• Latest News

    Καυτά πιστόλια στο λίτρο! Κινητήρες και συμπεριφορά υπεράνω κριτικής.


    Καυτά σύνολα που χαρίζουν απολαυστικές βόλτες. Εγγύηση σε αυτό συνιστά η κορυφαία οδική συμπεριφορά τους και οι αγριεμένοι κινητήρες 1000 κυβικών, που θα πείσουν και τους πιο αναποφάσιστους.


    Η μεγάλη κατηγορία στα streetfighter περιλαμβάνει μοτοσυκλέτες που αποτελούν το διακαή πόθο των περισσοτέρων μοτοσικλετιστών. Αυτά τα πολεμικά μηχανήματα εκπέμπουν μια σαγηνευτική γοητεία και οι αναβάτες που θα πιαστούν στα δίχτυα της, όσο ενάρετοι και συγκρατημένοι και αν είναι, πολύ σύντομα θα βρεθούν βουτηγμένοι ως τον λαιμό στην οδηγική αμαρτία.

    Kawasaki Z1000 13.990 ευρώ
    Suzuki GSX-S 1000: 13.595 ευρώ
    Triumph Street Triple 1050: Από 14.290 ευρώ
    Yamaha MT-10 14.900 ευρώ


    Σχεδίαση 

    Η αξιολόγηση της αισθητικής μια μοτοσικλέτας αποτελεί δύσκολο πεδίο, στην προκειμένη περίπτωση όμως ο αντικειμενικό στόχος είναι η σχεδίαση να συμπλέει με τον χαρακτήρα αυτών των μοτοσικλετών, δηλαδή  να είναι όσο το δυνατόν πιο επιθετική. Το Z1000 διαθέτει αρκετή δόση επιθετικότητας, με τον alien σχεδιασμό του, highlight του οποίο αποτελεί η μάσκα που θυμίζει κάποιο μοχθηρό εξωγήινο πλάσμα. Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το ΜΤ-10 της Yamaha, όντας ξεχωριστό, με τη μάσκα που θυμίζει transformer με παρανοϊκό χαμόγελο, που μάλλον έχασε τα λογικά του. Το Suzuki είναι όμορφο αλλά συγκριτικά με τα άλλα δύο, πιο ήπιο σχεδιαστικά, έχοντας ένα πιο ρευστό  design με αρκετές καμπύλες. Το Street Triple ανανεώθηκε, αλλά διατήρησε τον ξεχωριστό χαρακτήρα του με τους δίδυμους επιθετικούς προβολείς και την μυώδη συνολική εικόνα. Σε ότι αφορά στην ποιότητα κατασκευής, είναι δύσκολο να πούμε ότι κάποιο από αυτά υστερεί. Όντας naked, δηλαδή με πολλά μέρη εκτεθειμένα σε κοινή θέα, οι κατασκευαστές τους έχουν φροντίσει ώστε η ποιότητα υλικών, η βαφή και το φινίρισμα αυτών, να είναι πολύ καλής ποιότητας. 

    Κινητήρες

    Τετρακύλινδροι σε σειρά για τους ιάπωνες, τρικύλινδρος για το Triumph , δύο διαφορετικοί κόσμοι σε σύγκρουση. Ο τρικύλινδρος του Speed Triple χάρη στα νέα έμβολα, τη νέα κυλινδροκεφαλή και τον ελαφρύτερο στρόφαλο, μεταφέρει στον πίσω τροχό 150 ίππους στις 10.500σαλ με βελτιωμένη ροπή της τάξης των 11,9kg-m η οποία εμφανίζεται σε πιο χαμηλό εύρος στροφών. Ο εν σειρά 4κύλινδρος του ΜΤ-10, με τον crossplane στρόφαλο  και τον μονόδρομο συμπλέκτη προέρχεται μεν από το R1 αλλά έχει δεχτεί πάρα πολλές και σημαντικές αλλαγές ώστε να προσαρμόσει ανάλογα και την απόδοσή του η οποία είναι 160 ίπποι στις 11.500σαλ. με ροπή 11,3 στις 9.000σαλ. Αυτός του GSX-S έλκει την καταγωγή του από τα GSX-R K5 και επιλέχθηκε λόγω της λιγότερο υπερτετράγωνης φύσης του, που ταιριάζει καλύτερα στην κατηγορία αυτή. Η ονομαστική του απόδοση είναι 144 ίπποι στις 11.300σαλ,ενώ η ροπή είναι 10,2 κιλά στις 9.300σαλ. Το Z φέρει τον κινητήρα στον οποίον βασίστηκε όλη η νεότερη σειρά των μοτοσικλετών του λίτρου, ο οποίος με τις τελευταίες βελτιώσεις, αποδίδει 142 ίππους στις 10.000σαλ. και 11,3 kg-m στις 7.300σαλ. Με εξαίρεση το Ζ, τα υπόλοιπα τρία, εξοπλίζονται με τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικά βοηθήματα.

     Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

    Όλα τα μοντέλα υιοθετούν την κλασσική διάταξη πλαισίου, δηλαδή δύο δοκούς από αλουμίνιο. Στα μπροστινά, βρίσκουμε πλήρως ρυθμιζόμενα USD 43 χλστ. για Triumph, Suzuki και Yamaha. Πλήρως ρυθμιζόμενο USD 41 χλστ. και για την Kawasaki. Triumph και Yamaha συγκρούονται στα ίσια για την επικράτηση στην πίσω ανάρτηση, με φουλ ρυθμίσεις για το μονό αμορτισέρ του Speed Triple και ΜΤ-10, όταν στα Ζ και GSX-S προσφέρονται απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου μόνο. Σε ότι αφορά στον τομέα της πέδησης, οι ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά είναι το κατεστημένο της κατηγορίας, με την διάμετρο των δίσκων να βρίσκεται στα 310 χλστ για τα δύο ιαπωνικά Ζ και GSX-S(το Z είναι το μοναδικό με wave δίσκους μάλιστα) και στα 320 χλστ. για το Speed Triple της Triumph και το όπλο MT-10. Το GSX-S υπολείπεται στα χαρακτηριστικά έναντι των άλλων, καθώς  φέρει συμβατική τρόμπα στο μπροστινό φρένο, έναντι των ακτινικών σε Kawasaki, Triumph και Yamaha. Η εικόνα ολοκληρώνεται με  διπίστονες δαγκάνες στο πίσω φρένο για το Speed Triple και το GSX-S, ενώ το Ζ και το ΜΤ-10 αρκούνται σε μονοπίστονη. Τέλος όλες οι μοτοσικλέτες φέρουν σύστημα ABS στον standard εξοπλισμό τους. 

    Συμπέρασμα

    Όποιο και από τα τρία και αν επιλέξετε χαμένοι δεν θα βγείτε. Το ΜΤ-10 της Yamaha είναι μια για όσους επιθυμούν μια μοτοσυκλέτα με ξεχωριστή σχεδίαση, άνετη-καθημερινή εργονομία, πολύ καλό στήσιμο για ένα ευρύ πεδίο χρήσης και φυσικά  ξεχωριστός κινητήρας που προσφέρει παράλληλα πολύ καλές επιδόσεις. Το Kawasaki είναι αυτό που πρέπει για τους βαμμένους γιαπωνεζόφιλους, για αυτούς που θέλουν τετρακύλινδρη απόλαυση στο max και το brutal που βγάζουν παραδοσιακά οι μοτοσικλέτες από το Akashi. Πατώντας πάνω στις γερές βάσεις που έχει χτίσει, το Speed Triple, βελτιωμένο σε όλους τους τομείς, έρχεται να βάλει δύσκολα στους ανταγωνιστές. Πλούσιος εξοπλισμός, βρετανική ποιότητα και σπορ γονίδια είναι τα όπλα που το αναδεικνύουν. Το GSX-S είναι ο ελβετικός σουγιάς, θα σας πάει με γραβάτα και χαρτοφύλακα στο γραφείο αλλά στο σχόλασμα, με μια γκαζιά, θα ξεχάστε όλους τους πληθυντικούς ευγενείας, τα meeting και το στρες.


    Πηγή: mototriti

    Νέο Yamaha MT-07 2018. Ποια θα είναι η τιμή του;


    Μικρές αλλαγές πραγματοποιήθηκαν στο νέο Yamaha MT-07 για το 2018, με σκοπό τις βελτιώσεις σε καίρια σημεία. Δείτε τι ακριβώς αλλάζει. Πόσο θα κοστίζει;


    Η Yamaha προέβη σε μια μικρής έκτασης ανανέωση του ΜΤ-07 για το 2018. 4 χρόνια μετά την πρώτη της εμφάνιση, η μοτοσυκλέτα ανανεώνεται σε καίρια σημεία, προκειμένου να βελτιωθεί τόσο εμφανισιακά, όσο και οδηγικά.

    Η σημαντικότερη αλλαγή έχει να κάνει με το ανασχεδιασμένο πλαίσιο του μοντέλου, το οποίο φέρει και ενισχυμένο φινίρισμα, ενώ νέο είναι το ρεζερβουάρ και οι αεραγωγοί. Η θέση οδήγησης είναι βελτιωμένη με σκοπό την μεγαλύτερη άνεση και την πιο εύκολη χρήση από αναβάτες διαφόρων σωματότυπων.

    Ακόμα, η εμπρός ανάρτηση έχει αναβαθμισμένες ρυθμίσεις, προκειμένου να τονιστεί η σπορ πλευρά της συμπεριφοράς του MT-07, ενώ πλέον το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται σε απόσβεση επαναφοράς.
    Επιπλέον, το πίσω φως είναι  ανανεωμένο, στα πρότυπα του μεγαλύτερου ΜΤ-09.

    Αναμένονται και περισσότερες πληροφορίες για την τιμή του μοντέλου, η οποία είναι πιθανόν να αλλάξει. Μείνετε συντονισμένοι…


    Πηγή: mototriti

    Νέο BMW S675XR. Όνειρο ή πραγματικότητα...


    Αποφάσισε η BMW να παράξει και ένα μικρότερο supersport μοντέλο, αδερφό του S1000RR ή είναι όλα… φαντασιώσεις; 


    Θα μπορούσε η BMW να φτιάξει μια supersport μοτοσυκλέτα στα 675 κ.εκ. και να μπει με αξιώσεις στην κατηγορία των middleweight, όπως κατάφερε με την S1000RR πριν 9 χρόνια; Κάποιοι σχεδιαστές και ειδήμονες από τον χώρο της μοτοσυκλέτας πιστεύουν σοβαρά σε αυτό, γεγονός που φαίνεται από την ψηφιακή δημιουργία του Nicolas Petit που βλέπετε στην οθόνη σας.
     
    Η κατά...Nicolas Petit, νέα BMW S675RR. Πως σας φαίνεται;
    Από τον ίδιο, μπορείτε να δείτε και εικόνες, οι οποίες θα μπορούσαν να είναι μελλοντικές απεικονίσεις των S675R και S675XR, όλα μικρότερα "αδέρφια" ήδη υπαρχόντων και επιιτυχημένων μοντέλων. Κοιτάξτε όμως το XR, το οποίο είναι αντίγραφο του μεγαλύτερου S1000XR και θα μπορούσε να είναι πολύ υποσχόμενο σε μία διαρκώς αναπτυσσόμενη κατηγορία! Έρχεται;
     
    Η γυμνή εκδοχή της πλατφόρμας, ως S675R.
    Αν βιαστήκατε να…χαρείτε, μάλλον πρέπει να αναθεωρήσετε: Δεν πρόκειται για επίσημα μοντέλα ή σχέδια, από την BMW και δεν υπάρχει κάποια επίσημη πληροφορία. Οι εικόνες είναι μια καλλιτεχνική άποψη του Petit και μπορούμε να ελπίζουμε ότι ίσως η BMW τα χρησιμοποιήσει για να...εμπενυστέι κάποιο νέο μοντέλο.

    Ο κυβισμός των 675 κ.εκ. που το όνομα των μοντέλων αναφέρει, υποδηλώνει ότι τα μοντέλα θα μπορούσαν να φέρουν τρικύλινδρο μοτέρ, στα πρότυπα της Triumph Daytona. Σύμφωνα με τον Petit, η BMW θα μπορούσε εύκολα να αναταράξει τα νερά και στις 3 κατηγορίες, με μία τέτοια κίνηση. Τι πιστεύετε εσείς; 


    Πηγή: mototriti

    Νέο Suzuki GSX-S750 Yugen. Με ειδικά AFTERMARKET αξεσουάρ.


    Μια νέα ειδική έκδοση της naked μοτοσυκλέτας της Suzuki, που θα παρουσιαστεί στην έκθεση Motodays της Ιταλίας.


    Εν όψει της έκθεσης των Moto Days που θα γίνει στις 8 μέχρι 11 Μαρτίου στην Ρώμη, η Suzuki θα επιδείξει και μια ειδική έκδοση της GSX-S750, με το όνομα Yugen. H νέα μοτοσυκλέτα δεν θα έχει μεγάλες αλλαγές, αλλά μικρής έκτασης, κυρίως εμφανισιακά.

    Αρχικά, το εργοστασιακό τελικό θα αντικατασταθεί από ένα της SC-Project, η οποία είναι μια ιταλική εταιρεία εξατμίσεων –κάτι απόλυτα ταιριαστό για την περίσταση. Ακόμα, νέα θα είναι τα φωτιστικά σώματα τύπου LED αλλά και η πίσω βάση της πινακίδας, η οποία είναι φτιαγμένη από ergal.

    Τις προσθήκες ολοκληρώνει μια μικρή, σκουρόχρωμη ζελατίνα εμπρός, που εκτός από την προφανή αισθητική επέμβαση, θα συμβάλλει σε κάποιο βαθμό και στην μείωση του αέρα που προσβάλλει τον αναβάτη. Κατά τα άλλα, η μοτοσυκλέτα δεν θα έχει περαιτέρω αλλαγές.

    Στην αγορά της Ιταλίας, η νέα έκδοση θα κοστίζει 9.190 ευρώ, 400 περισσότερα από την βασική έκδοση. Προς το παρόν δεν ξέρουμε αν θα φτάσει στην Ελλάδα…


    Πηγή: mototriti

    Ο Valentino Rossi για τον Marco Simoncelli: «Συνέχισα για την μνήμη του»


    Σε μια συγκινητική συνέντευξη, ο Valentino Rossi θυμάται τον Marco Simoncelli και αποκαλύπτει κάτι πολύ σημαντικό για την μέχρι τώρα καριέρα του… Διαβάστε.


    Είναι γνωστό ότι ο Valentino Rossi ήταν πολύ καλός φίλος με τον Marco Simoncelli, τον αδικοχαμένο Ιταλό αναβάτη που έχασε την ζωή του στο τρομερό ατύχημα της Sepang, το 2011. Ο Rossi, ερωτηθείς επί του θέματος σε συνέντευξη του Gazetta Dello Sport, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον αδικοχαμένο, 24χρονο τότε αναβάτη και αποκάλυψε ότι συνέχισε να αγωνίζεται, για να τον τιμήσει.

    «Ήμασταν πολύ καλοί φίλοι, τον έβλεπα σχεδόν κάθε μέρα, μετά την προπόνηση, όταν πηγαίναμε για φαγητό στο σπίτι του Carlo Casabianca, που τότε ο Marco έφερνε σούσι και έτρωγε το διπλό από εμάς. Το ότι είχα ανάμειξη στο ατύχημα ήταν συντριπτικό και πολύ δύσκολο να το ξεπεράσω, αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να εγκαταλείψω. Λυπάμαι πολύ που ήμουν εκεί, αλλά ο χρόνος περνά…»

    «Όταν σκέφτομαι τον Sic, έχω μόνο καλές μνήμες, συνέχισα για την αγάπη που του είχα, αλλιώς θα είχα σταματήσει ήδη. Ένα σκηνικό σαν αυτό με τον Marco δεν ξεπερνά τις επιτυχίες: Είχα ήδη τίτλο, μπορώ να πω και αρκετούς. Είχα πολύ πόνο και έπρεπε να τον ξεπεράσω. Μετά σκέφτηκα την καριέρα μου και ήθελα να συνεχίσω, ήθελα να επιστρέψω στην Yamaha και στις νίκες.»

    O Rossi, στην συνέντευξη αυτή, αποκάλυψε και περισσότερα: Εξέφρασε την επιθυμία να κάνει ένα παιδί στο μέλλον, μίλησε για τα «τελετουργικά» που ακολουθεί πριν τρέξει και εγκωμίασε τον Marc Marquez, για τον οποίο επισήμανε  ότι «ο τρόπος που εφήυρε για να μην πέφτει, να βάζει δηλαδή το σώμα του κάτω από την μοτοσυκλέτα, είναι κάτι που δεν το έχει κάνει κανένας μέχρι τώρα».


    Πηγή: mototriti
    Scroll to Top