• Latest News

    5 απλές εργασίες που θα μεταμορφώσουν την μοτό σας!


    Νιώθετε ότι...κάτι σας προκαλεί μια μικρή πλήξη στην μοτοσυκλέτα σας; Θέλετε κάτι να κάνετε πάνω της, αλλά δεν έχετε το χρόνο και το χρήμα; Δείτε αυτές τις πανεύκολες επεμβάσεις, οι οποίες όμως θα σας κάνουν να νομίζετε ότι...έχετε νέα μοτοσυκλέτα!


    Είναι βέβαιο, κάποια στιγμή την μοτοσυκλέτα μας την συνηθίζουμε. Και ίσως, κάποια στιγμή, να νιώσουμε ότι...δεν έχει ίεσως αυτό το «κάτι», που είχε όταν την πήραμε. Οι περισσότεροι θα σκεφτούν την βελτίωση, η οποία ίσως να είναι και χρόνοβόρα, αλλά και ακριβή. Και όμως, υπάρχουν κάποιες απλές, σύντομες αλλά και φτηνές εργασίες, που θα μεταμορφώσουν την μοτοσυκλέτα σας πολύ, αναλογικά με το κόστος τους το οποίο πολλές φορές είναι μηδενικό! Ας δούμε ποιες είναι:
    1. Τέντωμα της ντίζας γκαζιού: Η πιο απλή αλλά και πολλές φορές, η πιο...συναρπαστική επέμβαση στη μοτοσυκλέτα! Οι ντίζες γκαζιού –όσο ακόμη τις έχουμε- με τον καιρό φθείρονται και χαλαρώνουν, με αποτέλεσμα η απόκριση του κινητήρα μας να μειώνεται. Κάντε το εξής απλό: Προσέξτε πόσο «τζόγο» έχει η γκαζιέρα σας, ελέγχοντάς την και μετά τετνρώστε την ντίζα της με τα δύο παξιμαδάκια που φέρει. Θα διαπιστώσετε ότι η διαφορά θα είναι τόσο αισθητή, που θα νομίζετε ότι...πήρατε άλογα!
    1. (Σχολαστικό) καθάρισμα της αλυσίδας: Δυστυχώς την σωστή συντήρηση της αλυσίδας πολλοί αμελούν. Μην ξεχνάτε ότι η εργασία αυτή ΔΕΝ είναι μόνο η λίπανσή της: Αν δεν καθαρίζεται, δεν κάνουμε τίποτα με το να την λιπαίνουμε, ίσα ίσα που τα κάνουμε και...χειρότερα, αφού το λιπαντικό προσελκύει τη σκόνη από το δρόμο. Ένα βαθύ, καλό καθάρισμα της αλυσίδας θα απελευθερώσει τους κρίκους και θα της δώσει ανάσα ζωής, η οποία θα γίνει άμεσα αντιληπτή από τον αναβάτη, στην επόμενη βόλτα. Καθώς η αλυσίδα δεν θα έχει τόσες τριβές, θα νομίζετε ότι η μοτοσυκλέτα είναι δυνατότερη!
    1. Αλλαγή υγρών φρένων: Τα φρένα δεν είναι τόσο επιστήμη, όσο ίσως φαίνεται σε πολλούς. Όσο έχουν φρέσκο, καθαρό υγρό, θα λειτουργούν μια χαρά. Πολλοί όμως αμελούν εντελώς το υγρό και κάποια στιγμή...ψάχνουν φρένα! Μην είστε ένας από αυτούς. Αν έχετε τα υγρά φρένων σας πάνω από 2 χρόνια, αν τα βλέπετε σκούρα σε απόχρωση από το «ματάκι» της τρόμπας, αν νιώθετε την μανέτα του φρένου να βυθίζει πολύ, αλλάξτε τα υγρά, τα οποία δεν στοιχίζουν και πολύ. Η διαφορά που θα δείτε μπορεί να είναι πολύ μεγάλη.
    1. Καθάρισμα του φίλτρου αέρα: Μια σχετικά απλή διαδικασία για πολλές μοτοσυκλέτες. Το φίλτρο αέρα αναλαμβάνει μια αρκετά δύσκολη δουλειά, ειδικά αν κινούμαστε σε περιβάλλον με πολλή σκόνη και καυσαέριο, και κάποια στιγμή φράζει, μειώνοντας την αναπνοή του κινητήρα. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα, είναι χρήσιμο να ανοίγουμε το φίλτρο αέρα και να του ρίχνουμε μια ματιά. Αν το δούμε αρκετά βουλωμένο, ένα καθάρισμα θα κάνει μια αρκετά αισθητή διαφορά στην οδήγηση της μοτό μας, ιδιαίτερα αισθητή στην απόκριση του γκαζιού.
    1. Τοποθέτηση traction pads στο τεπόζιτο: Αν είστε ένας από τους αναβάτες που αγαπούν την γρήγορη οδήγηση ή την πίστα, θα δείτε πολλές φορές ότι...ψάχνετε grip ακόμα και μεταξύ τεπόζιτου και γονάτου. Η λύση είναι απλή: τα λεγόμενα traction pads, τα οποιά κολλούν στο σημείο που τα πόδια ακουμπούν την μοτοσυκλέτα και ενισχύουν σημαντικά την στήριξη του αναβάτη όταν πραγματικά την χρειάζεται. Και την επόμενη φορά που θα οδηγήσετε γρήγορα, θα δείτε ότι αυτή η καλύτερη στήριξη θα σας αλλάζει τελείως, την αίσθηση που θα λαμβάνετε από την μοτοσυκλέτα και θα σας γεμίζει αυτοπεποίθηση! 

    Πηγή: mototriti

    Για νέο ηλεκτρικό ρεκόρ


    Την Speed Week που θα γίνει στα ορυχεία άλατος της Bonneville περιμένει η Lightning Motorcycles, προκειμένου να δοκιμάσει αλλά και να...ονομάσει την νέα της ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.


    Η κατασκευάστρια εταιρεία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών Lightning Motorcycles, μετά από την τάχιστη LS-218 την οποία παρουσίασε το 2013, έχει πλέον ένα νέο μοντέλο, με το οποίο φιλοδοξεί να σπάσει ένα ακόμη ρεκόρ ταχύτητας. Συγκεκριμένα, το 2012, η μοτοσυκλέτα που μετέπειτα ονομάστηκε LS-218 άγγιξε τα 218 μίλια την ώρα –αντίστοιχα με 351 χλμ/ώρα- και έγινε η ταχύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο.

    Τα σχέδια της Lightning τώρα, περιλαμβάνουν την δοκιμή της νέας μοτοσυκλέτας στην speed week που θα γίνει στα ορυχεία άλατος της Bonneville, την «Μέκκα» των λατρών της απόλυτης ταχύτητας. Η μοτοσυκλέτα θα πάρει, μάλιστα, το όνομά της από την ταχύτητα την οποία θα καταφέρει να αναπτύξει, αφού μέχρι τώρα η εταιρεία την έχει ονομάσει «LS-2??», ανακοινώνοντας ότι τα ερωτηματικά θα αντικατασταθούν από την αντίστοιχη ένδειξη του ταχυμέτρου.

    Αναβάτης της μοτοσυκλέτας για την απόπειρα θα είναι ο Jim Hoogerhyde, ο οποίος, σύμφωνα με την εταιρεία, έχει ένα «εντυπωσιακό βιογραφικό από νίκες σε αγώνες και ρεκόρ ταχύτητας». Το γεγονός θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 12 και 18 Αυγούστου, όπου και είναι η εβδομάδα που θα φιλοξενήσει την φετινή speed week, στα ορυχεία της Bonneville. 

    Πηγή: mototriti

    Ducati 1299 Panigale: Νέο traction control


    Την διαθεσιμότητα μια αναβαθμισμένης έκδοσης του traction control για τις τελευταίες 1299 Panigale ανακοίνωσε η Ducati, την οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν ακόμη και όσοι έχουν αγοράσει μοντέλα του 2015-2016.


    Όλοι γνωρίζουμε πλέον ότι, από του χρόνου, η δικύλινδρη 1299 Panigale της Ducati θα αποτελεί παρελθόν, καθώς θα αντικατασταθεί από το πολυαναμενόμενο V4 μοντέλο. Λίγο πριν λοιπόν η 1299 κοσμήσει το χρονοντούλαπο της ιστορίας, η Ducati ανακοινώνει ότι κάνει διαθέσιμη μια νέα έκδοση του λογισμικού traction control της μοτοσυκλέτας.

    Συγκεκριμένα, πρόκειται για το λογισμικό DTC EVO, που έγινε πρώτα διαθέσιμο στην έκδοση Anniversario της 1299 Panigale και εισήγαγε την δυνατότητα για ελεγχόμενο drift στις εξόδους των στροφών. Το DTC EVO, το οποίο εξοπλίζει όλη την γκάμα 1299 του 2017 –συμπεριλαμβανομένων των Superleggera και Final Edition- θα μπορούν πλέον να αποκτήσουν και ιδιοκτήτες 1299 προηγούμενων ετών –συγκεκριμένα μοντέλα του 2015 και 2016.

    Σύμφωνα με την Ducati, ο νέος αλγόριθμος είναι ταχύτερος αλλά και ακριβέστερος, ενώ συνεργάζεται φυσικά και με μια μονάδα μέτρησης κλίσης και αδράνειας IMU της Bosch. H νέα έκδοση του traction control θα γίνει διαθέσιμη μέσα από το δίκτυο αντιπροσώπων της Ducati σύντομα. 

    Πηγή: mototriti

    Ducati Multistrada 1200S


    Πάρε 160 ίππους, υπερπλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, συμπεριφορά υπογεγραμμένη από την Ducati, ευελιξία και σταθερόητα μικρότερης μοτοσικλέτας και φρένα που μπορούν να επιβραδύνουν την περιστροφή της Γης. Πάρε και άνεση εντός και εκτός των τειχών της πόλης και τώρα προσπάθησε να πας σιγά...


    Τιµή: Από  21.200 ευρώ
    Χρώματα: Κόκκινο, λευκό 
    +: Συµπεριφορά, φρένα, κινητήρας
    -: Τριγµοί

    Αµ δε που θα πας! Εδώ δεν πήγαινες µε το πρώτο 1200άρι Multistrada, που έκανε πάταγο όταν παρουσιάστηκε χάρη στις επιδόσεις και τις δυνατότητές του, θα πας µε το νέο state of the art µοντέλο των Ιταλών;

    Ισχυρότερη από την προηγούµενηµε σύστηµα συνεχούς χρονισµού για τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής10 επιπλέον ίππους, αναθεωρηµένο πλαίσιο και αναρτήσεις, βελτιωµένες ηµι-ενεργητικές αναρτήσεις στη έκδοση S, πλήθος ηλεκτρονικών βοηθηµάτων τελευταίας γενιάς, αλλά και αλλαγές στη σχεδίαση και στον τοµέα της εργονοµίας, η ιταλική µοτοσικλέτα παρουσιάζεται όχι µόνο καλύτερη και ωριµότερη αλλά και πιο προκλητική από ποτέ.

    Προκαλεί τον αναβάτη της να την χρησιµοποιεί παντού και πάντα: από βόλτα στο κέντρο της πόλης και καθηµερινή χρήση, έως ταξίδι στην άλλη άκρη του κόσµου µε τα tracks days να περιλαµβάνονται στο µενού, όπως άλλωστε και οι βατοί χωµατόδροµοι.

    Με κυρίαρχο στοιχείο τα σπορ γονίδια αλλά και την απίστευτη φιλικότητα για µια µοτοσικλέτα 160 ίππων, το νέο Multistrada παρουσιάζεται ως µία πραγµατική όλα-σε-ένα µοτοσικλέτα µε την οποία δύσκολα αρνείσαι να κάνεις κάτι.

    KTM RC8 Café Racer. Ρετρό και supersport


    Η «Big Red» είναι η τελευταία δημιουργία του Joe Loss, ο οποίος χρησιμοποίησε την προσωπική του KTM RC8 με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό και τον κινητήρα των 150 ίππων. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα μινιμαλιστικό Café Racer.


    Για την κατασκευή διατηρήθηκε το πλαίσιο και ο μεγάλος δικύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας. 
    Το φαίρινγκ και η ουρά, όμως έχει το χαρακτηριστικό στιλ αγωνιστικών μοτοσυκλετών προηγούμενων δεκαετιών. Το ρεζερβουάρ προέρχεται από μια Ducati 750SS, αλλά έχει δεχθεί τροποποιήσεις και η τρόμπα βενζίνης δεν βρίσκεται μέσα του.



    Το υποπλαίσιο κατασκευάστηκε από την αρχή, για να ταιριάζει αρμονικά με το στιλ που ήθελε ο Joe. Χρησιμοποιήθηκε ένα φαίρινγκ της Dunstall, που ήρθε από την Αγγλία και τροποποιήθηκε μαζί με τη ζελατίνα για να συμβαδίζει με τον σχεδιασμό της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας. 




    Πολύ όμορφο είναι το εμπρός φανάρι με τη μοναδική ρετρό εμφάνιση, ενώ το μεγάλο ψυγείο του κινητήρα δε φαίνεται να παρεμβαίνει αρνητικά στο τελικό αποτέλεσμα.

    Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στις λεπτομέρειες οπότε, το εμπρός φτερό έχει αλλαχθεί, ενώ έχει προστεθεί ένα LED πίσω φωτιστικό σώμα, διακριτικά φλας και καθρέπτες που στηρίζονται στα άκρα του τιμονιού. Οι Ιταλικής κατασκευής ζάντες, έχουν ακτίνες, χρησιμοποιούν  tubeless ελαστικά και δίνουν πόντους στην ρετρό εμφάνιση.

    Για την επιλογή της βαφής, έγινε χρήση του photoshop, ώστε να βρεθεί η ιδανική λύση. Τελικά, ο Loss κατέληξε σε έναν συνδυασμό κόκκινου και λευκού από τον οποίο πήρε και το όνομά της.  

    Πηγή: mototriti

    Έρχεται νέο Honda CB1000R;


    Φήμες για την εμφάνιση ενός νέου Honda CB1000R, στην φετινή έκθεση του Μιλάνου, έκαναν την εμφάνισή τους στο Internet, βασιζόμενες στην παρουσίαση της νέας Fireblade πέρσι.


    Μετά την εμφάνιση –πέρσι- του νέου Honda CBR1000RR Fireblade, ήταν λογικό πολλοί να περιμένουν ότι θα έρθει και η naked «εκδοχή» του, δηλαδή μια μοτοσυκλέτα βασισμένη στο superbike αλλά φυσικά σε naked μορφή. Φαίνεται, λοιπόν, ότι ίσως και αυτό να είναι ένα πραγματικό σενάριο, όπως υποστηρίζουν φήμες από την ¶πω Ανατολή.

    Συγκεκριμένα, εικάζεται ότι η Honda εργάζεται πάνω στο νέο CB1000R, ένα μοντέλο με δεκαετή πλέον παρουσία στην αγορά. Καθώς η μοτοσυκλέτα πλέον είναι αρκετά πίσω, σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα, γίνεται λόγος για ριζικές αλλαγές, που θα ξεκινήσουν από τον κινητήρα. To νέο CB λοιπόν, θα φέρει το μοτέρ της Fireblade, φυσικά διαφορετικά ρυθμισμένο για μικρότερη ισχύ.
    Πληροφορίες κάνουν λόγο για «155 ίππους για μία μοτοσυκλέτα κοντά στα 200 κιλά, γεμάτη». Η ισχύς αυτή θα φέρει την νέα μοτοσυκλέτα πιο κοντά στον άμεσο ανταγωνισμό της, όπως το Yamaha MT-10 και το BMW S1000R.

    Επιπρόσθετα, περιμένουμε και την ενσωμάτωση μιας πλήρης σουίτας ηλεκτρονικών, στη γραμμή που χάραξε η νέα Fireblade, ενώ θεωρείται βέβαιη και μια μεγάλη σχεδιαστική ανανέωση. Η φωτογραφία αποτελεί την άποψη καλλιτέχνη, η οποία δημοσιεύθηκε σε μέσα ενημέρωσης ανά τον κόσμο.

    Περιμένουμε και περισσότερες –ή και επίσημες- πληροφορίες. 

    Πηγή: mototriti

    Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Porsche θα σε βάλει στην πρίζα


    Aπό ότι φαίνεται ο σχεδιασμός των μοτοσυκλετών στο άμεσο μέλλον θα μας κάνει όλους να θέλουμε να αγοράσουμε από μία. Την τάση ακολουθεί και η Porsche και αποκάλυψε την 618, ένα πρωτότυπο concept ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας.

    Το σχέδιο ανήκει στον Miguel Angel Bahri. Μεταξύ άλλων θα μπορεί να συνδεθεί με το smartphone σου για ενημερώσεις, ενώ θα διαθέτει και θύρα USB.
    Το DNA της προέρχεται από την 911 Turbo, ενώ περισσότερες πληροφορίες δεν έχουν γίνει προς τα παρόν γνωστές αλλά ελπίζουμε κάτι τέτοιο να συμβεί σύντομα.


    Πηγή: gr.askmen

    H BMW σχεδίασε ένα scooter που ήρθε από το μέλλον


    Motorrad Concept Link είναι το όνομα του νέου, πρωτοποριακού scooter-like δικύκλου της BMW.

    Το φουτουριστικό vespoειδές έχει τις ρίζες του σχεδιασμού του στις απαρχές των δικύκλων της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων όμως όλων των σύγχρονων τεχνολογικών προδιαγραφών.
    Το όχημα αντλεί την ενέργειά του από τις μπαταρίες στη βάση του. Το κάθισμά του είναι από τα πιο άνετα που σχεδιάστηκαν ποτέ για δίκυκλο ενώ η ηλεκτρική ενέργεια διοχετεύεται και στους δυο τροχούς, δίνοντας μάλιστα στον οδηγό τη δυνατότητα να κάνει ακόμη και όπισθεν.
    Αντί για το κλασικό κοντέρ, στο Motorrad Concept Link έχεις μπροστά σου μια οθόνη αφής -που θυμίζει ακόμη και κάποιες λειτουργίες από smartphone- που μπορεί να συνδεθεί μάλιστα με άλλες συσκευές του οδηγού. Δίνεται μάλιστα η δυνατότητα να αποθηκεύσει διαδρομές, ώστε να βοηθηθεί από τη λειτουργία GPS.

    Πηγή: gr.askmen

    Οι πιο θρυλικές μοτοσυκλέτες του πλανήτη βγαίνουν στο σφυρί 5 vintage δίκυκλα που κάθε συλλέκτης θα ήθελε στο γκαράζ του.


    Ο οίκος δημοπρασιών Sotheby's βγάζει στο σφυρί αυτές τις 5 μοτοσυκλέτες και κάθε φίλος των δύο τροχών στον πλανήτη σπάει τον κουμπαρά του. Καλά, όχι ακριβώς αλλά ένα ενδιαφέρον κάτι παραπάνω από ζεστό για όσους έχουν τους απαραίτητους πόρους θα υπάρξει, προκειμένου να εμπλουτίσουν τη συλλογή τους.

    1928 Brough Superior SS100 “Moby Dick”

    Αν δε σου λέει κάτι το όνομα Brough Superior, μάθε πως μιλάμε για την Rolls Royce των μοτοσυκλετών. Με μηχανή 1140cc, αυτό το μοντέλο κατασκευάστηκε από τον ίδιο τον George Brough. Μάλιστα, πιάνοντας τελική ταχύτητα 185 χλμ/ώρα το 1931 βραβεύτηκε ως το γρηγορότερο δίκυκλο του κόσμου.
    Αξία: €496.000 - €690.000


    1954 BMW RS 54

    Ένα από τα συνολικά 24 μοντέλα που κατασκεύασε η BMW το 1954, κατασκευασμένη με τεράστια προσοχή στη λεπτομέρεια και ένα υπόδειγμα μηχανής, ακόμη και για τη σημερινή εποχή.
    Αξία: €124.000 - €175.000


    2010 MV Agusta 500 3-Cilindri

    Η συνεργασία MV Agusta και Giacomo Agostini επανεφεύρει το θρυλικό όχημα του 1972, που ενώνει δυο αιώνες σε δυο τροχούς. Mάλιστα ο Ιταλός πρωταθλητής και νικητής 15 παγκοσμίων τίτλων στα 500cc την καβάλησε για τελευταία φορά στην Dijon, το Μάιο του 2014.
    Αξία: €202.000 - €253.000


    1957 Gilera 500 4-Cilindri

    Ένα από τα 15 τελευταία αγωνιστικά 500cc μηχανάκια, που αποτέλεσαν τον προάγγελο της χρυσής εποχής των αγώνων μοτοσυκλέτας. Γνωστό και ως «Scuderia Duke», προέρχεται από τον φημισμένο και πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή Geoff Duke, που αγωνίστηκε μεταξύ άλλων και με την Gilera. Ένας πολύ σπάνιος «πύραυλος».
    Αξία: €382.000 - €455.000


    1963 Norton Manx 30M

    Πολλοί υποστηρίζουν πως ο Jack Ahearn, νικητής του Finnish Grand Prix το 1964, είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς όλων των εποχών. Μάντεψε ποιο όχημα χρησιμοποίησε. Το οποίο μάλιστα είναι σχεδόν άθικτο από τότε.
    Αξία: €50.000 - €71.000

    Πηγή: gr.askmen

    Η νέα Ducati Panigale R είναι ένα πραγματικό έργο τέχνης


    Μια από τις πιο όμορφες μοτοσυκλέτες της «φρεσκάρει» η Ducati, που αποκαλύπτει την τελική έκδοση της Panigale R, με την οποία η ιταλική εταιρεία συμμετέχει ακόμη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK.


    Η Panigale R ζυγίζει μόλις 190 κιλά (πλήρης υγρών) και είναι εξοπλισμένη με εντυπωσιακά περιφερειακά: Αναρτήσεις της Öhlins (NIX30 και TTX36 μπροστά και πίσω αντίστοιχα), φρένα Μ50 της Brembo, ενώ οι ίπποι της φτάνουν τους 209.








    Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα η R Final Edition διαθέτει Traction Control, Cornering ABS, Wheelie Control, Quickshifter και φυσικά modes λειτουργίας του κινητήρα (Race, Sport, Wet), με την Bosch να είναι αυτή που έχει φροντίσει τη διαχείριση του ABS.







    Η εμφάνισή της είναι βαμμένη στα χρώματα της ιταλικής σημαίας, όμως οι εν λόγω Panigale είναι αριθμημένες άρα και συλλεκτικές. Για να την αποκτήσεις θα χρειαστείς κάτι παραπάνω από €40.000.








    Πηγή: gr.askmen

    Η χειροποίητη RVS#1 της MV Agusta δεν μπορεί να συγκριθεί με καμία άλλη


    Μία ακόμη ξεχωριστή και άκρως εντυπωσιακή δημιουργία από την MV Agusta, που παρουσιάζει την RVS#1.
    Το νέο τμήμα της superbike specialist εταιρείας RVS (Reparto Veicoli Speciali) έχει ως αποκλειστικό σκοπό την κατασκευή πιο ιδιαίτερων δίτροχων και τα καταφέρνει περίφημα, έχοντας την υποστήριξη του κέντρου έρευνας της εταιρίας (Centro Ricerche Castiglioni). Το νέο του «διαμάντι» λοιπόν είναι η χειροποίητη RVS#1, κάτι που φυσικά σημαίνει πως η παραγωγή της είναι περιορισμένη σε λίγα κομμάτια.
    Δύσκολα θα μπορούσε κάποιος να την κατατάξει σε κατηγορία καθώς η 798cc μοτοσυκλέτα (με ιπποδύναμη 150 αλόγων) έχει χαρακτήρα streetfighter αλλά λάστιχα μάλλον χωμάτινου προσανατολισμού (Pirelli MT 60 RS), ενώ είναι φτιαγμένη σχεδόν αποκλειστικά με ανθρακόνημα και τιτάνιο.

    «Από όποια πλευρά και να την κοιτάξεις είναι εκπληκτική. Κάθε γωνία της σε εντυπωσιάζει. Με αυτή το δημιούργημα δίνουμε περισσότερη ελευθερία και δυνατότητες διασκέδασης στον οδηγό.» τονίζει ο Adrian Morton, design director της MV Agusta.
    Μέχρι στιγμής διαθεσιμότητα και τιμή δεν έχουν γίνει γνωστά.



    Πηγή: gr.askmen

    Παπί ή scooter μικρού κυβισμού;


    Για την καθημερινή μετακίνηση τίποτα δεν είναι καλύτερο από ένα παπί ή ένα scooter μικρού κυβισμού. Κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς και όχι άδικα αφού εξοικονομούν χρόνο και χρήμα. Εσείς τι χρησιμοποιείτε για την μετακίνησή σας; Τι από τα δύο θα επιλέγατε, αν αγοράζατε σήμερα ένα δίτροχο μικρού κυβισμού.


    Τόσο τα παπιά όσο και τα scooter μας επιτρέπουν να κινούμαστε γρήγορα και οικονομικά κάνοντας τις καθημερινές μετακινήσεις άνετες, εύκολες και ανέξοδες. Η εξέλιξή τους έχει προχωρήσει πολύ και πλέον είναι τα ιδανικά μέσα για τη μετακίνηση εντός πόλης. Ποια είναι, όμως, τα δυνατά και ποια τα αδύνατα σημεία τους;

    Ένα παπί είναι, συνήθως, πιο προσιτό, καθώς έχει χαμηλότερη τιμή από ένα scooter αντίστοιχου κυβισμού. Το χαμηλό κόστος κτήσης συνοδεύεται και από χαμηλό κόστος συντήρησης, καθώς η εργασία, και τα ανταλλακτικά και τα αναλώσιμα, έχουν χαμηλές τιμές. Ένας άλλος τομέας στον οποίο υπερτερούν τα παπιά είναι αυτός του βάρους. Αυτό έχει αντίκτυπο στην ευκολία χειρισμών, αλλά και στην κατανάλωση. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι το παπί θεωρείται ο βασιλιάς της κίνησης, καθώς χάρη στη μεγάλη ευελιξία του, είναι σχεδόν αδύνατο να εγκλωβιστεί ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, το μικρό πλάτος και το χαμηλό βάρος είναι τα όπλα με τα οποία ο αναβάτης μπορεί να αντιμετωπίσει την κίνηση. Δεν προσφέρουν, όμως, καθόλου αποθηκευτικούς χώρους, καθιστώντας αναγκαία την αγορά κάποιου Top Case, αν θέλουμε να μεταφέρουμε πράγματα πιο εύκολα. Επίσης, η σέλα τους, συνήθως, δεν είναι άνετη και θα κουράσει σε μεγάλες αποστάσεις, ενώ τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο στην περίπτωση του συνεπιβάτη.

    Από την άλλη πλευρά, τα scooter ποντάρουν στην πρακτικότητα και κερδίζουν κατά κράτος σε αυτό τον τομέα. Διαθέτουν ένα ή περισσότερα χαρακτηριστικά που κάνουν εύκολη τη συμβίωση του αναβάτη μαζί τους. Σε ένα scooter είναι δυνατό να βρούμε γάντζο στην ποδιά, στον οποίο μπορούμε να κρεμάσουμε κάποια τσάντα, παροχή ρεύματος 12v ή θύρα USB για φόρτιση συσκευών και το βασικότερο, αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Εκεί, θα χωρέσει ένα κράνος τύπου jet στη χειρότερη περίπτωση, απαλλάσσοντας μας από το να το κουβαλάμε μαζί μας. Επίσης, πολλά scooter μπορούν να εξοπλιστούν με μια «κουβέρτα», η οποία το χειμώνα κρατά ζεστά και στεγνά τα πόδια του αναβάτη. Τέλος, είναι πιθανό να διαθέτουν κάποιο μικρό ντουλαπάκι στην ποδιά για να έχουμε πρόχειρα τα κλειδιά, το κινητό ή το πορτοφόλι μας. Η σέλα τους είναι άνετη, ευρύχωρη και επιτρέπει την παραμονή πάνω της ακόμα και για μεγαλύτερες αποστάσεις. Όλα αυτά όμως, σημαίνουν  αυξημένο κόστος αγοράς και συντήρησης. Τα αναλώσιμα ενός scooter, όπως ο ιμάντας της μετάδοσης, δεν έχουν αμελητέο κόστος και απαιτούν περισσότερες εργατοώρες. Τέλος, το αυξημένο πλάτος και το μεγαλύτερο βάρος τα κάνει λίγο πιο δυσκίνητα μέσα στην πόλη και είναι πιο εύκολο να εγκλωβιστούν.

    Οι διαφορετικές ανάγκες των αναβατών καθορίζουν την τελική επιλογή. Εσείς, τι θα επιλέγατε για τη μετακίνησή σας;

    Πηγή: mototriti

    Σοβαρά τραυματίας ο Angel Nieto Σε τροχαίο ατύχημα στην Ibiza


    Ο Ισπανός θρύλος στο χώρο των δυο τροχών, ο Angel Nieto, νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση μετά από τροχαίο που είχε στην Ibiza.

    Ο 13 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής οδηγούσε μια γουρούνα, όταν τον χτύπησε από πίσω αυτοκίνητο και τον πέταξε στον αέρα.

    Ο 70χρονος Nieto μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με σοβαρό χτύπημα στο κεφάλι και μπήκε αμέσως μετά στο χειρουργείο.

    Η κατάσταση της υγείας του είναι, σύμφωνα με τους Ισπανούς, κρίσιμη.

    Ο Angel Nieto αγωνίστηκε από το 1964 μέχρι το 1986, κέρδισε 90 αγώνες και εξασφάλισε 13 Τίτλους στις κατηγορίες των 50cc, 80ccκαι 125cc.


    Το προφίλ του Angel Nieto

    Video: Ο «δάσκαλος» Rossi! Προπόνηση στο Misanino


    Στο παρακάτω video θα δούμε τον Valentino Rossi να προπονείται και να διδάσκει τα μυστικά της μοτοσυκλέτας σε μια Ιταλική πίστα καρτ.

    Ο Ιταλός άσος της Movistar Yamaha συνεχίζει την προετοιμασία του για το δεύτερο μισό της φετινής σεζόν, που ξεκινά το πρώτο Σ/Κ του Αυγούστου στο αγαπημένο του Brno.

    Ο Valentino βρέθηκε στο Misanino και προπονήθηκε παρέα με τους αναβάτες της Ακαδημίας του!




    Πηγή: motograndprix

    Moto GP: Παράθυρο για παραγωγή στα νέα «winglets»!

    Το νέου τύπου fairing της Yamaha, με ενσωματωμένα τα πτερύγια αεροδυναμικής.

    Την πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν σε μοτοσυκλέτες παραγωγής, αλλά και να επεκταθούν στα WSBΚ τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα των Moto GP, εξέφρασε ο Corrado Cecchinelli.


    Μετά την απαγόρευση των winglets από πέρσι και την εισαγωγή των νέων κανονισμών αεροδυναμικής, που επιτρέπουν την χρήση ειδικών fairing στις μοτοσυκλέτες των Moto GP, ο τεχνολογικός διευθυντής Corrado Cecchinelli βλέπει προοπτική εξέλιξης στην τεχνολογία αυτή. Υποστηρίζει ότι όχι μόνο τα fairings με ενσωματωμένα πτερύγια μπορούν να φτάσουν στα Superbikes, αλλά και στις μοτοσυκλέτες παραγωγής.

    Δηλώνει μάλιστα επί του θέματος: «Αυτό που κάνουν οι κατασκευαστές τώρα είναι ένα χρήσιμο αποτέλεσμα από τους νέους κανονισμούς. Αυτά τα νέα fairings θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από κορυφαίες μοτοσυκλέτες δρόμου, όχι όμως και τα παλιά φτερά.»

    Η απόφαση της κατάργησης των winglets είχε φέρει πολλές αρνητικές κριτικές, στις οποίες ο Cecchinelli απάντησε ως εξής: «Υπάρχουν πολλοί που κρίνουν αρνητικά τα πάντα και έλεγαν για την απόφαση μας, καταργήσατε τα winglets αλλά τώρα χρησιμοποιούν άλλους τρόπους για να πετυχαίνουν Downforce. Ναι, αλλά δεν καταργήσαμε το downforce! Δεν έχουμε τίποτα ενάντια στην αεροδυναμική, παρα μόνο αν έχουμε κάτι υπερβολικά ακριβό ή κάτι επικίνδυνο.»

    Ακόμη, ο Cecchinelli εξηγεί για μια ακόμη φορά την περσινή απόφαση, λέγοντας το εξής: «Βρήκαμε έναν λογικό συνδυασμό, διότι έπρεπε να περιορίσουμε δύο πράγματα: Το υπερβολικό κόστος ανάπτυξης στην αεροδυναμική και τα θέματα ασφαλείας που ανέδειξε η επιτροπή. Έπρεπε να πετύχουμε και τους δύο στόχους και νομίζω ότι, με τους νέους κανονισμούς, έχουμε έναν καλό συμβιβασμό»

    Πηγή: mototriti

      Οι 10 τύποι αναβατών που μας την δίνουν αμέσως στα νεύρα!


      Όλοι μας έχουμε συναντήσει αναβάτες, στην ζωή μας, που μας την… έχουν δώσει στα νεύρα! Ας δούμε 10 τύπους από τους πλέον… εκνευριστικούς του είδους μας!


      Εμείς οι μοτοσυκλετιστές είμαστε μια ξεχωριστή περίπτωση οδηγού-χρήστη του δρόμου, αυτό είναι το μόνο βέβαιο. Λόγω των απαιτήσεων του οχήματος μας, είμαστε αποδεδειγμένα καλύτεροι οδηγοί αλλά και πιο συνειδητοί χρήστες του δρόμου, γενικότερα. Για αυτό, μας αρέσει ιδιαίτερα να…τα βάζουμε με τους «κοιμισμένους» και «αργόσχολους» οδηγούς αυτοκινήτων! Ωστόσο φυσικά, και εμείς δεν είμαστε τέλειοι και υπάρχουν κάποιοι τύποι αναβατών που μας την σπάνε με την πρώτη! Ας δούμε ποιοι είναι αυτοί…
       
      1. Ο ακράνωτος-ανεξόπλιστος: Ίσως και η πιο ασυνείδητη περίπτωση αναβάτη μοτοσυκλέτας, που δυστυχώς έχει αρκετά μεγάλη «διάδοση». Αναβάτες που κατά τα φαινόμενα δεν αντιλαμβάνονται ότι μια πιθανή πτώση ή ένα ατύχημα μπορεί να τους τραυματίσει σοβαρότατα ή ακόμα και να τους σκοτώσει, παρά προτιμούν να «μη χαλάσουν το μαλλί» και να «μην σκάσουν από την ζέστη με το μπουφάν»… Και εκτός αυτού, φαίνεται και να μην έχουν την παραμικρή αμφιβολία για τις πράξεις τους!
      2. Ο ενοχλητικός-θορυβώδης: Συναντάται με την μορφή τοπικού «παπάκια» με εξάτμιση-σωλήνα, αναβάτη supersport που «βαρά κόφτες» για την βαβούρα και πολλές ακόμη μορφές, ενώ συνήθως η αγαπημένη τους ασχολία είναι να περνούν από τους δρόμους με μικρές ταχύτητες και… γκάζι τέρμα, σπάζοντας τα νεύρα όλων μας.
      3. Ο «εμένα που με βλέπεις»: Είναι ο αναβάτης ο οποίος κορδώνεται με ύφος χιλίων καρδιναλίων, στις παρέες και στην καφετέρια, έχοντας πάντα να διηγηθεί ένα «μοτοσυκλετιστικό κατόρθωμα» να δώσει συμβουλές με ύφος «γκουρού» και υπεράνω στην παρέα… Φήμες λένε ότι τα μισά από όσα λέει είναι μύθοι!
      4. Ο αυτοκτονικός ντελιβεράς: Εντάξει, σεβόμαστε τα παιδιά που εργάζονται και προσπαθούν να βγάλουν το ψωμί τους, αλλά δυστυχώς κάποιοι από τους αγαπητούς μας διανομείς είναι εντελώς ασυνείδητοι, κινούμενοι χωρίς ίχνος τήρησης του Κ.Ο.Κ. και αποτελώντας απλά δημόσιο κίνδυνο…χωρίς να συνειδητοποιούν ότι σε πιθανό ατύχημα, πιθανόν να είναι αυτοί που θα ζημιωθούν περισσότερο.
      5. Ο τρικάβαλος: Ένα πραγματικά απαίσιο φαινόμενο των τελευταίων ετών, όπου πολλοί αναβάτες κυκλοφορούν με δίκυκλα, βάζοντας επάνω… γυναίκα και παιδί ή ακόμη και δύο παιδιά, εμπρός και πίσω –και τις περισσότερες φορές χωρίς κανένας να φορά κράνος. Απόλυτα εγκληματική μορφή αναβάτη. Πάρε… αυτοκίνητο, βρε αδερφέ!
      6. Ο «ένα χέρι στο τιμόνι φτάνει»: Αναβάτες που για κάποιο λόγο θεωρούν ότι το αν οδηγούν το δίκυκλό τους με το ένα χέρι είναι αρκετό, για αυτό και με το άλλο κρατούν σακούλες, καφέ, ακόμη και χρησιμοποιούν το κινητό! Και φυσικά προκαλούν σε εμάς τους υπόλοιπους το να χτυπήσουμε το μέτωπό μας με απελπισία…
      7. Ο «πάω δίχως αύριο παντού»: Συναντάται με κάθε είδος δικύκλου και κάνει ακριβώς αυτό: Πηγαίνει με την ταυτότητα στο στόμα σε κάθε πιθανό οδικό περιβάλλον! Από το ασφυκτικό μποτιλιάρισμα μέχρι την εθνική οδό, είναι ο άνθρωπος που νομίζει ότι κάνει αγώνα με όλους τους άλλους για να φτάσει…
      8. Αυτός που καίει τα κόκκινα: Δυστυχώς είναι πολλοί οι αναβάτες που επιδίδονται σε αυτή την πρακτική και πραγματικά δεν μπορούμε να σκεφτούμε κάποιον σοβαρό λόγο να το κάνει κανείς αυτό, εκτός από το να παίρνει την «ικανοποίηση» ότι ξεχωρίζει και ότι «χρησιμοποιεί το δρόμο καλύτερα από εμάς», παρανομώντας για να φτάσει 5 λεπτά πιο γρήγορα…
      9. Ο «παρεξηγιάρης»: Δεν ξέρουμε πως ακριβώς θα μπορούσαμε να τον χαρακτηρίσουμε, αλλά είναι ο αναβάτης που κάνει το εξής: Κινείσαι κανονικά, δεν τρέχει τίποτα και προσπερνάς έναν αναβάτη που πηγαίνει πιο αργά από εσένα…και ξαφνικά τον βλέπεις να αφηνιάζει, να κατεβάζει δύο ταχύτητες και να σε προσπερνά ξυστά πηγαίνοντας σαν δαιμονισμένος… απλά για να σταματήσετε στο ίδιο κόκκινο φανάρι. Το οποίο αυτός πιθανότατα θα περάσει, για να φύγει πιο πριν από εσένα…
      10. Ο πολωμένος: Ένας αναβάτης ο οποίος έχει μια γνώμη, και δεν την αλλάζει με τίποτα. Ακόμη και αν του αποδείξεις με επιχειρήματα ότι είναι λάθος, πιθανότατα να συνεχίσει να σε αγνοεί ή να… αλλάξει θέμα συζήτησης. 

      Πηγή: mototriti
      Scroll to Top