• Latest News

    Aprilia RSV Mille: Το μεγάλο άλμα!


    Γιατί χαρακτηρίζουμε έτσι την δικύλινδρη σπορ της Aprilia; Διότι ήταν η πρώτη, εξαιρετικά εκτελεσμένη μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού της εταιρείας. Διαβάστε ένα αφιέρωμα σε αυτή.


    Το 1998, η Aprilia έκλεινε 53 χρόνια ύπαρξης και 30 χρόνια που κατασκεύαζε μοτοσυκλέτες. Ωστόσο, μέχρι εκείνη την στιγμή, η εταιρεία δεν κατασκεύαζε μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού, με το μεγαλύτερό της μοντέλο να ανέρχεται στα 250 κυβικά εκατοστά. Παράλληλα, εκείνη την εποχή, ο ανταγωνισμός στις supersport μοτοσυκλέτες είχε πάρει φωτιά, με τις Honda, Ducati και Yamaha να παίζουν τα πιο δυνατά χαρτιά τους με τις Fireblade, 916 και R1 συγκλονίζοντας τον χώρο. Όταν λοιπόν η Aprilia ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει μια δικύλινδρη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία, η αγωνία κορυφώθηκε, αν και οι προσδοκίες δεν ήταν πολύ μεγάλες. Πολύ σύντομα όμως, η δυσπιστία… καταρρίφθηκε θεαματικά!  

    Μια Αυστρο-Ιταλική συμμαχία

    Την εποχή εκείνη, η Aprilia δεν είχε απαιτούμενη εμπειρία από κινητήρες μεγάλου κυβισμού, κάτι που όμως διέθετε η Αυστριακή Rotax, ένας κολοσσός του χώρου που κατασκευάζει μοτέρ για αεροσκάφη, snowmobiles, αγωνιστικά καρτ αλλά και μοτοσυκλέτες. Όταν λοιπόν η Aprilia την προσέγγισε ζητώντας έναν κινητήρα για το μεγαλεπήβολο project της, φαίνεται ότι η Rotax έδωσε τον καλύτερο της εαυτό! Η νέα δικύλινδρη μονάδα ήταν πραγματικά ένα μηχανολογικό αριστούργημα: Απέδιδε 128 ίππους στο στρόφαλο, οι δύο κύλινδροι ήταν σε γωνία 60 μοιρών προκειμένου το μέγεθος να περιοριστεί και χρησιμοποιούσε ένα περίτεχνο σύστημα απόσβεσης κραδασμών, με δύο άξονες αντιβάρων στο κάρτερ και στην πίσω κεφαλή. Ακόμα, ο συμπλέκτης του κινητήρα ήταν εφοδιασμένος με ένα πνευματικό σύστημα ολίσθησης: Λαμβάνοντας υποπίεση από την εισαγωγή, ο συμπλέκτης αποσυνδεόταν σε ένα βαθμό όταν ο αναβάτης έκλεινε το γκάζι, κάνοντας τα κατεβάσματα των ταχυτήτων λιγότερο απότομα στον  πίσω τροχό.

    Παράξενο στην εμφάνιση, αλλά εντυπωσιακό

    Το 1998, η σχεδίαση του RSV Mille ήταν μάλλον αντισυμβατική. Με ένα «εξωγήινο» εμπρός φωτιστικό σώμα, ένα τεράστιο τελικό εξάτμισης που προκάλεσε αντιδράσεις και μάλλον μεγάλο σε όγκο σε σχέση με την 916, το RSV Mille πρόταξε από την άλλη έναν «factory» χαρακτήρα που άρεσε πολύ σε πολλούς αναβάτες. Το ανεστραμμένο πιρούνι προσέθετε στην εμφάνιση πέρα από την λειτουργικότητά του, ενώ τα δύο κυκλικά πίσω φωτιστικά θύμιζαν… εξαγωγές μαχητικού αεροσκάφους. Ακόμα και μετά από 20 ολόκληρα χρόνια, δεν παίζει να πετύχεις Mille στο δρόμο και να μην γυρίσεις να το κοιτάξεις επιτόπου!

    Εξαιρετική «πρώτη» της Aprilia στην κατηγορία

    Η  συμπεριφορά της Mille κατέρριψε με το «καλημέρα σας» κάθε αρνητική προσδοκία, που είχε σχηματιστεί την εποχή εκείνη για την πρωτοεμφανιζόμενη στα superbikes του λίτρου, Aprilia. O κινητήρας ήταν πολύ ισχυρός, παρουσιάζοντας τις αρετές των V2 στα μέγιστα  και τα μειονεκτήματά τους, στα ελάχιστα. Οι δοκιμαστές της εποχής έκαναν λόγο για έντονη ροπή, ισχυρό χαρακτήρα του Rotax και εντυπωσιακή απόδοση ψηλά, που δημιούργησαν προϋποθέσεις για κορυφαίες επιδόσεις στην πίστα. Παράλληλα, το κτηνώδες αλουμινένιο πλαίσιο, το ψαλίδι, το ανεστραμμένο πηρούνι και τα Brembo φρένα είχαν ως αποτέλεσμα ένα κορυφαίο στήσιμο. Η Aprilia εντυπωσίασε αναβάτες και δοκιμαστές με την επίσημη πρώτη της, θέτοντας τις βάσεις που αργότερα οδήγησαν στο κατά κοινή ομολογία αξεπέραστο, RSV4.


    Πηγή: mototriti

    6 συμβουλές ασφαλείας που θεωρούμε δεδομένες


    Ενώ κάνουμε ό, τι μπορούμε για να βεβαιωθούμε ότι οι άλλοι οδηγοί μας προσέχουν, συνήθως αμελούμε να την ευθύνη που έχουμε, να κάνουμε ό, τι μπορούμε για να παραμείνουμε ασφαλείς. Δες έξι συμβουλές ασφαλείας που συχνά παραβλέπουμε ή θεωρούμε δεδομένες.


    1. Ηλικία κράνους

    Μπορεί να έχεις καταφέρει να διατηρήσεις το ίδιο κράνος για αρκετά χρόνια ανέπαφο και μακριά από ανεπιθύμητες πτώσεις, κάτι το οποίο είναι από μόνο του αξιοθαύμαστο αλλά δεν αρκεί.  Όσο καλά και αν φροντίζεις το κράνος σου, αν είναι το έχεις πάνω από μια πενταετία, θα πρέπει να το αντικαταστήσεις. Σύμφωνα με τους ειδικούς, με την πάροδο του χρόνου οι κόλλες, τα πολυμερή, οι ρητίνες και τα υπόλοιπα υλικά που συνθέτουν το εσωτερικό του κράνους, θα αρχίσουν να υποβαθμίζονται. Ο ιδρώτας και τα έλαια που παράγει το σώμα μας επίσης επιβαρύνουν το υλικό του κράνους με τον καιρό. Απέσυρε το παλιό σου κράνος και αντικατέστησε το με ένα καινούργιο. 

    2.  Κατάσταση ελαστικών

    Ένα μεγάλο θέμα είναι αυτό των ελαστικών. Η φράση θα τα αλλάξω αργότερα γιατί τώρα είναι καλοκαίρι ή γιατί δεν το κυκλοφορώ πολύ είναι πέρα για πέρα λανθασμένη. Ένα καλό ελαστικό μπορεί στην κυριολεξία να σου σώζει τη ζωή και η αντικατάσταση του δεν είναι κάτι που πρέπει να αναβάλεις, όποιος και αν είναι ο λόγος. Παρακολούθησε τακτικά τα ελαστικά σου, να έχεις σωστή πίεση και αρκετό πέλμα και μην περιμένεις να τα δεις να λιώσουν μέχρι να πάρεις απόφαση να τα αλλάξεις. Επίλεξε σωστά, σύμφωνα με την οδήγηση που κάνεις. Οι περισσότεροι κατασκευαστές προσφέρουν πλέον ελαστικά με διάφορες ενώσεις για να ταιριάζουν σχεδόν σε κάθε στυλ οδήγησης, είτε είσαι τύπος της ευθείας, είτε ξύνεις γόνατο σε κάθε στροφή. 

     3. Έλεγχος των υγρών 

    Δεν αναφερόμαστε μόνο στα λάδια του κινητήρα που αποτελούν σημαντικό μέρος της συντήρησης, αλλά για τα υγρά φρένων που περνούν σε δεύτερη μοίρα. Τα υγρά φρένων απορροφούν την υγρασία του αέρα με την πάροδο του χρόνου. Αν δεν τα αλλάζεις συχνά, σύντομα θα έχεις σπογγώδη αίσθηση στο φρενάρισμα και λιγότερη δύναμη πέδησης. Δεν χρειάζεται να τονίσουμε πόσο σημαντικό είναι να μπορείς να ακινητοποιήσεις μια μοτοσυκλέτα με ασφάλεια.   

    4. Δάχτυλα στις μανέτες

    Αν θέλουμε να μιλάμε για ασφάλεια, η προετοιμασία για απότομους ελιγμούς και φρεναρίσματα πανικού είναι σημαντική. Αν ένα αυτοκίνητο αλλάζει λωρίδες μπροστά σας ή συμβεί κάτι απρόοπτο, οι χρόνοι αντίδρασης σας,  κάνουν τη διαφορά ανάμεσα στην αποφυγή ενός ατυχήματος ή στην εμπλοκή σε ένα. Όταν αλλάζετε λωρίδες ή προσεγγίζετε μια διασταύρωση, είναι καλή ιδέα να καλύψετε τους μοχλούς του φρένου και του συμπλέκτη με τουλάχιστον ένα δάκτυλο και να έχετε το δεξί πόδι έτοιμο σε περίπτωση που το πίσω φρένο χρειαστεί. Ο χρόνος που εξοικονομείς, μέχρι να βάλεις τα δάχτυλα στις μανέτες, θα μπορούσε να είναι αρκετός ώστε να σου σώσει τη ζωή.

    5. Έλεγχος της αλυσίδας

    Είναι μια διαδικασία που αμελούμε, αλλά κάθε 500 χιλιόμετρα  περίπου, θα πρέπει να δώσουμε στις αλυσίδες μας λίγη αγάπη. Ούτε μια σφιχτή ούτε μια χαλαρή αλυσίδα είναι καλή, όπως επίσης οι κολλημένες ή οι φθαρμένες. Καθάρισε και λίπανε την αλυσίδα σου και αν χρειάζεται προσαρμογή, σιγουρέψου  ότι ακολουθείς τις εργοστασιακές συστάσεις για την σωστή τάση. Κάνε έλεγχο και στα γρανάζια, μήπως έχουν φθορά και προκαλούν αναπήδηση της αλυσίδας κατά την επιτάχυνση. Το καλύτερο είναι να αλλάζεις αλυσίδα και γρανάζια ταυτόχρονα. Εάν η μοτοσυκλέτα σου έχει ιμάντα, ψάξτε στις άκρες ή για χαλαρές κλωστές ως σημάδι ότι χρειάζεται αντικατάσταση.

    6. Καθρέπτες

    Στην πίστα, λένε ότι ποτέ δεν βλέπεις στους καθρέφτες σου, γιατί αυτό που έχεις πίσω σου δεν έχει σημασία. Στο δρόμο, ωστόσο, η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική. Γνωρίζοντας το περιβάλλον σου και στις δύο πλευρές, θα σε βοηθήσει να οδηγείς με κατάλληλο ρυθμό για τις συνθήκες. Κοιτάζοντας τους καθρέφτες σας. Βλέπεις τα μονοπάτια διαφυγής και θα σε βοηθήσει στην αποφυγή ενός ατυχήματος. Η συνειδητοποίηση του περιβάλλοντός σε κάνει καλύτερο οδηγό.


    Πηγή: mototriti

    Οι 5 κυριότεροι λόγοι για να αποκτήσεις μοτοσυκλέτα



    Αν ακόμα έχεις αμφιβολίες για να το αν θα πρέπει να εισέλθεις στον μαγικό κόσμο της μοτοσυκλέτας, παρακάτω είναι 5 από τους βασικότερους λόγους για να σταματήσεις να το σκέφτεσαι.


    1)Ευκολία και διασκέδαση στην καθημερινή μετακίνηση

    Η κυκλοφοριακή συμφόρηση, είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που έχουμε οι περισσότεροι από εμάς να αντιμετωπίσουμε. Η μοτοσυκλέτα μπορεί να δώσει τη λύση, αφού μειώνει τους χρόνους που χρειαζόμαστε για να καλύψουμε μια απόσταση, ενώ απαλλάσσει τον αναβάτη από ανεπιθύμητα νεύρα και στρες. Από την άλλη, μπορείς να απολαύσεις μια βραδινή βόλτα με τρόπο, που μόνο πάνω σε δύο τροχούς μπορείς να βιώσεις. Η αίσθηση ελευθερίας που αποκομίζεις δεν περιγράφεται. Υπάρχουν αναβάτες που απολαμβάνουν κάθε στιγμή πάνω στη σέλα ενός δίτροχου και άλλοι που ενθουσιάζονται με την γρήγορη πλευρά της οδήγησης που μια μοτοσυκλέτα μπορεί να προσφέρει. Για όποιο λόγο και να οδηγείς μοτοσυκλέτα, σύντομα ένα χαμόγελο θα ζωγραφιστεί στο πρόσωπό σου. Αν το περιγράψουμε με δυο λέξεις, καθαρή διασκέδαση.

    2) Εύκολο παρκινγκ

    Αν θεωρείς ότι η εύρεση θέση στάθμευσης είναι μπελάς, θα αλλάξεις γνώμη αν κυκλοφορήσεις με μοτοσυκλέτα. Ένα άγχος λιγότερο λοιπόν για τον αναβάτη, που θα βρει να παρκάρει πάντα κοντά στο σημείο που θέλει να βρεθεί, όσο δυσπρόσιτο και να είναι. Οι μαζεμένες διαστάσεις της, ωφελούν και σε κλειστό γκαράζ όπου μπορείς να την αποθηκεύσεις μαζί με το αυτοκίνητο σου.

    3) Ειλικρινής σχέση

    Ο δεσμός που αναπτύσσεις με μια μοτοσυκλέτα είναι ξεχωριστός. Σε συντροφεύει σε καθημερινή βάση, περνάς μαζί της πολλές ώρες γράφοντας χιλιόμετρα και σίγουρα έχεις αρκετές ιστορίες με εκείνη και εσένα πρωταγωνιστές, για να διηγηθείς. Οι περισσότεροι της δίνουν όνομα και της αγοράζουν διάφορα αξεσουάρ για να την ομορφύνουν και να της φέρουν περισσότερο στα μέτρα τους, ώστε να μην μοιάζει με καμία άλλη. Μια μοτοσυκλέτα, αν και θηλυκού γένους, δεν θα αρνηθεί ποτέ να σε ακολουθήσει και θα δεν θα σε απογοητεύσει, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές σου. Και αν ακόμα αναρωτιέσαι πως γίνεται να δεθείς με κάτι ΅ΆάψυχοΆΆ, ρώτα κάποιο γνωστό σου που έχει μοτοσυκλέτα, αν και κατά πόσο είναι δεμένος μαζί της και τότε θα σου λυθούν όλες οι απορίες. 

    4) Μικρότερο κόστος χρήσης

    Αν και το κόστος χρήσης μια μοτοσυκλέτας διαφέρει ανάλογα με τον τύπο και τον κυβισμό της, συνολικά είναι μικρότερα συγκριτικά με αυτό ενός αυτοκινήτου. Όλα τα έξοδα είναι μειωμένα. Αρχικά τα χρήματα που χρειάζεσαι για καύσιμα είναι λιγότερα αφού η κατανάλωση είναι αρκετά συγκρατημένα σε σχέση με ενός τετράτροχου οχήματος. Το κόστος συντήρησης είναι επίσης χαμηλότερό και είναι κάτι σημαντικό όσον αφορά την ιδιοκτησία μιας μοτοσυκλέτας. Το μεγαλύτερο μέρος των μηχανολογικών τμημάτων είναι εύκολα προσβάσιμο και μπορείς να εξοικονομήσεις χρήματα, αν κάνεις μερικές εργασίες μόνος σου. Κάτι που σε δένει περισσότερο με το όχημα σου. Ακόμα και αν προτιμάς να επισκεφθείς κάποιο κατάστημα για επαγγελματική φροντίδα, τα ανταλλακτικά είναι φθηνά, οπότε και σε αυτή την περίπτωση το τελικό κόστος είναι μειωμένο. 

    5) Νιώθεις πιο υγιής

    Με την ελευθερία που σου προσφέρει η μοτοσυκλέτα, μπορείς να εκτιμήσεις καλύτερα τα πράγματα. Συνδέεσαι καλύτερα με τη φύση και με το περιβάλλον γύρω σου. Ο εγκέφαλος βρίσκεται σε κατάσταση ηρεμίας και εσύ νιώθεις αυτοπεποίθηση και ευτυχία. Και η αλήθεια είναι ότι μια βελτιωμένη ψυχική υγεία, οδηγεί σε βελτιωμένη σωματική κατάσταση. Από την άλλη, κατά τη διάρκεια της οδήγησης ο αναβάτης εξασκείται καίγοντας θερμίδες, κάτι που συντελεί σε καλύτερη φυσική κατάσταση. 


    Πηγή: mototriti

    Ducati: 6 εκατομμύρια στον Dovizioso


    Πληροφορίες θέλουν την πρώτη προσφορά μεταξύ Dovi-Ducati να έχει πέσει στο τραπέζι ξεκινώντας τον χορό των εκατομμυρίων.


    Ο… κακοπληρωμένος, σε σχέση με τον Jorge Lorenzo, Andrea Dovizioso απέδειξε, τις τελευταίες δύο χρονιές, ότι είναι αρκετά πιο δυνατός από τον ομόσταυλό του. Κάνοντας σαφείς τις προθέσεις του ότι θέλει πλέον  αύξηση στις απολαβές του, ο Dovizioso αποκάλυψε μέσω του μάνατζερ του ότι έχει έρθει σε επαφές με άλλες ομάδες αναζητώντας κάτι καλύτερο.

    Καθώς λοιπόν η Ducati κάθε άλλο παρά θέλει να χάσει τον Dovizioso αυτή την στιγμή, φέρεται να του έκανε προσφορά συμβολαίου, ύψους 6 εκατομμυρίων ευρώ ανά σεζόν. Το ποσό αυτό είναι πρακτικά τετραπλάσιο από τα 1,5 εκατομμύρια που φέρεται να λαμβάνει ο Dovizioso μέχρι τώρα, μια σημαντική αύξηση.

    Η πληροφορία προέρχεται από το GP-inside και θέλει την προσφορά να έχει κατατεθεί επίσημα στον Ιταλό αναβάτη, ο οποίος και θα πρέπει να λάβει την απόφασή του. Όσον αφορά τον Lorenzo, είναι πλέον βέβαιο ότι η αμοιβή του θα μειωθεί σημαντικά και όταν –και αν- την μάθουμε, θα μπορούμε να αντιπαραβάλλουμε τα δύο δεδομένα.

    Πηγή: mototriti

    Yamaha RD350 σαν παραμύθι. Χρυσό και Carbon


    Μία από τις καλύτερες μετατροπές RD350 που έχουμε δει μέχρι σήμερα, από τα χέρια ενός Ισπανού «μερακλή»…


    Το μαύρο με το κίτρινο και το χρυσό, κάνουν φοβερή αντίθεση. Σκέψου λοιπόν και τα 3 αυτά χρώματα να συναντηθούν πάνω σε μία custom μοτοσυκλέτα με αγωνιστικές διαθέσεις, όπως αυτή η Yamaha RD350. Πρόκειται για ένα μοντέλο-δημιουργία του Mike Navarro, ενός Ισπανού αναβάτη με πολυετές πάθος για τις μοτοσυκλέτες.

    Η μετατροπή είναι πραγματικά τεράστιας έκτασης: Τίποτα σχεδόν δεν έχει μείνει εργοστασιακό, εκτός από το πλαίσιο. Ο κινητήρας φέρει διαφορετικά «σωθικά» και όχι μόνο, όπως τα πιστόνια Wiseco, την κεφαλή της Cool Head, νέο στρόφαλο, κιβώτιο και συμπλέκτη και μεγαλύτερο ψυγείο. Αλλαγμένα είναι επίσης τα καρμπυρατέρ, το φιλτροκούτι και η εξάτμιση.



    Το πιρούνι εμπρός έχει αντικατασταθεί από ένα ανεστραμμένο Ohlins από μία Aprilia RSV1000 και το ψαλίδι προέρχεται από ένα Yamaha R6. Ohlins είναι και το πίσω αμορτισέρ που έχει χρησιμοποιηθεί, ενώ το ανθρακόνημα είναι –όπως βλέπετε-διάχυτο στη μοτοσυκλέτα. Τέλος, το πλήρως ψηφιακό όργανο του μοντέλου απεικονίζει μεταξύ άλλων, την θερμοκρασία του κάθε κυλίνδρου ξεχωριστά!


     
    Πηγή: mototriti

    Ξεκινά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας


    Με την πρώτη αγωνιστική συνάντηση στα Μέγαρα ξεκινά το φετινό Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Διαβάστε λεπτομέρειες και μην χάσετε αγώνα!


    Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας του 2018 ξεκινά την αυτή Κυρακή 1η Απριλίου, στα Μέγαρα
     Ο 1ος Αγώνας του ΠΠΤ2018 θα διεξαχθεί στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, με ώρα έναρξης τις 10:45. Η σειρά εκκίνησης των 5 κατηγοριών είναι η εξής: ΝΕΟΙ, OPEN, RACING/SSP300, SUPERSPORT (SSP), SUPERBIKE (SBK).

    Οδηγοί και Ομάδες ολοκλήρωσαν την προετοιμασία τους και αναμένεται να υπάρχει έντονος συναγωνισμός σε όλες τις κατηγορίες, προσφέροντας πλούσιο θέαμα στους παρευρισκόμενους.

    Αυξημένες φαίνεται ότι θα είναι οι συμμετοχές της κορυφαίας κατηγορίας SBK, ενώ το ενδιαφέρον των νεαρών οδηγών αυξάνεται στην κατηγορία των ΝΕΩΝ που πέρυσι έδωσε ιδιαίτερο κίνητρο σε αρκετούς αναβάτες που φαίνεται ότι θα αποτελέσουν το μέλλον των Ελληνικών Αγώνων.

    Φυσικά η κατηγορία SSP που πέρυσι είχε τέσσερεις διαφορετικούς νικητές αναμένεται και πάλι ανταγωνιστική. Η παραδοσιακή κατηγορία Racing πάντα έχει κάτι ωραίο να δείξει και η κατηγορία ΟΡΕΝ θα έχει αρκετές ολοκαίνουργιες μοτοσυκλέτες με νέους σε εμπειρία οδηγούς.

    Το ΠΠΤ2018 περιλαμβάνει έξι Αγώνες με το εξής πρόγραμμα:

    31/3-1/4/2018 Μέγαρα
    28-29/4/2018 Τρίπολη
    26-27/5/2018 Σέρρες
    23-24/6/2018 Μέγαρα
    1-2/9/2018 Σέρρες
    20-21/10/2018 Μέγαρα


    Πηγή: mototriti

    Κλείνει μέρος της Λεωφόρου Αθηνών επί ένα χρόνο


    Μεγάλης έκτασης και διάρκειας έργα ξεκινούν από σήμερα και θα κρατήσουν επί σχε΄δον ένα χρόνο. Διαβάστε αναλυτικά και προετοιμαστείτε για μποτιλιάρισμα…


    Λόγω εκτέλεσης εργασιών κατασκευής αγωγού ομβρίων υδάτων, στο πλαίσιο ολοκλήρωσης των αντιπλημμυρικών έργων στην περιοχή του Χαϊδαρίου, από 23-2-2018 πραγματοποιείται πλήρης κατάληψη των δύο (2) δεξιών λωρίδων κυκλοφορίας του ρεύματος προς Ελευσίνα της Λ. Αθηνών, στο τμήμα της από τον ο.α. 378 (ύψος οδού Πατρ. Σεργίου) έως το ύψος του ο.α. 192-198 (είσοδος Κάμπινγκ “Αθήνα”) – (ΣΤΑΔΙΟ Α).

    Η κυκλοφορία των οχημάτων στο ανωτέρω οδικό τμήμα πραγματοποιείται από τις εναπομένουσες δύο (2) αριστερές λωρίδες κυκλοφορίας.
    Ο συνολικός χρόνος αποπεράτωσης του έργου αναμένεται να διαρκέσει δεκαοκτώ (18) μήνες, ενώ οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις (κατάληψη δύο (2) δεξιών λωρίδων κυκλοφορίας ρεύματος προς Ελευσίνα) επί της Λ. Αθηνών εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν σταδιακά σε χρονικό διάστημα ένδεκα (11) μηνών, ως εξής:
    • Στο τμήμα της από το ύψος της οδού Πατριάρχου Σέργιου έως την είσοδο του Κάμπινγκ “Αθήνα” (ΣΤΑΔΙΟ Α),
    • Στο τμήμα της από την είσοδο του Κάμπινγκ “Αθήνα” έως την οδό Θερμοπυλών/Έλλης (ΣΤΑΔΙΟ Β),
    • Στο τμήμα της από την οδό Θερμοπυλών/Έλλης έως την οδό Καραϊσκάκη/Φαβιέρου (ΣΤΑΔΙΟ Γ),
    • Στο τμήμα της από την οδό Φαβιέρου έως την οδό Πύλου (ΣΤΑΔΙΟ Δ).
    Ενόψει της επερχόμενης εορταστικής περιόδου του ΠΑΣΧΑ και της αυξημένης κυκλοφορίας, παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση και τις υποδείξεις των ρυθμιστών τροχονόμων, ενώ προτείνεται να ακολουθούν για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους τις εξής παρακαμπτήριες διαδρομές:
    • Θηβών – Ιερά Οδός – συνέχεια Λ. Αθηνών.
    • Λ.Κηφισού – έξοδος προς Ιερά Οδός – Ιερά Οδός – συνέχεια Λ. Αθηνών.
    • Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας – έξοδος προς Αττική Οδό – συνέχει Αττική Οδός προς Κόρινθο.
    • Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας – έξοδος προς Λ. Αθηνών (προς Κόρινθο) – δεξιά Παλαιά Καβάλας – συνέχεια Μαραθωνοκάμπου – αριστερά Κέννεντυ – αριστερά Φαβιέρου – δεξιά Λ. Αθηνών.
    • Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας – έξοδος προς Λ. Αθηνών (προς Κόρινθο) – δεξιά Σφακίων - αριστερά Κέννεντυ – αριστερά Φαβιέρου – δεξιά Λ. Αθηνών.
    • Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας – έξοδος προς Π. Ράλλη – δεξιά Θηβών – αριστερά Ιερά Οδός – συνέχεια Ιερά Οδός – συνέχεια Λ. Αθηνών.

    Πηγή: mototriti

    Ridd: Η πρώτη χειροποίητη Ινδική μοτό


    Κατασκευασμένη από έναν άνθρωπο που δεν έχει καν σπουδές στην μηχανολογία! Πως σας φαίνεται το προσωπικό δημιούργημα του Riddesh Vyas;


    Όταν το πάθος σου για την μοτοσυκλέτα ξεπερνά κατά πολύ τις –πιστοποιημένες- γνώσεις σου! Δείτε την μοτοσυκλέτα του Riddesh Vyas, ενός Ινδού αναβάτη ο οποίος την κατασκεύασε αποκλειστικά στο χέρι!

    O Vyas δεν έχει σπουδάσει μηχανικός, αλλά έχει ένα πάθος για την μοτοσυκλέτα και την χειροποίητη κατασκευή. Η εικονιζόμενη μοτό ονομάζεται «Ridd» και είναι το πρώτο του δημιούργημα. Χρειάστηκε 8 χρόνια για να ολοκληρωθείκαι, εκτός από τον κινητήρα, τις αναρτήσεις και τα ελαστικά, όλα τα υπόλοιπα μέρη της είναι χειροποίητα.

    Η «Ridd» είναι μια cruiser μοτοσυκλέτα, που φέρει τετρακύλινδρο κινητήρα 1.000 κυβικών εκατοστών. Όπως βλέπετε, είναι αρκετά μεγάλη σε μέγεθος, με το μήκος της να ανέρχεται στα 2.62 μέτρα και το βάρος της στα 400 κιλά! Ωστόσο, το μοντέλο αγγίζει, σύμφωνα με τον Vyas, τα 170 χιλιόμετρα την ώρα, ένα διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο για το βάρος της.

    Η μπροστινή ανάρτηση λειτουργεί με βάση ένα σύστημα οδηγούντων βραχιόνων και αμορτισέρ και όχι από το πιρούνι της, ενώ η τελική μετάδοση είναι με άξονα. Στην εμφάνιση, η μοτοσυκλέτα είναι ιδιαίτερα σκληροπυρηνική, θυμίζοντας «Mad Max»!

    Ο Vyas, με την κατασκευή του, κατάφερε να μπει στο βιβλίο «Γκίνες» της Ινδίας –που ονομάζεται Limca- με την Ridd να παίρνει επίσημα τον τίτλο της πρώτης χειροποίητης μοτοσυκλέτας, στην Ινδία.


    Πηγή: mototriti

    Honda CBR1000RR SP Suzuka Edition. Απόλυτα περιορισμένη έκδοση.


    Αποκλειστικά για Ιαπωνική…κατανάλωση, για αυτό κάντε οφθαλμόλουτρο και φαντασιωθείτε! Πως σας φαίνεται;


    Με την ευκαιρία της εκθέσεως του Τόκιο, η Honda παρουσίασε μια νέα έκδοση του CBR1000RR, η οποία ονομάζεται Suzuka Edition. Πρόκειται για μια τροποποιημένη εκδοχή του CBR 1000RR SP που παρουσιάστηκε πέρσι, με εμφανισιακές αλλαγές κατά κόρον αλλά και κάποιες ενδιαφέρουσες τεχνικές βελτιώσεις.

    Η νέα μοτοσυκλέτα είναι βαμμένη σε ειδική για αυτήν χρωματική παλέτα, στην οποία κυριαρχούν το κόκκινο και το μπλε, ενώ το λογότυπο HRC είναι προφανές στα πλευρά του μοντέλου. Η βαφή αυτή είναι Suzuka-replica, αλλά η ιστορία δεν τελειώνει βέβαια εδώ.

    Η μοτοσυκλέτα έχει αρκετά εξαρτήματά της βελτιωμένα. Οι ζάντες προέρχονται από την OZ αντικαθιστώντας τις Marchesini, ενώ οι δαγκάνες της Brembo είναι νέες. Από την ιταλική εταιρεία προέρχονται επίσης, οι τρόμπες συμπλέκτη και εμπρός φρένου.

    Ένα τελικό από την Akrapovic αντικαθιστά την εργοστασιακή εξάτμιση του μοντέλου, ενώ υπάρχουν ακόμα προστατευτικά κινητήρα της GB Racing και μαρσπιέ από την Gilles, τονίζοντας τον αγωνιστικό χαρακτήρα του μοντέλου.

    Δυστυχώς το μοντέλο ΔΕΝ αναμένεται άμεσα στην Ελλάδα ή καν στην Ευρώπη, για αυτό…κάντε οφθαλμόλουτρο και φαντασιωθείτε με την ησυχία σας.


    Πηγή: mototriti

    Kawasaki Z900RS με κομπρέσορα!


    Μια δημιουργία που έχει εμφανιστεί στην έκθεση του Τόκιο και προκαλεί την προσοχή! Είναι άραγε μοντέλο παραγωγής;


    Δεν γνωρίζουμε πάρα πολλά για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, αυτό που μπορούμε να σας πούμε με σιγουριά όμως είναι ότι βρίσκεται στην έκθεση του Τόκιο και εντυπωσιάζει τα πλήθη! Πρόκειται, βασικά, για μια Z900RS με πολλές μετατροπές που θυμίζει μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του 1970.
     
    Και, όχι όποια και όποια μοτοσυκλέτα, αλλά την Z1-R του 1977, η οποία ήταν και η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής με turbo. Στην προκειμένη περίπτωση, έχουμε να κάνουμε με έναν κομπρέσορα, ο οποίος αναλαμβάνει να υπερτροφοδοτήσει την μοτοσυκλέτα, με την θέση του να φαίνεται ξεκάθαρα στην δεξιά πλευρά του μοντέλου.

    Η μετατροπή όμως δεν σταματά εκεί, καθώς οι δημιουργοί της μοτοσυκλέτας κατέβαλαν σημαντική προσπάθεια, προκειμένου να την κάνουν να μοιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με το Z1-R.

    Προσέξτε την βαφή, τις αποχρώσεις που έχουν επιλεγεί και τα  τελικά των εξατμίσεων σε μαύρο ματ χρώμα, που βγαίνουν και από τις δύο πλευρές της μοτοσυκλέτας. Ακόμα, η σέλα και η ουρά αποτελούν πιστές αναφορές σε εκίνη την εποχή, με το ιδιαίτερο στυλ τους. Αλλαγμένοι είναι επίσης, και οι τροχοί.

    Κλείστε τα… στόματά σας: Το μοντέλο δεν θα αποτελέσει μέρος της γκάμας της Kawasaki, είναι όμως μια εξαιρετική custom δημιουργία σε έναν χώρο που της αρμόζει απίστευτα!


    Πηγή: mototriti

    Επιστρέφει το BMW Boxer Cup


    Η BMW ρίχνει ξανά τον boxer κινητήρα στους αγώνες, αναβιώνοντας το Boxer Cup μετά από 14 χρόνια! Διαβάστε περισσότερα…


    Για πρώτη φορά μετά από 14 έτη, η BMW θα επαναφέρει στο αγωνιστικό προσκήνιο τα Boxer μοντέλα της! Η Βαυαρική εταιρεία θα διοργανώσει το BMW Motorrad BoxerCup, το οποίο θα ξεκινήσει στις 23 Ιουνίου, στο Sachsenring της Γερμανίας. Το πρωτάθλημα θα αποτελείται από 6 αγώνες, με τους υπόλοιπους μετά το Sachsenring να γίνονται στο Zolder του Βελγίου, το Schleiz, το Lausitzring, το Assen της Ολλανδίας και το Hockenheimring.

    Στους αγώνες θα συμμετέχουν 30 μοτοσυκλέτες BMW R nineT Racer, οι οποίες θα έχουν ήδη μετατροπές από το εργοστάσιο: ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, φρένα Brembo, νέα καπάκια κεφαλών, εξατμίσεις τιτανίου, επαναπρογραμματισμένο ABS , ειδικά σχεδιασμένα σταμπιλιζατέρ, ενιαία ελαστικά Metzeler και άλλα. Καμία τεχνική επέμβαση δεν θα επιτρέπεται στις μοτοσυκλέτες, ωστόσο οι αναβάτες θα μπορούν να τις τροποποιήσουν στο χρώμα και στην εμφάνιση.

    Οι μοτοσυκλέτες θα γίνουν διαθέσιμες στους αναβάτες, μέσω αγοράς είτε ενοικίασης. Στην περίπτωση που ο αγωνιζόμενος αγοράσει την μοτοσυκλέτα, θα απολαμβάνει και τις υπηρεσίες ενός VIP πακέτου από την BMW, στις οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται μεταφορά, ασφάλιση και προσωπικό catering.


    Πηγή: mototrriti

    Rossi: Το βάθρο; Δείχνει ότι πήρα τη σωστή απόφαση!


    Η τρίτη θέση που πήρε στο GP του Qatar ο Valentino Rossiαποδεικνύει ότι μπορεί να παλεύει για τις πρώτες θέσεις στη μεγάλη κατηγορία.

    Αυτό ήταν και η απαραίτητη προϋπόθεση για τον ίδιο, ώστε να ανανεώσει το συμβόλαιό του, και η χτεσινή του εμφάνιση αποτελεί μια δικαίωση για την απόφασή του αυτή.

    «Στο άθλημά μας, όπως και στα άλλα, το αποτέλεσμα είναι που μετράει. Δεν αγωνίζομαι για να δείξω ότι δεν είμαι πολύ μεγάλος, αγωνίζομαι για να μου αποδείξω ότι μπορώ να είμαι στην κορυφή».

    «Είμαι χαρούμενος που έμεινα κοντά στους Dovi και Marquez που ήταν οι πιο γρήγοροι αναβάτες στα τελευταία στάδια του Αγώνα».

    Ένα λάθος του, όταν μπήκε σε μια στροφή με λίγα παραπάνω χιλιόμετρα, του στέρησε την ευκαιρία να ξεκινήσει κι αυτός μάχες με τους δυο μπροστά.

    «Με τον Petrucci μπήκαμε σε μια στροφή με 20χλμ/ώρα  παραπάνω... χωρίς αυτό το λάθος θα μπορούσα, ίσως, να παλέψω μαζί τους περισσότερο. Αλλά δεν ξέρω αν θα μπορούσα να κερδίσω».

    «Το κλειδί ήταν ότι κατάφερα και πέρασα τον Zarco, όταν ο Dovi μπήκε μπροστά και άρχισε ν’ αλλάζει ο ρυθμός. Το βάθρο είναι ένας καταπληκτικός τρόπος να ξεκινάς τη σεζόν».


    Πηγή: motograndprix.gr

    Rossi: Είναι σαν αγέλη λύκων! Όταν μυρίζουν αίμα..!!


    Ο Valentino Rossi ήταν εμφανώς χαρούμενος μετά το τέλος του Αγώνα στο Qatar, όπου και κατάφερε να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

    Οι 16β είναι σημαντικοί για το Πρωτάθλημα, ωστόσο το πιο σημαντικό είναι ότι ο Vale έδειξε δυνατός πάνω στην Μ1 και ικανός μέχρι τέλους να μείνει κοντά στους αντιπάλους του.

    Από την άλλη, βέβαια, ήταν φανερό ότι του λείπουν μερικά δέκατα ώστε να μπορέσει να είναι εκεί στο τέλος και να διεκδικήσει τη νίκη.

    Επιπλέον, η ανταγωνιστικότητα της Yamaha πρέπει να αποδειχθεί και σε πίστες που δεν ταιριάζουν τόσο στους μπλε.

    Πάντως το χαμόγελο δεν έφευγε από τα χείλη του Valentino στη συνέντευξη τύπου που ακολούθησε μετά το τέλος του Αγώνα.

    «Πρέπει να πω ότι αυτοί μοιάζουν με αγέλη λύκων που επιτίθεται όταν μυρίσει αίμα! Κρίμα που δεν κατάφερε να είμαι μαζί τους μέχρι το τέλος».

    Ο Rossi είπε και λίγα λόγια για την ανανέωση του συμβολαίου του.
    «Νομίζω ότι η Yamaha το ανανέωσε επειδή αγαπάει τους ηλικιωμένους!» Μετά το αστείο, πρόσθεσε:
    «Αυτή η μοτοσυκλέτα που έχουμε είναι καλή. Πρέπει όμως να βελτιωθούμε στην επιτάχυνση, μιας και υστερούμε σ’ αυτό το κομμάτι».

    «Όσο για την απόδοσή μας σήμερα; Δεν με εξέπληξε. Ήξερα τι ακριβώς να περιμένω, αλλά πρέπει να κάνουμε ένα βήμα εμπρός».


    Πηγή: motograndprix.gr

    Rossi: Θετική ημέρα! Πλήρωσα κάποια λάθη στο γρήγορο γύρο


    Σε αντίθεση με το κλίμα που επικρατεί στην πλευρά του Maverick Vinales, τα πράγματα είναι περισσότερο αισιόδοξα για τον Valentino Rossi.

    Ο Ιταλός ήταν μόλις 61χιλ πίσω από τον Andrea Dovizioso το μεσημέρι, στις ΕΔ1, αλλά υποχώρησε στην ένατη θέση το βράδυ.

    Ο λόγος δεν ήταν η παρουσία κάποιων προβλημάτων, αλλά περισσότερο κάποια λάθη που «πλήρωσε» ο Vale στο γρήγορο γύρο του.

    Έτσι, δεν είναι περίεργο που ο Ιταλός θρύλος χαρακτηρίζει ως θετική την πρώτη ημέρα της φετινής Αγωνιστικής σεζόν στο Qatar.

    «Η αίσθησή μου ήταν καλή την ημέρα. Ένοιωθα καλά και ο ρυθμός μου δεν ήταν άσχημος και με τα φθαρμένα ελαστικά, που είναι πολύ σημαντικό για τον Αγώνα».

    «Έχασα όμως στο γρήγορο γύρο μου, έκανα κάποια λάθη και το πλήρωσα μιας και η θέση μου δεν είναι φανταστική».

    Ο Vinales δήλωσε ότι έχει αλλάξει το στυλ του σε σχέση με πέρυσι και προσπαθεί να είναι πιο ομαλός με τη μοτοσυκλέτα.

    Ρώτησαν τον Valentino αν έχει ακολουθήσει κι αυτός την ίδια κατεύθυνση και ο Ιταλός αποκρίθηκε:

    «Οδηγώ φυσιολογικά... νομίζω το στυλ μου είναι ίσως μισό ομαλό και μισό πιο επιθετικό».


    Πηγή: motograndprix.gr

    Ας θυμηθούμε την MV Agusta Zagato


    Ένα μοντέλο που τάραξε τα νερά το 2016, όταν...τρέλανε τους κατασκόπους παγκοσμίως, ενώ θα παραμείνει μία και μοναδική για πάντα, αφού δεν φτιάχτηκαν ποτέ άλλες. Απολαύστε την...


    Υπέγραψε ο Rossi την ανανέωση! Για δυο ακόμη χρόνια στο MotoGP


    Ο Valentino Rossi θα συνεχίσει ν’ αγωνίζεται στο MotoGP για δυο ακόμα χρόνια, με τον Ιταλό θρύλο να ανανεώνει το συμβόλαιό του με την Yamaha ως και το 2020.

    Πρόκειται αναμφίβολα για κάτι που όλοι σχεδόν γνωρίζαμε, χωρίς όμως να ξέρουμε το πότε ακριβώς θα γινόταν η επίσημη ανακοίνωση. Αυτή έγινε πριν λίγο.

    Ο Vale έγινε 39 ετών πριν από λίγες εβδομάδες κι έτσι θα είναι 41 όταν θα λήξει το νέο του συμβόλαιο. Θα είναι ο πρώτος που θ’ αγωνίζεται στη MotoGP κατηγορία μετά τα 40 του από το 2014 και τον Colin Edwards.

    Το δίδυμο της Movistar Yamaha δεν θα αλλάξει για τα επόμενα χρόνια, καθώς είναι γνωστό ότι ανανέωσε και ο Maverick Vinales με τους μπλε.

    «Το 2016, που υπέγραψα το τελευταίο μου συμβόλαιο με την Yamaha, αναρωτιόμουν αν αυτό θα ήταν και το τελευταίο», σχολιάζει ο Rossi.

    «Τότε, είχα αποφασίσει ότι θα πάρω την απόφασή μου τα επόμενα δυο χρόνια. Έφτασα λοιπόν στο συμπέρασμα ότι θέλω να συνεχίσω γιατί οι Αγώνες και ειδικά το να οδηγώ την M1 μου, είναι κάτι που με κάνει νοιώθω ωραία».

    «Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους στην Yamaha για την εμπιστοσύνη τους, μιας και η πρόκληση δεν είναι εύκολη: να είμαι ανταγωνιστικός μέχρι τα 40!»

    «Ξέρω ότι δεν θα είναι εύκολο κι απαιτεί πολλή δουλειά από πλευράς μου, αλλά είμαι έτοιμος. Δεν μου λείπει το κίνητρο και γι’ αυτό υπέγραψα για δυο χρόνια».


    Πηγή: motograndprix.gr

    Video από το τεστ στο Qatar Οι καλύτερες στιγμές της 3ης ημέρας


    Το τεστ στο Qatar έδωσε την ευκαιρία στους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας να πάρουν πολύτιμα δεδομένα πριν τον πρώτο Αγώνα της χρονιάς στην ίδια πίστα.

    Μάλιστα την τελευταία ημέρα η πίστα γέμισε με νερό για να οδηγήσουν οι αναβάτες και να δουν αν είναι εφικτό να γίνει βρόχινος Αγώνας με τους προβολείς.

    Στο παρακάτω video μπορούμε να δούμε μερικές από τις καλύτερες στιγμές της τελευταίας ημέρας δοκιμών στην Losail.



    Πηγή: motograndprix

    5 ικανότητες για ακόνισμα πριν ξεκινήσετε τις βόλτες


    Ο καιρός ολοένα και βελτιώνεται και οι βόλτες με την μοτοσυκλέτα γίνονται πιο εύκολες. Διαβάστε 5 ικανότητες που κάθε αναβάτης πρέπει να «ακονίσει», πριν «την αρχή της σεζόν».


    Κατά την διάρκεια του χειμώνα, οι περισσότεροι αναβάτες μειώνουν τις εξορμήσεις τους με την μοτοσυκλέτα, ενώ αρκετοί σταματούν την δίκυκλη δράση… μέχρι να μπει η άνοιξη! Τώρα λοιπόν που ο καιρός σταδιακά φτιάχνει και όλες οι συνθήκες γίνονται πιο κατάλληλες για βόλτες, ας θυμηθούμε 5 στοιχεία της οδήγησης, που πρέπει να «ακονίζει» κανείς, πριν ξεκινήσει τις συστηματικές εξορμήσεις.
    1. Ξαναδιάβασε τους αγαπημένους σου δρόμους: Μια διαδρομή που έκανες μέχρι πέρσι το φθινόπωρο μπορεί να έχει αλλάξει τελείως μέχρι τώρα, για πολλούς λόγους: Επισκευές του δρόμου, καιρικά φαινόμενα, αλλαγή της διαδρομής και τόσα άλλα.  Πριν λοιπόν οδηγήσεις πάλι στους ρυθμούς που είχες συνηθίσει σε μια διαδρομή που την γνώριζες, κάνε την τουλάχιστον ένα «αναγνωριστικό» πέρασμα, για να διαπιστώσεις αν υπάρχει οποιασδήποτε μορφής «έκπληξη».
    2. Εξάσκησε ξανά το βλέμμα σου: Στην θερινή περίοδο, οι αναβάτες είναι ενεργοί και, συνεπώς, έχουν οξυμένο το βλέμμα, την όραση και την προσοχή τους. Όταν λοιπόν, με τις χειμερινές συνθήκες, οι ρυθμοί χαλαρώνουν, έτσι χαλαρώνει και η ενεργητικότητα της αντίληψής μας. Για αυτό, ίσως να μας φανεί ότι πηγαίνουμε πιο γρήγορα από ότι νομίζουμε, μετά από μακρά περίοδο αναμονής. Καλό είναι λοιπόν, ένας αναβάτης να ξεκινήσει ήπια την οδήγησή του, προκειμένου να «τεντώσει» σταδιακά τα μάτια του.
    3. Θυμήσου να φρενάρεις έντονα: Το φρενάρισμα είναι μια ικανότητα που μπορεί να κάνει την διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου, κυριολεκτικά. Πριν λοιπόν αυξήσεις τους ρυθμούς σου, κάνε μια προπόνηση στο έντονο φρενάρισμα, για να νιώσεις ξανά την αίσθηση, την ισχύ και την λειτουργία των φρένων της μοτοσυκλέτας. Φυσικά, αν η μοτό έχει μείνει ακίνητη για πολύ καιρό, μια εξέταση ή και ένα service, αν αυτό χρειάζεται, είναι απαραίτητα στο σύστημα των φρένων, το οποίο πάντα πρέπει να λειτουργεί αψεγάδιστα.
    4. Χαλαρά στις στροφές, στην αρχή: Μπορεί το καλοκαίρι να ήσουν ταχύτατος στον αγαπημένο σου δρόμο, ωστόσο μετά από λίγο καιρό αδράνειας το να κυνηγήσει κανείς τον ίδιο ρυθμό, δεν συνίσταται. Με απλά λόγια, ένας αναβάτης πρέπει «να βρει τα πατήματά του» πριν αποπειραθεί να ευχαριστηθεί σπορ οδήγηση. Σκεφτείτε ότι επιστρέφετε στις «καλές συνήθειες» και πρέπει να το κάνετε σωστά.
    5. Προσοχή στις επιτόπιες μανούβρες: Αν κατά την διάρκεια του χειμώνα, είχατε συνηθίσει να μετακινείστε με αυτοκίνητο ή ένα μικρότερο δίκυκλο από την βασική σας μοτοσυκλέτα, είναι καλή πρακτική να θυμηθείτε πόσο «ευέλικτη» είναι στις επιτόπιες μανούβρες, με σταδιακή εξάσκηση. Δεν θα ήταν ότι καλύτερο, να έχετε μια χαζοπτώση επειδή έχετε συνηθίσει να οδηγείτε ένα scooter ή ένα παπί, και τώρα ξανακάνετε την μετάβαση σε μοτοσυκλέτα

    Πηγή: mototriti

    Το νέο Honda CB125R. Και επισήμως στην Ευρώπη



    Και στην επίσημη παρουσίαση και επιβεβαίωση του για την Ευρώπη προχώρησε η Honda, για το νέο CB125R.


    Μετά την παρουσίαση του στην έκθεση της EICMA του 2017, η Honda με δελτίο τύπου της επιβεβαιώνει και επίσημα, ότι το νέο CB125R είναι εδώ.  Η νέα μοτοσυκλέτα θα αποτελεί την entry level πρόταση της εταιρείας, για τους νέους αναβάτες που κατέχουν δίπλωμα Α1.

    Η νέα CB125R είναι χτισμένη σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο, μικτής κατασκευής από σωλήνες και πρεσαριστό ατσάλι. Το ψαλίδι είναι επίσης ατσάλινης κατασκευής, ενώ εμπρός ένα πιρούνι 41 χιλιοστών, ανεστραμμένου τύπου, αναλαμβάνει τον ρόλο της ανάρτησης. Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει μόλις 126 κιλά, πλήρης υγρών. Το πίσω αμορτισέρ της μοτοσυκλέτας ρυθμίζεται σε προφόρτιση, ενώ το σύστημα ABS που την εξοπλίζει συνεργάζεται με αισθητήρα IMU, στα πρότυπα των μεγάλων μοτοσυκλετών.

    Ο κινητήρας που φέρει η CB125R είναι υδρόψυκτος, 2-βάλβιδος, με ισχύ 13,3 ίππων και 1 kgm ροπής και βασίζεται στην μονάδα του CBR125R. Τροφοδοτείται από ψεκασμό και συμφωνεί με τις Euro4 προδιαγραφές και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Η εξάτμιση της νέας μοτοσυκλέτας είναι τοποθετημένη κεντρικά, κάτω από τον κινητήρα.
     

    Τα φωτιστικά σώματα του CB125R θα είναι τεχνολογίας Full LED, ενώ πλήρως ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων. Θα γίνει διαθέσιμη σε 3 χρώματα: Μαύρο, λευκό και κόκκινο.  


    Πηγή: mototriti

    ΚΤΜ-Tech3 μαζί στα Moto GP. Ανακοινώθηκε κι επίσημα



    Με τον πλέον επίσημο τρόπο ανακοινώνεται κάτι που θεωρείτο βέβαιο, στους χώρους των αγώνων: Η Tech3 θα αγωνίζεται ως δορυφορική ομάδα της ΚΤΜ, από το 2019.


    Μετά από διάφορες δηλώσεις και ανακοινώσεις, δημοσιεύεται επίσημα το χρονικό ενός…προαναγγελθέντος γάμου. Πιο συγκεκριμένα, η ΚΤΜ και η Tech3 επιβεβαιώνουν την συνεργασία τους στα Moto GP, από την χρονιά του 2019 και πέρα.

    Η εξέλιξη αυτή, που ήταν για πολλούς βέβαιη, ακολουθεί το διαζύγιο της Tech3 με την Yamaha, μετά από 20 χρόνια συνεργασίας και με τον Herve Poncharal να αφήνει αιχμές, για «μη επαρκή αντιμετώπιση του Johann Zarco», από το εργοστάσιο της Ιαπωνικής εταιρείας. Στα πλαίσια της νέας συμφωνίας, αναμένεται ότι η Tech 3 θα χρησιμοποιήσει, του χρόνου, εργοστασιακές μοτοσυκλέτες ίδιες με αυτές που χρησιμοποιεί και η Red Bull KTM.
    «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Tech 3 στα Moto GP για το 2019.

    Η ομάδα έχει πολλά χρόνια εμπειρίας και έχει επιτύχει πολλά εξαιρετικά αποτελέσματα στο πρωτάθλημα. Η επαγγελματική τους δομή θα μας κάνει ακόμα πιο ισχυρούς. Το να έχουμε 4 KTM RC16 στη σχάρα εκκίνησης είναι ένα ακόμα μεγάλο βήμα για εμάς, τόσο για την ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας όσο και της ΚΤΜ στο χώρο των Moto GP» δήλωσε μεταξύ άλλων ο Pit Bierer, αγωνιστικός διευθυντής της Αυστριακής εταιρείας.


    Πηγή: mototriti

    Η σπανιότατη μοτοσυκλέτα της Lamborghini


    Ναι, και η Lamborghini είχε φτιάξει μοτοσυκλέτες και συγκεκριμένα… μόνο 6! Μία από αυτή βρέθηκε να πωλείται σε δημοπρασία στο εξωτερικό… Τι ακριβώς ήταν;


    Θυμάστε τότε που και η Lamborghini έφτιαξε μοτοσυκλέτες; Πιθανόν… όχι, καθώς όχι μόνο ήταν ελάχιστες αυτές που τελικά φτιάχτηκαν, αλλά απέτυχαν να σημειώσουν και την απαραίτητη επιτυχία στον χώρο. Ήταν 1989 όταν η Lamborghini, σε συνεργασία με την γαλλική εταιρεία «Boxer» κατασκεύασε 6 πρωτότυπα σαν αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία, με την ονομασία «Design 90».

    Οι μοτοσυκλέτες σχεδιαστικά βασίζονταιν στην Lamborghini Countach, ενώ ήταν εξοπλισμένες με μοτέρ Kawasaki 1000 κυβικών, που τους έδινε απόδοση 130 ίππων. Το μοντέλο ήταν αρκετά γρήγορο και μάλιστα σημείωσε τελική ταχύτητα 257 χιλιομέτρων την ώρα, ενώ και το βάρος του ήταν μειωμένο για την εποχή στα 183 κιλά. Ωστόσο, δεν κατάφερε να σημειώσει επιτυχία και μόλις 6 πρωτότυπα είδαν το φως του κόσμου, τα οποία έγιναν σταδιακά συλλεκτικά φετίχ.

    Το συγκεκριμένο κομμάτι που βλέπετε στην φωτογραφία, αποτελούσε μέρος της συλλογής ενός ιδιώτη και έχει περάσει μεγάλο μέρος της ζωής του στην Ιαπωνία, μέχρι που το εμπιστεύθηκαν στα χέρια της εταιρείας δημοπρασιών H&H Classics. Οι ειδικοί της εταιρείας λένε ότι μια τέτοια μοτοσυκλέτα «είναι πολύ πιθανόν να αγοραστεί από κάποιον συλλέκτη Lamborghini αυτοκινήτων, που θα έχει στην ιδιοκτησία του και ένα τρακτέρ της μάρκας».

    Ωστόσο, από ότι φαίνεται, η μεταπώληση μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας είναι δύσκολη υπόθεση, καθώς στην πρώτη δημοπρασία της, η μοτοσυκλέτα δεν έφτασε το ποσό στόχου των περίπου 90.000 λιρών και η δημοπρασία θα επαναληφθεί. Εσείς θα δίνατε τόσα χρήματα για την μοτοσυκλέτα;


    Πηγή: mototriti
    Scroll to Top