επιστροφή στους  αγώνες GP, η Triumph ανακοίνωσε μια σειρά από εκδηλώσεις που θα λάβουν χώρα αυτό το Σ/Κ στον αγώνα στο Silverstone.  Εκεί, οι θεατές θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν και ένα γύρο από την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα στα χέρια του πρώην πρωταθλητή WSB, James Toseland ο οποίος θα οδηγήσει για πρώτη φορά μετά από επτά χρόνια.

      Η μοτοσυκλέτα έχει σχεδιαστεί με ένα ιδιαίτερο χρωματισμό Union Jack, και διαθέτει τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα ο οποίος είναι βασισμένος στο Street Triple RS και χάρη στην υψηλή απόδοσή του και στην εξελιγμένη ECU της Magneti Marelli θα προσφέρει αίσθηση πιο κοντά σε μια Moto GP μοτοσυκλέτα.
      Οι αναβάτες της κατηγορίας μπόρεσαν ήδη να πάρουν μια μικρή γεύση από την μοτοσυκλέτα και τον νέο κινητήρα στο δυναμόμετρο του εργοστασίου, καθώς η επόμενη φορά που θα πλησιάσουν τόσο κοντά θα είναι όταν ξεκινήσουν οι επίσημες δοκιμές αργότερα μέσα στο έτος.


    Πηγή: mototriti

    Harley Davidson FXDR 114


    Η νέα μοτοσυκλέτα της Harley-Davidson δείχνει με τον καλύτερο τρόπο τις προθέσεις της εταιρίας για το μέλλον.


    Στις αρχές του Αυγούστου, η Harley-Davidson ανακοίνωσε τα μελλοντικά της σχέδια που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα, με μοντέλα όπως το ηλεκτρικό LiveWire και το adventure Pan America 1250.Για να κάνει όμως ευκολότερη την μετάβαση ακόμα και στους πιο παραδοσιακούς αναβάτες, παρουσίασε την νέα FXDR 114 power cruiser.
      

      Η FXDR 114 διαθέτει τον ισχυρότερο κινητήρα από την γκάμα Softail ο οποίος παράγει 16,4 κιλά  ροπής στις  3500rpm, αλλά δεν είναι σχεδιασμένη μόνο για επιδόσεις στην ευθεία. Οι σχεδιαστές επικεντρώθηκαν στη μείωση του βάρους κάνοντας χρήση αλουμίνιου και σύνθετων υλικών, αλλά και στη δυνατότητα για μεγαλύτερες κλίσεις(32,8 μοίρες), στοιχεία που χαρίζουν στη μοτοσυκλέτα μεγαλύτερη ευκινησία από οποιαδήποτε άλλη softtail.
     
      Το νέο αλουμινένιο ψαλίδι ζυγίζει 6,2 κιλά, σε αντίθεση με ένα τυπικό ατσάλινο της υπόλοιπης γκάμας που ζυγίζει σχεδόν 11 κιλά. Το πίσω υποπλαίσιο είναι επίσης κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ το πίσω μέρος είναι κατασκευασμένο από σύνθετο υλικό, μειώνοντας περαιτέρω το βάρος κατά 3 κιλά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα Softails. Οι τροχοί είναι από αλουμίνιο με διάμετρο 19 και 18 ίντσες μπροστά και πίσω αντίστοιχα, ενώ οι λεπτές ακτίνες συμβάλλουν επίσης στη μείωση του βάρους. Συνολικά, η FXDR 114 ζυγίζει 288 κιλά (χωρίς υγρά).
      

      Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ και μονό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους 300 χιλ που συνδυάζονται με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων εμπρός και έναν δίσκο 292 χιλ με δαγκάνα δύο έμβολων πίσω. Το ABS φυσικά είναι στάνταρ.
       

     Σύμφωνα με τον Brad Richards υπεύθυνο για την σχεδίαση του νέου μοντέλου "η εμφάνιση του FXDR 114 εκφράζει τη δυναμική απόδοσή και υπογραμμίζει τα τεχνικά χαρακτηριστικά που την διαφοροποιούν από την  υπόλοιπη σειρά Softail". "Η επιρροή από μοτοσυκλέτες dragster είναι έντονη με την μεγάλη εισαγωγή αέρα, το τελικό της εξάτμισης, και την μικροσκοπική ουρά, αλλά διασφαλίσαμε ότι και οι λεπτομέρειες όπως το αλουμινένιο ψαλίδι, τα πλήρως ψηφιακά όργανα και ο εξωτερικός ρυθμιστής της πίσω ανάρτησης διακρίνονται, δείχνοντας ότι αυτή η μοτοσυκλέτα δεν έχει κατασκευαστεί μόνο για απόδοση στις ευθείες. "


    Πηγή: mototriti

    Tardozzi: Είμαι μπερδεμένος Με την κριτική του Rossi στην Yamaha


    Πολυάσχολη η χτεσινή ημέρα για την Ducati, με την ομάδα να κάνει δοκιμές στο Misano εν όψη του επερχόμενου GP στις αρχές Σεπτεμβρίου.

    Ο Davide Tardozzi ήταν στο γκαράζ της ομάδας και μίλησε για τη συνολική τους παρουσία στην πίστα.

    «Σε μια πίστα που δεν είναι στις αγαπημένες μας, ο ρυθμός του Dovi και του Jorge ήταν πολύ καλός. Έλειπε ο Marc βέβαια, αλλά ήταν θετικό ότι ήμασταν μπροστά από την Yamaha».

    Μίλησε και για το χωρισμό της Ducati με τον Jorge Lorezo.

    «Προφανώς και είναι πρόβλημα, αλλά θεωρούμε ότι ο Petrucci μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερος. Δεν υπάρχει λόγος να συγκρίνουμε καριέρες. Εμείς από την Valencia και μετά θα ρίξουμε το βάρος μας στον Petrucci».

    Πρόσφατα ο Valentino Rossi επιτέθηκε εκ νέου στην Yamaha και στην αδυναμία της να αντιδράσει απέναντι στην πρόοδο των Honda και Ducati.

    Μάλιστα ο Ιταλός άσος άφησε να εννοηθεί ότι θα πρέπει να υπάρξει αναδιοργάνωση στο εργοστάσιο, λέγοντας ότι οι αντίπαλοι λειτουργούν στα πρότυπα ομάδων της F1.

    «Νομίζω ότι είναι λάθος να υποτιμάμε την Yamaha ή να λέει κανείς ότι δεν έχουν ό,τι χρειάζεται για να φέρουν εις πέρας τους στόχους τους».

    «Δεν πιστεύω ότι οι άλλες ομάδες υπολείπονται σε σχέση με εμάς κι επομένως τα λόγια του Rossi μ’ αφήνουν μπερδεμένο».

    «Επιπλέον, πριν από ένα χρόνο λέγαμε ότι το σημείο αναφοράς ήταν η Yamaha κι είναι περίεργο να μην το λέμε και τώρα».

    «Τον καταλαβαίνω τον Rossi, αλλά δεν νομίζω ότι θα του πάρει πολύ ώστε να επιστρέψει και πάλι στην κορυφή».


    Πηγή: motograndprix.gr

    Ducati: Νέα Hypermotard το 2019


    Κατασκοπευτικές φωτογραφίες υποδηλώνουν ότι η Ducati ετοιμάζει σημαντική ανανέωση για την Hypermotard το επόμενο έτος.


    Με το 2020 και τις προδιαγραφές Euro 5 να πλησιάζουν, η Ιταλική εταιρία φαίνεται πως ¨ετοιμάζεται¨ από νωρίς αφού όπως γνωρίζουμε οι μειωμένοι ρύποι και ο θόρυβος αποτελούν πλέον μεγάλη πρόκληση για κάθε κατασκευαστή.  Η Hypermotard δείχνει ότι θα συνεχίσει να βρίσκεται στην γκάμα της Ducati και πιθανότατα θα εφοδιάζεται με νέο κινητήρα μεγαλύτερης χωρητικότητας, νέο υποπλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα και εξάτμιση, που πλέον καταλήγει κάτω από την σέλα όπως φαίνεται από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες.

        Φυσικά ο σχεδιασμός δεν θα μπορούσε να μείνει αμετάβλητος καθώς παρά τις ομοιότητες με το υπάρχον μοντέλο, διακρίνονται ο νέος μπροστινός προβολέας και τα πλαστικά, τα οποία πολύ πιθανόν να διαφέρουν στην τελική μορφή του μοντέλου παραγωγής. Το μονόμπρατσο ψαλίδι παραμένει και οι αναρτήσεις υποδηλώνουν ότι αυτή είναι η βασική έκδοση του μοντέλου, αφού η Ducati έχει συνηθίσει να εξοπλίζει την  SP με αναρτήσεις της Ohlins.


    Πηγή: mototriti

    BMW R1200GS 2019: Ισχυρότερο και μεγαλύτερο!


    Πολλά στοιχεία είναι πλέον στο φως, σχετικά με την ανανέωση της R1200GS, η οποία θα είναι αρκετά εκτεταμένη! 


    Ίσως η πιο επιτυχημένη μοτοσυκλέτα σε όλη την ιστορία της BMW, η R1200GS κάνει ένα μεγάλο βήμα για το 2019, όπως όλα δείχνουν. Δύο χρόνια μετά την τελευταία του ανανέωση, το μεγάλο adventure της BMW θα αλλάξει σε πολλά σημεία, με πτρώτο και καλύτερο, το όνομα του: Πλέον, θα λέγεται R1250GS.

    Καλά διαβάσατε, η αλλαγή του ονόματος είναι μάλλον γεγονός και οφείλεται στον νέο κινητήρα που το μοντέλο θα χρησιμοποιήσει. Η BMW
    αναβαθμίζει ξανά τον Boxer που εμφάνισε το 2013, ανεβάζοντας τον κυβισμό στα 1.254 κ.εκ.
     Αυξημένη θα είναι και η ισχύς του νέου κινητήρα, συγκεκριμένα μιλάμε για 136 ίππους, αντί των 125 του υπάρχοντος μοντέλου.



    Οι πληροφορίες θέλουν επίσης, το νέο μοντέλο να φέρει κεφαλές με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, σύστημα το οποίο θα επιτρέψει στην απόδοση της ροπής να ρυθμιστεί με μεγαλύτερη ακρίβεια και να είναι ακόμη πιο ομαλή.

    Η μοτοσυκλέτα δεν θα αλλάξει μόνο όσον αφορά το μηχανικό σύνολο, αλλά θα έχει και αρκετές αλλαγές στις διαστάσεις του. Συγκεκριμένα, θα αυξηθεί το μήκος της νέας R1250 GS Adventure, κατά 15 χιλιοστά. Το μεταξόνιο της νέας GS θα ανέρχεται στα 1.500 χιλιοστά, ενώ για την νέα GS Adventure η τιμή θα είναι στα 1.520 χιλιοστά.

    Αυξημένο θα είναι ωστόσο και το βάρος στις νέες μοτοσυκλέτες. Η R1250GS αλλά και η Adventure έκδοσή της θα είναι κατά 5 κιλά βαρύτερες, από 244 στα 249 κιλά και από 263 στα 268 κιλά αντίστοιχα. Η αλλαγή αυτή πιθανόν οφείλεται σε χρήση νέου συστήματος εξάτμισης, ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η νέα R1250GS θα είναι σημαντικά πιο αθόρυβη από το απερχόμενο μοντέλο. Συγκεκριμένα, δηλώνεται ότι η μοτοσυκλέτα θα έχει επίπεδα θορύβου 88 dB, τα οποία είναι 4 dB λιγότερα από τα 92 του υπάρχοντος –και, επειδή η κλίμακα Decibel είναι λογαριθμική, μιλάμε περίπου για το μισό θόρυβο!

    Σύμφωνα με βρετανικές πηγές, η εμφάνιση του νέου R1250GS θα γίνει στην Intermot της Κολωνίας, η οποία θα γίνει τον Οκτώβριο.


    Πηγή: mototriti

    ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΤΗΣ HONDA ΠΟΥ… ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ!


    Στην έκθεση ηλεκτρονικών CES η Honda παρουσίασε μία πραγματικά πρωτοποριακή της ιδέα, εξελιγμένη από το τμήμα ρομποτικής της εταιρίας το οποίο μεταξύ άλλων βρίσκεται και πίσω από τον γνωστό μας Asimo. Πρόκειται για μία “αυτο-ισοροπούμενη” μοτοσικλέτα, η οποία χρησιμοποιεί μία πολύ εξελιγμένη τεχνολογία (χωρίς μάλιστα την χρήση γυροσκοπικών μονάδων) έτσι ώστε να κάνει την μοτοσικλέτα να στέκεται πάντα σε όρθια θέση.
    Για να το επιτύχει αυτό -και σε ταχύτητες μικρότερες των 5 χλμ/ώρα, πιο πάνω προφανώς δεν υπάρχει πρόβλημα ισορροπίας- οι μηχανικοί της Honda δημιούργησαν έναν πολύ σύνθετο μηχανισμό με τον οποίο μπορούν να αλλάζουν την γωνία κλίσης του εμπρός τροχού. Όπως βλέπουμε και στο βίντεο το Riding Assist όπως το ονομάζει μετακινεί όλο το εμπρός σύστημα της μοτοσικλέτας, χαμηλώνοντάς το, έτσι ώστε να μπορεί να στέκεται όρθια είτε με επιβάτη είτε χωρίς αυτόν.
    honda-self-2
    Η επίτευξη της ισορροπίας επιτυγχάνεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ, ένα για την λειτουργία αυτού του εξελιγμένου εμπρός συστήματος, ένα για την ρύθμιση της γωνία του τιμονιού και ένα τρίτο επίσης στο εμπρός μέρος το οποίο μπορεί να κινήσει την μοτοσικλέτα από μόνο του. Έτσι ένας οδηγός μπορεί από απόσταση να ρυθμίσει την μοτοσικλέτα όπως αυτός επιθυμεί και να μπορεί να κινείται χωρίς να τον ενδιαφέρει αν τα χιλιόμετρα πέσουν κάτω από ένα όριο και χάσει την ισορροπία του.
    Επίσης όπως φαίνεται και από το βίντεο, μπορεί χάρη στο πάτημα ενός κουμπιού να κάνει την μοτοσικλέτα να τον ακολουθεί χωρίς να χρειάζεται να βρίσκεται αυτός επάνω της (στην πράξη μπορεί να βγάλει ο οδηγός την μηχανή του… βόλτα!).
    Παρά το ότι φαίνεται αρκετά φουτουριστικό όλο αυτό που βλέπουμε, στην πράξη η δημιουργία της Ηonda μπορεί να εφαρμοστεί σε ήδη υπάρχοντα μοντέλα, ενώ ανοίγει νέες δυνατότητες για να χαρούν την μετακίνηση με μηχανές πολλοί άνθρωποι που δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα, όπως τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
    Ενώ παράλληλα ανοίγει νέους δρόμους σε οδηγούς που κάνουν ακροβατικά αλλά και σε επερχόμενες χολυγουντιανές υπρεπαραγωγές όπου όλα αυτά τα κόλπα γίνονταν στο στούντιο με την βοήθεια υπολογιστή. Με άλλα λόγια καλώς ήρθατε στην νέα εικονική πραγματικότητα που είναι πιο πραγματική από ποτέ!


    Πηγή: carzine.gr(Παναγιώτης Τριτάρης)

    Lorenzo: Έχασα χρόνια απ’ τη ζωή μου! Αλλά με τη σημερινή νίκη; Χαλάλι!


    Άψογος, μαχητικός  και μεγαλειώδης σήμερα ο Jorge Lorenzo, κατάφερε και κέρδισε τον Marquez και πήρε την 3η του νίκη με την Ducati.

    Ήταν μια τεράστια νίκη για τον Ισπανό, μια επιτυχία που τον ανέβασε στην 3η θέση και μπροστά από τον Andrea Dovizioso!

    «Δεν ξέρω αν η ένταση από τον Αγώνα και τη νίκη μου στέρησαν χρόνια απ’ τη ζωή μου, αλλά το άξιζε! Ήταν από τις καλύτερες νίκες της καριέρας μου».

    «Όχι όμως και η καλύτερή μου. Η πρώτη μου με την Ducati στο Mugello ήταν πολύ ιδιαίτερη! Η καλύτερή μου προσπέραση σήμερα; αυτή στην προτελευταία στροφή και η αποφασιστική προσπέραση από εξωτερική».

    Και συνεχίζει αναλύοντας τη στρατηγική του:

    «Ήταν υπολογισμένα όλα. Άφησα τον Marc να με περάσει δυο γύρους πριν το τέλος για να ηρεμήσω λίγο και μετά να πιέσω στον τελευταίο γύρο».

    «Ήξερα ότι είχα καλύτερο κράτημα και θα τον νικούσα στην προτελευταία στροφή. Ήταν όμως δυνατός στην 3 κι εκεί με πέρασε αρκετές φορές».

    «Την τελευταία φορά μου έκλεισε την πόρτα και μου άφησε χώρο μόνο από εξωτερική. Επιτάχυνα και τον ξάφνιασα».

    «Αν με είχε περάσει ο Dovi αυτό θα άλλαζε τα δεδομένα στον Αγώνα. Ήξερα ότι ήταν κοντά κι έλεγχα την κατάσταση. Μετά σκεφτόμουν μόνο τον Marc».

    Λίγα λόγια για τα ελαστικά είναι απαραίτητα, με τον Lorenzo να κερδίζει χρησιμοποιώντας με εκπληκτικό τρόπο το μαλακό του πίσω ελαστικό.

    «Ήταν τέλεια επιλογή! Με δεδομένη τη ζέστη όμως, έπρεπε να το διαχειριστώ. Δεν είναι απαραίτητο ότι το μαλακό χάνει στο τέλος του Αγώνα. Εξαρτάται από το στυλ».

    «Η μεγάλη βελτίωση για εμένα ήρθε στο τρίτο κομμάτι της πίστας, εκεί που έχανα πολύ χτες».

    «Διαχειρίστηκα το πρώτο μισό του Αγώνα κι ενώ ο Marc πίεζε πολύ, εγώ περίμενα την κατάλληλη ευκαιρία. Αυτή ήρθε όταν τον είδα να χάνει λίγο. Μόλις τον πέρασα όμως έμεινε μαζί μου και ήταν μια μάχη μέχρι τέλους».

    Ο Lorenzo δεν πτοήθηκε ούτε από την εξαιρετική εκκίνηση του Marc Marquez, κάτι στο οποίο δεν μας έχει συνηθίσει ο Ισπανός.

    «Συνήθως δεν πιέζει στην αρχή, αλλά τώρα μπορούσε. Ήξερα ότι θα μπορούσε να κάνει χρόνους στο 24,2 και 24,3».

    «Όμως η πρόσφυση έπεσε μετά τον Αγώνα της Moto2 και δεν μπορούσε να κάνει αυτούς τους χρόνους. Έτσι έμεινα κοντά του. Δεν ήταν εύκολο, αλλά έτσι κράτησα ελαστικά».

    Αυτή η νίκη τον κάνει να σκέφτεται τον Τίτλο;

    «Δεν είναι εύκολο να καλύψουμε τη διαφορά. Είναι πολύ μακριά. Μπορούμε όμως να παλέψουμε για τη δεύτερη θέση. Χωρίς την πίεση για Τίτλο, η νοοτροπία είναι διαφορετική».

    «Κρίμα που στην αρχή της χρονιάς είχαμε εργονομικά θέματα αλλά και κακή τύχη. Τώρα θέλω να εκμεταλλευτώ στο έπακρο την κατάσταση και να δω μέχρι που μπορούμε να φτάσουμε».

    Τέλος, μίλησε και λίγο για την παρουσία του στην Ducati και τη μελλοντική του συνεργασία με τον Marquez στην Honda.

    «Το πιο δύσκολο για έναν αθλητή είναι να ξεκινήσει από την αρχή και να μάθει διαφορετικά ό,τι ήξερε μέχρι τώρα».

    «Με την Ducati ήμουν σχεδόν υποχρεωμένος να το κάνω. Αυτός ο γάμος ήταν δυνατός, με τα υπέρ και τα κατά του. Ένα μέρος μου θα είναι αυτό ενός Ducatista».

    «Πλέον οι κατασκευαστές έχουν πολύ μικρές διαφορές. Το 2019 η εμπειρία θα είναι το πλεονέκτημα του Marquez απέναντί μου. Όπως ίσχυε και για τον Dovizioso το 2017».


    Πηγή: motograndprix.gr

    Rossi: Καλύτερα απ’ ότι περίμενα! Στα τεστ; Δεν περιμένω κάτι το φοβερό...



    Ήταν αυτός που έσωσε τα προσχήματα για την Yamaha που έμεινε για δεύτερο συνεχόμενο Αγώνα χωρίς βάθρο.

    Ο λόγος για τον Valentino Rossi που μέσα από τις δυσκολίες και τα προβλήματα, κατάφερε να φέρει μια 6η θέση στην ομάδα.

    Με τη διαφορά του όμως στα 14’’ από την κορυφή, καταλαβαίνει ο οποιοσδήποτε πόσο χάνει η Μ1 σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

    «Είμαι αρκετά χαρούμενος με αυτό το αποτέλεσμα. Το διασκέδασα και στο τέλος πήρα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».

    «Δυστυχώς ξεκινούσα από αρκετά πίσω και το ρυθμός μου δεν ήταν φανταστικός. Στο ζέσταμα κάναμε μια αλλαγή που μου άρεσε».

    «Δεν μας έδωσε καλύτερο ρυθμό ή ταχύτητα, αλλά μου επέτρεψε να είμαι πιο σταθερός με τα φθαρμένα ελαστικά».

    «Τελικά τα πήγαμε καλύτερα απ’ ότι περίμενα. Ήλπιζα για την 7η θέση και τελικά τερμάτισα 6ος».

    Η Αυστριακή πίστα είναι η χειρότερη για την Yamaha, αλλά στους επόμενους Αγώνες ο Rossi θα είναι πιο ανταγωνιστικός.

    Θα είναι αρκετό για να κρατήσει τη δεύτερη θέση στη βαθμολογία;

    «Είμαι 12β μπροστά από τον Lorenzoαλλά για να είμαι ρεαλιστής πρέπει να πω ότι οι Ducati θα μας περάσουν. Είναι πιο γρήγορες από εμάς».

    «Θα ήθελα να παλεύω για το βάθρο, αλλά οι Marquez-Lorenzo-Dovi είναι πιο γρήγοροι από εμάς. Θα είναι δύσκολο, αλλά θα το παλέψουμε».

    H Yamaha, αφού ζήτησε συγγνώμη από τους αναβάτες της, έχει προγραμματίσει δυο τεστ: ένα τώρα στο Misano κι ένα στην Aragon μετά τον Αγώνα στο Silverstone.

    «Δεν περιμένω να γίνει κάτι το συγκλονιστικό. Θα δοκιμάσουμε κάποια πράγματα, κυρίως για τον εντός έδρας Αγώνα στο Misano».

    «Δεν νομίζω ότι θα δούμε κάποια μεγάλη αναβάθμιση σ’ αυτά τα τεστ μέσα σε διάστημα τόσο λίγων ημερών».

    Έτσι, ο Rossi δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο παρά υπομονή και να ελπίζει ότι θα έρθουν κάποια στιγμή οι αναβαθμίσεις που θα κάνουν τη διαφορά.

    Τον ρώτησαν αν το πρόβλημα έγκειται μόνο στα ηλεκτρονικά:

    «Έχουμε πρόβλημα εκεί, αλλά δεν είναι το μόνο. Ως ένα βαθμό φταίει και ο κινητήρας, αλλά είναι δύσκολο να καταλάβουμε σε πόσο βαθμό».

    Τέλος, του είπαν και για τη διαφορετική, δική του, προσέγγιση και νοοτροπία απέναντι στις δυσκολίες, εν συγκρίσει με τον Vinales.

    «Η εμπειρία είναι αυτή που κάνει τη διαφορά. Δεν είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω δυσκολίες στην καριέρα μου».

    «Ο Maverick δεν είναι χαμένος. Ξέρει ακόμα να οδηγεί μοτοσυκλέτα και μόλις η Μ1 βελτιωθεί, θ’ αρχίζει να παίρνει και πάλι νίκες».


    Πηγή: motograndprix.gr

    Φωτ: Το νέο φέρινγκ της Yamaha Στη μοτοσυκλέτα του Rossi


    Στο χτεσινό επίσημο τεστ των ομάδων της μεγάλης κατηγορίας στο Brno της Τσεχίας, η Yamaha είχε ένα καινούργιο φέρινγκ για δοκιμές.

    Αυτό το τέσταρε μόνο ο Valentino Rossi, μιας και ο Maverick Vinales δεν μπήκε στην πίστα λόγω του πόνου που έχει στον ώμο του από την πτώση της Κυριακής.

    Ο Rossi, αφού δοκίμασε το νέο φέρινγκ, δεν έμεινε ικανοποιημένος, λέγοντας ότι και στον επόμενο Αγώνα - στην Αυστρία - θα έχει την ίδια μοτοσυκλέτα που είχε στην Τσεχία.

    Στις παραπάνω φωτογραφίες βλέπουμε αυτό το νέο φέρινγκ της Yamaha.

    Ενδιαφέρον έχει το μπροστινό φτερό, το οποίο έχει μικρύνει μάλλον για να επιτρέπει σε περισσότερο αέρα να κρυώνει το ελαστικό.

    Ο τομέας των ελαστικών είναι κάτι πάνω στο οποίο δουλεύουν πάρα πολύ τα εργοστάσια. Ενδεχομένως αυτός να είναι ένας τρόπος για ν’ αυξάνεται η αντοχή του.

    Αυτό είναι άλλωστε που θέλουν όλοι: αποδοτικά ελαστικά που να κρατάνε περισσότερο.

    Ενδιαφέρον έχουν και τα δυο τεράστια «σαν μουστάκια» άκρα που ίσως να λειτουργούν υποστηρικτικά, ίσως να έχουν διαφορετικό ρόλο.

    Όπως και να ‘χει, είναι ένα ακόμα βήμα στην εξέλιξη των αεροδυναμικών βοηθημάτων πριν το 2019, όταν οι κανονισμοί θα γίνουν περισσότερο αυστηροί για τα φέρινγκ.


    Πηγή: motograndprix.gr
    Scroll to Top