• Latest News

    NORTON V4 SUPERBIKE. Μεγαλες δοσεις Carbon!


    Περισσότερες φωτογραφίες του νέου superbike της Αγγλικής εταιρείας αλλά και ένα επίσημο βίντεο δημοσιεύτηκαν.

    Όσο περνά ο καιρός, μαθαίνουμε και ακόμα περισσότερα για το επερχόμενο Superbike από την Norton. Σε τελευταία νέα, μια σειρά από φωτογραφίες αλλά και ένα νέο βίντεο δημοσιεύτηκαν στο Internet, που αποκαλύπτουν αρκετά περισσότερα!

    ...

    Όπως εύκολα μπορεί να προσέξει κανείς, τα ανθρακονήματα δίνουν βροντερό «παρών» σχεδόν σε κάθε πλάνο της μοτοσυκλέτας! Μπορεί αυτό να σημαίνει ότι η νέα superbike της εταιρείας θα χρησιμοποιεί το εξωτικό υλικό, και στα δοκιμά της στοιχεία, όπως η Ducati 1408;

    Το βίντεο τελειώνει με μία ημερομηνία: Αυτή της 19ης Νοεμβρίου,όπου πιθανότατα θα δούμε και την αποκάλυψη του μοντέλου! Εντύπωση προκαλεί το γεγονός, ότι τα 200 μόνο κομμάτια της έκδοσης Norton V4 SS της μοτοσυκλέτας έχουν ήδη πουληθεί και τώρα η εταιρεία θα ξεκινήσει την διάθεση της έκδοσης RR, η οποία θα παραχθεί σε 250 κομμάτια…

    Δείτε το βίντεο παρακάτω:


    Πηγή

    Το Yamaha TMAX 2017! να τα νεα πλανα


    Εμφανίστηκε στο διαδίκτυο το νέο Yamaha TMAX σε teaser video!

    Μόλις πριν λίγο, η Yamaha δημοσίευσε ένα teaser video, που απεικονίζει –σύντομα αλλά μάλλον αποκαλυπτικά- το νέο Yamaha TMAX!

    Στο βίντεο που θα δείτε, φαίνεται το εμπρός φωτιστικό σώμα αλλά και πλάνα από ολόκληρο το μοντέλο, το οποίο πλέον θεωρείται σίγουρο ότι θα δούμε στην EICMA, τερματίζοντας όλες τις φήμες.


    Μέχρι εκείνη την στιγμή, ας δούμε –και ας φανταστούμε- το νέο μοντέλο!

    Πηγή

    ταξιδι πισω στο 2002. Τα MotoGP ισως ηταν ετσι!


    Δείτε φωτογραφίες από μια πρωτότυπη, αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Yamaha, με ένα ριζοσπαστικό φέρινγκ, που δοκιμάστηκε στα πρώτα χρόνια των Moto GP!

    Μπορείτε να φανταστείτε ότι οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του σήμερα…ίσως να είχαν αυτή τη μορφή; Και όμως, πίσω στο 2002, αυτό ήταν ένα πιθανό σενάριο! Πως ακριβώς;

    ...

    Το 2002 δημιουργήθηκαν τα σημερινά Moto GP, με αλλαγές στους κανονισμούς που έφερναν νέους, τετράχρονους κινητήρες των 1.000 κ.εκ. στην μεγάλη κατηγορία. Για τον πρώτο χρόνο, οι νέες μοτοσυκλέτες αγωνίστηκαν μαζί με τις δίχρονες των 500 κ.εκ. που μέχρι τότε αποτελούσαν την κατηγορία, με τα αποτελέσματα σαφώς να ευνοούν τα τετράχρονα μηχανήματα.

    Mία από αυτές τις μοτοσυκλέτες  ήταν και η πεντακύλινδρη, κτηνώδης Honda RC211V, ένα μηχανικό σύνολο που δεν είχε προηγούμενο στην ιστορία των αγώνων μοτοσυκλέτας. Η Yamaha, ο μεγάλο αντίπαλος της Honda, προσπάθησε πολύ να ανταπαντήσει με την κατάλληλη δυναμικότητα, ωστόσο δεν κατάφερε να αναπτύξει επιτυχώς ένα τετράχρονο σύνολο, στην αρχή.

    Για τον λόγο αυτό, αποφασίστηκε ένα μυστικό, ιδιωτικό τεστ στην Valencia, το 2002. Σε αυτό, οι αναβάτες Gary McCoy και John Hopkins θα δοκίμαζαν την Yamaha YZR500 με αυτό το επαναστατικό φέρινγκ που βλέπετε στις φωτό! Σύμφωνα με δοκιμές της εποχής, το τεράστιο και αρκετά… άσχημο φέρινγκ απέδιδε πολύ καλά στην αεροδυναμική και υποσχόταν αύξηση τελικής ταχύτητας κατά 10 χμ/ώρα.

    Το φέρινγκ, το οποίο χαρακτηριζόταν από μεγάλες επιφάνειες, δύο αεραγωγούς εμπρός και απουσία πλήρους κάλυψης για τον εμπρός τροχό, τελικά δοκιμάστηκε μόνο από τον John Hopkins, καθώς ο Gary McCoy τραυματίστηκε. Τα αποτελέσματα του test ήταν απογοητευτικά…

    Ο Hopkins δήλωσε ότι το φέρινγκ δεν άλλαζε την αίσθηση της μοτοσυκλέτας, παρά μόνο την  έκανε «γρηγορότερη στις αλλαγές κατεύθυνσης». Ακόμη και η τηλεμετρία έδειξε ότι η βελτίωση δεν ήταν σημαντική, σε σχέση με τα συμβατικά φέρινγκ. Και κατόπιν… ακολούθησε η καταστροφή: Ο John Hopkins έπεσε, καταστρέφοντας το μοναδικό φέρινγκ που είχε κατασκευαστεί και τοποθετώντας οριστικά το project στον πάγο.

    Μετά από 14 χρόνια, πολλά έχουν αλλάξει, ωστόσο η βασική μορφή των αγωνιστικών μοτοσυκλετών παραμένει ίδια. Μπορείτε όμως, να φανταστείτε πως θα έμοιαζαν σήμερα, αν τα σχέδια της Yamaha είχαν επιτυχία;

    Πηγή

    δηλωσεις του valentino rossi...«Δεν κυνηγουσα τιτλο…»


    Ο Valentino Rossi κάνει έναν απολογισμό για την φετινή του απόδοση, λέγοντας ότι έκανε πολλά λάθη που του στέρησαν την ευκαιρία για πρωτάθλημα, ενώ μιλά και για τον αγώνα του Sepang.

    Μετά από μία καλή 2η θέση στον αγώνα της Μαλαισίας, ο Valentino Rossi έκανε έναν μικρό απολογισμό, σχετικά με την φετινή του απόδοση. Παρά το γεγονός ότι στους αριθμούς, ο Ιταλός είναι γρηγορότερος από πέρσι, τελικά δεν κατάφερε να κατακτήσει τον πολυπόθητο 10ο τίτλο, και ιδού τι λέει ο ίδιος για αυτό:

    «Είμαι αρκετά ικανοποιημένος, γιατί είχαμε πολλά βάθρα. Ήθελα να προσπαθήσω για περισσότερες νίκες, αλλά τώρα είναι έτσι. Η ταχύτητά μου ήταν καλή και ήμουν αρκετά ανταγωνιστικός. Αλλά δεν είμαι εντελώς ικανοποιημένος, διότι ποτέ δεν κυνηγούσα τον τίτλο, έκανα πολλά λάθη και έχασα πολλούς βαθμούς στο Mugello (σ.σ. όταν του έσπασε ο κινητήρας)»

    «Στο τέλος, η δεύτερη θέση είναι καλό αποτέλεσμα. Ξέρεις, όταν έχεις την ευκαιρία να κλείσεις κάποια πράγματα, πρέπει να προσπαθήσεις. Και αυτό γιατί αν έκανα πάλι λάθος σήμερα, ο Jorge θα έπαιρνε την δεύτερη θέση, θα έκανε διαφορά 20 βαθμών από εμένα και θα πηγαίναμε στην Valencia με 4 βαθμούς διαφορά μόνο…και εκεί ο Jorge είναι πάντα πολύ γρήγορος!»

    Ο Rossi αναφέρθηκε και στην απόδοσή του στον αγώνα, πλέκοντας το εγκώμιο του Andrea Dovizioso: «Με λιγότερο νερό, άρχισα να υποφέρω με τα ελαστικά, πιο πολύ με το μπροστινό. Έκανα ένα μικρό λάθος, αλλά κυρίως δεν είχα τον ρυθμό που είχε ο Andrea. Ήταν πιο γρήγορος! Και εγώ από την άλλη δεν ήθελα να ρισκάρω και πιθανόν να χάσω το βαθμολογικό πλεονέκτημα μου.»

    Πηγή

    Νεα Dragster Reparto Corse! ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ MV AGUSTA ΚΟΡΥΦΗΣ.


    Μια ακόμη ενσάρκωση του πνεύματος «Reparto Corse» δημιούργησε η MV Agusta, με την παρουσίαση της περιορισμένης παραγωγής Dragster 800 Reparto Corse.

    Λίγες μέρες πριν την EICMA, η MV Agusta παρουσιάζει ένα ακόμη μοντέλο κορυφής! Πρόκειται για την νέα Dragster 800 Reparto Corse, η οποία θα είναι περιορισμένης παραγωγής μόλις 350 τεμαχίων.

    ...

    Η μοτοσυκλέτα είναι βασισμένη στην Dragster 800 RR, της οποίας και τον κινητήρα φέρει, χωρίς αλλαγές στην απόδοσή του. Ο τρικύλινδρος κινητήρας του μοντέλου αποδίδει 140 ίππους. Νέοι, για το ειδικό μοντέλο, είναι οι τροχοί, οι οποίοι είναι χυτοί 9 ακτινών από ελαφρό κράμα, ενώ το πλαίσιο έχει βαφεί σε κόκκινο χρώμα. Το εμπρός πηρούνι των 43 χιλιοστών είναι νέο και προέρχεται από την Marzocchi, ενώ πίσω το μονό αμορτισέρ είναι μία μονάδα της Sachs.

    To πίσω ελαστικό είναι πλάτους 200 χιλιοστών, άμεση αναφορά στα supersports, ενώ το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας θα ανέρχεται μόλις στα 168 κιλά. Τα ηλεκτρονικά που θα φέρει η νέα Reparto Corse θα είναι όμοια με του Dragster RR.

    Φυσικά οι μεγαλύτερες αλλαγές έχουν γίνει στην εμφάνιση, όπου το μοντέλο είναι βαμμένο στα χρώματα της σειράς Reparto Corse 2017, με τον χαρακτηριστικό αριθμό 37 και τα ιταλικά χρώματα. Διάσπαρτες λεπτομέρειες από ανθρακονήματα δίνουν το παρών στην μοτοσυκλέτα, ενώ ένα ακόμη στοιχείο μοναδικό για το μοντέλο είναι το ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού.

    Όπως και όλα τα μοντέλα της σειράς Reparto Corse, κάθε μία από τις 350 Dragster RC θα συνοδεύεται από πιστοποιητικό αυθεντικότητας και ειδική αριθμημένη πινακίδα επί της μοτοσυκλέτας.

    ΠΗΓΗ

    Μονομαχία σε 3 κυλίνδρους!


    Τρεις κύλινδροι, δύο μοτοσυκλέτες, ένας σκοπός: Η οδηγική διασκέδαση άνευ ορ(ί)ων. Φέρνουμε πρόσωπο δύο τρικύλινδρες naked μοτοσυκλέτες: Την Yamaha MT-09 και την Triumph Street Triple R!

    Τρικύλινδρος κινητήρας. Μία μονάδα ισχύος που στέκεται ανάμεσα στους δικύλινδρους και τους τετρακύλινδρους, καταφέρνοντας να συνδυάσει τα καλύτερα χαρακτηριστικά και από τους δύο: Την μεγάλη ισχύ και ευστροφία του τετρακύλινδρου, αλλά και την πλούσια ροπή ενός δικύλινδρου! Και όλα αυτά τα κάνει παράγοντας ένα χαρακτηριστικό ήχο και ανταμείβοντας τον αναβάτη με τον δικό του, ξεχωριστό χαρακτήρα.

    Όντας μια εταιρεία με μακρά παράδοση στη χρήση τρικύλινδρων κινητήρων, η Triumph έχει ουσιαστικά εξοπλίσει όλη της την μοντέρνα γκάμα με αυτούς και ένα από τα κορυφαία της μοντέλα είναι το Street Triple R. Πρόκειται για μια γυμνή μοτοσυκλέτα με προδιαγραφές κορυφής, που υπόσχεται πολλά και κάνει...περισσότερα! Ωστόσο, τα δύο τελευταία έτη, μια πανίσχυρη παρουσία έχει κάνει την εμφάνισή της, από Ιαπωνίας: Το Yamaha MT-09, το οποίο φέρει και αυτό τρικύλινδρο μοτέρ και χαρακτήρα που έχει ξεσηκώσει αναβάτες από όλο τον κόσμο!

    Εμείς συγκρίνουμε τις δύο μοτοσυκλέτες και σας μεταφέρουμε τα συμπεράσματά μας! Ποιο είναι το μοντέλο που τελικά επικρατεί;






      Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα




    Sepang: O Dovi 9ος διαφορετικός νικητής Rossi & Lorenzo στο βάθρο, έπεσε ο Marquez


    O Andrea Dovizioso με την Ducati Desmosedici GP έγραψαν ιστορία, καθώς έγιναν οι 9οι διαφορετικοί νικητές σε μία χρονιά, ένα ρεκόρ και ο Dovi είναι συγρόνως ο 25ος διαφορετικός νικητής σε όλες τις κατηγορίες σε μια χρονιά, ένα ακόμη ρεκόρ. Η Ducati είχε βάλει ως στόχο στην αρχή της χρονιάς τις δύο νίκες και έπιασε τον στόχο ένα αγώνα πριν το τέλος, ο Dovi είχε να κερδίσει από το βρεγμένο Doningtron το 2009 και το πάρτυ θα ήταν ακόμη μεγαλύτερο για τους “κόκκινους” αν ήταν λίγο πιο προσεκτικός ο Andrea Iannone που πάλευε για τη νίκη μέχρι 7 γύρους πριν το τέλος, όταν έπεσε και εγκατέλειψε.

    Στο 2ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ένας πολύ καλό και δυνατός Valentino Rossi που πάνω στην Yamaha M1 έδωσε σκληρή μάχη για τη νίκη. Όμως καθώς πίεσε στα αλληοπροσπεράσματα με τον Iannone το μπροστινό βρόχινο λάστιχό του και καθώς η πίστα όλο και στέγνωνε, η φθορά του δεν τον άφησε να κυνηγήσει τον Dovi στους 4 τελευταίους γύρους, ανεβάζοντας σε 10 συνεχόμενους αγώνες το αρνητικό σερί της Yamaha, χωρίς νίκη. Πήρε όμως το #2 στο Πρωτάθλημα και μαθηματικά, αφού επικράτησε επί του μεγάλου αντιπαλου του και ομόσταυλού του Jorge Lorenzo που παραδέχθηκε ότι η 3η θέση του ήλθε ως αποτέλεσμα των πτώσεων των Iannone 7 Marquez και λιγότερο ως αποτέλεσμα της μερικής ανάκτησης της εμπιστοσύνης που έχει με τα βρόχινα της Michelin.

    O Marc Marquez για 2ο συνεχόμενο αγώνα δεν απέφυγε το λάθος σε φρενάρισμα και έπεσε, συνεχίζοντας μετά για να τερματίσει στην 11η θέση. Ο Ισπανός ήδη Παγκόσμιος Πρωταθλητής ήταν ο μόνος από τους 21 οδηγούς που ρίσκαρε και χρησιμοποίησε carbon δίσκους με βρόχινα λάστιχα, κάτι που θα του έδινε μεγάλο πλεονέκτημα στα τελευταία στάδια του Αγώνα με την πίστα στεγνότερη.

    Για την 4η θέση δόθηκε ωραία μάχη μεταξύ των ομόσταυλων της Avintia, Barbera & Baz, με νικητή τον Ισπανό. Ο Maverick Vinales ακολούθησε στην 6η θέση, ενώ ο Alvaro Bautista έκανε έναν ακόμη πολύ καλό Αγώνα φέρνοντας την Aprilia στην 7η θέση, μπροστά από την πρώτη Honda που ήταν αυτή του Jack Miller.

    O Pol Espargaro πήρε την 9η θέση, πάνω στο νήμα, από τον Danilo Petrucci που κέρδισε κατά κράτος τον ομόσταυλό του Scott Redding που τερμάτισε 15ος, στη μάχη που έχουν οι δυό τους για το ποιός θα οδηγήσει τη μοτοσυκλέτα του '17 στο γκαράζ της Pramac Ducati του χρόνου!

    ΠΗΓΗ

    BMW F 800 GS


    Ωραία τα 150 άλογα, τα 250+ χιλιόμετρα τελικής και ο ασφάλτινος προσανατολισμός, αλλά δεν επιθυμούν όλοι οι αναβάτες αυτά τα χαρακτηριστικά και αυτές τις δυνατότητες, σε μια μοτοσυκλέτα της κατηγορίας. Μερικοί το προτιμούν όχι πιο...καυτό αλλά πιο On-Off, με την πραγματική διάσταση και έννοια του χώρου.

    Τιμή: 11.550 ευρώ (βασική έκδοση)   13.320 ευρώ(μοτοσικλέτα δοκιμής)

    Χρώματα: Μαύρο, Λευκό / Κόκκινο, Μπλε μεταλλικό / Μαύρο

    +: Φιλικότητα, ζύγισμα, πραγματικές off-road δυνατότητες
    -: «Επίπεδη - Ηλεκτρική» απόδοση κινητήρα που δεν προσδίδει «χαρακτήρα» 

    Με την νέα τάξη πραγμάτων στα Adventure να θέλει τους κυβισμούς των μεγάλων μοντέλων της κατηγορίας στα 1200κ.εκ., το 800άρι GS της BMW δικαίως μπορεί να χαρακτηριστεί ως μεσαία πρόταση, τουλάχιστον σε ότι αφορά στην χωρητικότητα του κινητήρα.
    Ένα άλλο στοιχείο που διαχωρίζει επίσης το F 800 GS από την συντριπτική πλειοψηφία των μοντέλων της κατηγορίας γενικότερα,  είναι ο προσανατολισμός της μοτοσικλέτας, που με τον τροχό διαμέτρου 21” μπροστά, τις ακτινωτές ζάντες, τις μεγάλες σε διαδρομές αναρτήσεις και την slim – αθλητική σιλουέτα της, καθιστά ξεκάθαρο ότι έχει σοβαρές off – road βλέψεις και προθέσεις.

    Το F 800 GS λανσαρίστηκε στην αγορά το 2008 και έκτοτε έχει ακολουθήσει μια πορεία βελτίωσης στα σημεία, φθάνοντας στην σημερινή του έκδοση, της οποίας νέα στοιχεία αποτελούν η επανασχεδίαση το καλύμματος του ρεζερβουάρ και του πλαισίου του κεντρικού διακόπτη, η ηλεκτροστατική βαφή στα καλύμματα του ψυγείου και η χρήση υλικών σε διαφορετικούς τόνους του γκρι για την επένδυση της σέλας.



















    Πηγη

    Η Yamaha YZF-R1: Κέρδισε βραβείο σχεδιασμού

    Το look που δίχασε τους αναβάτες, αλλά κέρδισε τους σχεδιαστές.
    Με το πρώτο German Design Award βραβεύτηκε η Yamaha YZF-R1, στην τελευταία της ενσάρκωση, μέσα από 4.000 άλλες υποψηφιότητες.

    Η Yamaha δημοσίευσε δελτίο τύπου, στο οποίο ανακοινώνει ότι η YZF-R1 κέρδισε το βραβείο «German Design Award», στον ιδιαίτερα υψηλού προφίλ αντίστοιχο διαγωνισμό. Η μοτοσυκλέτα διακρίθηκε ανάμεσα σε 4.000 άλλες υποψηφιότητες για την βράβευση και αποτελεί και την πρώτη βράβευση της Yamaha από τον συγκεκριμένο διαγωνισμό, στην πρώτη της υποψηφιότητα.

    Πρόκειται για το τέταρτο διεθνές βραβείο design που κερδίζει το μοντέλο, καθώς η R1 έχει ήδη κερδίσει τα βραβεία Good Design Award 2015, IF Design Award 2015 αλλά και το Red Dot Product Design Award 2016. 

    O διαγωνισμός «German Design Award» δέχεται μόνο υψηλού προφίλ συμμετοχές, που ήδη έχουν αναγνωριστεί ως σημαντικές παγκοσμίως, ενώ η βράβευση είναι ιδιαίτερα υψηλής διεθνούς σημασίας! Αν μη τι άλλο, το «αμφιλεγόμενο» design της μοτοσυκλέτας, που είχε προκαλέσει διχασμό όταν παρουσιάστηκε, τελικά δικαιώνεται. 

    Πηγή

    Μικρά on-off και νέα κατηγορία: Προ των πυλών η μεγάλη επιστροφή;

    H Suzuki V-Strom 250: Θα είναι αυτή η μοτοσυκλέτα η αρχή μιας νέας κατηγορίας;
    Νέα μοντέλα και ειδήσεις οι οποίες αφορούν μικρές on-off και adventure μοτοσυκλέτες, οδηγούν στο συμπέρασμα πως μια νέα κατηγορία είναι στα σκαριά! Τι δυναμική όμως θα έχει η κατηγορία αυτή στην αγορά;

    Επί περίπου ένα χρόνο, η μοτοσυκλετιστική επικαιρότητα είναι κυριολεκτικά γεμάτη από ειδήσεις που αφορούν μοντέλα μιας κατηγορίας η οποία είχε ουσιαστικά εκλείψει, τουλάχιστον από το προσκήνιο. Μιλάμε, φυσικά, για τα μικρού κυβισμού on-off.

    Ήδη, η Suzuki παρουσίασε το V-Strom 250, ενώ περιμένουμε και ένα ακόμη μοντέλο από την BMW, στα 300 κ.εκ. Ακόμα, όλα δείχνουν ότι και η Kawasaki ετοιμάζει την δική της επίθεση με ένα μικρό Versys, αλλά και η ΚΤΜ μας απασχολεί επί μήνες με το επικείμενο 390 Adventure και η Honda παρουσίασε το CBF190X πριν λίγες ημέρες… Είναι προφανές ότι η κατηγορία έχει πάρει φωτιά!

    Σε αυτό το σημείο, είναι ενδιαφέρον να θυμηθούμε και ολίγη προϊστορία. Πριν από 20-30 χρόνια, μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού της κατηγορίας, όπως τα Yamaha XT 250, Honda Dominator και AX-1, Suzuki DR 250 και άλλες, κατέκλυζαν τους δρόμους και όχι μόνο. Τα μοντέλα αυτά, όντας πολυχρηστικά, εξυπηρετούσαν στα πάντα: Οι αναβάτες τις χρησιμοποιούσαν για καθημερινή μετακίνηση, για αποδράσεις διασκέδασης και φυσικά για το χώμα!

    Ωστόσο, οι τεχνολογικές  εξελίξεις οδήγησαν τελικά, σε ένα κενό στην αγορά. Πλέον, όποιος θέλει να αγοράσει adventure bike –όπως πλέον ονοματίζεται η κατηγορία-, θα πρέπει να ξεκινήσει από τουλάχιστον 650 κ.εκ., ενώ οι περισσότερες προτάσεις ξεπερνούν το λίτρο! Επιπλέον, η τάση των μοντέλων αυτών να προσανατολίζονται προς στην άσφαλτο είναι ολοένα και πιο έντονη, ενώ οι διαστάσεις, το βάρος και φυσικά οι τιμές έχουν πάρει… την ανιούσα! Συνεπώς, μιλάμε και για μια αναπόφευκτη μείωση της χρηστικότητας τους, έτσι δεν είναι;

    Τα τελευταία χρόνια είναι κάτι παραπάνω από προφανής, η στροφή των αναβατών σε μοντέλα μικρότερου κυβισμού. Οι λόγοι, το μικρότερο κόστος χρήσης, οι χαμηλότερες καταναλώσεις, η ευκολία στη χρήση αλλά και κάτι πολύ σημαντικό: οι περιορισμοί των διπλωμάτων για τους νεότερους αναβάτες. Φαίνεται λοιπόν ότι οι κατασκευαστές μελέτησαν τις τάσεις της αγοράς και συνειδητοποίησαν το εξής: Εάν συνδυάσουν τα πολύ δημοφιλή –διότι είναι- adventure bikes με κινητήρες μικρότερου κυβισμού, τότε μιλάμε για μια νέα κατηγορία, με προδιαγραφές να κάνει ακόμα και πάταγο! Χαρακτηριστικά, με την ανακοίνωση της παρουσίασης του V-Strom 250, οι αναγνώστες μας το υποδέχθηκαν θερμότατα, με απόψεις να μιλούν ακόμη και «για την πιο κατάλληλη κατηγορία μοτοσυκλέτας για την Ελλάδα»

    Υπάρχει όμως και ένα ακόμα ερώτημα… Μήπως, τελικά, ο μικρότερος κυβισμός, αντί για τον μεγαλύτερο, είναι ο σωστός προσανατολισμός για μία πραγματικά on-off μοτοσυκλέτα; Σκεφτείτε ότι για χρήση στο χώμα, είναι απολύτως απαραίτητα στοιχεία όπως το μικρό βάρος, η ευελιξία, οι μεγάλοι τροχοί αλλά και ισχύς που δεν θα είναι υπερβολική. Μήπως λοιπόν τα νέα μοντέλα που έρχονται πετυχαίνουν «διάνα» αυτόν τον στόχο;

    Εσάς, ποια είναι η γνώμη σας; Μπορούν τα νέα, μικρού κυβισμού adventure bikes να γίνουν μια νέα κατηγορία; Θα πετύχουν στην αγορά η οι αναβάτες θα συνεχίσουν να προτιμούν την δοκιμασμένη, μεγαλύτερη συνταγή; Θα αγοράζατε εσείς μια adventure μικρού κυβισμού; Και εν τέλει, πως πρέπει να είναι το «σωστό» on-off;

    Πηγή: mototriti

    Ducati 1408 Project: Διέρρευσε η πιθανή τιμή του

    Πόσοι...υπερτυχεροί ανά τον κόσμο θα απολαύσουν άραγε το νέο μοντέλο της Ducati;
    Αμερικανοί δημοσιογράφοι δημοσιοποίησαν την τιμή της νέας απόλυτης μοτοσυκλέτας της Ducati, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στην EICMA τον Νοέμβριο.

    Καθώς οι συζητήσεις για την Ducati 1408 Project –ή 1299 Superleggera, όπως κάποιοι υποστηρίζουν ότι θα λέγεται- πληθαίνουν, σήμερα πληροφορηθήκαμε από τον Αμερικανικό τύπο ότι έχει γίνει γνωστή η τιμή του μοντέλου, τουλάχιστον για εκείνη την αγορά.

    Το 1299 Superleggera λοιπόν, φέρεται ότι θα κοστίσει 80.000 δολάρια, τα οποία θα κληθεί να καταβάλει ένας… υπερτυχερός αναβάτης προκειμένου να την αποκτήσει. Σε μια αυθαίρετη αναλογία ισοτιμίας, καθώς δεν γνωρίζουμε την πολιτική τιμολόγησης του μοντέλου για την Ευρώπη, το νούμερο αυτό αντιστοιχεί σε 73.400 ευρώ.

    ¶ξιο να αναφερθεί είναι ότι η 1199 Superleggera, το αμέσως προηγούμενο μοντέλο, κόστιζε 65.000 δολάρια, ενώ η Desmosedici RR θα κόστιζε 81.000 δολάρια, με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα (το 2008 κόστιζε 72.500 δολάρια).

    Φυσικά, αναμένεται ότι το μοντέλο θα είναι αυστηρά περιορισμένης παραγωγής, ενώ περιμένουμε περισσότερες πληροφορίες επί παντός.

    Πηγή

    Σενάρια βόμβα για το BMW R1200GS. Το Τelelever πεθαίνει;!

    Προσέξτε την εμπρός ανάρτηση! Πως θα σας φαινόταν, το νέο GS να είναι έτσι;

    Μια φωτογραφία που κυκλοφόρησε στο Internet μας έκανε να σκεφτούμε, αν η BMW τελικά θα εγκαταλείψει την παραδοσιακή μπροστινή της ανάρτηση, στο νέο R1200GS!

    To ότι η BMW θα παρουσιάσει, κατά πάσα πιθανότητα, νέο R1200GS στην EICMA, είναι γνωστό. Το ότι το μοντέλο το έχουν δει ήδη κάποιοι δημοσιογράφοι, από την Ευρώπη, επίσης. Αυτό όμως που βλέπουμε σε αυτή την εικόνα, το βλέπετε και εσείς;

    Ναι, το R1200GS που απεικονίζεται εδώ, δεν έχει Telelever, αλλά τηλεσκοπικό, ανεστραμμένο πηρούνι! Είναι αλήθεια ότι οι πληροφορίες για το νέο μοντέλο μιλούν για αλλαγές στις αναρτήσεις, αλλά εάν πράγματι γίνει αυτή η συγκεκριμένα αλλαγή, τότε μιλάμε για γεγονός-βόμβα! Ωστόσο...πρέπει να είμαστε αρκετά συγκρατημένοι ακόμη, καθώς η φωτογραφία αποτελεί μια καλλιτεχνική αποτύπωση από τον σχεδιαστή Oberdan Bezzi και όχι κάτι επίσημο...

    Για το μοντέλο, όπως έχουμε γράψει και προ ημερών, περιμένουμε επίσημα αλλαγές στο σχεδιασμό, συμβατότητα με Euro 4 και μεταβολές στην εργονομία, προκειμένου να αυξηθεί η άνεση του. Περιμένουμε και περισσότερα, αλλά και να δούμε...εαν το Telelever θα δώσει το παρών σε μία γενιά R1200GS ακόμα.

    Πηγή

    MV Agusta: Το σχέδιο ανάκαμψης της


    Στην επίσημη κατάθεση του σχεδίου οικονομικής ανάκαμψής της προχώρησε η MV Agusta, με την παρουσίασή του στα Ιταλικά δικαστήρια.

    Η ιστορική Ιταλική εταιρεία προχώρησε στην κατάθεση, στα δικαστήρια του Varese της Ιταλίας, του πλήρους σχεδίου για την ανάκαμψή της, το οποίο περιλαμβάνει μεγάλης έκτασης μέτρα που θα ληφθούν.

    Συγκεκριμένα, το πλάνο συμφωνεί με ότι γνωρίζαμε ως τώρα, από πληροφορίες, καθώς προβλέπει μείωση του εργατικού δυναμικού της, επικέντρωση στα υψηλού προφίλ μοντέλα και πάγωμα των χρεών σε πιστωτές και προμηθευτές.

    Αυτή την στιγμή, η εταιρεία απασχολεί περίπου 200 υπαλλήλους, οι οποίοι πλέον θα εργάζονται στα top-of-the-line μοντέλα της εταιρείας, με
    έμφαση στα τετρακύλινδρα –στα οποία μάλιστα περιμένουμε και νέο μοντέλο, στην EICMA.

    Αργότερα, η MV Agusta θα παράγει περίπου 10.000 μονάδες το χρόνο, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, πιθανόν να υπάρξουν ανακατατάξεις στην γκάμα των τρικύλινδρων μοντέλων.

    Σε επίπεδο φημών, η MV Agusta προσπαθεί ακόμη να «αποτάξει» το όνομα της AMG αλλά και την ίδια την εταιρεία, ενώ βρίσκεται σε συνομιλίες με νέο επενδυτή…Περιμένουμε και περισσότερα!

    Πηγή

    Honda CBR 250RR 2017. Αποκαλύφθηκε η ισχύς!


    Επιβεβαιώνει ο τύπος Ινδονησίας και Μ. Βρετανίας τα τεχνικά δεδομένα του Honda CBR250RR, που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι!

    Και ενώ ακόμα ζούμε με… την απορία, αν θα καταφέρουμε να δούμε το Honda CBR250RR στην Ευρώπη, μετά την επίσημη παρουσίαση του το καλοκαίρι, ο βρετανικός τύπος δημοσιεύει στοιχεία τεχνικής φύσης για αυτό, πυροδοτώντας εκ νέου το «buzz» γύρω από το μοντέλο!

    Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, το CBR250RR έχει ισχύ 36 ίππων, ζυγίζει 168 κιλά και θα έχει τεπόζιτο χωρητικότητας 14,5 λίτρων. Επιπλέον, επιβεβαιώνεται ότι το μοντέλο θα φέρει ηλεκτρονικό γκάζι, όπως σας είχαμε αναφέρει πριν μήνες. Επίσης, η Honda αναφέρει ότι η τελική ταχύτητα του μοντέλου θα είναι 169 χμ/ώρα.

    Με την απόδοσή του αυτή, το Honda CBR250RR κάνει μια δυναμική πρώτη στην κατηγορία του, αφού παρουσιάζεται ισχυρότερο τόσο από το Kawasaki Ninja 250SL, όσο και –πιθανότατα- από το φρέσκο Suzuki GSX-R 250, του οποίου η ισχύς αναμένεται κοντά στους 24 ίππους…Το θέμα είναι ένα: Εδώ θα το δούμε;

    Πηγή

    MV Agusta Turismo Veloce. Διαρροή φωτο του νέου μοντέλου.


    Κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο φωτογραφίες της ανανεωμένης Turismo Veloce της MV Agusta, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στην EICMA της φετινής χρονιάς.

    Μια στοχευμένη διαρροή φωτογραφιών από την MV Agusta, όσον αφορά το νέο Turismo Veloce της χρονιάς 2017, πραγματοποιήθηκε εχθές. Το νέο μοντέλο φέρεται να παρουσιάζεται επίσημα στην φετινή EICMA, στο Μιλάνο.


    Φυσικά, ακόμη δεν είναι διαθέσιμα τεχνικά δεδομένα, αλλά το πιθανότερο είναι ότι η απόδοση της μοτοσυκλέτας θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα με το υπάρχον μοντέλο, με την απαραίτητη προσαρμογή του μοτέρ στα δεδομένα του Euro 4.

    Ωστόσο εντύπωση προκαλεί η φωτογραφία μιας νέας έκδοσης του μοντέλου, η οποία θα ονομάζεται RC-πιθανότατα κατά το Reparto Corse- η οποία θα έχει έντονους χρωματισμούς εμπνευσμένους από τους αγώνες, με κόκκινο, λευκό και πράσινο να κυριαρχούν και να θυμίζουν τις αντίστοιχες F3 και F4.

    Ακόμη, το μοντέλο πιθανολογείται ότι θα αποκτήσει νέες αναρτήσεις από την Sachs, οι οποίες θα είναι ημιενεργητικές, αλλά και 8 επιπέδων σύστημα traction control και τρία προγράμματα λειτουργίας του κινητήρα.

    Περιμένουμε και περισσότερες πληροφορίες!

    Πηγή

    Κοστολογείται το...κεφάλι σας;


    Απλή ερώτηση. Πόσο κοστίζει για εσάς η προστασία του κεφαλιού σας, πόσα είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε για να το κρατήσετε ανέπαφο το υπερπολύτιμο περιεχόμενο του;

    Περί κράνους ο λόγος λοιπόν ή μάλλον, περί της μη χρήσης αυτού. Δεν ξέρουμε κατά πόσο η ερώτηση μας φέρνει σε δύσκολη θέση όσους επιμένουν (και δυστυχώς είναι ακόμη πάρα πολλοί) να μην φοράνε κράνος ή να προστατεύουν το ζωτικό σημείο του… αγκώνα με αυτό. Υποθέτουμε πάντως ότι για όλους αυτούς, η εκτίμηση της αξίας του κεφαλιού τους είναι 0 ευρώ… δεν μπορούμε να φανταστούμε κάτι άλλο, δεν δικαιολογείται με οποιοδήποτε επιχείρημα η ηλίθια (ναι, ηλίθια) πρακτική του να μην φορά κανείς κράνος οδηγώντας δίτροχο, ακόμη και αν πρόκειται για μοτοποδήλατο.

    Τα περί «μόστρας», «χαλάει το μαλλί», «σε κάνει καραφλό» δεν τα συζητάμε καν. Το «θέλω την απόλυτη αίσθηση ελευθερίας και τον άνεμο στο πρόσωπο» είναι τόσο στερεοτυπικά βλακώδες και ξεπερασμένο, σαν να έχει ξεπηδήσει από βιντεοκασέτα των 80s με θέμα τους «καμικάζι της ασφάλτου»! Πάμε σε ένα άλλο επιχείρημα που –θεωρητικά- έχει μια βάση: «Δεν έχω χρήματα, τα κράνη κοστίζουν». Σύμφωνοι (στο δεν έχω χρήματα) αλλά ας μην το παρουσιάζουμε τόσο δραματικό. Ένα Jet κράνος κοστίζει 50 ευρώ και για τα full face απαιτούνται 20-30 ευρώ περισσότερα, μιλάμε δηλαδή ότι με κάτω από 100 ευρώ και στις δύο περιπτώσεις, για κάτι βασικό και αξιοπρεπές, που να πληροί φυσικά τις προδιαγραφές ασφαλείας. Πρέπει απαραιτήτως να συνειδητοποιήσει ο καθένας, ότι αγορά δίτροχου και προστατευτικός εξοπλισμός πάνε μαζί. Ταυτόχρονα.  Ας καθυστερήσει ένα μήνα η απόκτηση προκειμένου να εξοικονομηθούν τα απαραίτητα χρήματα, ας αναβληθεί για αργότερα η προσθήκη άσχετων με την ασφάλεια αξεσουάρ στην μοτοσικλέτα μας. Με το που μας παραδοθεί, στο ένα χέρι θα κρατάμε το κλειδί και στο άλλο το κράνος. ΠΑΝΤΑ!

    Μιλάμε λοιπόν για κόστος εώς 100 ευρώ, για scooter και παπιά μικρού κυβισμού, με αποκλειστική χρήση στην πόλη. Φυσικά όσα περισσότερα μπορεί να επενδύσει κανείς, τόσο το καλύτερο! Αν η μοτοσικλέτα μας είναι μεγαλύτερου κυβισμού θα πρέπει απαραιτήτως να επενδυθούν και αναλογικά περισσότερα χρήματα στην αγορά κράνους. Θα πρέπει αυτό να έχει αεροδυναμική σχεδίαση, αποτελεσματικό εξαερισμό, αντιθαμβωτική ζελατίνα και ανατομική εφαρμογή. Εμμέσως πλην σαφώς και αυτά θέματα ασφάλειας είναι, όσο πιο απερίσπαστος από ενοχλήσεις παραμένεις ενώ οδηγάς, τόσο περισσότερο η προσοχή σου είναι στραμμένη στο δρόμο.

    Φυσικά θα θέλαμε η φορολογία στα κράνη να ήταν μικρότερη, ένα μέτρο που θα πρέπει να θεσπιστεί άμεσα, όμως ούτε αυτό μπορεί να αποτελέσει δικαιολογία, καθότι το αναπάντεχο και ο παράγοντας κινδύνου στο δρόμο, δεν περιμένουν το πότε οι κοιμισμένοι και αποκομμένοι από την πραγματικότητα πολιτικοί και νομοθέτες, θα αποφασίσουν κάτι τέτοιο.
    Δεν υπάρχουν δικαιολογίες λοιπόν! Τίποτα δεν μπορεί να καταρρίψει το θεμελιώδες ζήτημα της ασφάλειας, ο μόνος λόγος για να μην φορά κανείς κράνος είναι… να μην οδηγεί μοτοσικλέτα.

    Ξαναρωτάμε λοιπόν: Εσείς πόσο κοστολογείτε το κεφάλι σας;

    Πηγή

    Ο Rossi για το αποτέλεσμα του: «Το αφιερώνω στον Simoncelli»


    Ο «Γιατρός» αφιέρωσε το πολύ καλό αποτέλεσμα του στο Phillip Island στον αδικοχαμένο Marco Simoncelli και την οικογένειά του, μιλώντας παράλληλα για την απόδοσή του.

    Ο Valentino Rossi είναι γνωστό ότι ήταν πολύ καλός φίλος του Marco Simoncelli, του Ιταλού αναβάτη της Gresini Honda που έχασε την ζωή του στην Μαλαισία, το 2011, σε ηλικία μόλις 24 ετών. Με την χθεσινή ημέρα να σηματοδοτεί την 5η επέτειο του τρομακτικού ατυχήματος, ο «Γιατρός» έκανε μια συγκινητική αφιέρωση στον παλιό του φίλο.

    «Αυτή η δεύτερη θέση είναι για τον Marco και την οικογένειά του. Μας λείπει πάρα πολύ και πάντα θα τον θυμάμαι, αυτός είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος να αφιερώσεις μια σκέψη».

    Συνεχίζοντας τις δηλώσεις του, ο Valentino έπλεξε το εγκώμιο του κινητή Cal Crutchlow, λέγοντας ότι πολύ απλά ήταν πιο αργός από αυτόν:
    «Έφτασα πίσω από τον Cal και τον έθεσα ως στόχο, γιατί νόμιζα ότι ήμουν πιο δυνατός από αυτόν. Όταν είδα τον Marquez να πέφτει, νόμισα ότι μπορούσα να κερδίσω. Προσπάθησα, αλλά δυστυχώς για μένα ο Cal ήταν πολύ γρήγορος, πολύ δυνατός, ενώ είναι πάντα καλός σε αυτή την πίστα. Έλπιζα να μην είναι τόσο γρήγορος, αλλά του δίνω συγχαρητήρια!»

    Πηγή

    Σουζα στο delivery και…κατω


    Δείτε ένα βίντεο που έχει κυκλοφορήσει παγκοσμίως από εχθές και έχει ήδη βάλει σε μπλεξίματα τον αναβάτη που απεικονίζει!

    Σας έχει φτάσει ποτέ η πίτσα, με όλα της τα υλικά… από την μία πλευρά; Τότε ίσως να σας την έφερε ένας διανομέας, σαν αυτόν του βίντεο, το οποίο έχει κάνει ήδη τον γύρο του διαδικτύου.

    Στα πλάνα, τα οποία δημοσιεύθηκαν στο twitter και το Youtube, βλέπουμε έναν διανομέα για την DominoΆs Pizza, στο Λονδίνο, να επιδίδεται σε σούζα με πτώση στο τέλος. Ο αναβάτης είναι ήδη… μπλεγμένος, καθώς το βίντεο ήρθε στην αντίληψη της εταιρείας πίτσας, η οποία δήλωσε ότι θα λάβει μέτρα για την «εντελώς απαράδεκτη συμπεριφορά» του υπαλλήλου.

    Μοτο για...ανοιχτηρι!


    Θέλεις να πιεις μπύρα και δεν έχεις ανοιχτήρι μαζί σου; Μπορείς να ζητήσεις από ένα φίλο σου να σου την ανοίξει...με την μοτοσυκλέτα του! Δείτε τι έκαναν τα τυπάκια του video...


    Scroll to Top