• Latest News

    MotoGP: Εδώ είναι Mugello! Περισσότερο από απλός αγώνας!


    Το Grand Prix του Mugello πλησιάζει και οι χιλιάδες φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα κατακλύσουν και πάλι την Ιταλική πίστα.

    Όπως κάθε χρονιά, το GP εκεί είναι κάτι παραπάνω από ένας ακόμα αγώνας του Ημερολογίου, πρόκειται για μια γιορτή ταχύτητας, ανταγωνισμού και θεάματος.

    Φέτος πάντως οι αναβάτες του Πρωταθλήματος δεν θ’ αγωνιστούν μόνο για τους 25 βαθμούς της νίκης, αλλά και για τον Nicky Hayden που έχασε τη ζωή του την περασμένη Δευτέρα.

    Στόχος για όλους είναι να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό μέσα στην πίστα, ώστε να γιορτάσουν με τον τρόπο τους έναν αναβάτη-κόσμημα για το paddock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

    Ο μεγάλος πρωταγωνιστής, φυσικά, δεν θα είναι άλλος από τον Valentino Rossi που αγωνίζεται μέσα στην πατρίδα του και μπροστά στους οπαδούς του.

    Μετά από ένα δύσκολο Σ/Κ στο Le Mans, αλλά και μετά τον πρόσφατο τραυματισμό του σε προπόνηση με motocross, ο Rossi θα μπει στην πίστα διψασμένος για το καλύτερο αποτέλεσμα.

    Μια νίκη μπροστά στον «κίτρινο λαό» του δεν είναι μακριά, κάτι που - υπό προϋποθέσεις - θα φέρει και πάλι τα πάνω κάτω στο βαθμολογικό πίνακα.

    Αυτός που είναι μπροστά στη βαθμολογία, 17 βαθμούς από τον δεύτερο, είναι ο MaverickVinales, ο ομόσταυλός του κι ένας από τους μεγαλύτερους αντιπάλους του Vale.

    Πίσω του είναι ο Dani Pedrosa που προέρχεται από τη νίκη στην Jerez και το βάθρο στο Le Mans αν και χρειάστηκε να ξεκινήσει από την 13η θέση του σχηματισμού εκκίνησης.

    Με υψηλές θερμοκρασίες στο Mugello, όπως και στην Jerez, ο Dani Pedrosa θα έχει ευνοϊκό περιβάλλον για να προσπαθήσει να πάρει μια ακόμα νίκη φέτος.

    Από την άλλη ο ομόσταυλός του, ο Marc Marquez, θα πρέπει γρήγορα να «συνέλθει» από τις δυο πτώσεις του στους πρώτους πέντε αγώνες και την πιο πρόσφατη, αυτή στο Le Mans.

    Ο Marc είναι γρήγορος στην Ιταλική πίστα, που έχει πάρει την πρώτη του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στα 125cc και ήταν νικητής και το 2014.

    Δυνατή παράδοση στο Mugello έχει και ο Jorge Lorenzo, ο οποίος από τη δεύτερή του σεζόν κι έπειτα στη μεγάλη κατηγορία, είναι σταθερά 1ος ή 2ος στο Mugello.

    Ο Lorenzo είχε καταφέρει να κερδίσει τον περσινό αγώνα, ωστόσο φέτος οι προκλήσεις είναι μεγαλύτερες για τον Ισπανό που έχει μεταφερθεί στο γκαράζ της Ducati.

    Πάντως θα μπορεί να υπολογίζει στην υποστήριξη των Ducatisti που θα δώσουν και φέτος το παρών στην Ιταλική πίστα, κάτι που ισχύει και για τον Andrea Dovizioso.

    Φυσικά οι Ιταλοί θα στηρίζουν την προσπάθεια και των Andrea Iannone και Danilo PetrucciΜε ανυπομονησία θα περιμένουμε να δούμε τι άσους κρύβει στο μανίκι του ο εντυπωσιακός Zarco στο Mugello.

    Ο Γάλλος συνεχώς κερδίζει τον θαυμασμό όλο και περισσότερων φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού κι ένα ακόμα βάθρο, μετά το Le Mans, δεν είναι αδύνατο να έρθει.

    Στη μάχη για το βάθρο θα θέλει να είναι και ο Cal Crutchlow, ενώ δυνατή παρουσία θέλει να κάνει και η RS-GP της Aprilia με τους Aleix Espargaro και Alex Lowes.

    Στις μάχες με ανεβασμένη ψυχολογία θα ριχτεί και το δίδυμο της KTM, με τους Pol Espargaro και Bradley Smith να κυνηγούν κι άλλους βαθμούς.

    Να θυμίσουμε ότι όλοι οι οδηγοί θα έχουν από το Mugello κι έπειτα το μπροστινό ελαστικό της Michelin με τον πιο σκληρό σκελετό, αυτό που είχαν στο GP της Valencia πέρυσι.

    Όλοι τους είναι πανέτοιμοι, η πίστα είναι καταπληκτική και η ατμόσφαιρα στο GP μοναδική! 

    Αυτό το Σ/Κ ο αγώνας είναι για τους 25 βαθμούς, αλλά πολύ περισσότερο για τον Nicky Hayden που θα παρακολουθεί από κάπου εκεί ψηλά...

    Πηγή: motograndprix.gr

    Εκπαίδευση & Βελτίωση της οδικής ασφάλειας


    Η δράση εκπαίδευσης και βελτίωσης οδικής ασφάλειας (Αdvanced Roders Tuition- Level A`) της «ΜΟΤΟΘΕΣΙΣ» της ΜΟΤ.Ο.Ε. απευθύνεται σε κάθε μοτοσυκλετιστή, ο οποίος επιθυμεί να βελτιώσει την ασφάλειά του.


    Στόχος της δράσης είναι να προσφέρει θεωρητική και εξατομικευμένη πρακτική εκπαίδευση σε όσους θέλουν να βελτιώσουν την ασφάλειά τους. Περιλαμβάνει προσωπική αξιολόγηση του τρόπου που ο ενδιαφερόμενος ήδη οδηγεί, συζήτηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και προτάσεις για λύση. Μπορούν να ακολουθήσουν πρακτικές συμβουλές για την ανάπτυξη ενός διαφορετικού τρόπου οδήγησης - ενός τρόπου διαχείρισης του δρόμου με γνώμονα την ασφάλεια.

    Κάθε μοτοσυκλετιστής, ο οποίος κατέχει ήδη ΑΔΕΙΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ Α ή ΜΟΤ/ΤΟΥ και επιθυμεί να βελτιώσει την ασφάλειά του στον καθημερινό δρόμο, μπορεί να απευθύνεται στον Παρατηρητή Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου (Πιστοποίηση ROSPA - RoADAR ADVANCED RIDER), ο οποίος βρίσκεται γεωγραφικά κοντύτερά του για να παρακολουθήσει την εκπαίδευση. Η εκπαίδευση διαρκεί 9 ώρες συνολικά (θεωρία 5 ώρες και πράξη 4 ώρες) και περιλαμβάνει βασικές γνώσεις που αφορούν τον ασφαλή αναβάτη, το ατύχημα, τον τεχνικό έλεγχο της μοτοσυκλέτας, το σήκωμά της και κυρίως διδάσκεται το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης της κυκλοφορίας. Χορηγείται βεβαιωτικό εκπαίδευσης και έκθεση αξιολόγησης. 

    Κόστος: Η εκπαίδευση κοστίζει 30 ευρώ (30% έκπτωση με κάρτα ΜΟΤ.Ο.Ε.),  εφόσον ο ενδιαφερόμενος ενταχθεί σε τμήμα εκπαίδευσης, το οποίο η Λέσχη του Παρατηρητή Εκπαίδευσης θα έχει ανακοινώσει και αντιπροσωπεύει το κόστος ανάπτυξης και διατήρησης του προγράμματος. Δεν προβλέπεται αμοιβή των Παρατηρητών Εκπαίδευσης. Εάν για γεωγραφικούς λόγους αυτό είναι δύσκολο, δηλαδή ο/η ενδιαφερόμενος/η μένει μακριά από τις πόλεις διαμονής των μελών του Ινστιτούτου, τότε απευθύνεται ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ στο Ινστιτούτο. Ιδιαίτερα, εάν ο ενδιαφερόμενος εκπροσωπεί φορέα ή ομάδα και ενδιαφέρεται η εκπαίδευση να οργανωθεί στη δική του πόλη, η επικοινωνία πρέπει να γίνει ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ με το Ινστιτούτο.

    Πηγή: mototriti

    Το μικρότερο Duke στον κόσμο


    Ένα κατάστημα στην Ινδία προσφέρει σε ιδιοκτήτες TVS Scooty Pep τη δυνατότητα μεταμόρφωσής του σε ένα mini KTM Duke 200. Η τροποποίηση αυτή κοστίζει 970 ευρώ.


    Το μοντέλο έχει ένα μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα, χωρητικότητας 88 κ.εκ. και αποδίδει 5 ίππους και 0.6 κιλά ροπής.  Έχει τελική ταχύτητα περίπου στα 80 χλμ/ώρα. Στο μπροστινό τμήμα τοποθετήθηκε ένας προβολέας DUKE 200, πορτοκαλί ατσάλινα κάγκελα σε στυλ χωροδικτυώματος, που δίνουν την αίσθηση του Duke, μια μονή ανάρτηση στο πίσω μέρος και μια χειροποίητη εξάτμιση. 

    Επιπρόσθετα, ο πωλητής προσφέρει κι ένα κιτ για το Honda Navi. Οι τροποποιήσεις, που έγιναν από τον πωλητή περιλαμβάνουν: επέκταση ντεπόζιτου από το Duke 200, αυτοκόλλητα, προβολείς από το Duke 200, ανυψωμένο τιμόνι, χωριστά καθίσματα και αναβαθμισμένη εξάτμιση.

    Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα παραμένουν τα ίδια. Tο Navi έχει κινητήρα 110 κ.εκ. και CVT, που έχει δανειστεί από την Activa. Η απόδοσή του είναι 7.8 ίππους και 0.9 κιλά ροπής. Το μοντέλο διατίθεται σε 5 αποχρώσεις: Patriot Κόκκινο, Hopper Πράσινο, Shasta Λευκό, Sparky Πορτοκαλί και Μαύρο.



    Πηγή: mototriti

    Yamaha TT 600. η εξελιξη ενος θρυλου


    Κάποια μοντέλα αξίζει να έχουν ιδιαίτερη θέση στην ιστορία της μοτοσυκλέτας. Το μονοκύλινδρο ΤΤ της Yamaha είναι ένα από αυτά καθώς έχει φανατικούς υποστηρικτές σε όλο τον κόσμο και αποτελεί το αντικείμενο του πόθου για όσους αναζητούν ένα ευχάριστο και αξιόπιστο enduro.


    Το ΤΤ ήταν μια εξειδικευμένη έκδοση του XT 500 που παρουσιάστηκε στα μέσα της δεκαετίας του `70. Εφοδιασμένο με έναν μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 499 κυβικών εκατοστών και απόδοσης 30 ίππων, ήταν έτοιμο να αντιμετωπίσει τον δίχρονο ανταγωνισμό. Απευθύνονταν τόσο σε ιδιώτες, όσο και σε αγωνιζόμενους.

    Το 1983, η Yamaha αποφάσισε να παρουσιάσει την έκδοση ΤΤ 600 για να αντιμετωπίσει το XR 600 της Honda. Ο κινητήρας ήταν μονοκύλινδρος, 595 κυβικά εκατοστά με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και 4βάλβιβη κεφαλή. Η απόδοση που ανακοίνωνε η εταιρεία ήταν 45 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ. και 5 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Το βάρος του ήταν 124 κιλά και το ρεζερβουάρ είχε χωρητικότητα 11 λίτρα. Η απόδοση του κινητήρα σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος, το καθιστούσαν κατάλληλο για εκτός δρόμου χρήση κι έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές για την ευκολία με τη οποία σήκωνε τον μπροστινό τροχό του στον αέρα. Υπήρχε διαθέσιμο και σε έκδοση Tenerè με μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και αισθητική εμπνευσμένη από τη μοτοσυκλέτα που έτρεχε στο Paris – Dakar.

    Το 1985 εμφανίστηκε η σειρά 59x εφοδιασμένη με εμπρός δισκόφρενο 267 χιλιοστών. Το 1987 η ανανέωση περιελάμβανε νέα γραφικά και επανασχεδιασμένο όργανο. Σημαντικές αλλαγές δέχθηκε το 1989, καθώς το πλαίσιο βάφτηκε λευκό (από κόκκινο που ήταν), η ποδιά κάτω από τον κινητήρα έγινε αλουμινένια, τοποθετήθηκε νέο ρυθμιζόμενο πιρούνι και νέο αμορτισέρ πίσω. Τροποποιήσεις έγιναν στον κινητήρα και ειδικά στην κεφαλή.

    Το 1992 Η παραγωγή μεταφέρθηκε από την Ιαπωνία στην Ιταλία και το TT απέκτησε μια πιο εκλεπτυσμένη εμφάνιση, χάνοντας όμως κάποιες σπορ πινελιές. Το 1998 παρουσιάστηκε η έκδοση TT 600 R. Οι δύο εκδόσεις είχαν σημαντικές διαφορές στην εμφάνιση και τον εξοπλισμό. Η Yamaha σε συνεργασία με την Ohlins, έφτιαξε ένα πρωτότυπο με κίνηση και στους 2 τροχούς, βασισμένο στην έκδοση R.

    Στις μέρες μας, το TT 600 προσελκύει όσους αναζητούν την πρώτη τους μοτοσυκλέτα, αλλά δεν θέλουν να ξοδέψουν πολλά χρήματα και επίσης, όσους αναζητούν ένα όχημα για περιστασιακή εκτός δρόμου διασκέδαση.

    Πηγή: mototriti

    Aprilia Dorsoduro 900


    Η Aprilia ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηρίστηκα του ανανεωμένου Dorsoduro. Μια γενναία αύξηση κυβισμού και νέα ηλεκτρονικά είναι πάντα ευπρόσδεκτα σε ένα supermotard.


    Η Aprilia παρουσίασε στην έκθεση μοτοσυκλέτας του Μιλάνου το νέο, “ενισχυμένο” Dorsoduro.  Ο δικύλινδρος σε διάταξη V 90 μοιρών κινητήρας αύξησε τον κυβισμό του από τα 750 στα 896 κυβικά εκατοστά με αύξηση της διαδρομής των εμβόλων. Είναι υδρόψυκτος με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και αποδίδει 95.2 ίππους, αλλά πιο εντυπωσιακό είναι το νούμερο της ροπής που αυξήθηκε από τα 8.4 στα 9.17 χιλιογραμμόμετρα στις 6.500 σαλ. Πληροί, φυσικά, τις Euro-4 προδιαγραφές ρύπων.
     
    Όσων αφορά στα ηλεκτρονικά, διαθέτει ψεκασμό ride-by-wire με 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις, Sport, Touring και Rain. Το traction control ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα παρεμβατικότητας και το δικάναλο ABS έχει δυνατότητα απενεργοποίησης. Ο έλεγχός τους γίνεται από μια έγχρωμη οθόνη 4.3 ιντσών η οποία μπορεί να συνδεθεί με το smartphone σας, μέσω της έξτρα πλατφόρμας πολυμέσων της Aplilia.
     
    Το πλαίσιο συνδυάζει ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα με αλουμινένιες πλάκες καθώς και αλουμινένιο ψαλίδι. Η ανάρτηση αποτελείται από ένα ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ κι ένα ολοκαίνουργιο πιρούνι της Kayaba το οποίο διαθέτει ρύθμιση της προφόρτισης και είναι 450 γραμμάρια ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του.
     
    Όταν έρθει η ώρα του φρεναρίσματος, αναλαμβάνουν δράση οι 4πίστονες δαγκάνες με τους δίσκους των 320 χιλιοστών και τα αλουμινένια σωληνάκια.  
     
    Η τιμή του για την Ελληνική αγορά αναμένεται σύντομα και μάλλον θα είναι πολύ ελκυστική.

    Πηγή: Mototriti

    Το 69 του Hayden στα paddock


    Ο Βρετανικός γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike θα είναι ένας δύσκολος αγώνας για την ομάδα της Red Bull Honda, αλλά είναι προετοιμασμένη να τρέξει στη μνήμη του Nicky Hayden.


    Η ομάδα θα συμμετάσχει στον αγώνα για να τιμήσει το μεγάλο πάθος για τους αγώνες του αδικοχαμένου Αμερικανού αναβάτη. Η ατμόσφαιρα θα είναι φορτισμένη συναισθηματικά, καθώς στο pit box της ομάδας θα υπάρχει κανονικά η αγωνιστική CBR1000RR Fireblade SP2 του Hayden, μαζί με αυτή του Stefan Bradl, ο οποίος θα είναι ο μοναδικός αναβάτης της Honda για τον έκτο γύρο του πρωταθλήματος.

    Ο Γερμανός είναι προετοιμασμένος για ένα δύσκολο 2ήμερο, αλλά θα δώσει το 100% του εαυτού του στη μνήμη του Hayden. “Αυτό το Σαββατοκύριακο, θα είναι δύσκολο για όλους. Ο Nicky ήταν αγωνιζόμενος, γεννήθηκε και μεγάλωσε σε αγωνιστική οικογένεια και στόχος της ζωής του ήταν να απολαμβάνει τους αγώνες. Είμαστε σήμερα εδώ να αποτίσουμε φόρο τιμής και να διατηρήσουμε ζωντανό το πάθος του για τους αγώνες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το Donington είναι μια πίστα που γνωρίζω από τη θητεία μου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 125cc. Δεν θα είναι εύκολος αγώνας, αλλά θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για εκείνον.”

    Πηγή: mototriti

    5 τρόποι να αυξήσετε την ταχύτητα στην μοτοσυκλέτα σας


    Στο βίντεο θα δείτε πώς μπορείτε να αυξήσετε την επιτάχυνση της μοτοσυκλέτας σας. Μερικές από τις τροποποιήσεις αφορούν τα γρανάζια, το φίλτρο αέρα και τον εγκέφαλο της μοτοσυκλέτας. Αυτοί είναι μερικοί από τους τρόπους που περιγράφονται και μπορούν να βελτιώσουν τη ταχύτητά σας.



    ΠΗΓΗ

    Τραυματισμός σε προπόνηση Για τον Valentino Rossi


    Ο Valentino Rossi τραυματίστηκε ελαφρά σε προπόνηση με motocross και πήγε στο νοσοκομείο με χτυπήματα στην κοιλιά και στο θώρακα.

    Ο άσος του MotoGP, ο οποίος μέχρι και πριν το Le Mans ήταν πρώτος στη βαθμολογία, προετοιμαζόταν για τον επόμενο αγώνα στο Mugello.

    Το ατύχημα για τον Rossi έγινε στο Pesaro (Urbino) της Ιταλίας χτες αργά την Πέμπτη.

    Ο 38χρονος μεταφέρθηκε αμέσως σε κοντινό νοσοκομείο για ιατρικές εξετάσεις και οι γιατροί βρήκαν ήπιους τραυματισμούς σε θώρακα και κοιλιά.

    Δεν υπήρχε πάντως κανένα κάταγμα σε κανένα μέρος του σώματός του και κανένας σοβαρός τραυματισμός.

    Σήμερα, λίγο αργότερα, θα υπάρξει νέο ιατρικό ανακοινωθέν για τον Valentino.

    Πηγή: motograndprix

    Custom Triumph Bonneville. υμνος στα 70's


    Το αερόψυκτο Bonneville της Triumph ήταν πάντα πολύ δημοφιλές στον κλάδο του customizing. Οι λόγοι είναι απλοί: υπάρχουν πολλά σε κυκλοφορία, αποτελούν πηγή έμπνευσης και προσφέρουν υψηλή ποιότητα κατασκευής. Αυτό που στερούνται όμως είναι το στυλ, κι εδώ έρχεται η FCR Original με τη δική της κατασκευή.


    Οι Γάλλοι customizers, Sébastien Guillemot και Mathieu Ménard της FCR Original, ήθελαν να κατασκευάσουν μια scrambler μοτοσυκλέτα που να θυμίζει τις χωμάτινες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του `70. Για να το πετύχουν, έκαναν ένα σύνολο από μοναδικές τροποποιήσεις. Κοιτάζοντας το Bonneville, πρωταγωνιστής είναι η μοναδική μπλε βαφή που συνδυάζεται με νίκελ πλαίσιο και πίσω ψαλίδι.
     

    Οι άνθρωποι της FCR Original βούρτσισαν τα καπάκια του κινητήρα για μια πιο εκλεπτυσμένη εμφάνιση και άνοιξαν τρύπες στο κάλυμμα του μικρού μπροστά γραναζιού. Πολύ καλή δουλειά έγινε και στους τροχούς, στα στεφάνια των οποίων έγινε επιμετάλλωση με χρώμιο και στη συνέχεια φορέθηκαν ελαστικά Continental TKC80 που είναι ιδανικά για χωμάτινες επιφάνειες και ενισχύουν την κλασική εμφάνιση. Χρωμιομένα επίσης είναι και τα καλάμια του πιρουνιού. Το αγωνιστικό look ολοκληρώνεται με χειροποίητα number plates.
     

    Η σέλα του συγκεκριμένου Triumph είναι από δέρμα κι έχει ραφτεί στο χέρι. Τα πίσω φλάς μίκρυναν και ενσωματώθηκαν στους σωλήνες του πλαισίου. Το τιμόνι είναι ψηλό και αποπνέει vintage διάθεση, ενώ τοποθετήθηκε ένα μικρό ταχύμετρο της Drag Specialties. Αυτές οι λεπτομέρειες, σε συνδυασμό με τον διακόπτη της μίζας που τοποθετήθηκε στο πλάι της μηχανής, δημιουργούν πραγματικά την αίσθηση ότι είσαι πάνω σε μηχανή της δεκαετίας του `70.

    Το συγκεκριμένο Triumph Bonneville είναι μια σύγχρονη custom μοτοσυκλέτα που περιβάλλεται από μια ακαταμάχητη  νοσταλγία και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για καθημερινή μετακίνηση και ταυτόχρονα για εξορμήσεις σε χωματόδρομους το σαββατοκύριακο.

    Πηγή: mototriti

    KTM ORANGE DAYS 2017


    Από τη Ρόδο έως την Αλεξανδρούπολη, κι από την Κέρκυρα έως την Αθήνα, τα φετινά ORANGE DAYS έχουν γράψει χιλιάδες χιλιόμετρα στο μεγαλύτερο μέρος της Ελληνικής επικράτειας. Η επόμενη στάση θα είναι στη Καλαμάτα στις 24-25 Μάϊου.  


    Με την πιο πρόσφατη στάση τους στη Λαμία να είναι η 10η κατά σειρά φετινή διοργάνωση, ο στόλος μοτοσυκλετών των ORANGE DAYS κατευθύνεται πλέον προς τα νότια της Πελοποννήσου.

    Συνεχίζοντας το φετινό ταξίδι τους, τα ORANGE DAYS κάνουν διήμερη στάση την ερχόμενη Τετάρτη, αλλά και Πέμπτη 24 και 25 Μαϊου στα κεντρικά της Alfa Marine & Motor στην Καλαμάτα. Για να κλείσετε το test ride της αγαπημένης σας μοτοσυκλέτας, καλέστε στο 27210/82035.

    Μείνετε συντονισμένοι στη σελίδα της ΚΤΜ South East Europe στο Facebook για όλες τις τελευταίες εξελίξεις, αλλά και τις επόμενες τοποθεσίες των ORANGE DAYS 2017

    [Σημ. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή στα ORANGE DAYS είναι η επίδειξη ταυτότητας, διπλώματος οδήγησης μοτοσυκλέτας σε ισχύ, προηγούμενη μοτοσυκλετιστική εμπειρία όπως αυτή καθορίζεται από τον διοργανωτή, καθώς και η προσκόμιση κατάλληλου μοτοσυκλετιστικού εξοπλισμού - κράνος, jacket, γάντια, παντελόνι, μπότες ή μποτάκια.]

    Πηγή: mototriti

    Suzuki RG500. ολικη επανοφρα


    Η εταιρεία Suzuki κυκλοφόρησε το πρώτο βίντεο, που δείχνει την αποκατάσταση του XR14. Το μοντέλο του Barry Sheene κέρδισε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1976.


    Η μοτοσυκλέτα αποκαταστάθηκε από τον Martyn Ogborne, ο οποίος συνεργάστηκε με την ομάδα της Suzuki στη δεκαετία του 1970 ως τεχνικός αγώνων του Barry Sheene, πριν να γίνει ο τελευταίος τεχνικός διευθυντής της Suzuki GB.
     
    Η εργοστασιακή έκδοση του RG500 εξακολουθεί να ανήκει στην οικογένεια Sheene και μεταφέρθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2016 ως μέρος των εορτασμών της Suzuki, που σημάδεψαν 40 χρόνια από τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο του Barry Sheene.
     
    Η Suzuki και η οικογένεια Sheene αποφάσισαν να αρχίσουν τις εργασίες για την αποκατάσταση της μοτοσυκλέτας του `76  και να της χαρίσουν ξανά τη παλιά της δόξα. Το πρότζεκτ υποστηρίζεται από το πρόγραμμα «Vintage Parts» της Suzuki, το οποίο εξακολουθεί να παρέχει γνήσια ανταλλακτικά της εταιρείας στα παλαιότερα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου και του RG500.
     
    Στις 7 Ιουνίου θα κυκλοφορήσει και το δεύτερο μέρος του βίντεο.


    Πηγή: mototriti

    Indian Scout


    Θέλοντας να φέρει κόσμο στις εκθέσεις της, η Indian αποφάσισε να παραχωρήσει το μοναδικό αυτό custom Indian Scout Bobber σε ένα από τους τυχερούς που θα έπαιρναν μέρος στον διαγωνισμό της κάνοντας απλά ένα test ride.

     
    Τη μετατροπή υλοποίησε ο Γάλλος σχεδιαστής μοτοσυκλετών Clement Molina και η εταιρεία του Tank Machine σε συνεργασία με έναν έμπορο Indian στη Γαλλία έχοντας ως βάση ένα ολοκαίνουργιο Scout Sixty του 2017.

    Ο Molina θέλησε να δώσει ένα νέο naked look στο Scout. Αρχικά, πήρε ένα καινούργιο, μεταλλικό, άβαφο ρεζερβουάρ στο οποίο πρόσθεσε το λογότυπο της Indian τονίζοντάς το με μαύρα ματ στοιχεία. Η ωμή bobber εμφάνιση ενισχύεται από φαρδιά ελαστικά με λευκά πλαϊνά, δερμάτινη σέλα (αποκλειστικά για ένα άτομο) και ίσιο τιμόνι. Οι λαιμοί των εξατμίσεων είναι τυλιγμένοι με πυρίμαχο ύφασμα και καταλήγουν σε δυο τελικά τύπου Supertrapp.
     

    Ο τυχερός που απέκτησε την μοναδική αυτή Indian είναι ο 33χρονος Γερμανός εργολάβος Michael Wirth. Πάντα του άρεσαν οι chopper και τα ταξίδια με μοτοσυκλέτα, οπότε με μεγάλη χαρά παρέλαβε το δώρο του από την αντιπροσωπία στο Hilpolstein της Γερμανίας.

    Πηγή: mototriti

    Husqvarna TC & FC 2018


    H εταιρεία Husqvarna αποκάλυψε την ολοκαίνουρια σειρά μοτοσυκλετών TC και FC motocross 2018. Συνολικά, 8 νέα μοντέλα (δίχρονα & τετράχρονα) θα κάνουν την εμφάνισή τους και τα οποία θα προσφέρουν ποιότητα και τεχνολογία.

     
    Η Husqvarna χρησιμοποίησε την εκτεταμένη εμπειρία της στη κατηγορία των αγωνιστικών μοτοσυκλετών, για να βελτιώσει περαιτέρω τη σειρά motocross για το 2018. Από τα μικρότερα μοντέλα TC 50, TC 65, TC 85 μέχρι τα TC 125, TC 250, FC 250, FC 350 και FC 450, όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν αναβαθμιστεί.
     
    Οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν αφοσιωθεί στην παρουσίαση περισσότερων αναβαθμίσεων όσον αφορά τον κινητήρα και το πλαίσιο στα μοντέλα TC και FC πλήρους μεγέθους. Οι πιο αξιοσημείωτες βελτιώσεις είναι το σύστημα πέδησης εμπρός και πίσω, μια νέα μπαταρία λιθίου, νέα γραφικά κι ένα νέο κάλυμμα σέλας. Τα TC 125 και 250 διαθέτουν, επίσης, ένα αναβαθμισμένο καρμπιρατέρ Mikuni με βελτιωμένη απόδοση.

    Πηγή: mototriti

    Καλό ταξίδι Nicky


    Ο 35χρονος πρωταθλητής των AMA Superbike και MotoGP έχασε χθες τον αγώνα με τη ζωή μετά από ατύχημα που είχε κάνοντας προπόνηση με το ποδήλατό του.


    Ο Nicky έκανε μόνος του ποδήλατο στο Rimini της Ιταλίας, όταν χτυπήθηκε από αυτοκίνητο. Υπέστη σοβαρά τραύματα στο κεφάλι και στο στήθος και μεταφέρθηκε άμεσα σε νοσοκομείο στην Cesena. Η σοβαρότητα της κατάστασης στοίχισε, δυστυχώς, τη ζωή του πολυπρωταθλητή.

    Σύμφωνα με ανακοίνωση του νοσοκομείου, ο Heyden νοσηλεύτηκε στις 17 Μαΐου στη μονάδα εντατικής θεραπείας με την ιατρική ομάδα να δίνει τον καλύτερό της εαυτό. Τα πολλά και σοβαρά του τραύματα όμως, είχαν τον πρώτο λόγο.

    Ο Nicky Hayden ήταν από τους καλύτερους αναβάτες όχι μόνο της Αμερικής, αλλά παγκοσμίως. Ο χώρος του μηχανοκίνητου αθλητισμού θρηνεί τον χαμό του.

    Πηγή: mototriti

    Γκαράζ ή Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο;


    Πόσο εύκολο είναι τελικά να κάνουμε μόνοι μας σέρβις στη μοτοσυκλέτα μας; Ποια τα θετικά και ποια τα αρνητικά του να βάζουμε χέρι στα μηχανάκια μας;


    Ανέκαθεν μέρος την απόλαυσης του να είσαι ιδιοκτήτης μιας μοτοσυκλέτας ήταν η δυνατότητα και η ευκολία με την οποία μπορούσες να βάλεις “χέρι” στο μηχανάκι σου. Η ενασχόληση μαζί του ήταν μέρος της διαδικασίας “δεσίματος” μεταξύ μοτοσυκλέτας και αναβάτη. Από μια απλή αλλαγή φίλτρου αέρα ως κόψιμο και τροποποίηση του πλαισίου με σκοπό την δημιουργία κάτι μοναδικού και ξεχωριστού, όλα ήταν μέρος του να είσαι ιδιοκτήτης μοτοσυκλέτας. Πόσο έχουν αλλάξει όμως τα πράγματα στις μέρες μας; Είναι εύκολο να επέμβεις σε μια μοτοσυκλέτα; Κι αν το κάνεις τι κερδίζεις και τι χάνεις;

    Ένα μέρος της συντήρησης της μοτοσυκλέτας σίγουρα είναι εύκολο και μπορεί να γίνει από τον καθένα. Πόσοι από εσάς έχουν αλλάξει λάδια, φίλτρα, μπουζί ή κάποια καμένη λάμπα; Πόσοι είστε σίγουροι ότι χρησιμοποιήσατε τα σωστά ανταλλακτικά επεμβαίνοντας στη μοτοσυκλέτα; Πολλές φορές μια ματιά στο εγχειρίδιο του κατασκευαστή δεν είναι αρκετή. 

    Με τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες να είναι φορτωμένες με ηλεκτρονικά συστήματα η διάγνωση και η αντιμετώπιση προβλημάτων μπορεί να είναι μια δύσκολη διαδικασία που απαιτεί και ειδικό εξοπλισμό. Δεν είναι τυχαίο ότι οι μηχανικοί ενός εξουσιοδοτημένου συνεργείου παρακολουθούν συνεχώς σεμινάρια προκειμένου να ενημερώνονται για τις νέες τεχνολογίες που συνοδεύουν μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα και να μπορούν να συντηρούν σωστά και να αντιμετωπίζουν τυχών προβλήματα που μπορεί να εμφανιστούν.

    Ένα άλλο θέμα που να πρέπει να σκεφτούμε είναι η περίπτωση της μεταπώλησης. Βλέπουμε σε αγγελίες μεταχειρισμένων πόση σημασία έχει η προς πώληση μοτοσυκλέτα να συνοδεύεται από βιβλίο σέρβις. Η ύπαρξή του είναι απόδειξη πως ο ιδιοκτήτης ενδιαφερόταν και φρόντιζε τη μοτοσυκλέτα του κάνοντας τα απαραίτητα σερβις στην ώρα τους και σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε την εγγύηση από την οποία καλύπτεται μια καινούργια μοτοσυκλέτα. Οποιαδήποτε παρέμβαση ή τροποποίηση μας βγάζει αυτόματα εκτός εγγύησης με αποτέλεσμα το κόστος σε περίπτωση βλάβης να επιβαρύνει μόνο τον ιδιοκτήτη και όλοι γνωρίζουμε το κόστος μία σημαντικής βλάβης που θα έχουμε προκαλέσει οι ίδιοι. Αξίζει τον κόπο αλήθεια; 

    Αναμφισβήτητα οι εποχές αλλάζουν και μαζί τους βελτιώνεται η τεχνολογία. Είναι αναγκαίο να είμαστε συνεπείς και να δείχνουμε σεβασμό στη μοτοσυκλέτα μας ανεξαρτήτως τιμής ή κατηγορίας. Ο τρόπος με το οποίο θα το επιτύχουμε μένει να αποφασιστεί. Κάποιος που ασχολείται μόνος του με τη μοτοσυκλέτα του είναι περισσότερο “μοτοσυκλετιστής” από κάποιον που την εμπιστεύεται σε “ξένα” χέρια; 

    Πηγή: mototriti

    Hayden: Τελευταίο ιατρικό ανακοινωθέν Παραμένει εξαιρετικά κρίσιμη η κατάστασή του


    Χωρίς αλλαγές παραμένει η κατάσταση του Nicky Hayden ο οποίος πέρασε το τρίτο του βράδυ στην ΜΕΘ του νοσοκομείου Bufalini της Cesena.

    Η κατάσταση του Αμερικανού άσου παραμένει εξαιρετικά κρίσιμη και δεν έχει υπάρξει - δυστυχώς - καμμία αλλαγή προς το καλύτερο.

    Στο πλευρό του είναι η μητέρα του, Rose, ο αδελφός του Tommy και η κοπέλα του Jackyτην οποία μόλις πρόσφατα είχε ζητήσει σε γάμο (βλ. φωτό).


    Μαζί με τον Nicky είναι και μερικοί πολύ καλοί του φίλοι. Μάλιστα ο αδερφός του έχει στείλει ήδη τα αποτελέσματα των εξετάσεων σε ειδικούς στην Αμερική, για να πάρει μια δεύτερη γνώμη.

    Παράλληλα, η Ιταλική αστυνομία διεξάγει έρευνα για να αποσαφηνιστούν τα αίτια του ατυχήματος.

    Να υπενθυμίσουμε πως ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2006 στο MotoGP, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μετά από ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα.

    Ο 35χρονος άσος, χτυπήθηκε από αυτοκίνητο ενώ έκανε προπόνηση με ποδήλατο.

    Ο Hayden έχει σοβαρά τραύματα σε κεφάλι και στήθος και μεταφέρθηκε εσπευσμένα σε νοσοκομείο του Rimini.

    Αμέσως μετά μεταφέρθηκε στο Bufalini, νοσοκομείο της Cesena και όπως προείπαμε παραμένει σε σοβαρή κατάσταση.

    Πηγή: motograndprix

    Yamaha T-MAX 530. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ SCOOTER ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ


    Απόλυτη η επικράτηση του T-MAX 530 στα scooter, δεν αφήνει κανένα περιθώριο αμφισβήτησης! Τεράστια η εκτίμηση από τους Έλληνες αναβάτες! 


    Scooter της χρονιάς, με την σύμφωνη γνώμη 6.638 αναβατών, το νέο T-MAX 530 της Yamaha! Πρόκειται για ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα scooter της αγορά και αυτό το οποίο μέσα από την μακρόχρονη πορεία του στην αγορά, έχει κερδίσει τον σεβασμό και την εκτίμηση ακόμη και των «σκληροπυρηνικών» μοτοσικλετιστών! Δεν αποτέλεσε έκπληξη λοιπόν το γεγονός της συντριπτικής επικράτησης έναντι των ανταγωνιστών του.

    Με ποσοστό 23,7% και διπλάσιους ψήφους από το δεύτερο στην κατάταξη scooter, δεν χωρά καμία αμφιβολία στην πρωτιά του T-MAX 530. H Υamaha, ήταν η πρώτη που τόλμησε αυτό που κάποτε θεωρούταν αιρετικό, να ξεπεράσει δηλαδή τα δομικά και κατασκευαστικά στεγανά των scooter, δημιουργώντας ένα μοντέλο – υπέρβαση, που μπορούσε άνετα να κοντράρει μοτοσικλέτες αντίστοιχου κυβισμού και όχι μόνο! Με τα χρόνια, το T-MAX κέρδισε την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση όλων των αναβατών, ενώ δεν σταμάτησε ποτέ να βελτιώνεται, φθάνοντας αισίως στο σήμερα που όχι μόνο ανανεώθηκε σε μεγάλο βαθμό αλλά απέκτησε και δυο διαφορετικές εκδόσεις, πέραν της βασικής.

    Επανασχεδίαση στο αλουμινένιο πλαίσιο και στο ψαλίδι, νέος ιμάντας carbon, φώτα LED, YCC-T wired γκάζι και μια γενικευμένη σχεδιαστική αναθεώρηση είναι τα κοινά χαρακτηριστικά, ενώ οι εκδόσεις SX, με sport προσανατολισμό και DX, με luxury αύρα, εξοπλίζονται επιπρόσθετα με δυνατότητα επιλογής χαρτογράφησης στον κινητήρα και ειδικά η έκδοση DX, με cruise control, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θερμαινόμενα grip και σέλα και ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ.  


     
    ΘΕΣΗΜΟΝΤΕΛΟΨΗΦΟΙΠΟΣΟΣΤΟ%
    1.Yamaha T-MAX / DX / SX6.63823,7%
    2.Honda NC 750 Integra3.28311,7%
    3.Yamaha X-MAX 3002.6979,6%
    4.Honda X-ADV2.1677,8%
    5.BMW C 650 GT2.0317,3%
    6.BMW C 650 Sport1.9657,0%
    7.Vespa GTS 125 & 1501.3724,9%
    8.SuZuki Burgman 4001.2684,5%
    9.Piaggio Medley 125/1501.0503,8%
    10.Kymco AK5501.0193,6%
    11.SYM CruiSym 3009023,2%
    12.Kawasaki J 1257752,8%
    13.Piaggio Liberty 125/1507432,7%
    14.Kymco X-Town5922,1%
    15.SYM Symphony ST 1254771,7%
    16.Peugeot Belville 125/2003511,3%
    17.Kymco People S 125/1502240,8%
    18.SYM JET142240,8%
    19.Kymco Like 50/125/1501800,6%
    Πηγή: mototriti

    Suzuki V-Strom 650. Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ VALUE FOR MONEY ΣΧΕΣΗ


    Λίγα δίνεις – πολλά κερδίζεις! Έτσι λένε εναλλακτικά το Value for Money και η αλήθεια είναι ότι στην περίπτωση του V-Strom 650 ισχύει 100%! 


    Όταν μιλάμε για Value For Money, ακόμα και το τελευταίο cent λαμβάνεται υπόψιν! Ο αγοραστής εξετάζει όλες τις οικονομοτεχνικές συνισταμένες, από την αγορά του εκάστοτε μοντέλου μέχρι και την μεταπώληση του, δίνοντας φυσικά ιδιαίτερη βαρύτητα και στο μεσοδιάστημα της χρήσης. Φυσικά σημαίνοντα ρόλο παίζει και το κατά πόσο είναι “δοκιμασμένο” το Χ μοντέλο στην αγορά, ώστε να διαπιστωθεί η αξιοπιστία του. Με βάση όλα αυτά, το νέο V-Strom 650, αναδείχθηκε ξεκάθαρος νικητής στην συγκεκριμένη κατηγορία. Έχει πουλήσει πάρα πόλυ, όντας best seller επί σειρά ετών, αποτελεί “γνωστή” ποσότητα και ποιότητα για τους περισσότερους αναβάτες, καίει λίγο, είναι αξιόπιστο και κάνει τα πάντα καλά, χωρίς να ξεφεύγει σε κυβισμό, που θα σήμαινε και αύξηση των ετήσιων εξόδων.

    Στη νέα του έκδοση, υιοθετεί την σχεδιαστική φόρμα του 1000, “μαζεύεται” σε διαστάσεις, χωρίς να χάνει τις ταξιδιωτικές του αρετές και εντυπωσιάζει με την ανάλαφρη αίσθηση του. Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός  και εξαιρετικός V2, με περισσότερες όμως από 60 αλλαγές στο εσωτερικό του, που αποσκοπούν στην πιο ομαλή λειτουργία, στην μείωση της κατανάλωσης και στην μεγαλύτερη αξιοπιστία. 


     
    ΘΕΣΗΜΟΝΤΕΛΟΨΗΦΟΙΠΟΣΟΣΤΟ%
    1.SuZuki V-Strom 650 / XT227814%
    2.Yamaha Tracer 70015049%
    3.Honda Africa Twin 100014989%
    4.SuZuki V-Strom 25012107%
    5.Kawasaki Versys - X 30010006%
    Πηγή: mototriti

    Kawasaki ZX-10RR. ΤΟ SUPERBIKE ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ


    Από τις πίστες του πρωταθλήματος WSBK, στους δρόμους! Αυτό είναι το ΖΧ-10RR, μια μοτοσικλέτα που κάνει την αυθεντική racing εμπειρία, προσιτή σε όλους! 


    Η καθολική επικράτηση της Kawasaki στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike τα τελευταία χρόνια δεν θα μπορούσε να μην έχει αντίκρυσμα στις μοτοσικλέτες παραγωγής, πόσο μάλλον στη sport ναυαρχίδα των “πράσινων”. To Akashi, ακόνισε το σπαθί του στην κατηγορία του λίτρου με το νέο Ninja ZX-10RR, το οποίο είναι το πλέον προσανατολισμένο για την πίστα Superbike που έχει κατασκευαστεί ποτέ από την Kawasaki! Για να απαριθμηθούν και μόνο οι βελτιώσεις, τα  νέα στοιχεία και τα ηλεκτρονικά συστήματα που φέρει το νέο ZX-10RR, χρειάζονται πολλές σελίδες!

    Η μοτοσικλέτα μετουσιώνει όλη την εμπειρία που έχει αποκομίσει η Kawasaki από την άκρως επιτυχημένη εμπλοκή της στο WSBK, σε μια “πολιτική” μοτοσικλέτα, όντας μια “παρολίγον replica” των αγωνιστικών. Ωστόσο δεν πρόκειται για μια δύστροπη μοτοσικλέτα που απαιτεί ειδικές δεξιότητες και συγκεκριμένες συνθήκες για να αποδώσει. Με το απίστευτο επίπεδο των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας που φέρει, το ZX 10RR μπορεί να οδηγηθεί από τον καθένα μέσα στην πίστα, ενώ η δυνατότητα ρυθμίσεων της επίδρασης των συστημάτων αυτών επιτρέπει την ακριβή και απόλυτη προσαρμογή της μοτοσικλέτας βάση τις εμπειρίας και του οδηγικού επιπέδου του κάθε αναβάτη. Ένα superbike το οποίο μπορείς να “ανακαλύπτεις” και να “ξεκλειδώνεις” σε δυνατότητες για πολλά χρόνια!   


    ΘΕΣΗΜΟΝΤΕΛΟΨΗΦΟΙΠΟΣΟΣΤΟ%
    1.Kawasaki ZX-10RR1.19621,59%
    2.SuZuki GSX-R 1000/R1.17721,25%
    3.Honda CBR 1000 RR1.04418,84%
    Πηγή: mototriti
    Scroll to Top