Η Honda ανανεώνει το μοναδικό Grom. Μια μικρού μεγέθους μοτοσυκλέτα 125 κυβικών που όμως δε μοιάζει με κανένα άλλο.
Το μικρό Honda MSX125 έχει το δικό του φανατικό κοινό και με την ανανέωση που έχει δεχθεί, θέλει να παραμείνει στο κέντρο των συζητήσεων. Η εμφάνισή του θυμίζει κάτι από transformers με τις μοντέρνες γωνίες να κυριαρχούν και τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων να κλέβουν την παράσταση. Τόσο ο εμπρός προβολέας, όσο και το πίσω φωτιστικό σώμα, είναι τεχνολογίας LED. Μπορεί να είναι μικρό σε μέγεθος, αλλά χάρη στην προσεγμένη εργονομία του, θα βολέψει και αναβάτες υψηλού αναστήματος. Οι τροχοί του έχουν διάμετρο 12 ίντσεςκαι φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70-12 εμπρός και 130/70-12 πίσω.
Ο μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας των 125 κυβικών αποδίδει 9,8 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 1,11 κιλά ροπής στις 5.500 σ.α.λ. με την τροφοδοσία του να γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI, ενώ συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων. Το κέντρο της πόλης είναι το πεδίο δράσης του, αφού χάρη στις μικρές του διαστάσεις και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, μπορεί να ελιχθεί με ευκολία και να περάσει μέσα από τα πιο στενά σημεία. Το ατσάλινο πλαίσιό του συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 31 χιλιοστών και μονό αμορτισέρ πίσω. Στον τομέα των φρένων έχουμε δίσκο 220mm με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και δίσκο 190mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ είναι εφοδιασμένο με μονοκάναλο ABS.
Η τιμή του στα 3.390 ευρώ δεν μπορεί θεωρηθεί χαμηλή, αλλά η μοναδικότητα έχει κι αυτή το τίμημά της.
Ο μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας των 125 κυβικών αποδίδει 9,8 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 1,11 κιλά ροπής στις 5.500 σ.α.λ. με την τροφοδοσία του να γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI, ενώ συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων. Το κέντρο της πόλης είναι το πεδίο δράσης του, αφού χάρη στις μικρές του διαστάσεις και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, μπορεί να ελιχθεί με ευκολία και να περάσει μέσα από τα πιο στενά σημεία. Το ατσάλινο πλαίσιό του συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 31 χιλιοστών και μονό αμορτισέρ πίσω. Στον τομέα των φρένων έχουμε δίσκο 220mm με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και δίσκο 190mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ είναι εφοδιασμένο με μονοκάναλο ABS.
Η τιμή του στα 3.390 ευρώ δεν μπορεί θεωρηθεί χαμηλή, αλλά η μοναδικότητα έχει κι αυτή το τίμημά της.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου