Round | Date | Grand Prix | Circuit |
1 | 26/03 | Qatar* | Losail International Circuit |
2 | 09/04 | Republica Argentina | Termas de Río Hondo |
3 | 23/04 | Americas | Circuit of The Americas |
4 | 07/05 | Spain | Circuito de Jerez |
5 | 21/05 | France | Le Mans |
6 | 04/06 | Italy | Autodromo del Mugello |
7 | 11/06 | Catalunya | Barcelona-Catalunya |
8 | 25/06 | Netherlands | TT Circuit Assen |
9 | 02/07 | Germany | Sachsenring |
10 | 06/08 | Czech Republic | Automotodrom Brno |
11 | 13/08 | Austria | Red Bull Ring – Spielberg |
12 | 27/08 | Great Britain | Silverstone |
13 | 10/09 | San Marino e della Riviera di Rimini | Misano World Circuit Marco Simoncelli |
14 | 24/09 | Aragon | MotorLand Aragon |
15 | 15/10 | Japan | Twin Ring Motegi |
16 | 22/10 | Australia | Phillip Island |
17 | 29/10 | Malaysia | Sepang International Circuit |
18 | 12/11 | Comunitat Valenciana | Comunitat Valenciana – Ricardo Tormo |
MotoGP: Το Ημερολόγιο Αγώνων 2017
η ιστορια της SUZUKI GSX-R
Η αρχή του θρύλου, εν έτει 1985!
Το πρώτο GSX-R 750 που έφερε νέα πρότυπα στην κατασκευή των supersport μοντέλων της εποχής.
Την αρχή έκανε το GSX-R 750 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι της Κολωνίας στα τέλη του 1984.
Η μοτοσικλέτα είχε, σύμφωνα με τους σχεδιαστές της Suzuki, διπλό στόχο, ο οποίος, μάλιστα, έμελλε να στιγματίσει συνολικά τα GSX-R και να καθορίσει τη μετέπειτα πορεία τους.
Αφ' ενός να φέρει μια μοτοσικλέτα επιδόσεων κοντά στους αναβάτες που αγαπούσαν την sport οδήγηση, αφ' ετέρου να αποτελέσει μια προσιτή μοτοσικλέτα για τον ιδιώτη αγωνιζόμενο στα τοπικά πρωταθλήματα.
Το βασικότερο χαρακτηριστικό του πρώτου GSX-R, που έκτοτε συνοδεύει την γκάμα, ήταν η άφθονη ισχύς του κινητήρα σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος.
Πράγματι, οι 106 ίπποι του αεροελαιόψυκτου κινητήρα και τα 179 κιλά της πρώτης μοτοσικλέτας μπορεί σήμερα να μην λένε τίποτα, αλλά εκείνη την εποχή "τάραξαν" τα λιμνάζοντα ύδατα της sport κατηγορίας.
Εν έτει 1986 προστέθηκε στην γκάμα των GSX-R το μοντέλο των 1.100 κ.εκ., κατασκευασμένο με τη φιλοσοφία του 750 και εξοπλισμένο με αεροελαιόψυκτο μοτέρ μέγιστης ισχύος 128 ίππων και βάρους 197 κιλών.
Με το πέρασμα των χρόνων, τα δύο μοντέλα που έφεραν στα φέρινγκ τους το λογότυπο GSX-R, αναβαθμίζονταν συνεχώς στους τομείς της ιπποδύναμης και της οδικής συμπεριφοράς και δέχονταν εκτεταμένες βελτιώσεις, με σημαντικότερη τη χρήση υδρόψυκτου μοτέρ από το 1992 και έπειτα, μέχρι που ήρθε το 1996 και μαζί του η ανανέωση εκ βάθρων του μοντέλου των 750 κ.εκ.
Το νέο τότε GSX-R 750 άφησε πίσω το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο και απόκτησε δύο δοκών επίσης από αλουμίνιο, έφερε νέο κινητήρα με ισχύ 128 ίππους, ήταν κατά 20 κιλά ελαφρύτερο και σαφώς ομορφότερο και πιο σύγχρονο σε σχεδίαση.
Σε γενικές γραμμές, δανείστηκε την τεχνολογία από την αγωνιστική RGV-Γ και σημαντική καινοτομία αποτέλεσε η τοποθέτηση του SRAD (Suzuki Ram Air Direct).
Την αμέσως επόμενη χρονιά, το 1997, παρουσιάστηκε το πρώτο GSX-R 600 με υδρόψυκτο, τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 599 κ.εκ., ο οποίος αποδίδοντας 97 ίππους και σε συνδυασμό με τα 174 κιλά, χάριζε στο σύνολο εξαιρετικές επιδόσεις.
Δύο χρόνια αργότερα, το 1999, το μοντέλο των 1.100 κ.εκ. κρίθηκε ότι είχε κάνει τον κύκλο του και αντικαταστάθηκε από το GSX-R 1300 Hayabusa, που είχε πιο τουριστικό χαρακτήρα και ήταν η πρώτη μοτοσικλέτα που "φλέρταρε" έντονα με τα 300 χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας.
Το 2000 ήταν έτος-σταθμός για τη σειρά των GSX-R.
To μοντέλο των 750 κ.εκ. αναβαθμίστηκε σημαντικά σε όλους τους τομείς και άρχισε να αναλαμβάνει, ουσιαστικά, χρέη "οδηγού", καθώς πάνω του έμελλε να βασιστούν όλα τα μεταγενέστερα GSX-R για να πάρουν τη μορφή που έχουν μέχρι και σήμερα.
Η ανανέωση ήταν σαρωτική, τόσο στον αισθητικό τομέα όσο και σε αυτούς του κινητήρα και του πλαισίου.
Η ιπποδύναμη ανέβηκε στα 141 άλογα και το βάρος κινήθηκε αντιστρόφως ανάλογα, πέφτοντας στα 166 κιλά, νούμερα πραγματικά εντυπωσιακά.
Το 2001 ξεκίνησε η σταδιοδρομία του GSX-R 1000, το οποίο αποτελεί ακόμα και στις μέρες μας τη ναυαρχίδα της σειράς.
Από το έτος αυτό και μετά, τα τρία μοντέλα που φέρουν το λογότυπο GSX-R, 600 - 750 και 1.000 κ.εκ., συνοδεύονται από το διακριτικό Κ και από έναν αύξοντα αριθμό που δηλώνει το έτος κατασκευής τους.
Τα μοντέλα βελτιώνονται συνεχώς και ενσωματώνουν το σύνολο της αγωνιστικής εμπειρίας της Suzuki, στοχεύοντας αποκλειστικά στην κορυφή των κατηγοριών τους.
Με ιπποδυνάμεις που αγγίζουν τα όρια του εξωπραγματικού και με καθαρά αγωνιστικό στήσιμο, έρχονται να δώσουν στους "κοινούς θνητούς" την αίσθηση των αγώνων ταχύτητας.
Ας δούμε λοιπόν την αρχική πορεία που ακολούθησε η μοτοσυκλέτα, που για πολλούς ήταν σύμβολο, μοτοσικλέτα σταθμός και το απόλυτο σύμβολο της δύναμης για την εποχή της.
Πρώτα τα . . . μικρά. . .
1985 Suzuki GSX-R 750F
Η πρώτη τετράχρονη sport μοτοσικλέτα παραγωγής με πραγματικά αγωνιστικά γονίδια. Με κινητήρα 100hp με πλαίσιο εμπνευσμένο από τις μοτοσικλέτες endurance, πλήρως καλυμμένη με φέρινγκ, επίσης εμπνευσμένα από τους αγώνες, endurance διπλά φώτα. Με βάρος στεγνό στα 179kg, παρουσιάστηκε με τροχούς 18in. Είναι, χωρίς αμφιβολία, ο γεννήτορας της κατηγορίας των σημερινών supersport μοτοσικλετών.
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 750F |
Χρονολογία | 1985 |
Κινητήρας | Αερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 749 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 70 x 48,7 |
Σχέση συμπίεσης | 9,8:1 |
Εισαγωγή | 4 x 29 mm Mikuni CV Καρμπυρατέρ με επίπεδα slides |
Ανάφλεξη | Ful Transistor |
Μέγιστη Ισχύς | 100 hp @ 10.500 rpm (στον τροχό περίπου 92,1hp) |
Μέγιστη ροπή | 7,2 kgm @ 10.000 rpm |
Μετάδοση | 5 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | - |
Μπροστινή ανάρτηση | PDF τηλεσκοπικό πιρούνι |
Πίσω ανάρτηση | Full-floater monoshock |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 300mm, δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 280mm, δαγκάνα 1 εμβόλου |
Μπροστινό ελαστικό | 110/80-18 |
Πίσω ελαστικό | 140/70-18 |
Υψος σέλας (cm) | 755 |
Μεταξόνιο (mm) | 1425 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 176kg / 185 Kg |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 18,5lt |
0-400m (sec) | 11,2 (με 195,2km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 234,7 |
1987 Suzuki GSX-R 750H
Είχε ελαφρύτερο νέας σχεδίασης μπροστινό σύστημα NEAS (New Electrically Activated Suspension) από το προηγούμενης γενιάς μοντέλο «RR» και φαρδύτερη πίσω ζάντα.
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 750H |
Χρονολογία | 1987 |
Κινητήρας | Αερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 749 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 70 x 48,7 |
Σχέση συμπίεσης | 10,6:1 |
Εισαγωγή | 4 x 29 mm Mikuni CV Καρμπυρατέρ με επίπεδα slides |
Ανάφλεξη | Ful Transistor |
Μέγιστη Ισχύς | 100 hp @ 10.500 rpm (στον τροχό περίπου 92,1hp) |
Μέγιστη ροπή | 7,2 kgm @ 10.000 rpm |
Μετάδοση | 6 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | - |
Μπροστινή ανάρτηση | PDF τηλεσκοπικό πιρούνι |
Πίσω ανάρτηση | Full-floater monoshock |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 300mm, δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 280mm, δαγκάνα 1 εμβόλου |
Μπροστινό ελαστικό | 110/80-18 |
Πίσω ελαστικό | 140/70-18 |
Υψος σέλας (cm) | 795 |
Μεταξόνιο (mm) | 1425 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 176kg / 185 Kg |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 18,5lt |
0-400m (sec) | 11,3 (με 196,7km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 235 |
1988 Suzuki GSX-R 750J
Η πρώτη πραγματική ανανέωση του μοντέλου με νέα σχεδίαση και σημαντικές αλλαγές στον κινητήρα και το πλαίσιο. Το πλαίσιο διπλής δοκού ενισχύθηκε, ο κινητήρας απέκτησε μικρότερη διαδρομή και απέδιδε 112hp, όμως το βάρος ήταν πλέον στα 195kg. Δύο τρύπες στο μπροστινό μέρος του νέου φέρινγκ τροφοδοτούσαν με φρέσκο αέρα το SCAI (Suzuki Condenced Air Intake) που οδηγούσε τον αέρα στα καρμπυρατέρ για καλύτερη απόδοση.
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 750J |
Χρονολογία | 1988 |
Κινητήρας | Αερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 748 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 73 x 44,7 |
Σχέση συμπίεσης | 10,9:1 |
Εισαγωγή | 4 x 36 mm Mikuni |
Ανάφλεξη | - |
Μέγιστη Ισχύς | 112 hp @ 11.000 rpm (στον τροχό περίπου 106hp) |
Μέγιστη ροπή | 7,4 kgm @ 10.000 rpm |
Μετάδοση | 6 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | - |
Μπροστινή ανάρτηση | Τηλεσκοπικό πιρούνι 42mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς |
Πίσω ανάρτηση | Full-floater monoshock. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 300mm, δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 230mm, δαγκάνα 1 εμβόλου |
Μπροστινό ελαστικό | 120/60-17 |
Πίσω ελαστικό | 160/60-17 |
Υψος σέλας (cm) | 795 |
Μεταξόνιο (mm) | 1400 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 195kg/- |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 21 |
0-400m (sec) | 10,8 (με 203km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 248 |
1989 Suzuki GSX-R 750R
Παράχθηκαν 500 κομμάτια (άλλοι λένε για 1000) από την συλλεκτική αυτή μοτοσικλέτα που ήταν μια ready to race κατασκευή. Άλλαξαν οι διαστάσεις του κινητήρα επιστρέφοντας στις αρχικές με μεγάλη διαδρομή. Ενισχύθηκαν ο στρόφαλο, τα κάρτερ, οι μπιέλες, ο συμπλέκτης ώστε να αντεπεξέρχονται στις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις. Η μοτοσικλέτα είχε καρμπυρατέρ 40mm και κιβώτιο με κοντά κλιμακωμένες σχέσεις, αλουμινένιο ρεζερβουάρ και μονόσελο.
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 750R |
Χρονολογία | 1989 |
Κινητήρας | Αερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 748 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 70 x 48,7 |
Σχέση συμπίεσης | 10,9:1 |
Εισαγωγή | 4 x 40 mm Mikuni |
Ανάφλεξη | - |
Μέγιστη Ισχύς | 120 hp @ 11.000 rpm (στον τροχό περίπου 106hp) |
Μέγιστη ροπή | 8,1 kgm @ 10.000 rpm |
Μετάδοση | 6 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | - |
Μπροστινή ανάρτηση | Τηλεσκοπικό πιρούνι 42mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης |
Πίσω ανάρτηση | Full-floater monoshock. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 230mm, δαγκάνα 1 εμβόλου |
Μπροστινό ελαστικό | 120/60-17 |
Πίσω ελαστικό | 170/60-17 |
Υψος σέλας (cm) | 795 |
Μεταξόνιο (mm) | 1400 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 187kg/- |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 19 |
0-400m (sec) | 10,8 (με 203km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 248 |
1990 Suzuki GSX-R 750L
Ο κινητήρας προερχόταν από το RR με μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλων, νέα έμβολα, και ξανασχεδιασμένους θαλάμους καύσης. Είχαν τοποθετηθεί καρμπυρατέρ 38mm τύπου slingshot. Στο μοντέλο αυτό έκανε την εμφάνισή του το ανεστραμμένο πιρούνι (USD ή Upside-Down) και το αμορτισέρ με το ξεχωριστό δοχείο διαστολής. Η ζάντα του πίσω τροχού έγινε ακόμη πιο φαρδιά, ομοίως και το ελαστικό, ενώ η ισχύς ανέβηκε στους 114hp με το βάρος να βρίσκεται στα 193kg.
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 750L |
Χρονολογία | 1990 |
Κινητήρας | Αερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 748 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 70 x 48,7 |
Σχέση συμπίεσης | 10,8:1 |
Εισαγωγή | 4 x 38 mm Mikuni |
Ανάφλεξη | - |
Μέγιστη Ισχύς | 115 hp @ 11.000 rpm (στον τροχό περίπου 102hp) |
Μέγιστη ροπή | 7,8 kgm @ 10.000 rpm |
Μετάδοση | 6 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | - |
Μπροστινή ανάρτηση | Ανεστραμμένο Πιρούνι. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης |
Πίσω ανάρτηση | Full-floater monoshock. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 230mm, δαγκάνα 1 εμβόλου |
Μπροστινό ελαστικό | 120/60-17 |
Πίσω ελαστικό | 170/60-17 |
Υψος σέλας (cm) | 795 |
Μεταξόνιο (mm) | 1420 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 193kg/- |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 21 |
0-400m (sec) | 10,9 (με 202km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 247 |
1991 Suzuki GSX-R 750M
Η αισθητική του Suzuki GSX-R 750 άλλαξε για μια ακόμη φορά με διπλά πίσω φώτα και αεροδυναμικό κάλυμμα στους διπλούς προβολείς. Ενώ η ισχύς έμεινε στους 114hp το βάρος αυξήθηκε στα 208kg.
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 750M |
Χρονολογία | 1991 |
Κινητήρας | Αερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 748 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 70 x 48,7 |
Σχέση συμπίεσης | 10,8:1 |
Εισαγωγή | 4 x 38 mm Mikuni |
Ανάφλεξη | - |
Μέγιστη Ισχύς | 115 hp @ 11.000 rpm (στον τροχό περίπου 102hp) |
Μέγιστη ροπή | 7,8 kgm @ 10.000 rpm |
Μετάδοση | 6 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | - |
Μπροστινή ανάρτηση | Ανεστραμμένο Πιρούνι. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης |
Πίσω ανάρτηση | Full-floater monoshock. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 230mm, δαγκάνα 2 εμβόλων |
Μπροστινό ελαστικό | 120/60-17 |
Πίσω ελαστικό | 170/60-17 |
Υψος σέλας (cm) | 795 |
Μεταξόνιο (mm) | 1420 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 208kg/- |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 21 |
0-400m (sec) | 10,9 (με 202km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 247 |
1992 Suzuki GSX9R 750WN
Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της σειράς που εγκαταλείπει τον αεροελαιόψυκτο κινητήρα προς χάρην ενός νέου υγρόψυκτου συνόλου. Η υγρόψυξη επέτρεψε στους μηχανικούς να βγάλουν περισσότερα άλογα από τον κινητήρα των 750cc, που πλέον απέδιδε σταθερή ισχύ ακόμη και όταν η θερμοκρασία ανέβαινε. Το GSX-R 750WN είχε νέο πλαίσιο σχεδιασμένο σε υπολογιστή και πρεσσαριστό αλουμινένιο ψαλίδι. Η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου είχε αυξηθεί κατά 24%. Η ισχύς είχε πλέον ανέβει στους 118hp με το βάρος να βρίσκεται στα 208kg. Χαρακτηριστικό το φούξια χρώμα που παρεμβλήθηκε στο λευκό/μπλε και δίχασε αρκετούς, ενώ έδωσε σε πολλούς «Ευρωπαίους» λαβή για κακόπιστη κριτική σε σχέση με την αισθητική (αφού στο θέμα των επιδόσεων δεν είχαν τύχη…).
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 750WN |
Χρονολογία | 1992 |
Κινητήρας | Υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 748 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 70 x 48,7 |
Σχέση συμπίεσης | 11,8:1 |
Εισαγωγή | 4 x 38 mm Mikuni BST38SS |
Ανάφλεξη | - |
Μέγιστη Ισχύς | 118 hp @ 11.500 rpm (στον τροχό περίπου 108hp) |
Μέγιστη ροπή | 8,0 kgm @ 10.000 rpm |
Μετάδοση | 6 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | - |
Μπροστινή ανάρτηση | Ανεστραμμένο Πιρούνι Showa. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης |
Πίσω ανάρτηση | Full-floater monoshock. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 240mm, δαγκάνα 2 εμβόλων |
Μπροστινό ελαστικό | 120/60-17 |
Πίσω ελαστικό | 170/60-17 |
Υψος σέλας (cm) | 795 |
Μεταξόνιο (mm) | 1440 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 208kg/220 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 21 |
0-400m (sec) | 10,7 (με 206km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 258 |
1995 Suzuki GSX-R 750S
Ήταν το τελευταίο μοντέλο που είχε το κλασικό πλαίσιο με τις δύο δοκούς στο άνω μέρος, το οποίο είχε κλείσει μια δεκαετία. Οι εμφανησιακές αλλαγές ήταν στοιχεία που προήλθαν από το Suzuki GSX-R 750 SPR μεταξύ αυτών και η αλουμινένια αντλία νερού, οι εξαπίστονες δαγκάνες στα φρένα, το ψαλίδι και τμήματα του κινητήρα από μαγνήσιο. Το πιρούνι απέκτησε καλάμια σε απόχρωση στο χρώμα του γυαλισμένου μετάλλου, ενώ στο προηγούμενο μοντέλο ήταν μπλε.
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 750S |
Χρονολογία | 1995 |
Κινητήρας | Υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 749 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 70 x 48,7 |
Σχέση συμπίεσης | 11,8:1 |
Εισαγωγή | 4 x 38 mm Mikuni BST38SS |
Ανάφλεξη | - |
Μέγιστη Ισχύς | 118 hp @ 11.500 rpm (στον τροχό περίπου 110hp) |
Μέγιστη ροπή | 8,0 kgm @ 10.000 rpm |
Μετάδοση | 6 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | - |
Μπροστινή ανάρτηση | Ανεστραμμένο Πιρούνι Showa. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης |
Πίσω ανάρτηση | Full-floater monoshock. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 240mm, δαγκάνα 2 εμβόλων |
Μπροστινό ελαστικό | 120/60-17 |
Πίσω ελαστικό | 170/60-17 |
Υψος σέλας (cm) | 795 |
Μεταξόνιο (mm) | 1435 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 199kg/216 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 21 |
0-400m (sec) | 10,7 (με 206km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 258 |
1996 Suzuki GSX-R 750T SRAD
Ανανεώθηκαν τα πάντα! Το μοντέλο εντυπωσίασε τους δημοσιογράφους και το κοινό! Το πλαίσιο απέκτησε πιο σύγχρονη μορφή με μεγάλες δοκούς στο άνω μέρος που είχαν τον κινητήρα στηριγμένο επάνω τους. Ο κινητήρας αναβαθμίστηκε στους 122hp. ΤΟ μοντέλο έγινε ευρέως γνωστό ως το SRAD, από τα αρχικά των λέξεων Suzuki Ram Air Direct που έφερνε υπό πίεση τον αέρα στο φιλτροκούτι. Η μοτοσικλέτα αυτή είχε ακριβώς τις διαστάσεις της μοτοσικλέτας του KevinSchwantz, την RGV 500cc GP του 1993. Ήταν από την αρχή μια μοτοσικλέτα που σχεδιάστηκε για να πετύχει! Το βάρος είχε πέσει και πάλι στα 179kg, το ίδιο δηλαδή με το πρώτο GSX-R 750, αλλά πλέον με 25% περισσότερη ισχύ!
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 750T |
Χρονολογία | 1996 |
Κινητήρας | Υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 749 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 72 x 46 |
Σχέση συμπίεσης | 11,8:1 |
Εισαγωγή | 4 x 39 mm Mikuni |
Ανάφλεξη | - |
Μέγιστη Ισχύς | 128 hp @ 12.000 rpm (στον τροχό περίπου 120hp) |
Μέγιστη ροπή | 8,0 kgm @ 10.000 rpm |
Μετάδοση | 6 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | - |
Μπροστινή ανάρτηση | Ανεστραμμένο Πιρούνι 43mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης |
Πίσω ανάρτηση | Μονό αμορτισέρ με μοχλισμό. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 6 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 220mm, δαγκάνα 2 εμβόλων |
Μπροστινό ελαστικό | 120/60-17 |
Πίσω ελαστικό | 190/50-17 |
Υψος σέλας (cm) | 825 |
Μεταξόνιο (mm) | 1400 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 179kg/194 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 18 |
0-400m (sec) | 10,5 (με 216km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 270 |
1998 Suzuki GSX-R 750W
Ενώ οι αλλαγές για το 1997 αφορούσαν μόνον τα χρώματα, το 1998 έγινε μια ιδιαίτερα σημαντική προσθήκη. Το σύστημα τροφοδοσίας απέκτησε ηλεκτρονικό ψεκασμό! Χρησιμοποιούσε λαιμούς 46mm(!) και λάμβανε πληροφορίες από: τη θερμοκρασία στην εισαγωγή, την περιβαλλοντική πίεση και την πίεση στο φιλτροκούτι, τη θέση του γκαζιού, τις στροφές του κινητήρα. Στόχος η σωστή τροφοδοσία σε όλες τις συνθήκες.
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 750W |
Χρονολογία | 1998 |
Κινητήρας | Υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 749 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 72 x 46 |
Σχέση συμπίεσης | 12,0:1 |
Εισαγωγή | Ψεκασμός με σώματα 46mm |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη Ισχύς | 135 hp @ 12.300 rpm |
Μέγιστη ροπή | 8,2 kgm @ 10.300 rpm |
Μετάδοση | 6 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | - |
Μπροστινή ανάρτηση | Ανεστραμμένο Πιρούνι Showa 43mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης |
Πίσω ανάρτηση | Μονό αμορτισέρ με μοχλισμό. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 320mm, δαγκάνες 6 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 220mm, δαγκάνα 4 εμβόλων |
Μπροστινό ελαστικό | 120/60-17 |
Πίσω ελαστικό | 190/50-17 |
Υψος σέλας (cm) | 830 |
Μεταξόνιο (mm) | 1395 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 179kg/194 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 18,5 |
0-400m (sec) | 10,5 |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 266 |
2000 Suzuki GSX-R 750Y K1, K3
Το μοντέλο Y ήταν το ισχυρότερο και το πιο ελαφρύ Suzuki GSX-R 750. Με περίπου 125hp και 166kg, ήταν σαφώς η καλύτερη μοτοσικλέτα στα 750 και οι επιδόσεις της στις πίστες συγκρίνονταν με εκείνες των 1000. Το πλαίσιο είχε μεταξόνιο 1.400mm με μικρότερο βάρος και μακρύτερο ψαλίδι. Το φέρινγκ σχεδιάστηκε εκ νέου και έμεινε όμοιο μέχρι το 2004.
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 750K3 |
Χρονολογία | 2003 |
Κινητήρας | Υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 749 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 72 x 46 |
Σχέση συμπίεσης | 12,3:1 |
Εισαγωγή | Ψεκασμός |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη Ισχύς | 141 hp @ 11.800 rpm |
Μέγιστη ροπή | 8,6 kgm @ 10.500 rpm |
Μετάδοση | 6 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | 1st 39/ 14 (2.786:1) / 2nd 39/ 19 (2.053:1) / 3rd 37/ 22 (1.682:1) / 4th 29/ 20 (1.450:1) / 5th 30/ 23 (1.304:1) / 6th 26/ 22 (1.182:1) |
Μπροστινή ανάρτηση | Ανεστραμμένο Πιρούνι. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης |
Πίσω ανάρτηση | Μονό αμορτισέρ με μοχλισμό. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 320mm, δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 220mm, δαγκάνα 2 εμβόλων |
Μπροστινό ελαστικό | 120/60-17 |
Πίσω ελαστικό | 180/55-17 |
Υψος σέλας (cm) | 810 |
Μεταξόνιο (mm) | 1410 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 166kg/- |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 18 |
0-400m (sec) | 10,4 |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 284 |
Και τώρα τα. . . μεγάλα. . .
1986 Suzuki GSX-R 1100G
Με κινητήρα 1052cc και βάρος 197kg ήταν το υπερόπλο της εποχής του. Είχε 5άρι κιβώτιο και πίσω ελαστικό 150/70-18 που δύσκολα άντεχε τη ροπή του κινητήρα. Αδυναμία του το κακώς τοποθετημένο πλαϊνό stand.
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 1100G |
Χρονολογία | 1986 |
Κινητήρας | Αερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 1052 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 76 x 58 mm |
Σχέση συμπίεσης | 10.0:1 |
Εισαγωγή | 4 x 34 mm Mikuni CV Καρμπυρατέρ με επίπεδα slides |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη Ισχύς | 125 hp @ 8.500 rpm (στον τροχό περίπου 115,3hp) |
Μέγιστη ροπή | 10,3 kgm @ 8.500 rpm |
Μετάδοση | 5 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | 1st 2,385 (31/13) / 2nd 1,632 (31/19) / 3rd 1,250 (25/20) / 4th 1,045 (23/22) / 5th 0,913 (21/23) |
Μπροστινή ανάρτηση | 41mm τηλεχκοπικό πιρούνι με ρυθμιζόμενο antidive |
Πίσω ανάρτηση | Full-floater monoshock, Ρυθμίσεις: 4 θέσεις για απόσβεση επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 230mm, δαγκάνα 1 εμβόλου |
Μπροστινό ελαστικό | 110/80-18 |
Πίσω ελαστικό | 150/70-18 |
Υψος σέλας (cm) | 810 |
Μεταξόνιο (mm) | 1460 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 197kg/204kg |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 19lt |
0-400m (sec) | 10,8 (με 208,7km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 256 |
1988 Suzuki GSX-R 1100J
Αισθητικές αλλαγές δεν έγιναν. Άλλαξαν οι τροχοί με νέους της Enkei με τρία μπράτσα, ενώ το πίσω ελαστικό έγινε φαρδύτερο (160/60-18). Μεγάλωσε το ψυγείο του λαδιού με κατά 7% καλύτερη απόδοση. Το βάρος αυξήθηκε κατά 2kg και πήγε στα 199kg. Από πολλούς θεωρείται συλλεκτικό, καθώς αποτελεί την βελτιωμένη εκδοχή του πρώτου μοντέλου. Βελτιώθηκε και η σχεδίαση του stand.
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 1100J |
Χρονολογία | 1988 |
Κινητήρας | Αερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 1052 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 76 x 58 mm |
Σχέση συμπίεσης | 10.0:1 |
Εισαγωγή | 4 x 34 mm Mikuni CV Καρμπυρατέρ με επίπεδα slides |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη Ισχύς | 130 hp @ 9.500 rpm (στον τροχό περίπου 115,3hp) |
Μέγιστη ροπή | 10,3 kgm @ 8.500 rpm |
Μετάδοση | 5 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | 1st 2,385 (31/13) / 2nd 1,632 (31/19) / 3rd 1,250 (25/20) / 4th 1,045 (23/22) / 5th 0,913 (21/23) |
Μπροστινή ανάρτηση | 41mm τηλεσκοπικό πιρούνι με ρυθμιζόμενο antidive |
Πίσω ανάρτηση | Full-floater monoshock, Ρυθμίσεις: 4 θέσεις για απόσβεση επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 230mm, δαγκάνα 1 εμβόλου |
Μπροστινό ελαστικό | 110/80-18 |
Πίσω ελαστικό | 150/70-18 |
Υψος σέλας (cm) | 810 |
Μεταξόνιο (mm) | 1460 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 197kg/204kg |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 19lt |
0-400m (sec) | 10,5 (με 209km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 256 |
1989 Suzuki GSX-R 1100K
Το μοντέλο K σχεδιάστηκε από την αρχή, με νέο, βαρύτερο πλαίσιο όμοιο με του GSX-R 750 1988. Η χωρητικότητα του κινητήρα ανέβηκε στα 1.127cc και τα Mikuni είχαν διάμετρο 36mm. Η ισχύς έφτασε τους 138hp, όμως είχε ανέβει και το βάρος στα 210kg. Οι τροχοί έγιναν 17in και τα clipons μπήκαν πάνω από την άνω πλάκα του τιμονιού.
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 1100K |
Χρονολογία | 1989 |
Κινητήρας | Αερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 1127 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 78 x 59 mm |
Σχέση συμπίεσης | 10.0:1 |
Εισαγωγή | 4 x 36 mm Mikuni CV Καρμπυρατέρ με επίπεδα slides |
Ανάφλεξη | - |
Μέγιστη Ισχύς | 143 hp @ 9.500 rpm (στον τροχό περίπου 130,3hp) |
Μέγιστη ροπή | 11,7 kgm @ 7.250 rpm |
Μετάδοση | 5 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | - |
Μπροστινή ανάρτηση | Aνεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 120mm |
Πίσω ανάρτηση | Full-floater monoshock, Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 240mm, δαγκάνα 2 εμβόλων |
Μπροστινό ελαστικό | 120/70-17 |
Πίσω ελαστικό | 160/60-17 |
Υψος σέλας (cm) | 810 |
Μεταξόνιο (mm) | 1460 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 210kg/240kg |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 21 |
0-400m (sec) | 10,2 (με 215km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 270 |
1990 Suzuki GSX-R 1100L
Η πρωτοποριακή σχεδίαση του GSX-R 1100K είχε σοβαρά προβλήματα συμπεριφοράς, που έλυσε ως έναν βαθμό το ανεστραμμένο πιρούνι που μπήκε στο GSX-R 1100L. Επίσης αυξήθηκε το μεταξόνιο στα 1.465mm χωρίς όμως αλλαγές στο πλαίσιο.
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 1100L |
Χρονολογία | 1990 |
Κινητήρας | Αερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 1127 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 78 x 59 mm |
Σχέση συμπίεσης | 10.0:1 |
Εισαγωγή | 4 x 40 mm Mikuni CV |
Ανάφλεξη | - |
Μέγιστη Ισχύς | 149 hp @ 10.000 rpm (στον τροχό περίπου 139hp) |
Μέγιστη ροπή | 11,2 kgm @ 7.250 rpm |
Μετάδοση | 5 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | - |
Μπροστινή ανάρτηση | Aνεστραμμένο πιρούνι Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς |
Πίσω ανάρτηση | Full-floater monoshock, Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 240mm, δαγκάνα 2 εμβόλων |
Μπροστινό ελαστικό | 130/60-17 |
Πίσω ελαστικό | 180/55-17 |
Υψος σέλας (cm) | 810 |
Μεταξόνιο (mm) | 1465 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 219kg/- |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 19 |
0-400m (sec) | 10,0 (με 219km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 275 |
1991 Suzuki GSX-R 1100M
Τα φώτα καλύφθηκαν από διάφανο κάλυμμα. Οι τροχοί φάρδυναν ώστε να μπορούν να πάρουν ελαστικά 120/70-17 και 180/55-17. Η νέα ανάρτηση ήταν σαφώς καλύτερη, ενώ είχε δυνατότητες για πολλές ρυθμίσεις μπροστά και πίσω. Οι βαλβίδες εγκατέλειψαν τα κοκκοράκια με το κόντρα παξιμάδι και υιοθέτησαν τη λύση των καπελότων. Τα καρμπυρατέρ της Mikuni μεγάλωσαν στα 40mm και σχεδιάστηκαν εκ νέου οι αυλοί εισαγωγής. Η μέγιστη ισχύς δεν άλλαξε ενώ στο κιβώτιο προστέθηκαν μπεκ ψεκασμού λαδιού για την 3η, 4η και 5η σχέση.
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 1100M |
Χρονολογία | 1991 |
Κινητήρας | Αερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 1127 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 78 x 59 mm |
Σχέση συμπίεσης | 10.0:1 |
Εισαγωγή | 4 x 40 mm Mikuni CV |
Ανάφλεξη | - |
Μέγιστη Ισχύς | 149 hp @ 10.000 rpm (στον τροχό περίπου 139hp) |
Μέγιστη ροπή | 11,2 kgm @ 7.250 rpm |
Μετάδοση | 5 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | - |
Μπροστινή ανάρτηση | Aνεστραμμένο πιρούνι Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς |
Πίσω ανάρτηση | Full-floater monoshock, Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 240mm, δαγκάνα 2 εμβόλων |
Μπροστινό ελαστικό | 130/60-17 |
Πίσω ελαστικό | 180/55-17 |
Υψος σέλας (cm) | 810 |
Μεταξόνιο (mm) | 1465 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 219kg/238kg |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 21 |
0-400m (sec) | 10,0 (με 219km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 275 |
1993 Suzuki GSX-R 1100WP
To W στο όνομά του σημαίνει την προσθήκη υγρόψυξης στον κινητήρα. Η ισχύς αυξήθηκε στους 155hp ενώ το βάρος ήταν στα 215kg. Αυτή ήταν και η τελευταία ανανέωση του μοντέλου (στη συνέχεια δέχθηκε μόνον χρωματικές αλλαγές), που η Suzuki αντικατέστησε ουσιαστικά το 2001 με το GSX-R 1000 K1. Highlight οι εξαπίστονες δαγκάνες στα μπροστινά φρένα, που για την εποχή ήταν εντυπωσιακό χαρακτηριστικό!
Μοντέλο | Suzuki GSX-R 1100WP |
Χρονολογία | 1993 |
Κινητήρας | Υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα | 1074 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 75,5 x 60 mm |
Σχέση συμπίεσης | 11.2:1 |
Εισαγωγή | 4 x 40 mm Mikuni CV |
Ανάφλεξη | CDI |
Μέγιστη Ισχύς | 156 hp @ 10.000 rpm (στον τροχό περίπου 138hp) |
Μέγιστη ροπή | 11,5 kgm @ 9.000 rpm |
Μετάδοση | 5 σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου | - |
Μπροστινή ανάρτηση | Aνεστραμμένο πιρούνι Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς |
Πίσω ανάρτηση | Bottom Link, Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς |
Μπροστινό φρένο | 2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 6 εμβόλων |
Πίσω φρένο | Δίσκος 240mm, δαγκάνα 1 εμβόλου |
Μπροστινό ελαστικό | 120/70-17 |
Πίσω ελαστικό | 180/55-17 |
Υψος σέλας (cm) | 815 |
Μεταξόνιο (mm) | 1485 |
Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες | 231kg/242kg |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 21 |
0-400m (sec) | 10,2 (με 216km/h) |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 272 |
ΠΗΓΗ