• Latest News

    7 αβολες μοτο-στιγμες! ολοι τις εχουμε ζησει


    Στον «μοτοβίο» μας, είναι σίγουρο ότι έχουμε αντιμετωπίσει ορισμένες ντροπιαστικές και εκνευριστικές καταστάσεις που θα θέλαμε να τις κάνουμε delete. O Μέρφυ φροντίζει πάντα ώστε αυτές να συμβούν στο πιο ακατάλληλο σημείο, την πιο ακατάλληλη στιγμή!

    1. Το «τσάγιωμα»

    Ελάτε τώρα… μεταξύ μας είμαστε! Όλοι έχουμε φάει το «τσάγιωμα» μας σε κάποια φάση. Ο τοπικός πιτσιρικάς με το παπί στον επαρχιακό που απλά δεν πιάνεται, ο scooterας που πάει δίχως αύριο μέσα στην πόλη, το «κρυφόγκαζο» στο φανάρι που νομίζαμε ότι το είχαμε «χαλαρά», ακόμη και το υπεκαγκούρικο αμάξι με τα 58 τούρμπο και τις 15 μπουκάλες νίτρο, που εξαφανίστηκε στην ευθεία. Το «τσάι» είναι κάτι που πρέπει να το φας για να θεωρείσαι ολοκληρωμένος μοτοσικλετιστής. Στρώνεις χαρακτήρα και σε προσγειώνει.

    2. Η στατική χαζοπτώση

    Δεν είναι αστείο καθότι μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς και μεγάλες ζημιές στην μοτοσικλέτας μας. Είναι απίστευτα εκνευριστικό, γιατί συμβαίνει λόγω χαλαρότητας και η υπαιτιότητα είναι φυσικά όλη δική μας. Η στατική χαζοπτώση μάλιστα, στο 99% των περιπτώσεων, θα συμβεί μπροστά σε πολύ κόσμο, έξω από καφετέρια ή σε parking – στέκι όπου «αράζουν» άλλοι μοτοσικλετιστές στις βόλτες, κοκκινίζοντας μας από ντροπή. Είναι το πιο σκληρό χτύπημα στο moto-ego μας, καλό θα ήταν να υπήρχαν group AΣΧ (Ανώνυμοι Στατικο Χαζοπτώτες ή κάτι τέτοιο anyway) για να ξεπερνά κανείς τα «τραύματα» της άθλιας αυτής εμπειρίας.

    3. Το λάστιχο

    «Έπαθα λάστιχο» ή «το φουίτ» για τους φίλους στην Β. Ελλάδα. Θα συμβεί, οι περισσότεροι είμαστε εξοικειωμένοι με αυτό. Το θέμα είναι πότε και που. Ε τι νομίζατε; Θα συμβεί την πιο ακατάλληλη στιγμή, στο πιο ακατάλληλο μέρος. Θα συμβεί την ημέρα που ξέχασες το kit επισκευής στο σπίτι. Θα συμβεί ξεκινώντας για την βόλτα που λαχταρούσες και σχεδίαζες καιρό. Θα συμβεί με το που τοποθετήσεις νέα ελαστικά στην μοτοσικλέτα σου. Θα συμβεί σε μέρος που δεν το δείχνει ο χάρτης και αποφεύγουν ακόμη και οι τοπικοί βοσκοί. Πιο χρήσιμο από το kit επισκευής  λοιπόν, οι γνώσεις τεχνικών χαλάρωσης…  εισπνοή… εκπνοή… εισπνοή…εκπνοή…

    4. Τα ψιλά στα διόδια

    Τι; Δεν είναι θέμα; Προσέξτε… πλησιάζεις στα διόδια, σταματάς, ανοίγεις τσαντάκι ή τσέπη που είναι θεόστενα, με τα ψιλά να έχουν ταμπουρωθεί στις πιο δυσπρόσιτες γωνιές. Βγάζεις γάντι, χώνεις χέρι, πιάνεις δύο κέρματα και των 2 λεπτών και του 1 λεπτού. Δεν κάνουμε δουλειά έτσι. Ξαναβάζεις χέρι πιο αποφασιστικά, πιάνεις ένα τσούρμο κέρματα με τα ακροδάχτυλα και βγάζοντας τα έξω, τα μισά σκορπάνε κάτω. Τα μετράς, σου λείπουν μόλις 10 λεπτά, δεν έχει άλλα μέσα στην τσέπη ή στο τσαντάκι, σου έχουν πέσει κάτω. Από πίσω ο βιαστικός με το αμάξι κορνάρει, ο υπάλληλος σε κοιτάει περίεργα. Βάζεις την μηχανή στο stand (εδώ αυξάνεις εκθετικά τον κίνδυνο για χαζοπτώση)  και ψάχνεις κάτω, βρίσκεις ένα κέρμα 10 λεπτών, το δίνεις, ανεβαίνεις στην μηχανή και ψάχνεις το γάντι που είχες αφήσει στο ρεζερβουάρ. Τσα! Έχει πέσει από την άλλη πλευρά. Ο περίεργος κορνάρει πιο επίμονα. Ξανακατεβαίνεις, πιάνεις τα γάντι, δεν φοριέται με τίποτα γιατί τα χέρι σου είναι ιδρωμένα. Ο μυστήριος πίσω πατάει παρατεταμένα κόρνα… τελικά φεύγεις με το γάντι μισοφορεμένο και πάς στο άνοιγμα αμέσως μετά τα διόδια για ανασύνταξη.

    5. Ο ήχος

    Ποιος ήχος; Αυτός που πιάνει το αυτί σου ξαφνικά μια μέρα. Ένα ανεπαίσθητο «τσίκι – τσίκι», «γριτς-γριτς» ή κάτι τέτοιο χαριτωμένο. Δεν μπορείς να εντοπίσεις από ποιο σημείο της μοτοσικλέτας προέρχεται και αυτό σου σπάει περισσότερο τα νεύρα! Το ψάχνεις μόνος σου, δεν βγάζεις άκρη… ρωτάς φίλους και γνωστούς, ούτε και εκεί βρίσκεις λύση. Τελικά πας στον μάστορα / συνεργείο… «δεν βρήκαμε κάτι», είναι η απάντηση. Ο «ήχος» όμως εκεί! Κάθε μέρα, όλη ημέρα να σου κάνει τα νευρά κρόσια! Τελικά με τα πολλά κάνεις την υπέρβαση και απλά το δέχεσαι… και εκείνη την ημέρα, εκείνη την στιγμή που πας να αγαπήσεις τον ήχο αυτόν, να τον αποδεχτείς και να τον αγκαλιάσεις… σταματά. Εξαφανίζεται  όπως ακριβώς εμφανίστηκε, ξαφνικά.

     
    6. Το βλέμμα της αγελάδας

    Δεν υπάρχει πιο εκνευριστικό πράγμα στις «αψιμαχίες» του δρόμου από τον αντίπαλο που απλά δεν έχει καταλάβει τι έχει κάνει. Σου πετάγεται ένας από το STOP και φρενάρεις οριακά, με την ψυχή στο στόμα. Ε, δεν θα πεις κάτι; Δεν θα ρίξεις μια άγρια ματιά; Η πιο εκνευριστική αντίδραση από τον άλλον  λοιπόν, δεν είναι ούτε η θρασύτητα, ούτε ο τσαμπουκάς, ούτε η αδιαφορία του στυλ «πατάω γκάζι και φεύγω».  Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι ο άλλος έχει επίγνωση του τι έχει κάνει και απλά αντιδρά με τον τρόπο του. Η πιο εκνευριστική αντίδραση, είναι αυτό το βλακώδες βλέμμα απορίας  του στυλ «τι έκανα;».  Εκεί είναι που γίνεσαι πυρ και μανία! Με το «τι έκανα;»… που σημαίνει ότι ο άλλος δεν έχει καμία αίσθηση της πραγματικότητας, καμία σύνδεση με το περιβάλλον του… και όταν το συνειδητοποιείς αυτό, τρομάζεις.

    7. Το παξιμαδάκι και η βιδούλα

    Έστω ότι κάνεις μια απλή επισκευή στη μοτοσικλέτα σου. Θα χρειαστεί να ξεβιδώσεις κάτι. Θα πάρεις την βίδα και το παξιμάδι της και θα τα τοποθετήσεις σε ένα σημείο, ασφαλές για να μην χαθούν. Πριτς! Θα χαθούν! Όχι στο λέω να το ξέρεις, θεώρησε το δεδομένο. Δεν ξέρουμε ακόμη πως εμφανίζεται αυτή η ανωμαλία στο χωροχρονοσυνεχές και πως οι βιδούλες και τα παξιμάδα εξαφανίζονται και περνάνε σε άλλη διάσταση. Κάποιες θεωρίες λένε πως σε ένα παράλληλο με το δικό μας σύμπαν, υπάρχουν τρισεκατομμύρια βίδες, παξιμάδια και άλλα μικρά μηχανολογικά εξαρτήματα,  που σχηματίζουν πλανητικά συστήματα και γαλαξίες. Είναι όλα αυτά που έχουν χαθεί από το δικό μας σύμπαν και έχουν μεταφερθεί εκεί. Δεν γίνεται να βρεθούν. Ποτέ.

    Πηγή

    «Θελω πιο πολυ Stoner». δηλωσεις του Gigi Dall Igna.


    O Ιταλός αγωνιστικός διευθυντής της Ducati μίλησε για τον Casey Stoner, αποκαλύπτοντας ότι θα τον ήθελε να διαθέτει ακόμη περισσότερο χρόνο με τις μοτοσυκλέτες.

    O Gigi Dall Igna είναι ο άνθρωπος στον οποίον πολλοί –όχι άδικα- θεωρούν αποκλειστικά υπεύθυνο για την ραγδαία βελτίωση της Ducati στους αγώνες. Ο ίδιος ωστόσο υπογραμμίζει την σημασία της συνεργασίας του με τον Casey Stoner, καθώς θεωρεί ότι ο Αυστραλός σταρ έχει παίξει καίριο ρόλο, με τις συμβουλές του.

    Σε δηλώσεις του για την χρονιά που έρχεται, ο Gigi Dall Igna λέει ότι θα ήθελε ακόμη περισσότερη συμμετοχή από τον Stoner, ενώ δεν διστάζει να μιλήσει με τα καλύτερα λόγια για αυτόν. Τι λέει ακριβώς; «Είμαι πολύ χαρούμενος που είχαμε τον Casey μαζί μας αυτή τη σεζόν, ήταν πολύ σημαντικό επειδή μας έδωσε πολλές πληροφορίες αλλά και πολλές ιδέες, για την ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας. Είμαι πολύ περήφανος για την δουλειά που έχει κάνει».

    «Του χρόνου, θα ήθελα ο Casey να κάνει περισσότερες δοκιμές μαζί μας, αλλά και να δουλέψει πιο κοντά με το τεχνικό τμήμα, για να έχουμε ακόμη περισσότερες πληροφορίες. Θέλω να μεταφέρει την εμπειρία του στην ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας και έτσι να επιταχύνουμε όλες τις διαδικασίες…»

    Πηγή

    Moto Guzzi V9 Oberdan Bezzi. σε στυλ scrambler στο τερμα!


    Μια ψηφιακή δημιουργία του Ιταλού σχεδιαστή Oberdan Bezzi, βασισμένη σε ένα Moto Guzzi V9 και φτιαγμένη σε στυλ scrambler!

    O πασίγνωστος Ιταλός σχεδιαστής Oberdan Bezzi έχει αποδείξει ότι είναι ένα ανήσυχο πνεύμα, που θα δημιουργήσει άμεσα κάτι αν έχει έμπνευση! Για άλλη μια φορά λοιπόν «οργίασε», παρουσιάζοντας την δημιουργία της φωτογραφίας: Μια Moto Guzzi V9, τροποποιημένη σε στυλ scrambler.

    Στην φωτογραφία βλέπουμε ότι ο Bezzi «διατήρησε» το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας της Moto Guzzi, αλλά έδωσε ένα σαφως πιο χωμάτινο «αέρα» στο μοντέλο, εξοπλίζοντάς το με ψηλές αναρτήσεις, χωμάτινα λάστιχα σε ακτινωτούς τροχούς και έντονα χρώματα.

    Ο Oberdan Bezzi ονόμασε την δημιουργία του «AllΆamericana» καθώς όπως δήλωσε, εμπνεύστηκε από την χώρα των ΗΠΑ για αυτή! Εσείς πως την βρίσκετε;


    Πηγή

    Νεο μεσαιο BMW GS; μια φωτο κατασκοπειας.


    Ένα νέο μοντέλο, το οποίο κατά τα φαινόμενα είναι ένα νέο GS από την BMW, εμφανίστηκε σε δοκιμές στους δρόμους και δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο!

    Τι είναι άραγε, η μοτοσυκλέτα που εμφανίζεται στην φωτογραφία που βλέπετε; Το συγκεκριμένο στιγμιότυπο εμφανίστηκε στο ιταλικό Motociclismo και έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον του ειδικού τύπου στην Ευρώπη! Σύμφωνα με όσες πληροφορίες υπάρχουν, πρόκειται για ένα νέο BMW GS μεσαίου-μεγάλου κυβισμού.

    Σύμφωνα με κάποιες «εσωτερικές» πληροφορίες που δημοσιεύονται, η μοτοσυκλέτα είναι ένα καινούργιο δικύλινδρο μοντέλο, το οποίο θα γίνει διαθέσιμο σε 800 και 1.000 κ.εκ., ενώ το στήσιμο και οι δυνατότητές του θα είναι στα πρότυπα του Suzuki V-Strom –δηλαδή, ένα μεσαίου κυβισμού on-off με αυξημένες ασφάλτινες δυνατότητες.

    Τα σενάρια περί Βαυαρικής ταυτότητας της μοτοσυκλέτας ενισχύονται, αν κανείς προσέξει τα φωτιστικά σώματα και την ζελατίνα εμπρός, που θυμίζουν μοντέλα της σειράς GS! Εμάς όμως, το ενδιαφέρον κίνησε ο κινητήρας: Αν προσέξετε, διακρίνεται ότι ο συμπλέκτης βρίσκεται στην δεξιά, αντί της αριστερής πλευράς, ενώ οι δύο λαιμοί εξάτμισης ξεκάθαρα δηλώνουν δικύλινδρο μοντέλο! Λέτε ο πολύ επιτυχημένος δικύλινδρος της Rotax να πλησιάζει προς το τέλος της υπηρεσίας του;

    Πηγή

    Spirit GP-Sport/GP-Street. κατευθειαν απο τις πιστες.


    Δύο βρετανικής κατασκευής μοτοσυκλέτες από την Spirit Motorcycles, οι οποίες θα φέρουν τρικύλινδρο κινητήρα και κατασκευή δανεισμένη κατευθείαν από τους αγώνες!

    Στην Μεγάλη Βρετανία παρουσιάστηκαν από την Spirit Motorcycles, οι δύο μοτοσυκλέτες που βλέπετε στις φωτογραφίες, οι οποίες θα λέγονται GP-Sport και GP-Street.

    Πρόκειται για δύο μοντέλα, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με «πλήρως ρυθμιζόμενο πλαίσιο», όπως δηλώνει η εταιρεία, φέρινγκ κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ενώ χαρακτηριστικά δηλώνεται ότι οι μοτοσυκλέτες θα είναι εξοπλισμένες με ηλεκτρονικά «επιπέδου Formula 1».

    Στην καρδιά και των δύο μοντέλων θα βρίσκεται ένας ειδικά τροποποιημένος τρικύλιδρος κινητήρας, ο οποίος έχει υποστεί «εκτενείς βελτιώσεις» και θα αποδίδει 180 ίππους. Συναρπάζει δε, το χαρακτηριστικό του ότι τα μοντέλα θα φέρουν και τροχούς από ανθρακόνημα, ενώ θα ζυγίζουν μόλις 140 κιλά!

    Οι αναρτήσεις προέρχονται από την K-Tech και θα είναι πλήρως ρυθμιζόμενες. Τα μοντέλα θα κατασκευαστούν μόλις σε 50 κομμάτια και αναμένεται να διατεθούν σε αντίστοιχα… αποκλειστική τιμή.

    Πηγή

    Συνεχίζεται η αναζήτηση… για το τροχαιο της 16 νοεμβριου.


    Σε εξέλιξη βρίσκεται το ανθρωποκυνηγητό για την σύλληψη του ασυνείδητου οδηγού, που χτύπησε και προκάλεσε σοβαρό τραυματισμό σε αναβάτη μοτοσυκλέτας…

    Δυστυχώς, οι ασυνείδητοι οδηγοί ζουν και βασιλεύουν και είναι πάρα πολλοί. Την Τετάρτη 16/11 συνέβη ακόμα ένα τραγικό περιστατικό στην περιοχή της Νίκαιας.

    Συγκεκριμένα, οδηγός οχήματος OPEL χρώματος ασημί και τύπου station wagon συγκρούστηκε με μοτοσυκλέτα, της οποίας ο αναβάτης υπέστη σοβαρότατους τραυματισμούς, και κατόπιν εγκατέλειψε το σημείο του οχήματος –συμβολή οδών Μπελογιάννη και Κερασούντος στην Νίκαια- με κατεύθυνση την Λεωφόρο Θηβών.

    Δυστυχώς, ο άτυχος 28χρονος μοτοσυκλετιστής αναγκάστηκε να υποβληθεί σε ακρωτηριασμό του αριστερού ποδιού του, ενώ φέρει δύο συντριπτικά κατάγματα στους ώμους.

    Παρακαλείται θερμά όποιος γνωρίζει κάτι σχετικά με το ατύχημα, να επικοινωνήσει με το τμήμα τροχαίας Κορυδαλλού στα τηλέφωτα 210-4949713 και 210-4949715. Ας βοηθήσουμε όλοι ώστε ένας ασυνείδητος οδηγός να συναντήσει την δικαιοσύνη.

    Πηγή

    ο Dovizioso για τον Lorenzo «Καμια εκπληξη!»


    Ο Andrea Dovizioso μιλάει για την απόδοση του μελλοντικού ομόσταυλού του Jorge Lorenzo στις πρώτες του δοκιμές, λέγοντας ότι το περίμενε να είναι πολύ γρήγορος.


    Ο Andrea Dovizioso της Ducati θα συνεργάζεται πλέον με τον Jorge Lorenzo από του χρόνου, τρέχοντας μαζί του στην εργοστασιακή ομάδα. Μετά την ολοκλήρωση των πρώτων δοκιμών της εταιρείας στην Valencia, ο Dovizioso σχολίασε την απόδοση του Ισπανού –τον οποίο μάλιστα έχει αντιμετωπίσει και στο παρελθόν, στις κατηγορίες των 125 και 250 κ.εκ.!

    Τι είπε συγκεκριμένα ο Ιταλός; «Νομίζω ότι ο Jorge έφτασε πολύ γρήγορα στα όρια της μοτοσυκλέτας. Ο γύρος του ήταν πραγματικά καλός. Σίγουρα αυτή η πίστα (σ.σ. της Valencia) είναι μία από τις αγαπημένες του και τον βοήθησε στο να προσεγγίσει την νέα μοτοσυκλέτα. Όταν όμως όλοι βελτίωσαν τους χρόνους τους ήταν δύσκολο για αυτόν.»

    «Νομίζω όμως ότι αυτό είναι φυσιολογικό. Ακόμη η μοτοσυκλέτα έχει όρια και ο Jorge δεν την γνωρίζει όπως εγώ. Εγώ είμαι 4 χρόνια εδώ και έχω ακολουθήσει κάθε βήμα της ανάπτυξής της.»

    «Σχετικά με την ταχύτητα του, δεν με εκπλήσσει, γιατί ξέρω πόσο γρήγορος είναι ο Jorge. Για τον αγώνα, δεν ξέρω αν θα μπορέσει να κρατήσει τον ρυθμό. Αλλά τώρα έχουμε 9 ημέρες δοκιμών και μπορούν να αλλάξουν όλα»

    «Νομίζω ότι είναι σημαντικό που έχουμε την γνώμη του Ο Jorge θα πιέσει με τον ίδιο τρόπο που πίεσα εγώ. Νομίζω ότι το μεγαλύτερο όριο της μοτοσυκλέτας είναι το ίδιο για κάθε αναβάτη Ducati και τόσο ο Gigi Dall Igna όσο και οι μηχανικοί συγκεντρώνονται εκεί» 

    Πηγή:

    10 must πραγματα να κανεις! πριν σταματησεις να καβαλας.


    Ποια είναι τα πράγματα που ΚΑΘΕ μοτοσυκλετιστής πρέπει να κάνει κατά την διάρκεια της δίκυκλης ζωής του; Ας δούμε μαζί!


    Οι εμπειρίες τις οποίες μπορεί να ζήσει κανείς, με την μοτοσυκλέτα του, είναι πραγματικά αμέτρητες. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία είναι "must" για κάθε μοτοσυκλετιστή, καθώς πρόκειται για αξέχαστες εμπειρίες, που θα τον συνοδεύουν εφόρου ζωής! Εμείς, συλλέξαμε κάποια από αυτά και σας τα παρουσιάζουμε! Συμφωνείτε μαζί μας; 
    1. Να κάνεις ένα –πολύ- μεγάλο ταξίδι: Εμείς οι αναβάτες είμαστε πολύ τυχεροί να μπορούμε να απολαύσουμε το ταξίδι με την μοτοσυκλέτα μας, όπως κανένα άλλο όχημα δεν μπορεί να προσφέρει. Φυσικά αυτό οφείλεται στην άμεση επαφή που χαρίζει η μοτοσυκλέτα με το περιβάλλον, κάνοντας τις αποδράσεις μοναδικές! Και για αυτό τον λόγο, δεν είναι τυχαίο που ένα μεγάλο ταξίδι είναι στα όνειρα πολλών «μηχανόβιων» να πραγματοποιήσουν κάποια στιγμή!
    2. Να κάνεις ένα σχολείο οδήγησης: Όσα χρόνια εμπειρίας και αν έχει κάποιος αναβάτης στην σέλα, ένα εξειδικευμένο σχολείο οδήγησης μπορεί να του ανοίξει τα μάτια! Πρόκειται για ένα από τα πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε, καθώς η βελτίωση στο τεχνικό επίπεδο του χειρισμού της μοτοσυκλέτας θα είναι…δραματική! Και εκτός αυτού, θα σας συνοδεύσει για όλη την υπόλοιπη δίτροχη ζωή σας.
    3. Να οδηγήσεις στο χώμα! Πάρα πολλοί αναβάτες δεν είναι πρόθυμοι να οδηγήσουν στο χώμα, ειδικά αν έχουν συνηθίσει να πηγαίνουν μόνο από άσφαλτο! Και όμως η αλήθεια είναι ότι το χώμα είναι μια πρώτης τάξης εκπαίδευση για βελτίωση των ικανοτήτων ενός αναβάτη, καθώς η μειωμένη πρόσφυση και οι τεχνικές δυσκολίες που παρουσιάζει είναι ότι πρέπει για προπόνηση! Ασε που…αμέσως μετά το χώμα, η άσφαλτος θα μοιάζει να έχει πρόσφυση…επιπέδου Moto GP!  
    4. Να μπεις σε πίστα: Η πίστα αποτελεί, όπως και το χώμα, μια πρώτης τάξης ευκαιρία για βελτίωση των οδηγικών ικανοτήτων ενός αναβάτη, ειδικά αν ο τελευταίος… αρέσκεται στην ταχύτητα! Εκτός αυτού, μέσα σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον όπως αυτό της πίστας, μπορεί κανείς να… ξεσπάσει και να τρέξει όσο αντέχει, χωρίς να θέτει σε κίνδυνο τον ίδιο και τους άλλους σε δημόσιους δρόμους! Και εκτός αυτού, όποιον αναβάτη που έχει επισκεφθεί πίστα ρωτήσετε, θα σας αποκαλύψει πόσο εθιστική εμπειρία είναι!
    5. Να οδηγήσεις πολλά είδη μοτοσυκλέτας: Όπως σε κάθε τομέα της ζωής, έτσι και στην μοτοσυκλέτα, οι «παρωπίδες» είναι κακό πράγμα. Το να οδηγήσει κανείς όσες περισσότερες μοτοσυκλέτες μπορεί, είναι μόνο θετικό καθώς πέρα από την ευχάριστη εμπειρία αυτή καθεαυτή, ο αναβάτης αποκτά μια ιδεά για τις απαιτήσεις χειρισμού και λειτουργίας της κάθε μοτοσυκλέτας. Συνεπώς, περισσότερη εμπειρία.
    6. Να επισκεφθείς την EICMA: Με απλά λόγια, πρόκειται για ΤΗΝ μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας του κόσμου, που γίνεται κάθε χρόνο στην Ιταλία και φιλοξενεί τα σημαντικότερα νέα μοντέλα όλων των εταιρειών! Ειδικά για εμάς στην Ελλάδα, είναι σχετικά εύκολη η πρόσβαση στο Μιλάνο και, εκτός αυτού, φανταστείτε την αίσθηση να βλέπετε πρώτοι, από κοντά, όλες τις νέες μοτοσυκλέτες!
    7. Να δεις από κοντά έναν αγώνα Moto GP ή Superbike: Καλή η τηλεόραση ή το Internet, αλλά σαν την «από κοντά» εμπειρία… δεν έχει! Πραγματικά θα μείνει αξέχαστο, σε έναν μοτοσυκλετιστή που αγαπά τους αγώνες, να παρακολουθήσει από κοντά ένα Grand Prix της επιλογής του! Ο ήχος, το θέαμα και η ατμόσφαιρα είναι κάτι που έχει τελείως άλλη απόχρωση, αν το βιώνεις από πρώτο χέρι!
    8. Να κάνεις παρέα με άλλους μοτοσυκλετιστές! Τα οφέλη προφανή, νομίζουμε, σε αυτή την περίπτωση! Οι μοτοσυκλετιστές είμαστε πολύ δεμένοι μεταξύ μας και, όταν αυτό εξελίσσεται σε παρέα, πολλά καλά πράγματα μπορούν να συμβούν. Νέες φιλίες, νέες εμπειρίες, μεγάλα ταξίδια, ατέλειωτη συζήτηση για τους δύο τροχούς αλλά και βοήθεια όταν χρειάζεται, είναι μόνο λίγα από όσα μπορεί να ζήσει κανείς με ένα τέτοιο περιβάλλον! 
    9. Να επισκεφθείς το Nordkapp! Το Βόρειο Ακρωτήρι της Νορβηγίας είναι ένας προορισμός-"Μέκκα" για τους μοτοσυκλετιστές από όλο τον κόσμο και είναι εκατοντάδες αυτοί που το επισκέπτονται κάθε χρόνο. Πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο, αλλά μοναδικό εγχείρημα για όποιον το κάνει, μια εμπειρία σαν καμία άλλη. 
    10. Να κάνεις κάποια εργασία -έστω και στοιχειώδους-συντήρησης, στην μοτοσυκλέτα σου. Πέρα από το γεγονός ότι κάθε αναβάτης είναι καλό να γνωρίζει τα βασικά, π.χ. να αλλάξει λάδια ή κάποια λάμπα, το να εργαστεί στην μοτοσυκλέτα του κάνοντας κάποια διαδικασία βασικής συντήρησης είναι μια ακόμη εμπειρία που μένει καταγεγραμμένη. Έτσι, ο αναβάτης γνωρίζει ακόμη καλύτερα το όχημά του, συμμετέχει στην καλή του λειτουργία αλλά και περνά χρήσιμο χρόνο. Μάλιστα, αν έχει μαζί του και καλή παρέα, τότε μιλάμε εύκολα για μία φανταστική Κυριακή στο γκαράζ με μοτοσυκλέτα, καφέ, συζήτηση και ευχάριστο χρόνο! 
    Πηγή

    Benelli TNT300...Panigale! ουτε που φαινεται η διαφορα.


    Mία αρκετά προσεγμένη μετατροπή που εντοπίστηκε στο Βιετνάμ, στην οποία ένα Benelli TNT300 φόρεσε τα πλαστικά της Ducati Panigale!

    Σας αρέσει η…Ducati που βλέπετε στις φωτογραφίες; Και όμως, δεν πρόκειται για την 899 Panigale, αλλά για ένα περίτεχνα μεταμφιεσμένο Benellli TNT300!

    ...

    H μοτοσυκλέτα εντοπίστηκε στο Βιετνάμ και δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα MotoSaigon.vn, ενώ έγινε γρήγορα viral στον ειδικό τύπο της Νοτιοανατολικής Ασίας! Και όχι άδικα, καθώς ο ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας την μετέτρεψε πολύ επιτυχημένα σε Panigale Replica, ενώ και το ίδιο το ΤΝΤ300 φαίνεται να υποστηρίζει την αλλαγή!

    Είναι άξιον απορίας, αν το fairing αλλά και το τεπόζιτο που έχουν τοποθετηθεί στο δημιούργημα, είναι αυθεντικά ανταλλακτικά της Ιταλικής εταιρείας ή εξωφρενικά πετυχημένες αντιγραφές… Είμαστε σίγουροι ότι η μοτοσυκλέτα μπορεί να περάσει ως Panigale, ειδικά από απόσταση, μέχρι φυσικά κάποιος να την πλησιάσει και να προσέξει τις διαφορές…

    Δείτε όμως τις φωτογραφίες! Δεν είναι πραγματικά μια πολύ καλή δουλειά;

    Πηγή:

    Εκτoς των δοκιμων Jerez


    Δεν θα συμμετέχουν οι δύο εργοστασιακοί αναβάτες της Repsol Honda στα επόμενα δοκιμαστικά που θα γίνουν στην πίστα του Jerez, στις 23 και 24 Νοεμβρίου.

    Οι Marc Marquez και Dani Pedrosa, οι εργοστασιακοί αναβάτες της Repsol Honda, επιβεβαιώθηκε ότι δεν θα συμμετέχουν στις επόμενες δοκιμές που θα γίνουν στο Jerez της Ισπανίας, το διήμερο 23 και 24 Νοεμβρίου.

    Ο λόγος που θα γίνει αυτό είναι ότι η Honda δεν έχει ακόμη τον επαρκή αριθμό ανταλλακτικών και μερών να δοκιμάσει, αλλά και διότι θεωρεί τα δεδομένα που προέκυψαν από τα test της Valencia επαρκή προς το παρόν.

    Ωστόσο, δύο αναβάτες θα συμμετέχουν για λογαριασμό της Honda στα δοκιμαστικά αυτά και αυτοί θα είναι ο Hiroshi Aoyama, ο εργοστασιακός δοκιμαστής της εταιρείας, αλλά και ο αναβάτης της Marc VDS Jack Miller.

    Στις δοκιμές του Jerez θα είναι παρούσες και οι Suzuki, Aprilia, Ducati και οι δορυφορικές της, αλλά και η KTM. Eπιπλέον, στην Ισπανική πίστα θα δοκιμάζουν ταυτόχρονα και κάποιες ομάδες των World Superbikes. H μη συμμετοχή των Pedrosa και Marquez σημαίνει ότι οι αναβάτες θα έχουν δυνατότητα να κάνουν δύο ημέρες δοκιμών παραπάνω στο μέλλον και μέσα στη σεζόν του 2017, αφού η ομάδα τους δικαιούται 5 ημέρες ιδιωτικών τεστ.

    Οι αναβάτες, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε, θα συμμετέχουν στις επόμενες δοκιμές της Honda, που θα ξεκινήσουν στις 30 Ιανουαρίου στην Sepang της Μαλαισίας.

    Πηγή

    H Ducati MHLeggera! εκπληκτικο εικονικο consept


    Μια φανταστική δημιουργία της ελληνικής ομάδας Speed Junkies, βασισμένη στην ολόφρεσκη Ducati 1299 Superleggera τροποποιημένη σαν αγωνιστικό του παρελθόντος!

    Σαν να μην έφτανε η άκρως εντυπωσιακή Ducati 1299 Superleggera, υπάρχουν και κάποιοι αναβάτες-δημιουργοί που την έκαναν ακόμη πιο ακραία, αλλά και ακόμη πιο ιδιαίτερη, τουλάχιστον εικονικά.


    Έτσι σκέφτηκαν λοιπόν και οι Έλληνες Speed Junkies, μια ομάδα που ασχολείται με την δημιουργία εικονικών concept μοτοσυκλετών-τις οποίες μπορείτε να απολαύσετε και εδώ. Πήραν μια Ducati 1299 Superleggera και την συνδύασαν με στοιχεία από την θρυλική MH900e, μια μοτοσυκλέτα που είχε εμπνευστεί από τον μεγάλο παλαίμαχο αναβάτη Mike Hailwood.

    To αποτέλεσμα είναι η μοτοσυκλέτα που βλέπετε στις φωτογραφίες, την οποία έχουν ονομάσει MHLeggera! Μάλιστα, οι Speed Junkies δεν σταμάτησαν εκεί και έφτιαξαν το εικονικό τους μοντέλο σε…δύο εκδόσεις, από τις οποίες η μία έχει άλλη εξάτμιση και αγωνιστικά περιφερειακά!

    Πως σας φαίνεται; Είναι σίγουρο πάντως, ότι σε κάποιους μπορεί… να τους βάλει ιδέες!

    Πηγή

    Huge Design Mono Racer! μια τεραστια φιλοδοξια.


    Μια μοτοσυκλετιστική δημιουργία της αμερικανικής Huge Design, σε rendered μορφή, κατασκευασμένη εκτενώς από ανθρακονήματα και με πολύ ιδιαίτερο σχεδιασμό!

    Μετά την παρουσίαση των Ducati 1299 Superleggera και BMW HP4 Race, φαίνεται ότι πολλοί σχεδιαστές μοτοσυκλετών πήραν θάρρος και παρουσίασαν εργασίες με εκτενή χρήση των ανθρακονημάτων! Μια ακόμη περίπτωση πρωτότυπης μοτοσυκλέτας, που συναντήσαμε στον ξένο τύπο, είναι η Mono Racer από την Huge Design που βλέπετε στις φωτογραφίες!

    ...

    Η Huge Moto είναι ένα κατάστημα κατασκευής και σχεδίασης custom μοτοσυκλετών, που εδρεύει στην California και λειτουργείται από ενθουσιώδεις αναβάτες στον χώρο του βιομηχανικού design και της μηχανολογίας. Η μοτοσυκλέτα των φωτογραφιών είναι μια μηχανολογική και σχεδιαστική άσκηση, που είναι η βάση του νέου project της εταιρείας-η κατασκευή της από το μηδέν, ένα αναμφίβολα πολύ φιλόδοξο πλάνο!

    Η μοτοσυκλέτα, όπως βλέπετε στις φωτογραφίες, είναι αυστηρά μονοθέσια, σπορ, με εκτενέστατη χρήση ανθρακονημάτων στο πλαίσιο και το ψαλίδι και ιδιαίτερα επιθετική, φουτουριστική εμφάνιση. Φυσικά, δεν έχουν γνωστοποιηθεί πληροφορίες σχετικά με κινητήρα ή περιφερειακά που θα εξοπλίσουν το μοντέλο…

    Είναι εντυπωσιακό, δεν νομίζετε;

    Πηγή

    CRS Duu Cafedecursa


    Λίγο πιο πίσω από τις μεγάλες εταιρείες και τις στρατιές νέων μοντέλων, κάποια μικρά περίπτερα έκρυβαν μεγάλους θησαυρούς. Όπως για παράδειγμα η CRS και το δημιούργημά της που μοιάζει με Alien.

    Οι πιο παρατηρητικοί ίσως να θυμάστε μια μοτοσυκλέτα με το όνομα Duu που είχε παρουσιαστεί στην EICMA του 2010. Δημιουργοί της ήταν ένα μικρό Ιταλικό μαγαζί με έδρα στα περίχωρα του Μιλάνου και ονομασία CR&S, ήτοι Cafe Racers and Superbikes.

    ...

    Όπως μας είπαν οι ίδιοι οι άνθρωποι της CR&S, το αρχικό Duu πήγε πολύ καλύτερα από όσο και οι ίδιοι περίμεναν, καταφέρνοντας να πουλήσει πάνω από 250 κομμάτια ως και το 2012, γεγονός που τους έβαλε στην πρίζα να φτιάξουν άλλη μια καινούργια έκδοση.

    Το Cafedecursa, δηλαδή το Cafe Racer, είναι μια παραλλαγή στο Duu που δεν αλλάζει σε δομικά στοιχεία, παρά μόνο σε εμφανισιακά. Ο κινητήρας του παραμένει ο X-Wedge της S&S, με 1900 κ.εκ., 100 ίππους στις 5.100 σ.α.λ. και 16 κιλά ροπής στις 4.300, όλα αυτά διαχειριζόμενα μέσω ενός συμπλέκτη της Αμερικανικής Baker. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 245 κιλά.

    Το καύσιμο αποθηκεύεται μέσα στο ατσάλινο πλαίσιο, ενώ μάτια βγάζει το πλαϊνό καπάκι του κινητήρα από πλέξιγκλας που επιτρέπει να χαζεύει κανείς τα γρανάζια σε λειτουργία.


    Το Cafedecursa, όπως και τα παλιότερα αδέλφια του, θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τη Μιλανέζικη εταιρεία για να ενημερωθείτε για τιμές και διαθεσιμότητες.

    Πηγή

    Ρεπορταζ: H Yamaha στην EICMA


    Δείτε φωτογραφίες των νέων μοντέλων της Yamaha, μέσα από τον δικό μας φωτογραφικό φακό και διαβάστε τις πλήρες τεχνικές παρουσιάσεις!

    Η Yamaha έκανε ιδιαίτερη αίσθηση στο περίπτερό της στην EICMA, παρουσιάζοντας με μεγάλη προσοχή την νέα έκδοση του TMAX, την ειδική XSR900 Abarth, την πολλά υποσχόμενη Τ7 Concept αλλά και άλλα μοντέλα!


    ...

    Την προροχή μας τράβηξε ιδιαίτερα το T7 Concept, μια μοτοσυκλέτα που προκάλεσε το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον των θεατών και ξύπνησε έντονες μνήμες στους γνώστες. Το πολύ δυνατό της σημείο είναι ο συγκεκριμένος της χαρακτήρας: Η Yamaha θέλησε να παρουσιάσει ένα μοντέλο adventure με σαφή προσανατολισμό προς το χώμα, σε αντίθεση με την επικρατούσα τάση των τελευταίων ετών. Το Τ7 Concept είναι ακριβώς αυτό, ενώ η Yamaha έχει δηλώσει ότι αντίστοιχο μοντέλο θα μπει στην παραγωγή το 2018. Από αυτά που είδαμε στην EICMA, πιστεύουμε ότι θα πρόκειται για ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον μοντέλο, που ανυπομονούμε να οδηγήσουμε και επι ελληνικού εδάφους, εν καιρώ. 

    Φυσικά, δεν μπορεί να μη γίνει μνεία στο πολύ σημαντικό ΤΜΑΧ, ένα από τα πλέον αγαπητά mega scooters σε όλη την Ευρώπη. Καθώς κατάλαβε την μεγάλη επιτυχία του, η Yamaha φρόντισε να δώσει και άλλες επιλογές στους υποψήφιους αγοραστές με τις δύο νέες εκδόσεις, ενώ το TMAX "εξομαλύνθηκε", θα λέγαμε, στην εμφάνισή του, αφήνοντας κατά μέρος στην άκρη την αποκλειστικά αιχμηρή και σπορ αισθητική και διευρύνοντας κι άλλο τους ορίζοντές του. 


    Νέo Yamaha TMAX






     Νέο Yamaha T7 Concept








    Yamaha XSR900 Abarth





    Είδαμε επίσης..











    ΠΗΓΗ

    Νέα Honda Rebel 500. ο επαναστατης επιστρεφει


    Η Honda παρουσίασε την νέα Rebel, ένα μοντέλο με κλασικό στυλ αλλά μοντέρνα χαρακτηριστικά, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του σήμερα.

    Θυμάστε την Honda Rebel; Επιστρέφει! Η Honda ανακοίνωσε την νέα μοτοσυκλέτα που θα φέρει την ονομασία Honda Rebel, την οποία βλέπετε στις φωτογραφίες!

    ...

    Η μοτοσυκλέτα είναι βασισμένη στον δικύλινδρο κινητήρα των 471 κ.εκ. της εταιρείας, ο οποίος θα καθιστά την μοτοσυκλέτα κατάλληλη και για οδήγηση με Α2 δίπλωμα.

    Η μοτοσυκλέτα θα ξεχωρίζει για το μαύρο της χρώμα και το χαρακτηριστικό, κλασικό της στυλ, ενώ η σέλα είναι πολύ χαμηλή στα 690 χιλιοστά που θα χαρίζει μια χαρακτηριστική θέση οδήγησης στο μοντέλο.

    Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ψεκασμός καυσίμου έχει επαναπροσδιοριστεί, με σκοπό την περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές, χωρίς όμως να υστερεί η απόδοση του μοτέρ στις υψηλότερες.

    Η Rebel θα κάνει σήμερα το ντεμπούτο της, στο Long Beach της California, ενώ ενημερωθήκαμε ότι θα γίνει διαθέσιμη στην γκάμα του 2017.

    Πηγή

    H Ariel Ace R. με ισχυ στους 201 ιππους


    Η Βρετανική εταιρεία παρουσίασε την νέα της περιορισμένης παραγωγής μοτοσυκλέτα, που ονομάζεται Ace R.

    Η Ariel, εχθές, προέβη στην επίσημη παρουσίαση μιας νέας μοτοσυκλέτας με την ονομασία Ace R. Πρόκειται για μία σημαντικά βελτιωμένη αλλά και περιορισμένη εκδοχή της Ariel Ace, που θα γίνει διαθέσιμη αποκλειστικά σε 10 κομμάτια.
    Η Ariel, εχθές,




    Η μοτοσυκλέτα, η οποία φέρει τον κινητήρα της Honda VFR1200F, θα αποδίδει 201 ίππους, καθώς οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν επέμβει σε μεγάλη έκταση στον κινητήρα, για την επίτευξη υψηλότερης απόδοσης. Σύμφωνα με την Ariel, to πλαίσιο είναι ανανεωμένο και ελαφρύτερο, σχεδιασμένο για ακόμη πιο γρήγορη οδήγηση, ενώ οι αναρτήσεις προέρχονται από την Ohlins.


    Kαι ερχόμαστε για άλλη μία φορά στα...ανθρακονήματα, τα οποία είναι διάχυτα σε όλη την μοτοσυκλέτα! Από το υλικό αυτό είναι κατασκευασμένο όλο το bodywork της Ace R αλλά και οι τροχοί!

    Η τιμή της μοτοσυκλέτας θα ανέρχεται στις 50.000 λίρες Αγγλίας, για κάθε έναν από τους 10 τυχερούς που θα την απολαύσουν. Εσάς, πως σας φαίνεται;

    Πηγή

    Το Norton V4 RR. επισημη παρουσιαση.


    Επίσημα αποκαλύφθηκε το νέο Norton Superbike, που φέρει την ονομασία V4RR και θα είναι κυβισμού 1200 κ.εκ.


    Οι Βρετανοί δημοσιογράφοι του Motorcycle News και η Norton αποκάλυψαν επίσημα το πολυαναμενόμενο Superbike τους, το οποίο ονομάζεται V4 RR. Η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί κινητήρα V4 στα 1200 κ.εκ., ενώ χρησιμοποιεί το ανθρακόνημα σε μεγάλο βαθμό.
    ...
    Το μοτέρ της νέας μοτοσυκλέτας είναι τετρακύλινδρο, σε διάταξη V και εμπεριεχόμενη γωνία 72 μοιρών. Σύμφωνα με την εταιρεία, έχει απόδοση «άνω των 200 ίππων», ενώ ελέγχεται από ηλεκτρονική μονάδα με IMU, traction control, ηλεκτρονικό γκάζι και riding modes.

    H μοτοσυκλέτα έχει fairing πλήρως κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ενώ το μοντέλο SS έχει και τροχούς κατασκευασμένους από το ίδιο υλικό. Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι αλουμινένιο δύο δοκών, με τον κινητήρα ως ενεργό στοιχείο, ενώ οι αναρτήσεις προέρχονται από την Ohlins εμπρός και πίσω.

    Τα φρένα της μοτοσυκλέτας προέρχονται από την Brembo και χρησιμοποιούν τις μονομπλοκ δαγκάνες M50 εμπρός, που συνεργάζονται με δίσκους 330 χιλιοστών.

    Το βάρος του μοντέλου ανακοινώνεται στα 179 κιλά, για στεγνή μοτοσυκλέτα. Το Norton V4 RR θα φέρει επίσης πλήρως ηλεκτρονικά όργανα, αμορτισέρ τιμονιού Ohlins και εξάτμιση τιτανίου κατ επιλογήν, σε αγωνιστικό κιτ.

    Οι τιμές που η Norton ανακοίνωσε για τα μοντέλα είναι 44.000 λίρες Αγγλίας για την έκδοση RR, ενώ η έκδοση SS θα κοστίζει 28.000 λίρες. 

    Πηγή

    Ρεπορταζ: Η Kawasaki στην EICMA


    Διαβάστε τις πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες των μοντέλων της Kawasaki που παρουσιάστηκαν στην EICMA και δείτε φωτογραφίεs.

    Στα πλαίσια της αποστολής μας της EICMA, φυσικά επισκεφθήκαμε και φωτογραφίσαμε εκτενώς, το περίπτερο της Kawasaki. Η πράσινη εταιρεία από το Akashi είχε ένα από τα μεγαλύτερα περίπτερα της έκθεσης και φυσικά, διάχυτος στην ατμόσφαιρα ήταν ο χαρακτηριστικός δυναμισμός που χαρακτηρίζει την εταιρεία.


    ...
    Σαφές επίκεντρο της προβολής της εταιρείας ήταν η νέα Versys-X Versys-X 300, μια κίνηση που επιδεικνύει σαφέστατα τις προθέσεις των πράσινων Ιαπώνων. Στην αυγή της νέας κατηγορίας των μικρών adventure bikes, με πολλούς κατασκευαστές να έχουν ήδη να δείξουν σημαντικά μοντέλα, η Kawasaki όχι μόνο δεν θα μπορούσε να λείπει, αλλά θα έπρεπε να κάνει πολύ αισθητή την παρουσία της. Με το Versys-X 300 πέτυχε διάνα, καθώς το μοντέλο που συζητήθηκε εκτενέστατα στο αναγνωστικό μας κοινό, προκαλούσε τα περισσότερα σχόλια στο περίπτερο της Kawasaki. 

    Ακόμη, με τα νέα Z650 και Z900 η εταιρεία τονίζει την μεγάλη σημασία που έχει η σειρά Ζ για αυτή! Σκεφτείτε το πρώτο Ζ900 της εταιρείας, που παρουσιάστηκε στην δεκαετία του 1970: Εκείνη την στιγμή, επρόκειτο για το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας και την ισχυρότερη μοτοσυκλέτα παραγωγής της εποχής. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν, που η Kawasaki επέλεξε να επαναφέρει το μοντέλο αυτό, φυσικά με όλα τα απαιτούμενα, μοντέρνα χαρακτηριστικά! Το Ζ650 φέρνει την ένταση των Ζ μοντέλων σε επαφή με την χρηστικότητα των απερχόμενων ER-6 και στοιχηματίζουμε ότι η μοτοσυκλέτα θα είναι εξαιρετικά επιτυχής στους αναβάτες. 

    Αξίζει να σημειωθεί ότι, πριν ένα χρόνο, η Kawasaki είχε ανακοινώσει ότι έρχονται 12 νέα μοντέλα μέχρι το 2017! Συνυπολογίζοντας τις παρουσιάσεις στην Intermot και στην φετινή EICMA, είμαστε στα 7 μοντέλα μέχρι τώρα, άρα μπορούμε να περιμένουμε και ακόμη περισσότερες παρουσιάσεις; Είναι πολύ πιθανό! 


    Πηγή

    5 μοναδικα moto facts! πρεπει να καβαλας για να ξερεις...


    Ας δούμε μαζί μια λίστα με 5 γεγονότα τα οποία είναι μοναδικά για εμάς τους αναβάτες, ειδικά σε σύγκριση με τους οδηγούς αυτοκινήτων!

    Είναι γνωστό, η μοτοσυκλέτα είναι ένα όχημα μοναδικό από όλες τις απόψεις. Μόνο και μόνο ο τρόπος που λειτουργεί αλλά και οι επιδόσεις που είναι ικανό να παρέχει το θέτουν πολύ μακριά από… το μέσο αυτοκίνητο.

    Φυσικά, και οι ίδιοι οι αναβάτες μοτοσυκλέτας, αποδεδειγμένα, είμαστε καλύτεροι οδηγοί και υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία τα καταλαβαίνουμε σε βαθμό που ένας μέσος χρήστης αυτοκινήτου αδυνατεί! Ας δούμε μαζί… ποια είναι αυτά;

    1. Η εκρηκτική επιτάχυνση. Είμαστε αρκετά τυχεροί να οδηγούμε το ισχυρότερο χερσαίο όχημα. Οπότε, εμείς οι αναβάτες ξέρουμε πολύ καλά από… δυνατή επιτάχυνση, μια αίσθηση την οποία ένας οδηγός αυτοκινήτου ίσως χρειαστεί να καταλήξει σε ένα πανάκριβο σπορ μοντέλο, για να την νιώσει ανάλογα!
    2. Δεν υπάρχει το «δε σε είδα» στο δρόμο! Οι αναβάτες γνωρίζουμε ότι, μια στιγμιαία λάθος κρίση στην οδήγηση, μπορεί να είναι απειλητική ακόμα και για την ζωή μας. Για αυτό τον λόγο, προσέχουμε σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό.
    3. Δεν είναι απλά ένα μέσο μεταφοράς. Ένα γεγονός για το οποίο έχει χυθεί άπειρο μελάνι, εικονικό αλλά και πραγματικό: Είναι πασίγνωστο ότι ο παράγοντας fun-to-ride στην μοτοσυκλέτα είναι πολύ ψηλά. Ακόμη και αν δεν έχουμε που να πάμε, μπορεί απλά να βγούμε μια βόλτα, για να ευχαριστηθούμε οδήγηση!
    4. Γνωρίζουμε ότι πιθανόν ο μεγαλύτερος κίνδυνος που διατρέχουμε, είμαστε εμείς οι ίδιοι: Στην οδήγηση μοτοσυκλέτας, έχει αποδειχθεί ότι ο πιο αστάθμητος παράγοντας είναι ο ίδιος ο αναβάτης της, με τον τρόπο που την οδηγεί, και όχι η μοτοσυκλέτα, που συνήθως «πληρώνει την νύφη» στην συνείδηση του κόσμου. Αρα, γνωρίζουμε ότι πάνω στο δίκυκλό μας, πρέπει να είμαστε όσο καλύτεροι οδηγοί γίνεται.
    5. Η αλληλεγγύη: Οι αναβάτες μοτοσυκλέτας διαχρονικά αποδεικνύουν ότι είναι μια μεγάλη οικογένεια και όχι απλά μια ομάδα οδηγών. Απόδειξη, ο τρόπος που ο ένας αντιμετωπίζει τον άλλο στο δρόμο, η πρόθεση να βοηθήσουμε, αλλά και ο περίφημος «χαιρετισμός» στους δρόμους. Αλήθεια, πόσοι οδηγοί αυτοκινήτων χαιρετούν ο ένας τον άλλο;  


    Πηγή

    Κυριαρχος πρωτης μερας ο Vinales. επισημες δοκιμες της Valencia


    O Maverick Vinales ήταν ο γρηγορότερος οδηγός στις χθεσινές επίσημες δοκιμές της Valencia, ενώ και ο Jorge Lorenzo επέδειξε δραματική βελτίωση.

    Ο 21χρονος Maverick Vinales έσπασε τα χρονόμετρα στην πίστα της Valencia εχθές, οδηγώντας για πρώτη φορά την Yamaha YZR-M1 στα πλαίσια επίσημων δοκιμών.

    Ο Maverick κατάφερε να αναρριχηθεί στην κορυφή του φύλλου χρόνων της ημέρας, με τον καλύτερο γύρο του να είναι στα 1.30.930, ξεπερνώντας ακόμη και τον ομόσταυλό του Valentino Rossi, ο οποίος κατατάχθηκε δεύτερος.

    Ξεπερνώντας κάθε δυσκολία, ο Jorge Lorenzo κατάφερε τελικά όχι μόνο να ικανοποιήσει με την απόδοσή του, αλλά και να εντυπωσιάσει την ομάδα του και τους άλλους αναβάτες, κάνοντας τον τρίτο χρόνο της ημέρας με 1.31.052, έναν χρόνο καλύτερο από τον ταχύτερο του γύρο στον αγώνα της Κυριακής!

    Ο Andrea Iannone κατατάχθηκε τελικά 7ος στις δοκιμές, με χρόνο 1.31.165. Δείτε αναλυτικά τους χρόνους της πρώτης ημέρας.

    1. Viñales, Maverick SPA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 30.930s
    2. Rossi, Valentino ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 30.950s +0.020s
    3. Lorenzo, Jorge SPA Ducati Team (Desmosedici GP16) 1m 31.052s +0.122s
    4. Marquez, Marc SPA Repsol Honda Team (RC213V) 1m 31.102s +0.172s
    5. Dovizioso, Andrea ITA Ducati Team (Desmosedici GP16/17) 1m 31.131s +0.201s
    6. Crutchlow, Cal GBR LCR Honda (RC213V) 1m 31.156s +0.226s
    7. Iannone, Andrea ITA Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 31.165s +0.235s
    8. Redding, Scott GBR Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15/16) 1m 31.242s +0.312s
    9. Barbera, Hector SPA Avintia Racing (Desmosedici GP14.2/16) 1m 31.286s +0.356s
    10. Pedrosa, Dani SPA Repsol Honda Team (RC213V) 1m 31.306s +0.376s
    11. Miller, Jack AUS Estrella Galica 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 31.477s +0.547s
    12. Bautista, Alvaro SPA Aspar Ducati (Desmosedici GP16) 1m 31.674s +0.744s
    13. Pirro, Michele ITA Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP16/17) 1m 32.068s +1.138s
    14. Espargaro, Aleix SPA Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 32.177s +1.247s
    15. Baz, Loris FRA Avintia Racing (Desmosedici GP15) 1m 32.315s +1.385s
    16. Folger, Jonas GER Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 32.450s +1.520s
    17. Zarco, Johann FRA Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 32.462s +1.532s
    18. Rabat, Tito GBR Estrella Galica 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 32.578s +1.648s
    19. Espargaro, Pol SPA KTM MotoGP Factory Racing (RC16) 1m 32.613s +1.683s
    20. Smith, Bradley GBR KTM MotoGP Factory Racing (RC16) 1m 32.806s +1.876s
    21. Rins, Alex SPA Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 32.811s +1.881s
    22. Laverty, Eugene IRL Aprilia Test Rider (RS-GP) 1m 32.935s +2.005s
    23. Abraham, Karel CZE Aspar Ducati (Desmosedici GP14.2/15) 1m 33.231s +2.301s
    24. Lowes, Sam GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 33.359s +2.429s
    25. Tsuda, Takuya JPN Suzuki Test Rider (GSX-RR) 1m 34.110s +3.180s
    26. Bagnaia, Francesco ITA Aspar Ducati (Desmosedici GP14.2) 1m 36.940s +6.010s

    Πηγή

    Ρεπορταζ: Η Aprilia στην EICMA


    Δείτε το ρεπορτάζ μας από την μεγάλη έκθεση EICMA και διαβάστε όλες τις πληροφορίες για τα νέα μοντέλα της Aprilia!

    H Aprilia αυτή την στιγμή, βρίσκεται σε μια πολύ καλή θέση στην αγορά. Έχοντας εδραιώσει μια ικανότατη γκάμα, αλλά και φέροντας ακόμη το supersport υπερόπλο RSV4, η Ιταλική εταιρεία είναι ένας από τους σημαντικότερους "παίκτες" του χώρου. 

    Στην Intermot που πραγματοποιήθηκε περίπου έναν μήνα πριν, είδαμε ότι η εταιρεία ανανέωσε τα μεγάλα RSV4 και Tuono 1100, ενώ παρουσίασε ένα ακόμη μοντέλο σε μικρό κυβισμό, το Tuono 125 -και η Aprilia έχει, εδώ και χρόνια, εξαιρετική παρουσία στις μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού. Στην EICMA λοιπόν, η εταιρεία μας παρουσίασε τα νέα της Shiver 900 και Dorsoduro 900, με νέους κινητήρες, αλλαγές στις αναρτήσεις αλλά και πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα, ακολουθώντας τις προσταγές των καιρών. 

    Επιπλέον, για άλλη μια φορά, η εταιρεία έκανε επίδειξη ισχύος στην κατηγορία των Superbikes του λίτρου, παρουσιάζοντας την εξωτική RSV4 RR-GP. Πρόκειται για μία μοτοσυκλέτα 250 ίππων, με κινητήρα ο οποίος έχει άμεση σχέση με τα μηχανήματα του Moto GP. Μπορεί ελάχιστοι να απολαύσουν τελικά αυτό το νέο αριστούργημα, ωστόσο με το RSV4 RR-GP η Aprilia μας έδειξε ότι γνωρίζει πολύ καλά το "παιχνίδι" στα superbikes, αφού ακόμη και σήμερα το RSV4 αποτελεί σημείο αναφοράς στο στήσιμο του, για την κατηγορία. 

    Δείτε παρακάτω, τα νέα μοντέλα με αναλυτικές τεχνικές λεπτομέρειες. 


    Πηγή

    Μhνυση για τον Rossi!


    Απότομη κλιμάκωση της υπόθεσης του Valentino Rossi, o οποίος κλώτσησε μια γυναίκα στα paddocks, στην πίστα της Valencia!

    Δραματικά φαίνεται να εξελίσσεται η υπόθεση της κλωτσιάς του Valentino Rossi προς μια γυναίκα, που βρέθηκε στα paddocks και προσπάθησε να τραβήξει φωτογραφία με το κινητό της τηλέφωνο.

    Συγκεκριμένα, η Ana Cabanillas, όπως λέγεται η οπαδός του Valentino Rossi που δέχθηκε το χτύπημα, δήλωσε ότι θα κινηθεί νομικά εναντίον του Ιταλού αναβάτη, κάνοντας λόγο για επίθεση από πρόθεση!

    Η Cabanillas δήλωσε συγκεκριμένα: «Αν δεν το έκανε επίτηδες, θα δεχόμουν την συγγνώμη, αλλά αφού είδα το βίντεο θα κινηθώ εναντίον του, γιατί δεν με κλώτσησε απλά, αλλά με χτύπησε και με τον αγκώνα του και το έκανε επίτηδες. Και αυτό δεν το ανέχομαι»

    Ο Valentino Rossi έχει ήδη ζητήσει δημόσια συγγνώμη από την Cabanillas, λέγοντας ότι αντιμετωπίζει συνεχώς προβλήματα διέλευσης στον χώρο των paddocks και ειδικά στην πίστα της Valencia…

    Πηγή

    Fantic Motor Caballero


    Μια scrambler μοτοσυκλέτα από την Fantic Motor, που παρουσιάστηκε στην EICMA και σηματοδοτεί την επιστροφή ενός πολύ σημαντικού ιστορικού μοντέλου.


    Στην φετινή EICMA, πέρα από την πληθώρα νέων μοντέλων από όλες τις εταιρείες, είδαμε και την επιστροφή κάποιων θρυλικών ονομάτων στο χώρο. Ένα από αυτά τα ονόματα είναι το Fantic Motor Caballero, το οποίο παρουσιάστηκε από την Ιταλική εταιρεία στην μεγάλη έκθεση.

    Το νέο μοντέλο έχει ονομαστεί από το θρυλικό, αυθεντικό Caballero του 1969, το οποίο φτιαχνόταν σε τρεις εκδόσεις κυβισμού (50, 100 και 125 κ.εκ.) από την Βενετσιάνικη Fantic Motor. Τώρα, η εταιρεία παρουσίασε δύο προτάσεις κυβισμού στην EICMA -125 και 500 κ.εκ.- ενώ το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε ακόμη μία έκδοση 250 κ.εκ.

    Τα μοντέλα που παρουσιάστηκαν στην έκθεση έφεραν τροχούς 19 ιντσών εμπρός –μάλιστα, το 125 και πίσω!-, ενώ η αισθητική τους είναι χαρακτηριστική, «ασυμβίβαστη» scrambler με άμεσες αναφορές στο προηγούμενο μοντέλο της εταιρείας.

    Οι μοτοσυκλέτες παρουσιάστηκαν σε πρωτότυπη μορφή και δεν γνωρίζουμε ακόμη εάν θα μπουν στην παραγωγή ή εάν θα τις δούμε στη χώρα μας. 

    Πηγή
    Scroll to Top