Πολύ ελαφρύ, με άπαιχτη τιμή και φοβερά χαμηλή κατανάλωση, το Yamaha Tricity αποτελεί ένα πραγματικό αστικό όπλο, προσφέροντας κορυφαία οδική ασφάλεια, ενώ οδηγείται με δίπλωμα Α1.
+:Τιμή, φρένα, ποιότητα, ενεργητική ασφάλεια
-: Ελαστικά στο βρεγμένο, σέλα με κλίση προς τα εμπρός
Χρώματα: Κόκκινο, γκρι, λευκό, μαύρο
Τιμή: 2.990 ευρώ (με ABS: 3.490 ευρώ)
Εδώ και χρόνια, διάφορες εταιρείες, με πιο πετυχημένο παράδειγμα εκείνο της Piaggio, έχουν εισάγει τα τρίροδα scooter με τους 2 μπροστινούς τροχούς στην ευρωπαϊκή αγορά, με μεγάλη επιτυχία. Το 2014 ήρθε και η σειρά της Yamaha να παρουσιάσει τη δική της πρόταση, και προς τιμή της δείχνει να μελέτησε καλά τις απαιτήσεις των επίδοξων αγοραστών του. Παρουσίασε έτσι με το καλημέρα μια ολοκληρωμένη πρόταση, που κερδίζει το θαυμασμό σου από τα πρώτα κιόλας μέτρα που θα διανύσεις στη σέλα του! Ας δούμε εν τάχει τα δυνατά του σημεία, σύμφωνα με τη Yamaha.
Yamaha Tricity – Με μια ματιά
•Το πρώτο «New Mobility» όχημα αστικής μετακίνησης της εταιρείας.
•Ρεαλιστική, οικονομική και μοντέρνα λύση αστικής μεταφοράς.
•Μοναδική αρχιτεκτονική LMC (Leaning Multi Wheel).
•Με διαφορά το ελαφρύτερο, πιο compact και πιο ευέλικτο τρίροδο.
•Οι τρεις τροχοί προσδίδουν άνεση, και αίσθηση σταθερότητας.
•Η μικρή απόσταση μεταξύ των 2 τροχών προσδίδουν ευελιξία.
•Ελαφριοί αλουμινένιοι τροχοί 14 ιντσών μπροστά και 12 ιντσών πίσω.
•Διαθέτει δισκόφρενα τόσο εμπρός (δύο) όσο και πίσω (ένα).
•Με συνδυασμένα φρένα (σύστημα UBS ή Unified Brake System).
•Οικονομικότατος τετράχρονος και υγρόψυκτος κινητήρας 125κ.εκ..
•Αυτόματη μετάδοση για ομαλό και εύκολο χειρισμό.
•Μικρό βάρος στα 152 κιλά γεμάτο με υγρά.
•Ευρύχωρη επίπεδη ποδιά και όρθια θέση οδήγησης.
•Αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα για ένα full-face κράνος.
•LED φώτα θέσης, LED πίσω φωτιστικό σώμα και φως πινακίδας.
•Χαμηλή τιμή απόκτησης και χαμηλό κόστος συντήρησης.
Αισθητική / Ποιότητα κατασκευής: Αιχμηρό και φουτουριστικό
ΠΗΓΗ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου