• Latest News

    Συμβουλές για ανήσυχους... Εσείς ξέρετε να στρίβετε;


    Το ιδανικό πλασάρισμα σε μια στροφή ,ώστε να καταφέρουμε να στρίψουμε γρήγορα, προϋποθέτει κατάλληλο φρενάρισμα πριν την στροφή, καλή ταχύτητα εισόδου και έπειτα επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής. Αν ο αναβάτη διατηρεί σταθερή ταχύτητα μέσα στη στροφή, έχει τη δυνατότητα να επιβραδύνει , να αλλάξει κατεύθυνση ή ακόμα και να ακινητοποιήσει τη μοτοσυκλέτα, αν χρειαστεί.

    Οι περισσότεροι αναβάτες  έχουν τη συνήθεια να φρενάρουν νωρίς πριν την στροφή και έπειτα να επιταχύνουν μέσα στη στροφή. Η σωστή προσέγγιση είναι κάπως διαφορετική. Ο αναβάτης πρέπει να μεταφέρει αρκετή ταχύτητα στην είσοδο της στροφής, ώστε να έχει κλειστό το γκάζι την ώρα που θα βρίσκεται στο εσωτερικό της.

    Όταν βρίσκεσαι στο εσωτερικό της στροφής με κλειστό γκάζι, το βάρος στον εμπρός τροχό είναι περισσότερο, με αποτέλεσμα την αυξημένη πρόσφυση του ελαστικού. Τα πιρούνια είναι βυθισμένα και έτσι η γωνία του τιμονιού έχει μεγαλύτερη κλίση, διευκολύνοντας τη μοτοσυκλέτα να στρίψει. Το πίσω μέρος είναι αποφορτισμένο και έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, μειώνοντας τις πιθανότητες απώλειας πρόσφυσης.

    Αντίθετα, η επιτάχυνση μέσα στη στροφή, αναγκάζει τον αναβάτη να γέρνει τη μοτοσυκλέτα περισσότερο, πατώντας στην άκρη του ελαστικού, για να μπορέσει να στρίψει. Περισσότερη δύναμη την ώρα που η πρόσφυση μειώνεται, είναι πρακτικά λάθος. Το κλειστό γκάζι στο εσωτερικό της στροφής είναι ασφαλέστερο, γιατί ο αναβάτης δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσει το γκάζι την ώρα που γέρνει τη μοτοσυκλέτα.

    Ο αναβάτης πρέπει να φρενάρει όπως το συνηθίζει, με τη διαφορά ότι δεν πρέπει να επιμείνει στο φρένο. Σιγά-σιγά θα πρέπει να αφήνει το λεβιέ του φρένου γρηγορότερα, για να μπορέσει να μην ακουμπήσει το γκάζι όταν θα βρίσκεται το εσωτερικό της στροφής. Έτσι θα αποκτήσει μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου και θα μπορέσει να στρίψει πιο γρήγορα.

    Η διαδικασία πρέπει να γίνει με σύνεση και μόνο σε ασφαλείς συνθήκες, καθώς οι βιαστικές και απότομες κινήσεις δεν πρόκειται να τελειοποιήσουν την τεχνική.

    Πηγή: mototriti

    Yamaha XT600 Cafe Tracker. Ανάμεσα σε δύο κόσμους!


    Μια δημιουργία που ανήκει σε δύο κόσμους, καθώς είναι μισό café racer και μισό tracker. Έχει βασιστεί σε ένα ΧΤ600, με ρεζερβουάρ από CB550 και σχεδιασμό από Honda του 60 και έχει σκοπό να αποτελέσει μια μοτοσυκλέτα διασκεδαστική και εύκολη στην πόλη.


    Ο  Joao Barranca, ιδιοκτήτης της Redonda Motors, χρησιμοποίησε μια ΧΤ600 του 1998 και σχεδίασε μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει το στυλ café racer με εκείνο του tracker.

    Το ΧΤ600 επιλέχθηκε για αυτή την κατασκευή, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα ευέλικτο μοντέλο μα αρκετή δύναμη, για καθημερινή αστική χρήση. Για την βελτίωση του χειρισμού, το ύψος της μοτοσυκλέτας μειώθηκε κατά 20 εκατοστά.
     


    Το ρεζερβουάρ προέρχεται από ένα παλιό Honda CB550, ενώ ο συνολικός σχεδιασμός του μοντέλου, έχει βασιστεί πάνω στις μοτοσυκλέτες της Honda της δεκαετίας του 60, με την προσθήκη χρωμάτων από τη Yamaha, ώστε να δημιουργηθεί κάτι εξαιρετικό. Το σχήμα του ρεζερβουάρ συνεισφέρει στις compact διαστάσεις.

     

    Οι τροχοί έχουν αλλάξει με άλλους μεγαλύτερης διαμέτρου για καλύτερο χειρισμό, ενώ η χειροποίητη εξάτμιση, είναι από ανοξείδωτο ατσάλι  και δίνει tracker χαρακτήρα.

    Το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο εξ αρχής και κρύβει επιμελώς τα ηλεκτρικά εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας. Το εργοστασιακό φίλτρο, αντικαταστάθηκε από νέα νέο, αφρού. Ο πίνακας οργάνων αντικαταστάθηκε από ένα όργανο της KOSO, ενώ όλα τα φωτιστικά έγιναν τύπου LED. Ο εμπρός προβολέας είναι δανεισμένος από ένα Suzuki GT750.

      

    Το χρώμα και ο συνδυασμός των διαφορετικών στυλ είναι, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, τα καλύτερα μέρη αυτού του custom μοντέλου.  Το σύστημα εξάτμισης  σε στυλ scrambler, σε συνδυασμό με τηνold school σέλα και το ρεζερβουάρ καυσίμων Cafe Racer είναι κάτι πολύ ενδιαφέρον.

    Πηγή: mototriti

    Aprilia RSV 1000. Η προσωποποίηση της διαφορετικότητας!


    Όταν έχεις να κάνεις με μια Custom κατασκευή με ένα διαφορετικό σύστημα διεύθυνσης, που στηρίζεται στον εμπρός τροχό και με κινητήρα V-twin 60 μοιρών με αρκετή δύναμη και ροπή, είναι σίγουρο πως μπαίνεις στον πειρασμό να μάθεις τις λεπτομέρειες.


    Η κατασκευή ενός custom μοντέλου δεν περιλαμβάνει πάντα  αισθητικές αλλαγές, αλλά και τροποποιήσεις που παράγουν ένα αποτέλεσμα διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Εδώ έχουμε να κάνουμε με πειράματα πάνω στην αρχιτεκτονική της ανάρτησης. Το εμπρόσθιο άκρο είναι σχεδιασμένο από τον ιδιοκτήτη και είναι βασισμένο πάνω στη λογική του άξονα τιμονιού που χρησιμοποιούν η Bimota και η Vyrus.   

    Με τη βοήθεια ενός ειδικού μηχανισμού, οι κινήσεις που γίνονται μέσω των χειρολαβών, μεταφέρονται απευθείας στην εμπρός πλήμνη του τροχού, η οποία περιστρέφεται γύρω από τους πείρους στήριξης.







    Ο Shaun αποφάσισε να ξεκινήσει το δημιούργημά του παίρνοντας ένα Aprilia  RSV 1000, από το οποίο πήρε τον κινητήρα, V-twin 60 μοιρών, που παρέχει αρκετή ιπποδύναμη και ροπή. Για το μπροστινό σύστημα ανάρτησης εμπνεύστηκε από τα έργα του Jack Difagio και είναι κατασκευασμένο από ατσάλινους άξονες και αλουμινένιους κόμβους.



    Για να μπορεί να ταιριάξει με τις κατάλληλες ρυθμίσεις, τα στηρίγματα του μπροστινού άξονα είναι εύκολο να αφαιρεθούν και να δοκιμάσει ο αναβάτης διαφορετικές συνθέσεις όσο αναφορά το μεταξόνιο αλλά και την κατανομή του βάρους.

    Η πίσω ανάρτηση χρησιμοποιεί τα ίδια υλικά, ενώ το κεντρικό πλαίσιο είναι αλουμινένιο. 




    Το σύστημα ψύξης σχεδιάστηκε από την αρχή, για να προσαρμοστεί στις νέες μορφές κίνησης. Τα σώματα, οι συνδέσεις και οι σωληνώσεις είναι όλα χειροποίητα.

    Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, η μοτοσυκλέτα δεν βυθίζεται κατά το φρενάρισμα και το σύστημα διεύθυνσης παραμένει ουδέτερο. Βέβαια αυτό επετεύχθη μετά από διορθώσεις του Shaun, που αφορούσαν το ύψος, την απόσταση και άλλες παραμέτρους, που βελτίωσαν την αίσθηση της οδήγησης. Τώρα η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 178 κιλά με την κατανομή βάρους να είναι 51-49 εμπρός πίσω.
     


    Η προσωποποίηση της διαφορετικότητας και η αποτύπωση του ειδικού μοντέλου, συγκεντρώνονται σε αυτή τη δημιουργία.

    Πηγή: mototriti

    Yamaha Tenere 700 (T7). Στην παραγωγή μέσα στο 2017


    Έχουμε αποκλειστικές πληροφορίες από το νέο Tenere 700, το οποίο η Yamaha έχει πλάνο να βρίσκεται στα καταστήματα πριν το τέλος του 2017. Τη μοτοσυκλέτα αυτή πιστεύαμε ότι θα την είχε έτοιμη η Yamaha μέσα στο 2016, αφού είχαμε δει κατασκοπικές φωτογραφίες να κυκλοφορούν ήδη από το 2015.
     Η καθυστέρηση για δύο ακόμα χρόνια μας είχε κάνει να υποθέσουμε ότι η ιαπωνική εταιρεία άλλαξε το concept της. Αρχικά προόριζαν το νέο Tenere 700 να έχει χαρακτήρα αντίστοιχο του Suzuki V-Strom 650 και του Honda Transalp 700 που πλέον δεν υπάρχει στην παραγωγή. Όμως τελικά έσκισαν εκείνο το πλάνο και αποφάσισαν να δώσουν μια πιο σπορ και off-road προσωπικότητα, ώστε η νέα Tenere 700 να συνδεθεί με το αγωνιστικό παρελθόν του Paris-Dakar που συνοδεύει το όνομά της. Επίσης, στόχος πλέον δεν είναι το V-Strom, το Transalp ή το BMW F 700GS, αλλά τα νέα δικύλινδρα σε σειρά KTM.
    Μαζί με την επιβεβαίωση των σκέψεών μας, μάθαμε επίσης (από πρώτο χέρι… ) ότι στην εξέλιξη του πλαισίου και του συνολικού στησίματος της μοτοσυκλέτας έχει μέχρι σήμερα άμεση εμπλοκή η εργοστασιακή ομάδα των Rally της Yamaha.



    Μέχρι σήμερα, οι εργοστασιακοί αναβάτες έχουν δώσει στους σχεδιαστές όλες τις παρατηρήσεις τους που αφορούν την εργονομία της θέσης οδήγησης, αλλά και της λειτουργικότητας του φαίρινγκ. Απομένουν να μπουν οι τελευταίες πινελιές ώστε να ενσωματωθούν όλα αυτά τα στοιχεία σε μια μοτοσυκλέτα παραγωγής, με τους λογικούς περιορισμούς που θέτουν οι προδιαγραφές Euro 4 και φυσικά το κόστος κατασκευής.



    Το βέβαιο είναι, ότι η νέα Tenere 700 δεν θα είναι ένα Tracer 700 με τρακτερωτά λάστιχα, όπως ήταν το αρχικό πλάνο, αλλά μια σπορ on-off με υψηλές δυνατότητες στο χώμα. Ανυπομονούμε να δούμε το τελικό αποτέλεσμα!
    Πηγή: motomag.gr

    ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΣΕΡΡΩΝ. Επέκταση της ευθείας-πίστα dragster


    Το γραφείου τύπου της πίστας των Σερρών μας έστειλε το ακόλουθο δελτίο τύπου που αφορά της επέκταση του συνολικού μήκους της ευθείας:
     
    Την ικανοποίησή τους για την ανταπόκριση της διοίκησης, στην πρόταση των αθλητών dragster να δημιουργηθεί μία αναβαθμισμένη αγωνιστική πίστα, εξέφρασαν ο πρόεδρος της Λέσχης Ντράγκστερ Οδηγών Ελλάδας (ΛΕ.Ν.Ο.Ε.) Γιώργος Τζήκας, κατά την διάρκεια της επίσκεψής του στις Σέρρες και την επί τόπου ενημέρωσή του από τον πρόεδρο του Αυτοκινητοδρομίου Θόδωρο Αραμπατζή, για τις εργασίες που ξεκίνησαν γι αυτό τον σκοπό.
    Μετά την επιστολή-αίτημα της Λέσχης, ήδη άρχισαν οι απαιτούμενες εργασίες για την επέκταση της μεγάλης ευθείας του Αυτοκινητοδρομίου, (δηλ. της ήδη υπάρχουσας προέκτασης διαφυγής), προκειμένου να προκύψει μία πίστα, η οποία θα είναι μεγαλύτερη σε μήκος (900 και πλέον μέτρα στο σύνολό της, κατά τα προβλεπόμενα από τους σχετικούς διεθνείς κανονισμούς).

    Η πραγματοποίηση του εν λόγω σχεδίου θα αναβαθμίσει το άθλημα και τους όρους διεξαγωγής των πρωταθληματικών αγώνων dragster, καθώς με την μεταφορά του χώρου εκκίνησης στη νέα επέκταση και η εκ νέου διαμόρφωσή του (με σκοπό την επίτευξη λειτουργικής πληρότητας) αλλάζει τα δεδομένα.

    Επιπρόσθετα, προβλέπεται και η επέκταση της υφιστάμενης βοηθητικής οδού (της παράλληλης με την ευθεία της πίστας) έως το νέο χώρο εκκίνησης, ούτως ώστε να διευκολύνεται η κίνηση των αθλητών και των οχημάτων τους από και προς αυτόν.
     
    Εχθές, Δευτέρα 13/2, βρέθηκαν στις Σέρρες ο πρόεδρος της ΛΕ.Ν.Ο.Ε. Γιώργος Τζήκας και το μέλος της διοίκησής της Γιάννης Γιαννούδης, προκειμένου με τον πρόεδρο του Αυτοκινητοδρομίου Θόδωρο Αραμπατζή να διαπιστώσουν την πρόοδο των εργασιών και να επισημάνουν τα απαιτούμενα για την επιτυχή κι ασφαλή διεξαγωγή των αγώνων dragster.
    Όπως τόνισε ο πρόεδρος της πίστας «η συνεργασία με την ΛΕ.Ν.Ο.Ε. και όλους τους επίσημους φορείς για το αυτοκίνητο και την μοτοσυκλέτα αναδεικνύει τον πραγματικό ρόλο του Αυτοκινητοδρομίου, ως μοχλού και φορέα ανάπτυξης του ελληνικού (κι όχι μόνον) μηχανοκίνητου αθλητισμού».  

    Τέλος, ο πρόεδρος της Λέσχης επισήμανε ότι ο κόσμος του dragster δηλώνει ενθουσιασμένος από την προοπτική αγώνων στο μοναδικό Αυτοκινητοδρόμιο της χώρας και σε μία αναβαθμισμένη πίστα με περισσότερα μέτρα κόλλας (με νέα εκκίνηση και διαμορφωμένο χώρο αφετηρίας και θεατών, ήδη από τον προγραμματισμένο στις Σέρρες πρωταθληματικό γύρο στις 17-19 Ιουνίου).
    Από το Γραφείο Τύπου του Αυτοκινητοδρομίου

    Πηγή: motomag.gr

    Διασκέδαση χωρίς συμβιβασμούς. Τρία μεσαία naked που δεν σταματούν πουθενά!


    Naked! Για πολλούς η γύμνια είναι ντροπή. Για αυτές τις μοτοσυκλέτες δεν είναι, καθώς αποτελεί πηγαίο χαρακτηριστικό τους. Σήμερα θα σας παρουσιάσουμε τρία naked που σίγουρα τα έχετε δει, τα έχετε σκεφτεί αλλά δεν έχετε πάρει ακόμα την απόφαση να τα αποκτήσετε. Διαβάστε παρακάτω και να είστε σίγουροι ότι θα σας πείσουμε…

    Τι μπορούν όμως να προσφέρουν τα τρία μεσαία naked που θα σας παρουσιάσουμε σήμερα; Η οικονομία και η χρηστικότητα είναι χαρακτηριστικά που τα προσφέρουν αρκετές κατηγορίες. Δυνατότητες για διασκέδαση χωρίς συμβιβασμούς όμως πόσες κατηγορίες προσφέρουν;

    Οι naked μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού είναι αυτές που τα καταφέρνουν πολύ καλά σε αυτόν τον τομέα, χωρίς όμως να θυσιάζουν την χρηστικότητα, την οικονομική κατανάλωση, την άνεση στην καθημερινή χρήση ή τους ισχυρούς κινητήρες.

    Με την χαρακτηριστική τους οδηγική απόλαυση, τα μεσαία naked καταφέρνουν να κερδίσουν έδαφος και να κάνουν όλο και περισσότερο κόσμο να τα αποκτήσει!


    Στο σημερινό αφιέρωμα θα σας παρουσιάσουμε τρεις από τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας!


    Πηγή: mototriti

    4 προτάσεις που γαζώνουν. Γυμνά με προβιά λύκου!


    Με ιπποδυνάμεις που είναι εφάμιλλες των Superbike προηγούμενων ετών και ένα σκασμό ηλεκτρονικά που τα μεταμορφώνουν από κακούς λύκους σε αρνάκια, τα παρακάτω γυμνά δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό τους, μόνο ως προς την αμφίεση.

    Με το πέρασμα των ετών, ο αυξημένος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών, έφερε στα πόδια ή μάλλον στα χέρια των αναβατών ολοένα και μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις. Καθώς οι απαιτήσεςι μεγάλωσαν, οι εταιρίες, με τη χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων, έκαναν τις μοτοσυκλέτες πιο προσβάσιμες και φιλικές στον εκάστοτε αναβάτη. Έτσι φτάσαμε σήμερα να ομιλούμε για 160 άλογα από μια γυμνή μοτοσυκλέτα, τα οποία είναι εύκολα διαχωρίσιμα! Παρακάτω είναι μερικές προτάσεις εξημερωμένων τεράτων. 
     

    KTM 1290 Super Duke 
    Το πανίσχυρο δικύλινδρο της Αυστριακής εταιρίας, αποδίδει 175 ίππους από 1300 κυβικά και είναι ίσως το πιο δυνατό γυμνό παραγωγής. Εξοπλίζεται με ακριβά περιφερειακά και διαθέτει πλήθος ηλεκτρονικών βοηθημάτων που το καθιστούν μια από τις κορυφαίες προτάσεις στην κατηγορία του. Το βάρος του είναι στα 195 κιλά και στοιχίζει 16.900Ευρώ
     

    Ducati Monster 1200
    Το επονομαζόμενο τέρας της Ιταλικής εταιρίας, αποδίδει 160 ίππους στην τελευταία του έκδοση. Δράστης είναι ο δικύλινδρος κινητήρας 1200 κυβικών. Στο πλήρες πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων περιλαμβάνεται μέχρι και Cornering ABS. Το συνολικό βάρος είναι στα 180 κιλά και στοιχίζει 15.850Ευρώ



    Aprilia Tuono V4 1100
    Το νέο μοντέλο είναι ακόμα πιο ακραίο με τον κινητήρα να έχει ανέβει στα 1100 κυβικά, αποδίδοντας πλέον 175 πανίσχυρους ίππους. Το πακέτο ηλεκτρονικών είναι δανεισμένο από το εξωτικό Superbike RSV4 και δεν επιδέχεται αμφιβολιών πληρότητας. Το βάρος του ανέρχεται στα 184 κιλά 16.280Ευρώ



    Yamaha MT-10 
    Η Ιαπωνική εταιρία μπήκε στον χώρο των πανίσχυρων γυμνών μοτοσυκλετών με τη νέα πρόταση που ακούει στο όνομα MT-10. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας του, αποδίδει 160 ίππους και διαθέτει ικανοποιητικό πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων και περιφερειακών. Το συνολικό βάρος είναι στα 210 κιλά και στοιχίζει 14.500Ευρώ

    Πηγή: mototriti

    VR 46: ο θρύλος της δικής μας γενιάς Τα επιτεύγματα του γιατρού!


    Εχθές, ο Valentino είχε τα γενέθλια του, κλείνοντας τα 38 του χρόνια. Ακόμη μάχιμος, ακόμη το ίδιο «τρελός», ο Rossi, συνεχίζει να μαγεύει μέσα και έξω από τις πίστες, αποτελώντας έναν ζωντανό, εν ενεργεία θρύλο. Ας ρίξουμε μια ματιά στην πορεία του ανά χρονιά.

    Πελέ, Μοχάμεντ Αλι, Μαραντόνα, Σένα, Μαίκλ Τζόρνταν και… Rossi! Ναι κύριοι, μας αρέσει δεν μας αρέσει, μιλάμε για αθλητή τέτοιου διαμετρήματος που στέκεται επάξια απέναντι σε όλους αυτούς τους υπέρλαμπρους αστέρες. Δεν είναι μόνο τα πρωταθλήματα, οι poles, τα βάθρα και οι επικές μονομαχίες του μέσα στην πίστα. Είναι πολύ περισσότερο ένα συγκεκριμένο στοιχείο που μοιράζεται με όλους αυτούς που αναφέρθηκαν στην αρχή του άρθρου.

     Το ότι η φήμη του, ξεπέρασε τις πίστες και τα paddocks, το ότι έκανε εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου, άσχετου με την μοτοσικλέτα να τον μάθουν και να μάθουν και τον κόσμο των αγώνων μοτοσικλέτας. Ρωτήστε τους πάντες, από τον γνωστό  σας που δεν γουστάρει καθόλου τις μοτοσικλέτες,  μέχρι την θεία σας που τις τρέμει, και από τους θαμώνες σε καφενείο της επαρχίας που λιώνουν στην πρέφα, μέχρι τον λουσάτο, in fashion κόσμο που πίνει espresso lungo με μαύρη ζάχαρη στο Κολωνάκι. Ρωτήστε τους λοιπόν: «Γνωρίζετε κάποιον οδηγό αγώνων μοτοσικλέτας;»  Η απάντηση θα είναι μια… «Rossi!»

    Είχαμε το προνόμιο να παρακολουθήσουμε την γέννηση και την πορεία ενός θρύλου, ο οποίος ακόμα συνεχίζει! Δεν έχουν όλες οι  γενιές αυτή την τύχη. Ακόμη ίσως να μην έχουμε καταλάβει το πραγματικό  μέγεθος του Valentino…  ο χρόνος, πάντα προσθέτει αξία σε αυτές τις περιπτώσεις. Θα ρωτήσουμε τις επόμενες γενιές λοιπόν, σε είκοσι, τριάντα χρόνια από τώρα,αυτές θα μας πουν. Θα μας πουν για έναν από τους μεγαλύτερους αναβάτες όλων των εποχών, αυτόν για τον οποίον πανηγυρίσαμε, θυμώσαμε, συμπαθήσαμε, αντιπαθήσαμε, γελάσαμε ή τσαντιστήκαμε. Και τότε θα μάλλον θα καταλάβουμε, πόσο τυχεροί ήμασταν που τα ζήσαμε όλα αυτά. 

    Η αγωνιστική ιστορία του VR46 λοιπόν, ανά χρονιά: 

    1996: Πρώτη χρονιά συμμετοχής στο ΠΠΤ με την AGV Aprilia, οδηγώντας ένας RS 125R. O Valentino είναι 17 χρονών και δείχνει τα δόντια του, όντας 6ος στον παρθενικό του αγώνα και στην συνέχεια κερδίζοντας δύο βάθρα και μια νίκη συνοδευομένη μάλιστα από Pole!  Tερμάτισε ένατος στο πρωτάθλημα, καθόλου άσχημα για έναν rookie  σε μια κατηγορία που είναι απίστευτα ανταγωνιστική. 

    1997: Πλέον έχει πάρει μεταγραφή στην επίσημη αγωνιστική ομάδα της Aprilia και απλά… σαρώνει! Παίρνει τους 11 από τους 15 συνολικά αγώνες και στέφεται πανάξια πρωταθλητής, κερδίζοντας τον πρώτο του τίτλο. Αρχίζει να δείχνει την «χαβαλέ» πλευρά του, σκαρώνοντας διάφορα σκετσάκια στους πανηγυρισμούς του, κάτι που θα αποτελέσει «χαρακτηριστικό Rossi» στοιχείο  τα επόμενα χρόνια. 

    1998: To 98 o Rossi «ανεβαίνει»  σκαλοπάτι  στα 250 κ.εκ., πάντα υπό την σκέπη της Aprilia. Κερδίζει πέντε αγώνες αλλά εγκαταλείπει σε άλλους τόσους, με αποτέλεσμα να χάσει τον τίτλο. Παρ΄ όλα αυτά ο Rossi μας χάρισε εκπληκτικές μονομαχίες με τον αντίπαλο του και πρωταθλητή για εκείνη την χρονιά, Loris Capirossi, με απίστευτες προσπεράσεις στο όριο, φρενάροντας τελευταίας στιγμή, άλλο ένα trademark χαρακτηριστικό του. 

    1999: Την δεύτερη χρονιά στα 250 κ.έκ. ο Rossi δεν αστειεύτηκε! Εννιά νίκες και άλλες τρεις παρουσίες στα σκαλιά του podium, σημαίνουν πρωτάθλημα, το δεύτερο που προσθέτει στο παλμαρέ του. «Ξεφεύγει» τελείως στους πανηγυρισμούς με απίστευτα happenings που προσφέρουν γέλιο! Χαρακτηριστική  η στάση για να επισκεφτεί την τουαλέτα στην μέση  της Jerez,  κάτι για το οποίο του επιβληθεί τσουχτερό πρόστιμο. 

    2000: Μεταγραφή στην Honda, στην top κατηγορία των 500 δίχρονων κ.εκ. και αρχή της συνεργασίας με τον τεχνικό διευθυντή Jeremy Burgess. Δύο νίκες, τρεις δεύτερες και πέντε τρίτες θέσεις, τον φέρνουν δεύτερο στην τελική κατάταξη, πίσω από τον Kenny Roberts Jr. 

    2001: Tην δεύτερη χρονιά ο Rossi, ποτέ δεν χαρίζει! Έντεκα νίκες, από μια δεύτερη και τρίτη θέση και το πρωτάθλημα είναι δικό του, με πανηγυρικό τρόπο! Το 2001 αρχίζει και η περίφημη του κόντρα με τον Max Biaggi, μέσα και έξω από τις πίστες. 

    2002: Τετράχρονες πλέον οι μοτοσικλέτες στα MotoGP, όπως είναι η νέα ονομασία της κορυφαίας κατηγορίας. Τέταρτος τίτλος με παρόμοιο εμβληματικό τρόπο, όπως και το 2001… έντεκα νίκες και οι επτά από αυτές μάλιστα, σερί! 

    2003: Συνεχίζει ακάθεκτος και αυτή την χρονιά, χωρίς να απειληθεί ουσιαστικά από κανέναν. Στο Phillip Island μάλιστα, κερδίζει αγώνα τον οποίο έχει ξεκινήσει με 10 δεύτερα ποινή «καπέλο». Πέμπτο πρωτάθλημα…

    2004: Αλλη μια αλλαγή στρατοπέδου, ο Rossi στην Yamaha. Όλοι πιστεύουν ότι η πρώτη χρονιά  θα είναι προσαρμογής και ότι θα δυσκολευτεί. Η απάντηση είναι εννέα νίκες, έκτο πρωτάθλημα και άλλος ένας φέρελπις αντίπαλος, ο Gibernau, στο καναβάτσο!  

    2005: H πιο επιτυχημένη του χρονιά! 11 νίκες και με μοναδική εξαίρεση την πίστα του Motegi, συνεχόμενη παρουσία στο βάθρο σε όλη την σεζόν! Το έβδομο πρωτάθλημα το πανηγυρίζει σκαρώνοντας σκετσάκι με τους επτά νάνους… και την σταχτοπούτα φυσικά! 

    2006: Το σερί των πρωταθλημάτων σπάει. Ο Rossi παίρνει αγώνες και είναι μέσα στην τριάδα σε όσους δεν κερδίζει αλλά με 0 συγκομιδή βαθμών σε τρεις από αυτούς, χάνει το πρωτάθλημα, το οποίο πηγαίνει στον Nicky Hayden.

    2007: H χρονιά είναι «κακή», για τα δεδομένα του Rossi πάντα, αφού καταφέρνει να τερματίσει πρώτος σε τέσσερις αγώνες… μόνο. Παράπονα για τα ελαστικά αλλά η αλήθεια είναι ότι ο συνδυασμός Stoner και Ducati, είναι αχτύπητος! 

    2008: Ο Rossi συνέρχεται, αλλάζει και τα ελαστικά του και κάνει άλλη μια εκπληκτική σεζόν, με εννιά νίκες με απουσία από το podium σε δύο μόλις αγώνες. Όγδοο πρωτάθλημα και απόλυτο ρεκόρ συγκομιδής βαθμών σε μια σεζόν (373). 

    2009: Σε αριθμούς να τα πούμε. O Rossi είναι 30 χρονών, κερδίζει το ένατο πρωτάθλημα, φτάνει τις 100 νίκες στους αγώνες και σπάει το ρεκόρ παρουσιών στο podium όντας 163 φορές στα «σκαλοπάτια».

    2010: Η χρονιά ξεκινά καλά, με νίκη, τρίτη και δεύτερη θέση στους τρεις πρώτους αγώνες. Στο Mugello όμως, έρχεται η καταστροφη, με τον Rossi να έχει τον πιο σοβαρό  τραυματισμό της καριέρας του, ένα άσχημο θλαστικό κάταγμα στην κνήμη. Εκτός για τους επόμενους τρεις αγώνες και το πρωτάθλημα έχει χαθεί…  

    2011: Η πιο συζητημένη μεταγραφή στην ιστορία των αγώνων μοτοσικλέτας. O Rossi στην Ducati,  η απόλυτη ιταλική ονείρωξη! Απότομη η προσγείωση όμως… η χειρότερη χρονιά ever, με μόλις μια παρουσία στο βάθρο. 

    2012: Ο γάμος με την Ducati δεν είναι σε καμία περίπτωση «ευτυχής». Δύο δεύτερες θέσεις η σημαντικότερη συγκομιδή στη σεζόν και το κλίμα πολύ βαρύ. Ήδη από τα μέσα της σεζόν, ο Rossi έχει ανακοινώσει το … διαζύγιο.

    2013: Eπιστροφή στην Yamaha, o Lorenzo κάτοχος του περσινού τίτλου και ο Marquez «πύραυλος». Ο Rossi προσπαθεί να ανασυνταχθεί μετά το φιάσκο της Ducati. Μια νίκη και πέντε παρουσίες στο podium, του εξασφαλίζου την τέταρτη θέση.

    2014: Ο  Rossi στα 35 του χρόνια το προσπαθεί, επιμένει, αλλά ο Marquez, ένας αναβάτης μόλις 21 χρόνων , είναι άπιαστος. Η δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα όμως, αποδεικνύει ότι ο dottοre, δεν έχει πει ακόμα την τελευταία του λέξη! 

    2015: Ο Valentino και οι fans, θέλουν το 10ο! Η σεζόν ξεκινά εκπληκτικά με τον Rossi να φαίνεται πανέτοιμος να διεκδικήσει το στέμμα. Όμως το περίφημο «τα κάνανε πλακάκια για να μου στερήσουν τον τίτλο»  σκάνδαλο και η καταστροφική κλωτσιά – σπρώξιμο στον Marquez, του στερούν την χαρά. Το θα γινόταν «αν δεν;». Με «αν δεν» κανένας δεν κέρδισε πρωτάθλημα! 

    2016: Ίδια εικόνα με την προηγούμενη σεζόν, πολύ καλή επίδοση, ευτυχώς καλύτερο το κλίμα με τους συναθλητές του αλλά και τέσσερις εγκαταλείψεις, που ουσιαστικά του στέρησαν οποιαδήποτε ελπίδα για κάτι καλύτερο.  

    2017: …και τώρα τι; Προφανώς το 10ο πρωτάθλημα είναι ο καλύτερος τρόπος για να κλείσει ένα πολύ μεγάλος και ένδοξος κύκλος. Θα τα καταφέρει ο Rossi; Kανένας  μας δεν ξέρει. Το σίγουρο είναι ότι θα το παλέψει όσο περισσότερο μπορεί! 

    Πηγή

    Υπερμαραθώνιος μοτοσικλέτας!


    Ο Carl Reese, νυν κάτοχος του ρεκόρ για την πιο γρήγορη coast to coast διάσχιση των ΗΠΑ χωρίς διακοπή, ετοιμάζεται για ένα νέο, εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα, που απαιτεί τεράστια ψυχοσωματικά αποθέματα!

    Συγκεκριμένα, ο Reese θα αποπειραθεί να σπάσει το ρεκόρ αντοχής οδήγησης μοτοσικλέτας σε κλειστή διαδρομή. Θα πρέπει να ξεπεράσει τα 3.256 χλμ, οδηγώντας συνεχόμενα, για 24 ώρες, μια BMW K 1600 GT σε μια οβάλ κλειστή διαδρομή, μήκους 13,7 χιλιομέτρων. Για να τα καταφέρει, ο Reese θα πρέπει να διατηρήσει μια μέση ωραία της τάξεως των 137 χλμ./ώρα, συνυπολογίζοντας τις αναγκαστικές στάσεις για ανεφοδιασμό και αλλαγή ελαστικών, οι οποίες είναι και οι μόνες που επιτρέπονται. 

    Ο Reese, σε αυτές τις 24 ώρες, θα έχει… καθετήρα για να ουρεί και θα τρέφεται υγρή τροφή μέσα από σωληνάκι. Η προετοιμασία του έχει ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων την πλήρη απόχη από καφέ, τσάι και λοιπά διεγερτικά. Ο λόγος; Όπως εξηγεί ο ίδιος: «Πρέπει το σώμα να ξεσυνηθίσει πλήρως την καφεΐνη, έτσι ώστε η επίδραση της να είναι η μέγιστη σε αυτές τις 24 ώρες όπου πραγματικά θα πρέπει να είμαι σε εγρήγορση». 

    Μπορεί εκ πρώτης το συγκεκριμένο εγχείρημα να μην ακούγεται πολύ extreme αλλά σκεφτείτε το πιο καλά… 24 ώρες συνεχόμενη οδήγηση σε μια απόλυτα βαρετή διαδρομή που την αντιλαμβάνεσαι σχεδόν ως ευθεία… πέραν της σωματικής κόπωσης, αναλογιστείτε  πόση αυτοπειθαρχία χρειάζεται για να μην αφαιρεθείς και να μείνεις προσηλωμένος στο στόχο σου.  

    Στην σελίδα του Reese, μπορείτε να βρείτε όλα τα ρεκόρ αντοχής που κατέχει (…δεν είναι και λίγα), ενώ θα έχετε επίσης την δυνατότητα να παρακολουθήσετε το στίγμα του Reese μέσα στην πίστα, καθώς και την ταχύτητα του, όταν σε εννιά ημέρες από σήμερα θα επιχειρήσει της κατάρριψη του ρεκόρ. 

    http://carlreese.net/

    Ευχόμαστε ολόψυχα, καλή επιτυχία! 

    Πηγή

    Έτοιμο για παραγωγή το Benelli TNT 750!


    Τα νέα για το… γέμισμα της γκάμας μοντέλων στην Benelli, τα γνωρίζαμε από το περσινό καλοκαίρι, όταν οι φωτογραφίες των πρωτότυπων TNT 900 και 750 είχαν κάνει την εμφάνιση τους. Να λοιπόν που το πρώτο της σειράς, είναι έτοιμο να λανσαριστεί στην αγορά.

    Η φωτογραφία που βλέπετε απεικονίζει την τελική μορφή παραγωγής του TNT 750. Πρόκειται για έναν εντελώς νέο μοντέλο στην γκάμα της Benelli (το τρικύλινδρο TNT 900 προϋπήρχε και… επανακυκλοφορεί), με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 750 κ.εκ., του οποίου η απόδοση –σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές- θα ξεπερνά τους 100 ίππους. Απόντων οποιονδήποτε άλλων πληροφοριών σε αυτό το στάδιο, αρκούμαστε στο να περιγρα΄ψουμε ότι βλέπουμε.  

    Η μοτοσικλέτα είναι σαφώς naked (σώπα!), φέρει πλαίσιο αλλά και ψαλίδι τύπου χωροδικτυώματος, ενώ μπροστά διακρίνεται ένα σεβαστών διαστάσεων ανεστραμμένο πιρούνι, ευμεγέθης κάτω τιμονόπλακα και ακτινικής έδρασης δαγκάνα στα φρένα. Φαίνεται επίσης (με δυσκολία) ο δίσκος ανάγνωσης του ABS στον μπροστινό τροχό, όποτε η ύπαρξη του συστήματος είναι… σιγουράκι αλλά δεν γνωρίζουμε τι άλλα ηλεκτρονικά θα έχει ως… προίκα η μοτοσικλέτα. 

    Σε κάθε περίπτωση, πέραν του ότι προστίθεται άλλος ένας ανταγωνιστής στην κατηγορία των μεσαία naked, έχουμε και μια νέα πλατφόρμα πλαισίου – κινητήρα για την Benelli και κάτι μας λέει ότι πολύ σύντομα, θα δημιουργηθούν και άλλα νέα μοντέλα πάνω σε αυτή, που θα εμπλουτίσουν ακόμη περισσότερο την γκάμα της εταιρείας. 

    Πηγή: mototriti

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ V-STROM HELLAS CLUB. Κοπή πίτας 2017


    Την Κυριακή 12/02/2017 πραγματοποιήθηκε στο Βραχάτι Κορινθίας η κοπή της πίτας της Ελληνικής Λέσχης Μοτοσικλετιστών V-Strom Hellas Club για το 2017.



    Για μια ακόμη χρονιά, αψηφώντας το κρύο, μέλη και φίλοι της λέσχης συγκεντρωθήκαν για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Το ζεστό παρεΐστικο κλίμα ήταν ότι έπρεπε για να ανέβει η θερμοκρασία και να γίνουν όλοι μια μεγάλη παρέα.
    Μαζί έκοψαν την πίτα τους τα παραρτήματα Αιτωλοακαρνανίας-Αχαΐας και Αργολίδας. 
    Η εκδήλωση έκλεισε με μια ευχή. Και του χρόνου και πάντα όρθιοι !
     



    #VstromHellasClub
    www.vstrom.gr
    www.vstrom.gr/forum
    https://www.facebook.com/VstromHellasClub/
    www.twitter.com/VstromHellasClub
    www.instagram.com/VstromHellasClub
    www.youtube.com/VstromHellasClub

    Πηγή

    Kawasaki ZX-10RR

    Το νέο ZX-10RR έρχεται σε ειδική homologation περιορισμένη έκδοση. Με αναβαθμισμένο κινητήρα, νέο quickshifter, ελαφριές ζάντες και μονή σέλα, ενσωματώνει όλη την αγωνιστική εμπειρία της Kawasaki.

    Μετά τη νίκη της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike το 2015 και 2016, ακόνισε το σπαθί της στην κατηγορία του λίτρου με το νέο Ninja ZX-10RR. Σύμφωνα με την Kawasaki, είναι το πιο επικεντρωμένο για την πίστα Superbike που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Το διπλό R, είναι νόμιμο για το δρόμο, αλλά είναι κατασκευασμένο για να παρέχει γρήγορους γύρους στην πίστα.

    Το νέο Kawasaki Ninja ZX-10RR Το νέο Kawasaki Ninja ZX-10RR Το νέο Kawasaki Ninja ZX-10RR Το νέο Kawasaki Ninja ZX-10RR Το νέο Kawasaki Ninja ZX-10RR Το νέο Kawasaki Ninja ZX-10RR
    Η Ιαπωνική εταιρία εξόπλισε με μια σειρά από φανταστικά κομμάτια στο ZX-10, ώστε να δημιουργήσει την ειδική homologation έκδοση.
    Συνήθως οι εκδόσεις homologation, χρησιμοποιούνται με σκοπό να κάνουν ένα πολύ ηχηρό αισθητικό πάταγο. Η Kawasaki δεν ακολούθησε αυτή την τακτική. Διαθέσιμο μόνο σε Winter Black χρωματισμό, το νέο RR είναι μια πραγματικά περιορισμένη έκδοση 500 μονάδων και δηλώνει έτοιμο για αγώνα.

    Το Kawasaki Ninja ZX-10RR είναι υποψήφιο για το Best Moto 2017

    Η Kawasaki πήγε το νέο Superbike σε ένα άλλο επίπεδο, καθώς σχεδιάστηκε σύμφωνα με την αγωνιστική εμπειρία της εταιρίας, από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. 

    Η νέα ZX-10 RR σε φέρνει όσο πιο κοντά γίνεται στα standards των αγωνιστικών μοτοσυκλετών του WSBK. Κάθε κομμάτι του εξοπλισμού που δεν μειώνει τον χρόνο στην πίστα, εξαλείφθηκε. 

    Εξοπλισμένη με ελαφριές ζάντες, δαγκάνες την Brembo, και το κουστούμι της Kawasaki Racing Team, η νέα Ninja ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Μια σειρά μηχανολογικών αναβαθμίσεων, τα ενισχυμένα κάρτερ και το νέο quickshifter, κάνουν τη διαφορά στην πίστα. Ως αποτέλεσμα η νέα Ninja ZX-10RR είναι 1-2 δευτερόλεπτα γρηγορότερη από την ισχυρή ZX-10R.



    Honda V4 superbike 2018. Αποκαλύφθηκαν τα σχέδια.

    Αυτό είναι το μελλοντικό superbike της Honda!
    Διέρευσαν τα σχέδια του νέου V4 superbike της Honda και μεγάλη εντύπωση μας προκαλεί το τμήμα της ουράς της μοτοσυκλέτας. Διαβάστε παρακάτω περισσότερες λεπτομέρειες...

    Τα σχέδια της νέας V4 superbike της Honda τα εξασφάλισε Αγγλική ιστοσελίδα και μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα λεπτομέρειες για το νέο μοντέλο. Εκ πρώτης όψεως παρατηρούμε ότι το νέο superbike έχει ένα μεγάλο «φτερό» στην ουρά και ότι υπάρχει θέση μόνο για έναν αναβάτη.

    Αν αναλύσουμε όμως λίγο πιο προσεκτικά τα σχέδια θα μπορέσουμε να δούμε πολλά περισσότερα ενδιαφέροντα πράγματα.

    Στην πλαϊνή εικόνα της μοτοσυκλέτας μπορούμε να διακρίνουμε τον σχεδιασμένο με τελείες V κινητήρα, ενώ εντυπωσιακές είναι και οι σωλήνες της εξάτμισης που βγαίνουν από το μπροστινό και το πίσω μέρος του κινητήρα. Στην ίδια εικόνα βλέπουμε και το υποπλαίσιο που εκτείνεται από το ουριαίο τμήμα και φτάνει μέχρι την κορυφή του κινητήρα.
     


    Εντυπωσιακό είναι το πίσω τμήμα της μοτοσυκλέτας όπου έχει αντικατασταθεί η σέλα του συνεπιβάτη με fairing για μεγαλύτερη αεροδυναμική. Στην εικόνα μπορείτε να δείτε τις λεπτομέρειες των υποδοχών του αέρα ενώ εντύπωση μας κάνει το μεγάλο μέγεθος της ουράς.



    Το σίγουρο είναι ότι η Honda κάτι ετοιμάζει κάτι πολύ καλό για το superbike της το οποίο θα μας παρουσιάσει το 2018. Θα περιμένουμε…

    Πηγή: mototriti
    Scroll to Top