Η ονομασία Supersport αποτελεί ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας της Ducati. Μπορεί να έχει εμφάνιση και εξοπλισμό που παραπέμπει σε Superbike, αλλά η άνετη και χαλαρή θέση οδήγησης το καθιστούν ιδανικό για κάθε είδους διαδρομή.
Με σκοπό να αποτίσει φόρο τιμής στο πρωτότυπο των 750 κυβικών εκατοστών, που κέρδισε το 1972 το Imola 200, η Ιταλική εταιρία παρουσίασε το 750 Supersport Desmo στην έκθεση του Μιλάνου το Νοέμβριο του 1973 και το μοντέλο αυτό πέρασε στην παραγωγή το επόμενο έτος.
Ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής της Ducati, που τροφοδοτήθηκε από ένα L-Twin με δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων. Η συγκεκριμένη διαμόρφωση του κινητήρα και των βαλβίδων, έχουν γίνει συνώνυμο με το εμπορικό σήμα της Ducati.
Αργότερα το 1977, ήταν o Cock Neilson που κέρδισε το Daytona 200 πάνω σε ένα Ducati 750 SS, γνωστό και ως California Hot Rod.
Το Ducati Supersport 939 είναι υποψήφιο για το Best Moto 2017
Αν και τα αρχικά Supersport είχαν αγωνιστικό προσανατολισμό, σιγά-σιγά από τις αρχές της δεκαετίας του 80, τον ρόλο αυτό ανέλαβαν τα Superbike, όπως τα 851, 916, 996 κλπ. Έτσι η Supersport έγινε πιο εξευγενισμένη και εστιασμένη για το δρόμο.
Κατά τη διάρκεια των ετών, κατασκευάστηκαν αρκετές διαφορετικές εκδόσεις Supersport, όμως οι αδύναμες πωλήσεις, οδήγησαν την Ducati στη σταδιακή εγκατάλειψη της σειράς μετά το 2007.
Με τις σημερινές Panigale, να πληρούν τα καθήκοντα των Superbike της εταιρίας, η Ducati επαναφέρει τη θρυλική Supersport για το 2017.
Το Concept της εταιρίας πίσω από το Supersport 939, είναι η δημιουργία της ιδανικής σπορ μοτοσυκλέτας για καθημερινή απόλαυση. Έχει σχεδιαστεί για τους καθημερινούς δρόμους έχοντας στο μυαλό την πίστα, ώστε να μετατρέψει κάθε στιγμή οδήγησης σε ένα προσωπικό track-day. Το Supersport 939 μετατρέπει κάθε αναβάτη σε σπορ αναβάτη, οποτεδήποτε και οπουδήποτε.
- Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου