Μπορεί το XL 1200X Forty Eight να αποτελεί σύμφωνα με την Harley Davidson μια commuter πρόταση στη γκάμα της , στην δική μας πραγματικότητα όμως, οποιοδήποτε Harley σέβεται τον εαυτό του οφείλει να πληροί κάποια δεδομένα και standards, που έχουν να κάνουν με την αισθητική, την λειτουργία και την αίσθηση του. Τα καταφέρνει το Forty Eight;
Τιμή: 13.790 ευρώ
Το συγκεκριμένο μοντέλο ανήκει στην οικογένεια των Sportster, έχοντας όμως συγκεκριμένες αισθητικές -και όχι μόνο- επιλογές, οι οποίες διαμορφώνουν έναν ξεχωριστό, «bobber» χαρακτήρα.
Η σειρά Forty Eight παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2010 και για το 2016, φέρει κάποια νέα στοιχεία, αρχής γενομένης από την «αναθεώρηση» των αναρτήσεων.
Τα πίσω αμορτισέρ ανήκουν στην emulsion tec σειρά, ενώ το πιρούνι (εξ)οπλίζεται με φυσίγγια, δηλαδή γίνεται τύπου cartridge. Μένοντας στο μπροστινό, την στιβαρότητα του εγγυώνται μια ευμεγέθης γέφυρα, καθώς και νέες τιμονόπλακες.
Επανασχεδιασμένη είναι επίσης η σέλα, για μεγαλύτερη άνεση, ενώ οι ζάντες είναι πλέον χυτές αλουμινίου, με εννέα διπλές ακτίνες. Την εικόνα των αλλαγών συμπληρώνουν το μαύρο προστατευτικό του ιμάντα κίνησης, τα καλύμματα χρωμίου στις εξατμίσεις, τα ρετρό γραφικά στο ρεζερβουάρ και η δυνατότητα επιλογής φινιρίσματος από το εκπληκτικό Hard Candy Custom χρωματολόγιο της H-D.
Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής: Τραβά τα βλέμματα σα μαγνήτης
Άνεση - Εργονομία: 'Αριστο για την κατηγορία
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα: Μια χαρά!
Κινητήρας: Έμφαση στη ροπή και την αίσθηση
Οδηγώντας: Ευχάριστη, με στυλ
Συμπέρασμα: Μπορεί να σε ξελογιάσει.
ΠΗΓΗ: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου