Έρευνα της εταιρείας RAC αποκάλυψε ότι 9.2 εκατομμύρια οδηγοί αυτοκινήτων στην Αγγλία παραδέχθηκαν ότι χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ακόμα και μετά την επιβολή των αυξημένων κυρώσεων για το 2017.
Συχνά βλέπουμε στο δρόμο αυτοκινητιστές να αλλάζουν λωρίδα χωρίς να χρησιμοποιούν τα προειδοποιητικά φλας, είτε να οδηγούν με το ένα χέρι στο τιμόνι γιατί το άλλο στέλνει μηνύματα στο viber. Πλέον δεν αποτελεί φαινόμενο, αλλά καθημερινότητα που ελλοχεύει πολλούς κινδύνους.
Σύμφωνα με τον Jason Wakeford, διευθυντή της «Campaigns for Brake», η παράνομη χρήση φορητών κινητών τηλεφώνου κατά την οδήγηση είναι μια αυξανόμενη απειλή για την οδική ασφάλεια. Η έρευνα αποδεικνύει ότι η εμμονή αυτή με το κινητό τηλέφωνο επηρεάζει τους χρόνους αντίδρασης στην οδήγηση όσο και το αλκοόλ,αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες πρόσκρουσης.
Ο εθισμός μας σε διάφορες τεχνολογικές συσκευές μπορεί να αποβεί θανατηφόρος. Οι οδηγοί θα πρέπει πάντα να βάζουν το τηλέφωνο του στο αθόρυβο ή να αγοράσουν ένα Bluetooth. Το πιο σημαντικό είναι η προσοχή τους να είναι στραμμένη στο δρόμο κι όχι να αποσπάται συνεχώς από ειδοποιήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οι εταιρείας κινητής τηλεφωνίας θα μπορούσαν με τη σειρά τους να δημιουργήσουν μια «λειτουργία οδήγησης» (drive mode) για τα τηλέφωνα. Γνωστή εταιρεία ετοιμάζει ένα λειτουργικό σύστημα, που θα διαθέτει λειτουργία «Μην ενοχλείτε κατά την οδήγηση». Αυτόματα, θα εντοπίζει αν ο χρήστης οδηγεί και κατά συνέπεια θα περιορίζει τις κλήσεις και τον αριθμό μηνυμάτων κι ειδοποιήσεων.
Μια ακόμη έρευνα από την εταιρεία αυτοκινήτων Kwik Fit έχει επίσης αποκαλύψει ότι το 34% των οδηγών εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το τηλέφωνό τους ενώ οδηγεί παρά τη χρήση handsfree. Το γεγονός αυτό συνέβαλε στην αύξηση κατά 24% στον αριθμό των ατυχημάτων, που έχουν αποδοθεί στη χρήση κινητών τηλεφώνων τα τελευταία 5 χρόνια.
Στην Ελλάδα κατά πόσο πιστεύετε ότι η χρήση του κινητού έχει επηρεάσει την ζωή των οδηγών και φυσικά των μοτοσυκλετιστών;
Σύμφωνα με τον Jason Wakeford, διευθυντή της «Campaigns for Brake», η παράνομη χρήση φορητών κινητών τηλεφώνου κατά την οδήγηση είναι μια αυξανόμενη απειλή για την οδική ασφάλεια. Η έρευνα αποδεικνύει ότι η εμμονή αυτή με το κινητό τηλέφωνο επηρεάζει τους χρόνους αντίδρασης στην οδήγηση όσο και το αλκοόλ,αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες πρόσκρουσης.
Ο εθισμός μας σε διάφορες τεχνολογικές συσκευές μπορεί να αποβεί θανατηφόρος. Οι οδηγοί θα πρέπει πάντα να βάζουν το τηλέφωνο του στο αθόρυβο ή να αγοράσουν ένα Bluetooth. Το πιο σημαντικό είναι η προσοχή τους να είναι στραμμένη στο δρόμο κι όχι να αποσπάται συνεχώς από ειδοποιήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οι εταιρείας κινητής τηλεφωνίας θα μπορούσαν με τη σειρά τους να δημιουργήσουν μια «λειτουργία οδήγησης» (drive mode) για τα τηλέφωνα. Γνωστή εταιρεία ετοιμάζει ένα λειτουργικό σύστημα, που θα διαθέτει λειτουργία «Μην ενοχλείτε κατά την οδήγηση». Αυτόματα, θα εντοπίζει αν ο χρήστης οδηγεί και κατά συνέπεια θα περιορίζει τις κλήσεις και τον αριθμό μηνυμάτων κι ειδοποιήσεων.
Μια ακόμη έρευνα από την εταιρεία αυτοκινήτων Kwik Fit έχει επίσης αποκαλύψει ότι το 34% των οδηγών εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το τηλέφωνό τους ενώ οδηγεί παρά τη χρήση handsfree. Το γεγονός αυτό συνέβαλε στην αύξηση κατά 24% στον αριθμό των ατυχημάτων, που έχουν αποδοθεί στη χρήση κινητών τηλεφώνων τα τελευταία 5 χρόνια.
Στην Ελλάδα κατά πόσο πιστεύετε ότι η χρήση του κινητού έχει επηρεάσει την ζωή των οδηγών και φυσικά των μοτοσυκλετιστών;
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου