Μια μεγαλειώδη νίκη πέτυχε σήμερα στο Assen ο Valentino Rossi, ο σπουδαίος αυτός αθλητής που στα 38 του συνεχίζει να παλεύει για νίκες και Τίτλους.
Καταπληκτικός ο αγώνας στην Ολλανδία, που ευτυχώς δεν τον χάλασε η εμφάνιση του ψιλόβροχου οχτώ περίπου γύρους πριν το τέλος.
Ο Vale ήταν από τους ελάχιστους αναβάτες που έβαλαν το σκληρό πίσω ελαστικό της Michelin, με τους περισσότερους να επιλέγουν ένα συνδυασμό μεσαίου-μεσαίου
Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Johann Zarco να παίρνει την πρωτοπορία, καθώς εκμεταλλεύτηκε τα μαλακά ελαστικά που φόρεσε για τον αγώνα σήμερα.
Ο Γάλλος οδήγησε την κούρσα για 11 γύρους πριν έρθει και περάσει μπροστά του ο ValentinoRossi.
Αμέσως όμως αφού πέρασε τον Γάλλο, ο Vale άνοιξε τη γραμμή του και ο Zarco προσπάθησε να μπει αλλά χωρίς επιτυχία, ακουμπώντας τον Rossi!
Ο Ιταλός έμεινε με δυνατό ρυθμό μέχρι το τέλος, όταν και ο πολύ δυνατός Petrucci έκανε τη δική του αντεπίθεση και πέρασε δεύτερος.
Πίεσε όσο μπορούσε τον Vale, αλλά τον καθυστέρησαν στο τέλος οι Barbera και Rins που ήταν στις τελευταίες θέσεις και δεν μπόρεσε να παλέψει για την 1η του νίκη.
Ακόμα κι έτσι όμως, ο Petrucci ήταν μόλις 63χιλ πίσω από τον Valentino Rossi που συνεχίζει να γράφει ιστορία!
Ο αειθαλής άσος, ο μεγάλος Rossi, παίρνει άλλη μια νίκη, την 115η νίκη της καριέρας του, έχοντας κερδίσει για πρώτη φορά πριν από 20χρ και 313ημ στο Brno (1996)!
Εξαιρετικά χαρούμενος το πανηγύρισε μαζί με τους 105,000 κόσμου που γέμισαν την πίστα και είδαν έναν πολύ συναρπαστικό αγώνα.
Η σημερινή νίκη του Rossi είναι η 10η στην καριέρα του στο Assen, σε μια πίστα που ο ίδιος λέει ότι έχει μια πολύ ιδιαίτερη θέση στην καρδιά του.
Στο 90ό GP της καριέρας του, ο Danilo Petrucci παίρνει μια σημαντική δεύτερη θέση - το τρίτο του βάθρο - αλλά δεν έκρυψε την απογοήτευσή του.
Ο λόγος, όπως εξήγησε στο parc ferme, ήταν το γεγονός ότι δεν κυμάτισαν οι μπλε σημαίες για να ειδοποιήσουν τους αργούς Barbera-Rins ν’ ανοίξουν τη γραμμή τους.
Έτσι άθελά τους καθυστέρησαν τον Ιταλό, ο οποίος ήταν πεπεισμένος ότι θα έπαιρνε την πρώτη νίκη της καριέρας του.
Στο βάθρο ήταν και ο Marc Marquez που ήταν πολύ χαρούμενος, μιας και μόλις χτες δήλωνε ότι ακόμα και το βάθρο θα ήταν δύσκολο στο Assen.
Το πέτυχε όμως και πήρε τους 16β και ήταν η καλύτερη Honda μπροστά από τον Cal Crutchlow που ανέβηκε πάρα πολύ στο τέλος, μετά την εμφάνιση του ψιλόβροχου.
Θεαματικά πιο γρήγορος από τους αντιπάλους του, ο Βρετανός της LCR έφτασε τους Marquez και Dovi, έδωσε μάχες μαζί τους και κατάφερε να κερδίσει τον Ιταλό της Ducati.
Ο Dovi πάντως κατάφερε με τους 11β που πήρε σήμερα, να ανέβει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας και αυτή τη στιγμή έχουμε 4 αναβάτες με διαφορά μόνο 11β!!
Ο Miller έκανε καλό αγώνα και πήρε την 6η θέση, ενώ κυριολεκτικά στο τέλος ο Abraham κέρδισε τους Baz και Iannone στη μάχη για την 7η θέση.
Απογοητευτικός ήταν ο αγώνας για τον Maverick Vinales. Ο Ισπανός ξεκίνησε από την 11η θέση και γρήγορα άρχισε να δείχνει τον πολύ γρήγορο ρυθμό του.
Καθώς πίεζε και μείωνε τη διαφορά του όμως από το μπροστινό γκρουπ, ο Ισπανός έκανε το λάθος και είχε μια πτώση που του στοιχίζει την 1η θέση στη βαθμολογία.
Ευτυχώς για τον Vinales, ο Dovi που τον ακολουθούσε κατάφερε να τον αποφύγει για μόλις μερικά μέτρα!
Ο Zarco ήταν ένας από τους ελάχιστους που ρίσκαραν λίγο μετά την εμφάνιση του ψιλόβροχου, αλλά δεν του βγήκε.
Μπήκε στα pits και πήρε τη βρόχινη μοτοσυκλέτα, αλλά η πίστα δεν ήταν για βρόχινα ελαστικά ενώ δεν είχε βάλει τον κόφτη στα pits και τιμωρήθηκε και με ποινή ride through.
Τελικά το μόνο που κατάφερε ήταν να πάρει δυο βαθμούς και την 14η θέση, που είνα το χειρότερό του αποτέλεσμα στη μεγάλη κατηγορία, σε αγώνα που τερματίζει.
Ο ομόσταυλός του, ο Jonas Folger, είχε μια πτώση και για πρώτη φορά φέτος δεν κατάφερε να πάρει βαθμούς σε αγώνα.
Ο Aleix Espargaro ήταν 10ος, μπροστά από τον αδερφό του, την ώρα που ο Lorenzo - από την 21η θέση του grid - ανέβηκε ως την 15η αλλά δεν μπορούσε κάτι καλύτερο.
Απογοητευμένος ήταν και ο Dani Pedrosa που πήρε μόλις 3 βαθμούς σήμερα κι έχασε λίγο έδαφος με τους 4 αντιπάλους του μπροστά στη βαθμολογία. Και πάλι όμως, ο Ισπανός είναι μόνο 28β πίσω από τον πρώτο!
Πηγή: motograndprix
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου