• Latest News

    Η πολυμορφική πρόκληση!


    Πάρε 160 ίππους, υπερπλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, συμπεριφορά υπογεγραμμένη από την Ducati, ευελιξία και σταθερόητα μικρότερης μοτοσικλέτας και φρένα που μπορούν να επιβραδύνουν την περιστροφή της Γης. Πάρε και άνεση εντός και εκτός των τειχών της πόλης και τώρα προσπάθησε να πας σιγά...

    Τιµή:  21.100 ευρώ (Τιµή βασικής έκδοσης: 19.600 ευρώ)

    Χρώματα: Κόκκινο, λευκό

    +: Συµπεριφορά, φρένα, κινητήρας
    -: Τριγµοί

    Αµ δε που θα πας! Εδώ δεν πήγαινες µε το πρώτο 1200άρι Multistrada, που έκανε πάταγο όταν παρουσιάστηκε χάρη στις επιδόσεις και τις δυνατότητές του, θα πας µε το νέο state of the art µοντέλο των Ιταλών;

    Ισχυρότερη από την προηγούµενη, µε σύστηµα συνεχούς χρονισµού για τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής, 10 επιπλέον ίππους, αναθεωρηµένο πλαίσιο και αναρτήσεις, βελτιωµένες ηµι-ενεργητικές αναρτήσεις στη έκδοση S, πλήθος ηλεκτρονικών βοηθηµάτων τελευταίας γενιάς, αλλά και αλλαγές στη σχεδίαση και στον τοµέα της εργονοµίας, η ιταλική µοτοσικλέτα παρουσιάζεται όχι µόνο καλύτερη και ωριµότερη αλλά και πιο προκλητική από ποτέ.

    Προκαλεί τον αναβάτη της να την χρησιµοποιεί παντού και πάντα: από βόλτα στο κέντρο της πόλης και καθηµερινή χρήση, έως ταξίδι στην άλλη άκρη του κόσµου µε τα tracks days να περιλαµβάνονται στο µενού, όπως άλλωστε και οι βατοί χωµατόδροµοι.

    Με κυρίαρχο στοιχείο τα σπορ γονίδια αλλά και την απίστευτη φιλικότητα για µια µοτοσικλέτα 160 ίππων, το νέο Multistrada παρουσιάζεται ως µία πραγµατική όλα-σε-ένα µοτοσικλέτα µε την οποία δύσκολα αρνείσαι να κάνεις κάτι.

    Radical Guzzi Ristretto: Πραγματικό café racer!


    Μια πολύ μελετημένη δουλειά πάνω σε ένα Moto Guzzi, το οποίο φέρει έναν τρομερά βελτιωμένο κινητήρα, νέες αναρτήσεις και βελτιώσεις σε τεράστια έκταση, με αποτέλεσμα μια μοτοσυκλέτα με μοντέρνα απόδοση, αλλά πραγματικά κλασική εμφάνιση.

    Στις μέρες μας, η έννοια του café racer έχει πλέον ταυτιστεί με ένα συγκεκριμένο στυλ εμφάνισης σε μια μοτοσυκλέτα. Ωστόσο, πίσω στη δεκαετία του 60, αυτές οι μοτοσυκλέτες ήταν πραγματικά η κορυφή στο θέμα απόδοσης και ισχύος, τα κορυφαία σπορ μοντέλα που μπορούσε να πάρει κάποιος. Ωστόσο, η σημερινή μοτοσυκλέτα είναι πιστή στο κλασικό πνεύμα των café racer, δηλαδή μελετημένη με κύριο στόχο την απόλυτη απόδοση.

    Η μοτοσυκλέτα αυτή κατασκευάζεται από το Stefan Bronold, στο Scharzenfeld της Γερμανίας. Σε συνεργασία με τον Sylvain Berneron της Praem, ο Bronold δημιούργησε αυτό το μοντέλο, τρια αντίτυπα του οποίου έχουν πωληθεί στην τιμή των 45.000 ευρώ!, ενώ ο Bronold δέχεται παραγγελίες!

    Η μοτοσυκλέτα είναι βασισμένη στον κινητήρα ενός Moto Guzzi Griso, με σημαντικές όμως βελτιώσεις. Ο Bronold τοποθέτησε κυλίνδρους και πιστόνια από ένα Moto Guzzi California, αυξάνοντας τον κυβισμό στα 1.380 κ.εκ. Επίσης, ο κινητήρας μπορεί να παραγγελθεί με πιο «άγριο» εκκεντροφόρο και καρμπυρατέρ FCR της Keihin!

    Για ακόμα πιο ακραίες επιδόσεις, ο κινητήρας μπορεί να παραγγελθεί υπερκυβισμένος στα 1.450 κ.εκ., ενώ από το φθινόπωρο θα διατίθεται και μια έκδοση 1.700 κ.εκ.! Οι βελτιώσεις που δέχθηκε ο κινητήρας ανέβασαν την ισχύ στους 130 ίππους, σε αντίθεση με τους 96 ενός stock California!

    Φυσικά, ολόκληρη η μοτοσυκλέτα φέρει αλλαγές οι οποίες μάλιστα είναι ιδιαίτερα εκτενείς στο θέμα των αναρτήσεων. Το εμπρός πηρούνι έρχεται από μια MV Agusta F4, ενώ η πίσω ανάρτηση μπορεί να είναι Ohlins ή Wilbers, ανάλογα με την επιθυμία του πελάτη!

    Η μοτοσυκλέτα έχει ονομαστεί από τον δημιουργό της "Ristretto", η πολύ δυνατή παραλλαγή του Espresso στην γείτονα χώρα. Και όχι άδικα, θα λέγαμε! Ας τη θαυμάσουμε.

    Πηγή: mototriti

    Δεδομένα τηλεμετρίας BREMBO: Νικητής στα φρένα ο Rossi!


    Σύμφωνα με μια ενδιαφέρουσα λίστα που δημοσίευσε η Brembo, ο «Γιατρός» είναι, προς το παρόν, ο κορυφαίος αναβάτης όσον αφορά το φρενάρισμα στην πίστα!

    Μπορεί ο Valentino Rossi να μην βρίσκεται στην «απόλυτη» κορυφή για φέτος, στο πρωτάθλημα Moto GP, αλλά ο «Γιατρός» έχει μακρά πείρα να ξεχωρίζει και να κερδίζει πρωτιές. Aλλη μια πρωτιά που κέρδισε αφορά, λοιπόν, τον ρυθμό φρεναρίσματος, στον οποίο ο Ιταλός θρύλος ξεχωρίζει από όλους τους, κατά πολύ νεώτερούς του, αντιπάλους του.

    Συγκεκριμένα, η Brembo αναλύοντας τα δεδομένα φρεναρίσματος που έχει στη διάθεσή της, φέρνουν τον «Γιατρό» στην κορυφή της ικανότητας φρεναρίσματος, σε σύγκριση με όλους τους άλλους αναβάτες! Μάλιστα, τα δεδομένα αναφέρονται και στην απόδοσή του στο Mugello, η οποία είναι από τις αγαπημένες του πίστες: Στη στροφή του San Donato, ο Valentino επιβράδυνε από τα 351 χμ/ώρα στα 91, μόλις σε 5,6 δεύτερα και σε μία απόσταση 318 μέτρων! Κατά τη διάρκεια αυτής της επιβράδυνσης, η Brembo λέει ότι τα φρένα του πολυπρωταθλητή έφτασαν στην θερμοκρασία των 700 βαθμών Κελσίου...

    Στην λίστα που δημοσίευσε η Ιταλική εταιρεία φρένων, η οποία μονοπωλεί στην παροχή των ομάδων του Moto GP, o Valentino ακολουθείται στην πεντάδα από τους Marc Marquez, Andrea Iannone, Maverick Vinales και Jorge Lorenzo.

    ΠΗΓΗ

    Αλλαγές τιμών διοδίων - Λόγω αύξησης του ΦΠΑ


    Σε τροποποίηση των τιμών διοδίων τους θα προχωρήσουν η Νέα και η Κεντρική Οδός, λόγω της μεταβολής του συντελεστή ΦΠΑ από 1η Ιουνίου.

    Η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός ανακοίνωσαν, με δελτίο τύπου τους, την προσαρμογή των τιμών των διοδίων, λόγω της αύξησης του ΦΠΑ σε 24%.

    Συγκεκριμένα όλες οι αλλαγές στα δελτία τύπου που ακολουθούν.

    Νέα Οδός: Προσαρμογή διοδίων τελών λόγω νέου συντελεστή ΦΠΑ

    Η Νέα Οδός, ανακοινώνει ότι τα μεσάνυχτα της 31ης Μαΐου προς 1η Ιουνίου, θα πραγματοποιηθεί προσαρμογή των διοδίων τελών λόγω αύξησης του συντελεστή του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.) . Ακολουθούν τα νέα διόδια τέλη ανά κατηγορία οχήματος και σταθμό διοδίων:

    Μετωπικά Διόδια Αφιδνών
    Κατηγορία 1
    2,30 
    Κατηγορία 2
    3,25 
    Κατηγορία 3
    8,20 
    Κατηγορία 4
    11,50 

    Πλευρικά Διόδια Καπανδριτίου
    Κατηγορία 1
    1,40 
    Κατηγορία 2
    2,00 
    Κατηγορία 3
    5,00 
    Κατηγορία 4
    7,00 

    Πλευρικά Διόδια Μαλακάσας
    Κατηγορία 1
    0,95 
    Κατηγορία 2
    1,40 
    Κατηγορία 3
    3,55 
    Κατηγορία 4
    4,95 

    Πλευρικά Διόδια Οινοφύτων
    Κατηγορία 1
    0,45 
    Κατηγορία 2
    0,65 
    Κατηγορία 3
    1,65 
    Κατηγορία 4
    2,35 

    Μετωπικά Διόδια Θήβας
    Κατηγορία 1
    2,65 
    Κατηγορία 2
    3,85 
    Κατηγορία 3
    9,60 
    Κατηγορία 4
    13,45 
    Πλευρικά Διόδια Θήβας
    Κατηγορία 1
    1,05 
    Κατηγορία 2
    1,50 
    Κατηγορία 3
    3,80 
    Κατηγορία 4
    5,35 

    Μετωπικά Διόδια Τραγάνας
    Κατηγορία 1
    2,65 
    Κατηγορία 2
    3,80 
    Κατηγορία 3
    9,55 
    Κατηγορία 4
    13,40 

    Πλευρικά Διόδια Τραγάνας
    Κατηγορία 1
    2,15 
    Κατηγορία 2
    3,05 
    Κατηγορία 3
    7,70 
    Κατηγορία 4
    10,75 


    Κεντρική Οδός: Προσαρμογή διοδίων τελών λόγω νέου συντελεστή ΦΠΑ
    Η Οδός Κεντρικής Ελλάδας,  ανακοινώνει ότι τα μεσάνυχτα της 31ης Μαΐου προς 1η Ιουνίου 2016, θα πραγματοποιηθεί προσαρμογή των διοδίων τελών λόγω αύξησης του συντελεστή του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.). Ακολουθούν τα νέα διόδια τέλη ανά κατηγορία οχήματος και σταθμό διοδίων:
    Μετωπικά Διόδια Αγ. Τριάδας
    Κατηγορία 1
    1,15 
    Κατηγορία 2
    1,60 
    Κατηγορία 3
    4,10 
    Κατηγορία 4
    5,75 

    Πλευρικά Διόδια Μώλου
    Κατηγορία 1
    0,20 
    Κατηγορία 2
    0,30 
    Κατηγορία 3
    0,85 
    Κατηγορία 4
    1,20

    Πλευρικά Διόδια Μπράλου (Θερμοπυλών)
    Κατηγορία 1
    0,30 
    Κατηγορία 2
    0,45 
    Κατηγορία 3
    1,20
    Κατηγορία 4
    1,70 

    Μετωπικά Διόδια Μαυρομαντήλας
    Κατηγορία 1
    1,20 
    Κατηγορία 2
    1,75 
    Κατηγορία 3
    4,40 
    Κατηγορία 4
    6,20 

    Πλευρικά Διόδια Αγ. Μαρίνας
    Κατηγορία 1
    0,80 
    Κατηγορία 2
    1,20 
    Κατηγορία 3
    3,00 
    Κατηγορία 4
    4,20 

    Πλευρικά Διόδια Στυλίδας (Καραβόμυλου)
    Κατηγορία 1
    0,45 
    Κατηγορία 2
    0,65 
    Κατηγορία 3
    1,65 
    Κατηγορία 4
    2,30 

    ΠΗΓΗ

    Στροφές-Τα 9 βήματα - Κάντε το σωστά και ασφαλώς


    Η πεμπτουσία του μοτοσυκλετισμού, αυτό που διαχωρίζει πλήρως την μοτοσυκλέτα από όλα τα άλλα οχήματα και ίσως ο βασικότερος λόγος της διασκέδασης που πηγάζει από αυτή, είναι ο τρόπος που στρίβει. Ο αναβάτης μετέχει ενεργά σε αυτή τη διαδικασία και καθορίζει το πως θα στρίψει η μοτοσυκλέτα του, ωστόσο πολύ λίγοι είναι αυτοί που έχουν αποκωδικοποιήσει πλήρως τον τρόπο που συμβαίνει αυτό, έτσι ώστε να διορθώσουν τα λάθη τους και να βελτιωθούν.

    Περισσότερες από 20 αποφάσεις πρέπει να παρθούν µέσα σε λίγα µέτρα λοιπόν και φυσικά αυτές δεν µπορούν να παρθούν ταυτόχρονα. Αν κάθε ενέργεια αποµονωθεί και πραγµατοποιηθεί τη σωστή χρονική στιγµή, ο έλεγχος της µοτοσικλέτας είναι πολύ καλύτερος. Επειδή ωστόσο έχουµε την τάση να λειτουργούµε ασυνείδητα και αυθόρµητα, το πρόβληµα είναι πώς θα καταφέρει ο οδηγός να αλλάξει το «πρόγραµµα» στον εγκέφαλό του και από την τυχαία, ασυνείδητη σειρά να τη µετατρέψει σε συνειδητή και ελεγχόµενη.

    Η µεταφορά του βάρους του σώµατος του οδηγού στο εσωτερικό της στροφής βοηθά τη µοτοσικλέτα να αποκτήσει µικρότερη κλίση κι έτσι να έχει καλύτερη πρόσφυση. Συνηθίζουµε να µετατοπίζουµε το σώµα µας (τη λεκάνη) για τη στροφή, όµως αυτό δεν είναι πάντα η ενδεικνυόµενη µέθοδος. Κυρίως το κάνουµε για να µιµηθούµε κάτι από τις τεχνικές που βλέπουµε σε αγώνες ή σε δοκιµές µοτοσικλετών στα περιοδικά.

    Μια τέτοια ενέργεια (µετατόπιση στη σέλα) δεν ενδείκνυται παρά µόνο όταν κινούµαστε σε πίστα αναζητώντας τα όρια της µοτοσικλέτας και τα δικά µας, και µόνο όταν γίνεται µε το σωστό τρόπο και κυρίως στο σωστό χρόνο. Επίσης, µοτοσικλέτες µε το τιµόνι «ψηλά», πάνω από τις πλάκες του τιµονιού (on-off ή γυµνές δρόµου) δεν το χρειάζονται όσο οι καθαρά sport, απλά και µόνο γιατί µε το κέντρο βάρους πιο ψηλά απαιτούν µικρότερη κλίση για την ίδια στροφή µε την ίδια ταχύτητα απ¶ ό,τι µια sport. Στη συνέχεια θα δούµε τη σωστή σειρά µε την οποία πρέπει να γίνονται οι ενέργειές µας πριν την στροφή.

    Scroll to Top