Επιβεβαιώνουν την μορφή της μοτοσυκλέτας και την εμφανίζουν με συνεπιβάτη, ενώ η αναμονή συνεχίζεται… Πως σας φαίνεται;
Το 390 Adventure της ΚΤΜ έχει καταφέρει να δημιουργήσει τόσο hype γύρω από το όνομά του πριν καν… παρουσιαστεί, που κάθε νέα του φωτογραφία και είδηση για αυτό είναι μέρος ενός… σίριαλ! Καθόλου τυχαίο γεγονός, καθώς η μοτοσυκλέτα θα «χτυπήσει» σε μία από τις πιο δυνατές κατηγορίες της παγκόσμιας αγοράς που διανύει τις καλύτερες μέρες της.
Πριν λίγες ώρες λοιπόν, εμφανίστηκαν περισσότερες φωτογραφίες για την μοτοσυκλέτα, από τις διαδικασίες δοκιμών, που την απεικονίζουν με συνεπιβάτη, ενώ φαίνεται να έχει ολοκληρωθεί η ανάπτυξή της στο επίπεδο της εμφάνισης. Τις φωτογραφίες δημοσιεύει το βρετανικό μέσο Morebikes. Όπως γίνεται φανερό, το «εξωγήινο» διπλό φανάρι εμπρός, που συναντήσαμε πρώτη φορά στα νέα 1290 μοντέλα, παραμένει και στο 390 Adventure, με ένα μικρό μασκάκι και μια αντίστοιχη ζελατίνα να το πλαισιώνει.
Η μοτοσυκλέτα φαίνεται «κανονικού μεγέθους», εναρμονισμένο με τα στάνταρ της κατηγορίας που έχουμε δει μέχρι τώρα, χωρίς να ξεφεύγει πολύ προς το μεγαλύτερο ή το μικρότερο, ενώ φαίνεται ότι είναι πιο «μαζεμένο» από τις πιο καθαρόαιμες προτάσεις χώματος τύπου enduro.
Διακρίνουμε επίσης τα προστατευτικά του πιρουνιού εμπρός, τα οποία θα ήταν μια πολύ έξυπνη προσθήκη και στο μοντέλο παραγωγής αν παραμείνουν, καθώς τονίζουν τον off-road χαρακτήρα και προστατεύουν το πολύτιμο καλάμι από πληγές λόγω χρήσης, που οδηγούν σε διαρροές λαδιού… Επιπλέον, στα όργανα γίνεται διακριτή μία μεγάλη TFT οθόνη, αλλά μην το παίρνετε δεδομένο, καθώς μπορεί να είναι εξοπλισμός της δοκιμής, με τον πραγματικό πίνακα οργάνων να κρύβεται πίσω της.
Μαζί με την μοτοσυκλέτα με τους δύο αναβάτες, δοκιμαζόταν στο ίδιο πεδίο και μία 390 Adventure, εξοπλισμένη με σχάρα και πίσω χειρολαβές, στην οποία φαίνεται καλύτερα και η εξάτμιση που θα χρησιμοποιηθεί.
Είμαστε λοιπόν ακόμα στην αναμονή… Με βάση κάποιες τελευταίες πληροφορίες, περιμένουμε το μοντέλο το 2019, με τον κινητήρα των 390 κ.εκ. να παραμένει στους 44 ίππους απόδοσης, όπως και στις υπόλοιπες εφαρμογές του.
Πριν λίγες ώρες λοιπόν, εμφανίστηκαν περισσότερες φωτογραφίες για την μοτοσυκλέτα, από τις διαδικασίες δοκιμών, που την απεικονίζουν με συνεπιβάτη, ενώ φαίνεται να έχει ολοκληρωθεί η ανάπτυξή της στο επίπεδο της εμφάνισης. Τις φωτογραφίες δημοσιεύει το βρετανικό μέσο Morebikes. Όπως γίνεται φανερό, το «εξωγήινο» διπλό φανάρι εμπρός, που συναντήσαμε πρώτη φορά στα νέα 1290 μοντέλα, παραμένει και στο 390 Adventure, με ένα μικρό μασκάκι και μια αντίστοιχη ζελατίνα να το πλαισιώνει.
Η μοτοσυκλέτα φαίνεται «κανονικού μεγέθους», εναρμονισμένο με τα στάνταρ της κατηγορίας που έχουμε δει μέχρι τώρα, χωρίς να ξεφεύγει πολύ προς το μεγαλύτερο ή το μικρότερο, ενώ φαίνεται ότι είναι πιο «μαζεμένο» από τις πιο καθαρόαιμες προτάσεις χώματος τύπου enduro.
Διακρίνουμε επίσης τα προστατευτικά του πιρουνιού εμπρός, τα οποία θα ήταν μια πολύ έξυπνη προσθήκη και στο μοντέλο παραγωγής αν παραμείνουν, καθώς τονίζουν τον off-road χαρακτήρα και προστατεύουν το πολύτιμο καλάμι από πληγές λόγω χρήσης, που οδηγούν σε διαρροές λαδιού… Επιπλέον, στα όργανα γίνεται διακριτή μία μεγάλη TFT οθόνη, αλλά μην το παίρνετε δεδομένο, καθώς μπορεί να είναι εξοπλισμός της δοκιμής, με τον πραγματικό πίνακα οργάνων να κρύβεται πίσω της.
Μαζί με την μοτοσυκλέτα με τους δύο αναβάτες, δοκιμαζόταν στο ίδιο πεδίο και μία 390 Adventure, εξοπλισμένη με σχάρα και πίσω χειρολαβές, στην οποία φαίνεται καλύτερα και η εξάτμιση που θα χρησιμοποιηθεί.
Είμαστε λοιπόν ακόμα στην αναμονή… Με βάση κάποιες τελευταίες πληροφορίες, περιμένουμε το μοντέλο το 2019, με τον κινητήρα των 390 κ.εκ. να παραμένει στους 44 ίππους απόδοσης, όπως και στις υπόλοιπες εφαρμογές του.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου