• Latest News

    Φρενάροντας στο Brno Σύμφωνα με τα στοιχεία της Brembo


    Μετά το σύντομο καλοκαιρινό διάλειμμα, οι οδηγοί της μεγάλης κατηγορίες ετοιμάζονται να ριχτούν στη «μάχη» του Brno για τον 10ο Γύρο της χρονιάς.

    Το Brno - που έχει το όνομα του Tomas Masaryk, του 1ου Προέδρου της Τσεχοσλοβακίας - είναι η 4η μεγαλύτερη πίστα του Ημερολογίου.

    Η θερμοκρασία, ο καιρός, οι υψομετρικές διαφορές και το πανέμορφο τοπίο, συνθέτουν την εικόνα της Τσεχικής πίστας.

    Μια πίστα αρκετά απαιτητική στα φρένα, καθώς η Brembo - που μας στέλνει τα στοιχεία - τη βαθμολογεί με 4 στα 5.

    Σε έναν γύρο μέσα στην πίστα, οι οδηγοί χρησιμοποιούν τα φρένα 11 φορές για 31 δευτερόλεπτα που ίσως φαντάζει πολύ, αλλά σε 7 άλλες πίστες του Ημερολογίου ο χρόνος αυτός είναι μεγαλύτερος.

    Σε μια από τις μικρές ευθείες της πίστας, ανάμεσα στις στροφές 9 και 10, έχουμε την (με διαφορά) πιο απαιτητική στροφή για τα φρένα.

    Πρόκειται για την 10η, εκεί όπου οι οδηγοί φτάνουν τα 100χλμ/ώρα, έχοντας αναπτύξει προηγουμένως ταχύτητα που φτάνει τα 280χλμ/ώρα.

    Χρειάζονται 210 μέτρα για να φρενάρουν κι ένα χρονικό διάστημα της τάξης των 4,2’’ με τη μέγιστη επιβράδυνση να φτάνει το 1,5g.

    Επιπρόσθετα, η μέγιστη δύναμη που ασκείται στη μανέτα του φρένου είναι της τάξης των 6.2 κιλών.



    Πηγή: motograndprix.gr

    MotoGP: Διάλειμμα Τέλος! Στην Τσεχία ξεκινά το 2ο μισό της σεζόν


    Το σύντομο καλοκαιρινό διάλειμμα φτάνει στο τέλος του και όλοι προετοιμάζονται για την επιστροφή των αναβατών μέσα στις πίστες, αρχής γενομένης με το Γύρο στο Brno.

    Το πρώτο μισό της σεζόν ολοκληρώθηκε με μια σπουδαία νίκη του Marc Marquez στην πίστα του Sachsenring, με τον Ισπανό να ανεβάζει τη διαφορά του από τον 2ο στους 46β.

    Όμως ο επόμενος Αγώνας δεν γίνεται σε μια πίστα που κυριαρχεί ο Marquez, ο οποίος μετρά δυο νίκες εκεί: μια το 2013 στο στεγνό και μια πέρυσι στο βρεγμένο.

    Η ευκαιρία των αντιπάλων του ν’ αντεπιτεθούν είναι μεγάλη, καθώς στο Brno είναι δυνατοί τόσο ο Dani Pedrosa, όσο και οι Jorge Lorenzo και Valentino Rossi.

    Ο Dani έχει καλές μνήμες από την πίστα, ύστερα από την εκπληκτική του μάχη και νίκη επί του Lorenzo το 2012 αλλά και τη νίκη του το 2014 που σταμάτησε το σερί νικών του Marquez.

    Ο Lorenzo από την άλλη έχει κερδίσει τον Αγώνα της Τσεχίας το 2015 αλλά και το 2010, ενώ οι δυο τους βρίσκονται πολύ συχνά στο βάθρο των νικητών του Brno.

    Το αν θα καταφέρει να πάρει ο Lorenzo την τρίτη του νίκη με Ducati, ή αν ο Dani θα πάρει την πρώτη του νίκη για φέτος, μένει να το δούμε αυτή την Κυριακή.

    Εν τω μεταξύ, στη Yamaha το αρνητικό σερί χωρίς νίκη συνεχίζεται. Πάντως το Brno είναι μια καλή πίστα για τους μπλε και ειδικά για τον Valentino.

    Εκεί, το 1996, ο Rossi κατάφερε να πάρει την πρώτη νίκη της μεγαλειώδους καριέρας του (125cc). Ήταν η πρώτη από τις εφτά νίκες που μετρά στην Τσεχία.

    Δυνατός στην πίστα αυτή είναι και ο Maverick Vinales, με τους δυο αναβάτες της Yamaha να θέλουν να βάλουν στοπ στο χειρότερο σερί χωρίς νίκες της ομάδας από το 2002.

    Στους δορυφορικούς αναβάτες ο Johann Zarco συνεχίζει να οδηγεί την κούρσα, ωστόσο οι τελευταίοι Αγώνες ήταν δύσκολοι για τον Γάλλο που ψάχνει να βρει τη φόρμα του.

    Σε καλή κατάσταση, αντίθετα, είναι ο Danilo Petrucci, ο οποίος φτάνει στην Τσεχία μετά τη δυνατή του παρουσία στο Γερμανικό GP πριν από τρεις εβδομάδες.

    Από την άλλη τη δική του αντεπίθεση θέλει να ξεκινήσει στο Brno ο Cal Crutchlow, με τον Βρετανό να έχει κερδίσει τον Αγώνα εκεί (στο βρεγμένο) το 2016.

    Η 11η θέση και οι 5β που πήρε ο Hafizh Syahrin, επέτρεψαν στον οδηγό από την Μαλαισία να περάσει 1ος στη μάχη για τον Τίτλο του καλύτερου νεοφερμένου.

    Έτσι, ο τραυματίας Morbidelli, υποχώρησε στη 2η θέση αλλά επιστρέφει στη δράση στην Τσεχία, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις στους 3β.

    Από την άλλη, μετά από τέσσερεις Αγώνες χωρίς βαθμούς, ο Takaaki Nakagami θέλει να μπει και αυτός δυναμικά στη μάχη, παίρνοντας ένα καλό αποτέλεσμα στην Τσεχία.

    Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον αυτό το Σ/Κ, καθώς απομένουν 10 Αγώνες μέχρι το τέλος και την ανακήρυξη του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλητή.


    Πηγή: motograndprix.gr

    Επιβεβαίωση για Ducati Diavel S



    Πραγματικότητα είναι, σύμφωνα με κάποια μέσα, το Ducati Diavel S και η παρουσίασή του είναι θέμα χρόνου!


    Πριν λίγες ημέρες είχαμε δει, τις πρώτες πληροφορίες και κατασκοπευτικές εικόνες ενός νέου Diavel S, από την Ducati. Τώρα έρχεται και η μεγάλη αποκάλυψη: Οι δημοσιογράφοι του Βρετανικού MCN έχουν δει ήδη την μοτοσυκλέτα στην World Ducati Week!

    Πράγματι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η μοτοσυκλέτα επιδείχθηκε σε ελάχιστα άτομα, κατά την διάρκεια του προηγούμενου Σαββατοκύριακου και μοιάζει πολύ, στο μοντέλο που βλέπετε στην εικόνα. Η Ducati απαγόρεψε την λήψη φωτογραφιών όταν επέδειξε το νέο Diavel S και για αυτό, προς το παρόν μπορούμε να έχουμε μόνο 3D απεικόνισή του.

    Το νέο μοντέλο, όπως μαθαίνουμε, θα κάνει μια αποχώρηση από τον αρχικό του χαρακτήρα τονίζοντας πολύ περισσότερο την σπορ συμπεριφορά. Θα υπάρχουν αλλαγές στην γεωμετρία της μοτοσυκλέτας: Συγκεκριμένα η γωνία κάστερ έχει μειωθεί στις 27 μοίρες από τις αρχικές 28, ενώ το πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο. Αυξημένο, ωστόσο, θα είναι το μεταξόνιο του Diavel S στα 1.600 χιλιοστά, 15 περισσότερα από του προηγούμενου μοντέλου.

    Ο κινητήρας που θα εξοπλίζει το μοντέλο θα είναι ο Testastretta DVT των 1.262 κ.εκ. που χρησιμοποιείται και στην Multistrada 1260 και θα αποδίδει «πάνω από 150 ίππους», όπως δηλώνουν οι άνθρωποι της Ducati. H μοτοσυκλέτα θα εξοπλίζεται με εκτεταμένη σουίτα ηλεκτρονικών, όπως αισθητήρα IMU 6 αξόνων, traction και launch control, anti-wheel και cornering ABS. Οι αναρτήσεις θα προέρχονται από την Ohlins και θα είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, ενώ τα φρένα θα προέρχονται κατευθείαν από την Panigale, με Monobloc δαγκάνες από την Brembo. Εντυπωσιακός θα είναι ο πίσω τροχός, που θα εξοπλίζεται με ελαστικό πλάτους 240!

    Τέλος, το μοντέλο θα εξοπλίζεται με συνδεσιμότητα Bluetooth, που θα επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέσει το κινητό του με την οθόνη ενδείξεων και να διαχειριστεί μουσική και κλήσεις. Το μοντέλο θα παρουσιαστεί στην EICMA, ενώ μαζί με την έκδοση S αναμένεται και νέα βασική έκδοση του Diavel, με χαμηλότερη τιμή και πιο βασικό εξοπλισμό. Περιμένουμε περισσότερα...


    Πηγή: mototriti

    Suzuka 8 Ώρες: Μεγάλη νίκη για την Yamaha R1 4η συνεχόμενη νίκη της εργοστασιακής ομάδας



    Η εργοστασιακή ομάδα της Yamaha με τους Alex Lowes, Michael van der Mark και Katsuyuki Nakasuga, πέτυχε μια πολύ σημαντική νίκη. Οι τρεις τους οδήγησαν άψογα την Yamaha R1, συμπληρώνοντας 199 γύρους, στις 8 Ώρες του τελευταίου φετινού Αγώνα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής. Ο Αγώνας αυτός έχει τεράστια σημασία για τα Ιαπωνικά εργοστάσια και δίνουν πολύ μεγάλο βάρος στη νίκη, που την έχουν χαρακτηρίσει στο παρελθόν σημαντική όσο ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο MotoGP!!!

    H εργοστασιακή Honda με τους Takaaki Nakagami, Takumi Takahashi & Patrick Jacobsen, πήρε τη 2η θέση με διαφορά 30'' παρά το ότι η Honda CBR1000RR SP2 μπήκε 6 φορές για pit stop, έναντι 8 της R1.

    Η Kawasaki που είχε ξεκινήσει από την Pole Position με μεγάλο ατού τον Johnny Rea, αλλά και τους Leon Haslam & Kazuma Watanabe, αρκέστηκε στην 3η θέση, ένα γύρο πίσω από τους νικητές. Η ZX-10RR μπήκε και αυτή 8 φορές στα πιτς για καύσιμα και αλλαγή οδηγού.
    Η Suzuki είδε μια ιδιωτική της ομάδα, με τους Ogata, Watanabe & Bridewell να φέρνει το καλύτερο αποτέλεσμα – την 4η θέση - ανάμεσα στις πολλές GSX-R1000 που συμμετείχαν στον Αγώνα. Η ομάδα Yoshimura, με τον Sylvain Guintoli πήρε την 10η θέση.

    Και οι τρεις πρώτες ομάδες του 8ωρου αγώνα έτρεξαν με ελαστικά της Bridgestone.
    Από τις ομάδες που διεκδίκησαν τον Τίτλο στο Πρωτάθλημα World Endurance, η Honda FCC TSR τερμάτισε 5η και οι Josh Hook, Freddy Foray & Alan Techer αναδείχτηκαν Παγκόσμιοι Πρωταθλητές! Η Yamaha GMT94 ακολούθησε στην 6η θέση, με τους Mike Di Meglio, Niccolo Canepa & David Checa, μένοντας 2η στη βαθμολογία. 



    Πηγή: motograndprix.gr

    Οδηγούμε την Honda CB1000R Ένα όμορφο και ιδιαίτερο μοντέλο από την Honda



    H σειρά Neo Sports Café ακολουθεί τις γραμμές της CB4 που εμφανίστηκε σαν πρωτότυπο στην EICMA 2015. Περιλαμβάνει 3 εκδόσεις: τη μικρή CB125R με απόδοση κινητήρα 13.3 ίππους για τους αναβάτες με δίπλωμα Α1, την CB300R με απόδοση κινητήρα 31.4 ίππους (δίπλωμα Α2) και το κορυφαίο μοντέλο στην γκάμα την CB1000R με απόδοση 146 ίππων.

    Στο φωτογραφικό αυτό αφιέρωμα οδηγούμε την CB1000R που αντικαθιστά το προηγούμενο γυμνό μοντέλο στη γκάμα της Honda και είναι μια ουσιαστικά εντελώς νέα μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας της προέρχεται από αυτόν της CBR1000RR Fireblade του 2006, με την ανάλογη εξέλιξη για βελτίωση της απόδοσης στις μεσαίες στροφές και ομαλότερη λειτουργία και απόδοση.

    Ο 4κύλινδρος κινητήρας είναι εφοδιασμένος με ηλεκτρονικό γκάζι (TBW), με τρία προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης συν το πρόγραμμα USER και αποδίδει 146 ίππους στις 10,500σ.α.λ. Νέο είναι και το πλαίσιο που είναι μονής δοκού με αποτέλεσμα τη σημαντική εξοικονόμηση βάρους που φθάνει στα μόλις 212 κιλά γεμάτη. Τα κυρία χαρακτηριστικά της νέας CB1000R είναι, μικρές διαστάσεις, φώτα LED, πίνακας οργάνων με οθόνη LCD. 

    Σε γενικές γραμμές είναι μια δυνατή και ευχάριστη μοτοσυκλέτα, με πολύ καλά φρένα, με εύκολη αλλαγή πορείας, με υψηλό επίπεδο πρόσφυσης, χάρις και στα Bridgestone S21, με μικρή και πολύ ομαλή – σχεδόν ανεπαίσθητη - επέμβαση των ηλεκτρονικών. 
    Η τιμή της είναι στα 14,500€, επίσης θα είναι διαθέσιμη από το εργοστάσιο και μια έκδοση εξοπλισμένη με premium αξεσουάρ και quickshifter στην τιμή των 15,900€.


    Πηγή: motograndprix.gr

    Παρουσίαση της σειράς Honda CB Neo Sports Café Στην Ελλάδα από την Σαρακάκης



    Τη νέα σειρά Honda CB Neo Sports Café παρουσίασε η η Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε, αντιπροσωπεία της Honda στην Ελλάδα, στον πολυχώρο The Mandarin στην Πολιτεία. 


    Η νέα σειρά των Neo Sports Café μοντέλων περιλαμβάνει 3 διαφορετικές, στα κυβικά, εκδόσεις το μικρό CB125R με απόδοση κινητήρα 13,3 ίππους για τους αναβάτες με δίπλωμα κατηγορίας Α1, το CB300R με απόδοση κινητήρα 31,4 ίππους (δίπλωμα Α2) και το κορυφαίο μοντέλο στην γκάμα το CB1000R με απόδοση 146 ίππων.

    H σειρά ακολουθεί τις γραμμές της CB4 που εμφανίστηκε σαν πρωτότυπο στην EICMA 2015.

    Η γενική φιλοσοφία της σειράς είναι η επιστροφή στις βασικές αρχές, στις ρίζες, του μοτοσυκλετισμού με την δημιουργία μιας σειράς γυμνών μοτοσυκλετών με μικρό βάρος και διαστάσεις, απαλλαγμένων από όλα τα "περιττά" με στόχο την απόλαυση της οδήγησης.
    Ο Product Manager Honda Moto κ. Γιάννης Αλεξάκης
    Ο Product Manager Honda Moto κ. Γιάννης Αλεξάκης
    Όλες οι εκδόσεις μοιράζονται την ίδια βασική μινιμαλιστική σχεδίαση και είναι εξοπλισμένες με ABS 2 με αδρανειακή μονάδα μέτρησης IMU, φώτα και προβολέα led, όργανα με οθόνη LCD, μπροστινό σύστημα USD, πίσω ανάρτηση με μονό αμορτισέρ και ακτινικές δαγκάνες εμπρός.

    Μέτα από την σύντομη, αλλά περιεκτική, παρουσίαση των χαρακτηριστικών της σειράς από τον Corporate Communications Manager της HONDA, κ. Γιώργο Παππά, τον Product Manager Honda Moto κ. Γιάννη Αλεξάκη και τον Υπεύθυνο Τεχνικής Εκπαίδευσης Honda Moto κ. Μαρίνο Αγορίτσα είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και τις 3 μοτοσυκλέτες σε μια σύντομη διαδρομή στους γύρω περιαστικούς δρόμους όπου διαπιστώσαμε ότι πραγματικά η Honda κατάφερε να δημιουργήσει μια σειρά εξαιρετικά εύχρηστων μοτοσυκλετών που τηρούν τις υποσχέσεις της. Στο θέμα των εντυπώσεων απο υην οδήγηση θα επανέλθουμε σύντομα με περισσότερα και τεστ της CB300R που ήταν η μοτοσυκλέτα που κρατήσαμε για Τεστ στο τέλος της ημέρας.
    Ο Υπεύθυνος Τεχνικής Εκπαίδευσης Honda Moto κ. Μαρίνος Αγορίτσας
    Ο Υπεύθυνος Τεχνικής Εκπαίδευσης Honda Moto κ. Μαρίνος Αγορίτσας

    CB1000R
    Η CB1000R που αντικαθιστά το προηγούμενο γυμνό μοντέλο στην γκάμα της Honda είναι μια ουσιαστικά εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ο κινητήρας της προέρχεται από αυτόν της CBR1000RR Fireblade του 2006 με την ανάλογη εξέλιξη για βελτίωση της απόδοσης στις μεσαίες στροφές και ομαλότερη λειτουργία και απόδοση.

    Ο 4κύλινδρος κινητήρας είναι εφοδιασμένος με ηλεκτρονικό γκάζι Throttle By Wire (TBW) με τρία προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης συν το πρόγραμμα USER.και αποδίδει 20hp μεγαλύτερη μέγιστη ισχύ από τον κινητήρα της προηγούμενης έκδοσης!  Νέο είναι και το πλαίσιο που είναι μονής δοκού με αποτέλεσμα την σημαντική εξοικονόμηση βάρους που φθάνει στα μόλις 212 κιλά γεμάτη.. Τα κυρία χαρακτηριστικά της νέας CB1000R είναι, μικρές διαστάσεις, φώτα LED, πίνακας οργάνων με οθόνη LCD, απόδοση κινητήρα 146 ίπποι στις 10.500 σ.α.λ.

    Η τιμή της CBR1000R θα είναι στα 14,500€, επίσης θα είναι διαθέσιμη από το εργοστάσιο 
    και μια έκδοση εξοπλισμένη με premium αξεσουάρ και quickshifter στην τιμή των 15,900€.



    CB125R
    Honda CB125 R που απευθύνεται σε αναβάτες νεαρής ηλικίας (18-20 με δίπλωμα Α1) είναι εφοδιασμένη με τις ίδιες αναρτήσεις και πλαίσιο με την μεγαλύτερη CB300R και παρά το κόμπακτ στυλ της σειράς οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας με αποτέλεσμα την άνετη θέση οδήγησης. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος υδρόψυκτος SOHC με απόδοση 13,32 ίππους, με ψεκασμό PGM-FI. Το πλαίσιο είναι εντελώς νέο και συνδυάζει τμήματα από σωληνωτό και πρεσαριστό ατσάλι, το μπροστινό πιρούνι είναι USD 41 mm, το εμπρός φρένο εχει ακτινική δαγκάνα και σύστημα ABS 2 με IMU (Αδρανειακή Μονάδα Μέτρησης). Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει full LED φώτα και οθόνη οργάνων LCD.

    Η τιμή της CB125R θα είναι στα 4,790€



    CB300R
    Για νέους αναβάτες που θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα ή το πρώτο τους βήμα στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Η CB300R “Neo Sport Cafè”, είναι εφοδιασμένη με μονοκύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα DOHC 286 cc, που αποδίδει 31,4 ίππους,  σε συνδυασμό με εντελώς νέο σκελετό που αποτελείται από τμήματα από σωληνωτό και πρεσαριστό ατσάλι, ανεστραμμένο πιρούνι USD 41 χίλ. εμπρός φρένο με 4πίστονη, ακτινική δαγκάνα με πλευστό δίσκο και μονό πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει full LED φώτα, οθόνη οργάνων LCD και ABS 2 με IMU (Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας).

    Η CB300R που ζυγίζει μόλις 143 kg με τα υγρά, ειναι εφοδιασμένη με πιρούνι USD 41mm, πλευστό δίσκο φρένων εμπρός με 4πίστονη ακτινική δαγκάνα, ABS 2 με αδρανειακή μονάδα μέτρησης IMU και Dunlop ελαστικά.

    Η τιμή της CB300R θα είναι στα 5,990€.


    Πηγή: motograndprix.gr

    Κέρδισε μια μπαταρία λιθίου Skyrich



    Κάνε like και share στον νέο διαγωνισμό του Moto Accessories και διεκδίκησε μια από τις τρεις μπαταρίες λιθίου Skyrich από την ΠΕΡΚΟ Α.Ε.


    Οι μπαταρίες λιθίου αντικαθιστούν σταδιακά τις παραδοσιακές μπαταρίες μολύβδου, αφού έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, χαμηλό βάρος και περισσότερη δύναμη. Το Motoaccessories δίνει την ευκαιρία σε τρεις τυχερούς να κερδίσουν από μια μπαταρία λιθίου Skyrich από την εταιρεία ΠΕΡΚΟ Α.Ε.

    Για να συμμετέχετε στο διαγωνισμό, κάντε LIKE στη σελίδα του Moto Accessories στο facebook και στη δημοσίευση του διαγωνισμού, κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στους φίλους σας (τη συγκεκριμένη ανάρτηση) και τέλος, συμπληρώστε τα στοιχεία σας στη φόρμα συμμετοχής ΕΔΩ.

    Η νέα γενιά μπαταριών με βάση το λίθιο είναι ελαφρύτερες, έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και περισσότερη δύναμη, οπότε γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς και είναι λογικό να αποτελούν την πρώτη επιλογή στον κόσμο των μηχανοκίνητων σπορ. Τα πλεονεκτήματα μιας μπαταρίας λιθίου είναι τα εξής:
    • Μπορεί να έχει το 1/3 με 1/5 του μεγέθους μιας μολύβδου – οξέως.
    • Έως και 5 φορές μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
    • Μικρός χρόνος φόρτισης (μπορεί μέσα σε λίγα λεπτά να φτάσει στο 80% της χωρητικότητάς της).
    • Όταν δεν χρησιμοποιείται χάνει περίπου 5% της ενέργειάς της το μήνα, ενώ μια μολύβδου – οξέως χάνει περίπου 20%.
    • Η χρήση τους είναι πιο ασφαλής καθώς τα συστατικά τους είναι στερεά και δεν περιέχουν επικίνδυνο μόλυβδο, ούτε διαβρωτικά οξέα.
    • Η αγορά τους συνοδεύεται συνήθως από μεγαλύτερη εγγύηση.
    Όλα τα παραπάνω τις καθιστούν ιδανικές για όσους δίνουν προτεραιότητα στις επιδόσεις και θέλουν χαμηλό βάρος και υψηλή απόδοση όχι μόνο σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, αλλά και σε δρόμου. Η τοποθέτηση μιας μπαταρίας λιθίου θα μειώσει το βάρος κατά 2,5 ή και περισσότερα κιλά, που μπορεί να μην ακούγονται πολλά στην περίπτωση μιας βαριάς cruiser ή on – off μοτοσυκλέτας, αλλά θα κάνουν τη διαφορά σε μια πιο ελαφριά supersport ή enduro / motocross. Επίσης, αποτελούν αυτή τη στιγμή την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον κόσμο των μπαταριών, οπότε αν κάποιος θέλει το καλύτερο, είναι η ιδανική επιλογή. Τέλος, αν κάποιος αφήνει τη μοτοσυκλέτα του ακίνητη για μεγάλα χρονικά διαστήματα, ο χαμηλός ρυθμός αποφόρτισης, τον απαλλάσσει από τη χρήση φορτιστή / συντηρητή μπαταρίας.  

    Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή έως και την Κυριακή 26 Αυγούστου. Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 27 Αυγούστου και τα ονόματα των νικητών θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Moto Accessories, παράλληλα με την ενημέρωσή του τηλεφωνικά και μέσω e-mail.

    Καλή επιτυχία σε όλους!

    Link για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ΕΔΩ
    Link της σελίδας στο Facebook 


    Πηγή: mototriti

    BMW F 850 GS - Η περιπέτεια στο αίμα της



    Το F 850 ανήκει στην συνομοταξία των μοντέλων που ανταποκρίνονται εξίσου καλά, τόσο στην καθημερινή συμβίωση σε πόλη και ταξίδια, όσο και σε περιπετειώδη εκτός δρόμου μονοπάτια.


    Σε αυτή τη πλήρως ανανεωμένη εκδοχή του, το F 850 δυνάμωσε και σε συνδυασμό με τα τελευταία γενιάς ηλεκτρονικά βοηθήματα, παρουσιάζει μια βελτιωμένη και αξιόλογη πρόταση  Η ομοιογένεια που διέπει τη σχεδιαστική φόρμα των GSείναι και εδώ παρούσα, όμως πιο εκμοντερνισμένη και σπορτιφ. Η αίσθηση της περιπέτειας μπορεί να γίνει αισθητή σε κάθε επιφάνεια, σε κάθε γωνία και γραμμή της μοτοσικλέτας.  Η συνολική ποιότητα της κατασκευής βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, με την συναρμογη των υλικών, το φινίρισμα και την ποιότητα της βαφής να συμβαδίζουν με το κύρος της BMW. 



    Η σέλα είναι μεγάλη σε διαστάσεις και ξεκούραστη και δεν δημιουργεί το παραμικρό πρόβλημα σε οδηγό και συνεπιβάτη, ακόμα και σε πολύωρες διαδρομές. Η έγχρωμη οθόνη TFT των 6,5 ιντσών δίνει τη δυνατότητα μέσω συνδεσιμότητας για πλοήγησης, πραγματοποίησης κλήσεων και ακρόασης μουσικής από το smartphone σου. Με το keyless ride σύστημα, ο αναβάτης μπορεί να ξεκινήσει τη μοτοσυκλέτα του απλά πατώντας ένα κουμπί. 



    Ο δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, απέκτησε μεγαλύτερη χωρητικότητα στα 853 κυβικά και η απόδοση φτάνει τους 95 στις 8.250 σ.α.λ με μέγιστη ροπή 9,4 kg-m στις 6.500 σ.α.λ. Πέντε διαφορετικές χαρτογραφήσεις (Road, Rain, Dynamic, Enduro, Enduro Pro) επηρεάζουν ανάλογα την απόκριση και την διαθέσιμη ιπποδύναμη. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο monocoque τύπου γέφυρας, που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του. Το μονό αμορτισέρ ρυθμίζεται ηλεκτρονικά ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς, ενώ μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών χωρίς τη δυνατότητα ρυθμίσεων. Την πέδηση μπροστά, έχουν αναλάβει διπίστονες δαγκάνες της Brembo με δύο δίσκους 305 χιλιοστών, ενώ πίσω η μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρίας συνοδεύει ένα δίσκο 265 χιλιοστών. Με το ABS Pro η μοτοσυκλέτα είναι ασφαλέστερη ακόμα και όταν υπάρχει πέδηση σε κεκλιμένη θέση. 


    Πηγή: mototriti

    H Honda φέρνει πίσω την Hornet!



    …ή τουλάχιστον, κάποιο μοντέλο πολύ παρόμοιο σε αυτό το πολύ επιτυχημένο 600άρι street!


    Θυμάστε την Hornet; Κατά πάσα πιθανότητα… πήρατε το δίπλωμά σας στην σέλα της. Η Honda λοιπόν, εν μέσω διαρκώς αυξανόμενων φημών για την επιστροφή του πασίγνωστου μοντέλου της, απάντησε επίσημα για τα σχέδιά της στον μεσαίο κυβισμό.

    Πιο συγκεκριμένα, ο Fabrice Recoque, ο διευθυντής της Honda Moto Γαλλίας, μετέφερε την πληροφορία στον τοπικό τύπο, όντας ιδιαίτερα αποκαλυπτικός. Είπε ότι η Honda ετοιμάζει δύο ολοκαίνουργιες μοτοσυκλέτες στα 650 κυβικά, χωρίς να αποκλείει επ ουδενί την επιστροφή του ονόματος Hornet!

    Τα λόγια του ήταν ως κάτωθι: «Η στρατηγική μας για τα roadster θα γίνει σε δύο φάσεις. Μεσοπρόθεσμα, θα έχουμε μια νέα μοτοσυκλέτα στα 650 κυβικά περίπου, που θα παρουσιαστεί στους ερχόμενους μήνες. Δεν μπορώ να αποκαλύψω κάτι παραπάνω για αυτό. Αυτή τη μοτοσυκλέτα θα την ακολουθήσει μια άλλη καινούργια, προσανατολισμένη σε μεγαλύτερο όγκο παραγωγής και ήδη έχουμε αρχίσει να δουλεύουμε πάνω σε αυτή. Δεν είναι όμως για τώρα»

    Ερωτηθείς για την τοποθέτηση του μοντέλου στην αγορά, αλλά και για το αν θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Yamaha MT-07, ο Recoque απάντησε: «Δεν θα επιτεθούμε στο ΜΤ-07 με το ίδιο στυλ ή την ίδια τιμή. Θα προτείνουμε μια τελείως διαφορετική μοτοσυκλέτα με μοναδικό στυλ και πολύ διαφορετική τοποθέτηση. Θα είναι ελαφρός εκτός ανταγωνισμού.»

    Πότε όμως θα δούμε αυτές τις μοτοσυκλέτες; Ο Recoque βεβαίωσε ότι και τα δύο μοντέλα θα βρίσκονται στην EICMA τον Νοέμβριο, ενώ δήλωσε ότι ίσως κάποιο από αυτά, εμφανιστεί στην Intermot.

    Τι όμως είναι αυτό που ετοιμάζει η Honda, άραγε; Μιλάμε για «πλήρη» επαναφορά του Hornet; Μήπως γίνεται λόγος για κάποια «περιορισμένης παραγωγής» μοτοσυκλέτα, που θα την ακολουθήσει έκδοση πλήρους διαθεσιμότητας; Ή μήπως όλα θα είναι κάτι ριζικά νέο  από την αρχή το οποίο πρέπει να περιμένουμε για να το δούμε;


    Πηγή: mototriti

    Levis V6 Café Racer



    Μια επιβλητική, ογκώδης και απαστράπτουσα στην κυριολεξία μοτοσυκλέτα που δεν είναι σαν καμία άλλη. Πως σας φαίνεται;


    Ας μιλήσουμε λίγο για στοιχεία ιστορίας πριν ξεκινήσουμε: Levis δεν είναι μόνο τα γνωστά τζιν παντελόνια, αλλά ήταν και μια Βρετανική μάρκα μοτοσυκλετών, που έζησε από το 1911 μέχρι το 1946. Τα μοντέλα της εταιρείας σημείωσαν πάρα πολλές αγωνιστικές επιτυχίες, μεταξύ των οποίων και μια νίκη στο Isle of Man, το 1920.
     

    72 χρόνια μετά από την παύση εργασιών της, η Levis επέστρεψε υπό την διεύθυνση των Phil Bevan και Steve Kirk, δύο μηχανικών αυτοκινήτων, με την εντυπωσιακή V6 Café Racer. Και ήδη από την πρώτη ματιά, η σχεδόν εξολοκλήρου χρωμιωμένη μοτοσυκλέτα, εντυπωσιάζει και αιχμαλωτίζει το μάτι, εμ τις αντισυμβατικές γραμμές της, τις μπορντώ λεπτομέρειες της και τον κινητήρα της, ο οποίος δεν γίνεται να κρυφτεί.

    Ο εν λόγω κινητήρας, είναι 6κύλινδρος σε διάταξη V με πολύ μικρή εμπεριεχόμενη γωνία, μόλις 22 μοιρών. Είναι τοποθετημένος κατά μήκος ως προς την μοτοσυκλέτα, αποδίδει περίπου 120 ίππους, ενώ έχει μια ασυνήθιστη σειρά ανάφλεξης 1-2-3-4-5-6, που σύμφωνα με τους δημιουργούς της μοτοσυκλέτας, παράγει «έναν ήχο σαν 3 Harley που δουλεύουν ταυτόχρονα»!

    Ωστόσο, η Levis δεν σκοπεύει να μείνει αποκλειστικά σε αυτή την μοτοσυκλέτα. Σύμφωνα με τους Bevan και Kirk, άλλα 5 μοντέλα διαφορετικής κατηγορίας θα εμπλουτίσουν την γκάμα της στα επόμενα χρόνια. Όσο για την τιμή της; Μιλάμε για ένα ultra-premium ποσό, που θα ξεκινάει από τις 108.000 λίρες ή αντίστοιχα, τα 121.000 ευρώ.


    Πηγή: mototriti

    Ευρώπη-Ιαπωνία: Τέλος στους φόρους στις μοτοσυκλέτες



    Ένα μέτρο που θα έχει αντίκτυπο στις εμπορικές σχέσεις της Ε.Ε. με την μεγαλύτερη εξαγωγική βιομηχανία μοτοσυκλετών τέθηκε σε ισχύ.


    Εν μέσω του εμπορικού πολέμου Ευρώπης-Αμερικής, μαθαίνουμε ότι μία άλλη στρατηγική συμφωνία ξεκίνησε να ισχύει. Συγκεκριμένα, η Ιαπωνία και η Ευρώπη καταργούν τους μεταξύ τους δασμούς για την εισαγωγή μοτοσυκλετών, σε μία ιδιαίτερης σημασίας νέα συνθήκη ελεύθερου εμπορίου.

    Αυτό σημαίνει, ότι ο δασμός εισαγωγής 8% που ίσχυε, για Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη, καταργείται, ενώ το ίδιο θα ισχύει για τον δασμό 6% που ίσχυε, για μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού. Επιπλέον, στο 0% ρυθμίζεται και ο δασμός εισαγωγής ανταλλακτικών από την Ιαπωνία, σε σχέση με το ισχύον 3,7% μέχρι σήμερα.

    Πρόκειται για μια εμπορική συνθήκη που θα αλλάξει αρκετά τα δεδομένα, σε μια μάλλον ταραγμένη περίοδο για το εμπόριο. Η κατάργηση των δασμών θα λάβει χώρα σε βάθος πενταετίας, ενώ μέχρι να είναι οριστική η έξοδος της Μεγάλης Βρετανίας από την ΕΕ, θα ισχύσει και για αυτή.

    Τι περιμένουμε εμείς λοιπόν; Με την μείωση αυτή στους δασμούς, αναμένεται ότι οι τιμές των Ιαπωνικών μοτοσυκλετών θα μειωθούν αντίστοιχα. Πέραν λοιπόν από τα… προφανή οφέλη  για τους αναβάτες στην Ευρώπη, αυτό είναι και ένα περαιτέρω στοιχείο ανταγωνισμού προς την Αμερική –της οποίας οι μοτοσυκλέτες φορολογούνται πολύ βαριά, πλέον.

    Κάτι που ακόμα συμπεριλαμβάνεται στην νέα συμφωνία αυτή, είναι ότι η Ιαπωνία και η Ευρώπη θα εφαρμόσουν ενιαίες προδιαγραφές ρύπων. Συνέπεια αυτού, θα είναι το μικρότερο κόστος έρευνας και ανάπτυξης μεταξύ των εταιρειών, καθώς οι Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες δεν θα χρειάζεται να βγαίνουν σε διαφορετικές «εκδόσεις», ανάλογα με την αγορά στην οποία προορίζονται –το ίδιο θα ισχύει βέβαια και για τις Ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες που θα εξάγονται στην Ιαπωνία.

    Είναι σημαντικό να σημειώσουμε, ωστόσο, ότι η διαμόρφωση των τιμών των μοτοσυκλετών θα πρέπει να αποδειχθεί στην πράξη. Η εισαγωγή του Euro 5 σχετικά άμεσα, σε συνδυασμό με την βηματική εφαρμογή  της κατάργησης των φόρων, δεν κάνει μια μείωση των τιμών τόσο απλή υπόθεση, ώστε να την περιμένουμε εν μια νυκτί. Το οτι θα μειωθούν τα κόστη παραγωγής και εξέλιξης, θεωρείται ωστόσο βέβαιο. 

    Μάλιστα! Αναμφίβολα ζούμε σε μια ενδιαφέρουσα περίοδο. Μένει όμως να δούμε, τι και πως θα αλλάξει στην πράξη.


    Πηγή: mototriti

    Έλληνες μαθητές βραβεύτηκαν για «έξυπνο» κράνος


    Δημιούργησαν ένα κράνος που δεν επιτρέπει στην μοτοσυκλέτα να ξεκινήσει, αν ο αναβάτης δεν το φοράει και βραβεύθηκαν σε διεθνή διαγωνισμό. 


    Η Helm.e.t. κατέκτησε το βραβείο Best Business Philosophy και είναι στους 9 μεγάλους νικητές του 29ου Πανευρωπαϊκού Τελικού «Company Of The Year Competition 2018» του JA Europe
    Αφήνοντας πίσω της χώρες όπως Γαλλία, Γερμανία, Σουηδία, Ελβετία, Ισπανία, η ελληνική μαθητική επιχείρηση «Ηelm.e.t.» από τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά στην Καλαμάτα, κατάφερε να κατακτήσει το βραβείο Best Business Philosophy και να είναι στις 9 καλύτερες Μαθητικές Εικονικές Επιχειρήσεις από τις 39  που συμμετείχαν στον 29οΠανευρωπαϊκό Διαγωνισμό Μαθητικής Επιχειρηματικότητας του Junior Achievement Europe. Ο διαγωνισμός συνδιοργανώθηκε με το Junior Achievement Σερβίας, με μια λαμπρή τελετή βραβεύσεων στο Expo Center στο Βελιγράδι.

    «Τα παιδιά είχαν μια ξεχωριστή ιδέα, και όλοι μιλούσαν για το «έξυπνο κράνος» της Ελλάδας», δήλωσε η Επίτιμη Πρόεδρος του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, κα Λίτσα Παναγιωτοπούλου. «Είναι πολύ σημαντικό το βραβείο που κέρδισαν.  Όλοι στο ΣΕΝ/JA Greece τους συγχαίρουμε θερμά και θα είμαστε δίπλα τους και για τη συνέχεια», τόνισε η κα Παναγιωτοπούλου.

    Το «έξυπνο κράνος» των παιδιών, που δεν επιτρέπει στη μοτοσυκλέτα να ξεκινήσει εάν ο οδηγός δεν έχει φορέσει το κράνος του, εντυπωσίασε από την πρώτη μέρα του διαγωνισμού, στις 16 Ιουλίου, και ήταν στα  φαβορί. Το βραβείο «Καλύτερης Εταιρικής Φιλοσοφίας»  είναι ένα από τα 6 βραβεία των μεγάλων εταιρειών-χορηγών του παγκόσμιου εκπαιδευτικού οργανισμού Junior Achievement και το απένειμε ο Διευθυντής της Telegroup, της μεγαλύτερης εταιρείας Τηλεπικοινωνιών και Τεχνολογίας της Σερβίας, κ.Αλεξάνταρ Βρατόνιτς Γκλιγκορόγιεβιτς. Η Helm.e.t. ήταν η πρώτη ομάδα που κατέκτησε βραβείο στη ροή της εκδήλωσης και ο ενθουσιασμός της ελληνικής αποστολής ήταν μεγάλος.

    «Επιλέξαμε την Helm.e.t γιατί είναι μια εξαιρετική επιχείρηση που πληροί ακριβώς τα κριτήρια αυτού βραβείου, να λύνει ένα κοινωνικό πρόβλημα με τη χρήση υψηλής τεχνολογίας και να έχει προοπτική για την παγκόσμια αγορά», τόνισε ο κ. Βρατόνιτς Γκλιγκορόγιεβιτς δίνοντας θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά.   

    Η Διευθύντρια Πωλήσεων της Helm.e.t, μαθήτρια της Β Λυκείου Θάλεια Ανδριανού, καταχειροκροτήθηκε για την ευστροφία και το ήθος της καθώς παραλαμβάνοντας το βραβείο δήλωσε: «Zήσαμε μια υπέροχη εμπειρία! Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές μας που μας υποστήριξαν, το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece αλλά και το JA Europe για την ευκαιρία που μας έδωσαν να συμμετέχουμε σε αυτό το διαγωνισμό. Όλοι θέλουν να γίνουν επιχειρηματίες για να βγάλουν χρήματα, όμως οι επιχειρήσεις δεν δημιουργούνται μόνο να κερδίζει κάποιος λεφτά, αλλά κυρίως για να κερδίζει εμπειρίες και γνώσεις», είπε μετά τη βράβευση της ομάδας η Θάλεια.

    Δείτε το βίντεο:  https://www.facebook.com/stavroula.kokkali/videos/10217139026970368/

    «Αυτό το σημαντικό βραβείο έδωσε ώθηση στα παιδιά να συνεχίσουν να κυνηγούν τα όνειρά τους», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΝ/JA Greece κ. Αργύρης Τζικόπουλος και τόνισε: «Μας έκαναν όλους πολύ υπερήφανους που ξεχώρισαν ανάμεσα σε τόσες πάρα πολύ καλές μαθητικές επιχειρήσεις από όλη την Ευρώπη. Περιμένουμε πολλά ακόμα από αυτή την καταπληκτική ομάδα».

    Πολύ υπερήφανοι για τους μαθητές τους δήλωσαν και οι εξαιρετικοί καθηγητές τους που τα συνόδευσαν στο Βελιγράδι και στάθηκαν δίπλα τους όλη τη σχολική χρονιά, η κα Σταυρούλα Κόκκαλη, οικονομολόγος, υπεύθυνη καθηγήτρια του προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση» στα Εκπαιδευτήρια Μπουγά, ο κ. Κωνσταντίνος Κοτταρίδης, Εικαστικός, υπεύθυνος καθηγητής του προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση», η κ. Ευανθία Λουμπρούκου, καθηγήτρια Αγγλικών και η κ. Ελένη Λεμπέση, Χημικός.


    Πηγή: mototriti

    Moto Morini Milano: Σε μόνο 30 κομμάτια


    Η μοτοσυκλέτα της Ιταλικής εταιρείας μπαίνει σε παραγωγή, αλλά μόνο για λίγα κομμάτια προς το παρόν! 


    Η Moto Morini Milano ήταν μία από τις Ιταλικές μοτοσυκλέτες που έμειναν στο πάνθεον της Ιστορίας, κυκλοφορώντας την δεκαετία του 1970. Μετά την πολυσυζητημένη αναγέννησή της, η Moto Morini επιβεβαίωσε ότι η Milano θα επιστρέψει στην παραγωγή. Πριν όμως ξεκινήσει η μαζική κατασκευή τους, η Milano θα γίνει διαθέσιμη σε μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής.



    Συγκεκριμένα, μόλις 30 Milano θα κατασκευαστούν στην πρώτη φάση παραγωγής του μοντέλου, τα οποία θα γίνουν διαθέσιμα στην τιμή των 17.500 ευρώ έκαστο –τουλάχιστον για την Ιταλική αγορά. Οι ιδιοκτήτες που θα αποκτήσουν αυτή την έκδοση θα απολαμβάνουν αρκετά στοιχεία μοναδικότητας, καθώς η μοτοσυκλέτα θα διαθέτει αριθμημένη πλακέτα με τον αριθμό παραγωγής, μια ειδική μεταλλική βαφή και λευκές ζάντες, χειροποίητη σέλα με το λογότυπο της Moto Morini, φλας και καθρέπτες από την Rizoma, αλλά και μπουφάν, κράνος και κάλυμμα μοτοσυκλέτας Moto Morini!



    Οι μοτοσυκλέτες παραγωγής θα ξεκινήσουν να διατίθενται τον Απρίλιο του 2019. Το μοντέλο θα φέρει κινητήρα 2 κυλίνδρων στα 1.187 κ.εκ., με απόδοση 110 ίππων, εδρασμένο σε ατσάλινο πλαίσιο τύπου trellis. Το ψαλίδι θα είναι επίσης τύπου trellis και το πιρούνι εμπρός θα είναι τύπου CNC. Τα φρένα της μοτοσυκλέτας προέρχονται από την Brembo και περιλαμβάνουν 2 δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες και έναν δίσκο 220 χιλιοστών με 2πίστονη δαγκάνα πίσω.

    Ενδιαφέρον είναι το γεγονός, ότι τόσο το αυθεντικό Milano, όσο και η νέα μοτοσυκλέτα, προέρχονται από την πένα του ίδιου σχεδιαστή, Angel Lussiana.


    Πηγή: motoriti

    Πρώτες εντυπώσεις: Husqvarna Vitpilen 701


    Ερχόμαστε στην πρώτη επαφή με την πιο συζητημένη μοτοσυκλέτα της Husqvarna, την Vitpilen 701 και την απολαμβάνουμε εν στάσει και εν κινήσει. Ποιες είναι οι πρώτες εντυπώσεις μας;


    H Vitpilen 701 δεν είναι μια τυχαία μοτοσυκλέτα. Πρόκειται για μία από τις ομορφότερες μοτοσυκλέτες αυτή την στιγμή, ουσιαστικά μία άσκηση design και πολυτέλειας, που συνδυάζεται με μια πολλά υποσχόμενη μηχανολογική βάση. Μετά την πρώτη εμφάνιση του concept μοντέλου το 2015, τύπος και αναβάτες είχαν ενθουσιαστεί και περίμεναν την έκδοση παραγωγής, πως και πως.

    Η Vitpilen 701 είναι πλέον πραγματικότητα και είναι και στην Ελλάδα. Είχαμε λοιπόν την χαρά και την τιμή, να είμαστε οι πρώτοι που την οδηγήσαμε και ήρθαμε σε «ενώπιος ενωπίω» επαφή μαζί της. Γνωρίσαμε το μοντέλο στην όμορφη Σπάρτη, όπου και την οδηγήσαμε στο αστικό περιβάλλον, αλλά και λίγο παραέξω. Τι διαπιστώσαμε για την μοτοσυκλέτα; Ας δούμε μαζί την πρώτη εντύπωση.

    Σχεδίαση που προκαλεί παραμιλητό
    Το να δεις την Vitpilen 701 από κοντά είναι μια εμπειρία από μόνη της. Το μοντέλο παραγωγής είναι αξιοσημείωτα κοντά στην εμφάνιση, με το Concept του 2015, φυσικά με τις απαραίτητες προσαρμογές για την παραγωγή. Ωστόσο, η βασική του μορφή, άρα και η ιδέα πίσω από την μοτοσυκλέτα, είναι η ίδια. Παράλληλα, η προσοχή στην λεπτομέρεια είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή. Τα λογότυπα της Husqvarna και ο αριθμός 701 δίνουν και παίρνουν πάνω στην μοτοσυκλέτα, σε σημεία που εμείς δεν περιμέναμε καν να τα δούμε! Αξίζουν συγχαρητήρια στην Husqvarna για μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση.







    Μονοκύλινδρος με...γαλλικά και πιάνο! 
    Ο κτηνώδης μονοκύλινδρος κινητήρας των 701 κ.εκ. της Husqvarna αποδίδει 75 ίππους, αλλά η λειτουργία του είναι τόσο ομαλή, που πραγματικά σκέφτεσαι ότι αυτό που λειτουργεί κάτω από τα πόδια σου ΔΕΝ είναι μονοκύλινδρος! Το μοτέρ του 701 δουλεύει πάρα πολύ καλά. Δεν παρουσιάζει κραδασμούς, ούτε τραχύτητα, σε ανταμείβει ωστόσο με έναν πλούσιο «μηχανικό» ήχο και μπόλικη ροπή –και τα δύο, χαρακτηριστικά που αγαπήσαμε στους παραδοσιακούς thumpers. Η τεχνολογία κινητήρων εξελίσσεται και η Husqvarna το κάνει σαφές, μέσα από αυτό το μοτέρ.   



    Πολιτισμένο και ευκολοδήγητο
    Το Vitpilen 701 μπορεί να σου δημιουργήσει μια εντύπωση έντονα σπορ εργονομίας, όταν ανέβεις πάνω του για πρώτη φορά, οδηγώντας το όμως για λίγη ώρα καταλαβαίνεις ότι υπάρχει ισορροπία. Τα κλιπ-ον και η ψηλά τοποθετημένη σέλα τοποθετούν τον αναβάτη σε μία café racer θέση οδήγησης, η οποία όμως είναι από τις πιο «προσιτές» εργονομικά που έχουμε συναντήσει σε μοντέλα της κατηγορίας. Η σέλα παρουσιάζει ορθή σκληρότητα και τα μαρσπιέ δεν είναι πολύ ψηλά τοποθετημένα, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να μην κουράζεται κατά την οδήγηση. Παράλληλα, η απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού είναι ήπια, προσθέτοντας στην πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα και κάνοντας την οδήγηση του μεγάλου μονοκύλινδρου ακόμα πιο προσιτή. Κερασάκι στην τουρτα, o εύχρηστος υδραυλικός συμπλέκτης, αλλά και το πολύ καλό ζύγισμα της Vitpilen.



    Στήσιμο και περιφερειακά κορυφής
    Πίσω από την οδηγικά προσιτή, πολιτισμένη πλευρά του Vitpilen κρύβεται ένα μηχανολογικό υπόβαθρο που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα, από σπορ κατασκευές. Πλαίσιο-χωροδικτύωμα, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP και φρένα της Brembo αποτελούν μια βάση, που μπορεί να ανταποκριθεί με αξιώσεις ακόμη και σε έντονη αθλητική οδήγηση. Στην περίπτωση του Vitpilen, επιτελούν ένα ρόλο ακόμα: Εξασφαλίζουν μια οδηγικά στιβαρή μοτοσυκλέτα, ικανή για κάθε σενάριο μετακίνησης.





    Στοχεύει στην καθημερινή χρήση με άποψη
    Με την παρουσίαση των μοντέλων Vitpilen και Svartpilen, η Husqvarna διευρύνει την γκάμα της, εξερευνά την street πλευρά της και προσφέρει μοτοσυκλέτες για καθημερινή χρήση στην πόλη, με μοναδικό στύλ και σχεδιαστική άποψη. Το Vitpilen 701 ακολουθεί κατά γράμμα αυτή την φιλοσοφία. Αποτελεί πόλο έλξης για κάθε βλέμμα, είναι εξαιρετικά ποιοτική στην κατασκευή της, πολύ άνετη στην χρήση, ενώ τεράστια προσοχή έχει δοθεί στο να είναι ευκολοδήγητη και στιβαρή στο δρόμο -όπως εμφατικά αναφέραμε πιο πάνω. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που μας άφησε εξαιρετικές πρώτες εντυπώσεις και περιμένουμε με αγωνία την πλήρη δοκιμή της, όπου και θα ολοκληρώσουμε την άποψή μας. Η Vitpilen 701 είναι μια μοτοσυκλέτα που θα σας κερδίσει, αν στόχος σας είναι ένα lifestyle μοντέλο που θα συμπληρώνει το στυλ και το χαρακτήρα σας. 

    Για περισσότερες πληροφορίες και για test-ride στο Vitpilen 701, μπορείτε να απευθυνθείτε στο κατάστημα Wolf-Racing, τηλεφωνώντας στο 210 6741010 ή κάνοντας κλικ εδώ και συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας.  


    Πηγή: mototriti

    Scrambler Ducati by deBolex. Η απόλαυση στα κόκκινα


    Μία παθιασμένη, έντονη μετατροπή, όπως υπαινίσσεται και το μοναδικό κόκκινό της χρώμα. Πως σας φαίνεται;


    Το κόκκινο είναι το χρώμα που γενικά συμβολίζει το πάθος, την ένταση, την ενεργητικότητα και όχι μόνο.Πρόκειται για ένα από τα πρώτα χρώματα που βλέπει ο άνθρωπος και αυτό που προσελκύει περισσότερο την προσοχή από όλα. Όταν λοιπόν ο Calum Pryce-Tidd της deBolex Engineering, δέχθηκε μια πρόταση για custom μοτοσυκλέτα, αποφάσισε να το χρησιμοποιήσει στο έπακρο!



    Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που ξεκίνησε την ζωή της ως μία Scrambler Ducati 803, ενώ η μετασκευή ανατέθηκε από έναν πελάτη που, απλά, ζήτησε από τον Pryce-Tidd μια «δημιουργία στην δική τους ταυτότητα». Έτσι λοιπόν, ο οίκος ασχολήθηκε με το να δημιουργήσει μια πραγματικά εντυπωσιακή, κόκκινη μοτοσυκλέτα racer, που κλέβει την παράσταση.

    Σχεδόν τίποτα δεν έμεινε ίδιο, στην εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Το εμπρός fairing, τα δύο πλαϊνά πλαστικά, η ουρά και η σέλα είναι χειροποίητες κατασκευές, του deBolex. Στο ίδιο πνεύμα, χειροποίητο είναι και το νέο ρεζερβουάρ, ενώ όλα τα νέα τμήματα κατασκευάστηκαν από αλουμίνιο. Μάλιστα, τα δύο πλαϊνά φέρινγκ σχεδιάστηκαν ειδικά, ώστε να αφαιρούνται και να επανατοποθετούνται πολύ εύκολα, ενώ πρέπει να επιτρέπουν και την διέλευση αέρα προς τον αερόψυκτο κινητήρα του Scrambler. Όλα τα τμήματα φτιάχτηκαν in-house, από την ίδια την deBolexμε την χρήση αλουμινίου. 



    To υποπλαίσιο είναι νέο και κατασκευάστηκε ειδικά, για να φιλοξενήσει αυτή την ουρά. Ο Tidd τροποποίησε επίσης το πλαίσιο το ίδιο, τοποθετώντας τις απαραίτητες βάσεις για την στήριξη του fairing. Η οπτική συνταγή κλείνει με μία νέα εξάτμιση, από ανοξείδωτο ατσάλι, που τοποθετήθηκε δεξιά και ψηλά, στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας.



    Σε μηχανικό επίπεδο, οι αναρτήσεις είναι νέες εμπρός και πίσω, η μοτοσυκλέτα εξοπλίστηκε με κορυφαία aftermarket αξεσουάρ από την Rizoma, την Renthal και άλλες μάρκες, ωστόσο οι deBolex αποφάσισαν να κρατήσουν το εργοστασιακό κοντέρ! To τελικό αποτέλεσμα είναι βέβαιο, ότι ενθουσιάζει τους φίλους της café racer σκηνής.



    Πηγή: mototriti

    Νέο Honda CB1300SP. Πότε θα είναι διαθέσιμο


    Tο φως της δημοσιότητας είδε το μοντέλο, λίγο πριν μια αναμενόμενη άφιξή του στις αγορές! Πότε έρχεται; Τι ξέρουμε;


    Πριν λίγο καιρό, διαβάσατε από εμάς, ότι η Honda πιθανότατα θα παρουσιάσει νέα, βελτιωμένη έκδοση του CB1300, του κλασικού μεγάλου τετρακύλινδρου naked. Οι εικόνες που είδαν την δημοσιότητα εμφάνιζαν μια επετειακή απόχρωση σε μπλε, άσπρο και κόκκινο, αλλά και περιφερειακά από την Ohlins και την Brembo.

    Τώρα οι πρώτες φωτογραφίες των μοντέλων είδαν το φως της δημοσιότητας, μετά από παρουσίασή τους σε εδική εκδήλωση. Πράγματι, η μοτοσυκλέτα είναι πιστή στα χρώματα που θυμίζουν την CB750F του 1982, ενώ αποκαλύφθηκε σε 2 εκδόσεις: Τις CB1300SP και CV1300 Super Bol d Or SP.



    Προσέξτε τις μικρές διαφορές μεταξύ των μοτοσυκλετών: H CB1300 παραμένει πιστή στην διαχρονική naked μορφή της, ενώ η CB1300 Bol d Or έχει ένα διαφορετικό μούτρο, διαφορετικό φωτιστικό σώμα και καθρέπτες. Βέβαια, αναμένεται ότι δεν θα υπάρχουν άλλες αλλαγές, πέρα από αυτές.Οι αναρτήσεις και στις δύο μοτοσυκλέτες είναι Ohlins, εμπρός και πίσω, ενώ φαίνεται και η χρήση φρένων από την Brembo. Τεχνικά, δεν δημοσιεύθηκαν περισσότερες λεπρομέρειες…



    Πότε λοιπόν θα δούμε το μοντέλο διαθέσιμο; Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για επίσημη εμφάνισή του, τον Οκτώβριο, άρα το περιμένουμε είτε στην Intermot, είτε στην EICMA. Ας μην ξεχνάμε μάλιστα, ότι η μοτοσυκλέτα κλείνει τα 20 της χρόνια φέτος, συνεπώς μια ακόμη ανανέωση που είναι και...της μοδός τα τελευταία χρόνια, είναι μια εξαιρετική κίνηση στρατηγικής. Ακόμη μια προϋπόθεση, είναι η Honda να μην κρατήσει την μοτοσυκλέτα, προς...εσωτερική κατανάλωση στην Ιαπωνία, αφήνοντας εμάς να ξεροσταλιάζουμε!

    Λοιπόν, πως σας φαίνεται;


    Πηγή: mototriti

    Rossi: Το μυστικό μου; Σκεφτόμουν ότι είμαι 10 χρόνια νεότερος!


    Για μεγάλο διάστημα το Sachsenring δεν επεφύλασσε καλή υποδοχή στις μοτοσυκλέτες της Yamaha, αυτό όμως άλλαξε φέτος με το 2-3 των μπλε.

    Δεύτερος ο Valentino Rossi, ο οποίος παρά τις υψηλότατες θερμοκρασίες πίστας, έχασε μόνο από τον Marquez.

    «Ο Albi (σ.σ. Tebaldi, ένας εκ των συνεργατών του) μου έδωσε μια ωραία ιδέα: να σκέφτομαι ότι είμαι 10 χρόνια νεότερος! Στα 39 συμβιβάζεσαι με την 5η θέση, στα 29 όχι!»

    «Νοιώθω πολύ καλά σωματικά. Κάνω καλή ζωή και προπονούμαι πολύ και το συνειδητοποίησα πέρυσι όταν έσπασα το πόδι μου και συνήλθα πολύ πιο γρήγορα απ’ ότι 10 χρόνια πριν».

    «Αυτή η ανάκαμψη που έκανα τότε μου έδωσε μεγάλη αυτοπεποίθηση».

    Πάντως, για το συγκεκριμένο GP «....προετοιμάστηκα πάρα πολύ εδώ και 10 μέρες. Στο Assenπίστευα ότι θα μπορούσα τη νίκη ή τη 2η θέση κι όταν δεν τα κατάφερα, σκέφτηκα ότι έπρεπε να το κάνω εδώ».

    Πως τα κατάφερε; «Μελέτησα πάρα πολύ τον Αγώνα του Folger πέρυσι... ήταν πολύ δυνατός! Ίσως δεν ήξερε ότι αυτή δεν είναι καλή πίστα για την Yamaha», είπε γελώντας!

    Θα πόνταρε στον εαυτό του ότι θα ήταν στο βάθρο πριν τον Αγώνα;

    «Όχι, γιατί έπρεπε να τα βάλω με τον Marc και τις δυο Ducati. Θεωρούσα ότι η 6η θέση στις κατατακτήριες αντικατόπτριζε τη δυναμική μου. Στο ζέσταμα κάτι βρήκαμε, αλλά ήμουν 9ος».

    «Στον Αγώνα όλα είναι διαφορετικά όμως κι αυτή η 2η θέση δεν είναι μόνο το καλύτερό μου αποτέλεσμα σε Αγώνα φέτος, αλλά είναι το αποτέλεσμα του καλύτερού μου Αγώνα φέτος».

    «Δεν έκανα λάθη, ήμουν τη σωστή στιγμή στο σωστό μέρος και το διπλό βάθρο για την Yamahaδείχνει ότι κάνουμε καλή δουλειά εγώ κι ο Vinales».

    Υπάρχει, λοιπόν, βελτίωση στη μοτοσυκλέτα;

    «Τώρα πρόσφατα έχουμε βρει μια καλή ισορροπία και μ’ αρέσει να οδηγώ την Μ1. Χρειαζόμαστε όμως βοήθεια από την Ιαπωνία με τα ηλεκτρονικά».

    «Η διαφορά μας στην επιτάχυνση με τις Ducati είναι ντροπιαστική, αλλά στο Sachsenring δεν ήταν αρκετό για να μας κερδίσουν».

    Ο Vale παραμένει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, πλέον 46 βαθμούς πίσω από τον Marquez.

    «Είναι πολλοί, αλλά το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι είναι πιο δυνατός από εμάς».

    Και οι Yamaha έφτασε τους 19 Αγώνες χωρίς νίκη, νέο αρνητικό ρεκόρ για τους μπλε στη σύγχρονη ιστορία του MotoGP.

    «Ξέρω ότι δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και κάνω ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό. Φυσικά και θα ήθελα να κερδίσω έναν Αγώνα πριν τελειώσει η χρονιά».

    Τέλος, δεν ξεχνά τον αγαπημένο του ιερέα από την Tavullia που μόλις πριν λίγες ημέρες άφησε την τελευταία του πνοή σε προχωρημένη ηλικία.

    «Αφιερώνω αυτή τη 2η θέση στον Don Cesare που απεβίωσε πρόσφατα. Σε κάθε μου νίκη χτυπούσε τις καμπάνες της εκκλησίας, από την πρώτη μου στα 125. Ήθελα να κάνω καλό Αγώνα γι’ αυτόν».


    Πηγή: mototriti

    Rossi: Θα προσπαθήσω Να επαναλάβω έναν Αγώνα σαν το Assen


    Ο Marc Marquez θα είναι ο αναβάτης που θα προσπαθήσουν όλοι να κερδίσουν στο Sachsenring αυτό το Σ/Κ κι αυτό το ξέρει καλύτερα απ’ όλους ο Valentino Rossi.

    Στο Assen, η Yamaha έκανε καλή εμφάνιση με τον Vinales στο βάθρο και τον Rossi να παλεύει γι’ αυτό μέχρι και λίγο πριν το τέλος.

    Από την άλλη, η Ολλανδική πίστα πάντα είναι ευνοϊκή προς την Μ1, κάτι που δεν συμβαίνει στη Γερμανία.

    Εκεί, την τελευταία φορά που κέρδισε μοτοσυκλέτα της Yamaha ήταν το 2009 μετον Valentini κι από τότε άρχισε η κυριαρχία της Honda.

    «Το Assen ήταν ένας καταπληκτικός Αγώνας και γι’ αυτό ανυπομονώ να επιστρέψω στην πίστα», σχολιάζει ο Vale.

    «Δεν ξέρω αν θα μπορέσουμε να επαναλάβουμε έναν τόσο καλό Αγώνα στο Sachsenring, αλλά θα δώσω τα πάντα για να είμαι εκεί μπροστά με τους πρώτους».

    «Το περσινό GP εκεί δεν ήταν τόσο καλό για εμάς και γι’ αυτό θα είναι σημαντικό να καταλάβουμε τις δυνατότητές μας εκεί».

    Ο Vale, όπως κι ο Vinales, περιμένουν και τις αναβαθμίσεις στη μοτοσυκλέτα τους που ενδεχομένως να τους δώσουν τη δυνατότητα να κυνηγήσουν νίκες στο δεύτερο μισό της χρονιάς.

    «Θα πρέπει να δουλέψουμε σκληρά από τα πρώτα ελεύθερα ώστε να είμαστε έτοιμοι για τον Αγώνα, αλλά είμαι αισιόδοξος».

    «Ο Αγώνας αυτός είναι ο τελευταίος πριν το μικρό καλοκαιρινό διάλειμμα και θα κάνω τα πάντα για να τελειώσω αυτό το πρώτο μισό με θετικό τρόπο».


    Πηγή: motograndprix.gr
    Scroll to Top